Wachten duurt altijd langquote:Op zondag 16 juli 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt mij een voortslepend gebeuren, even afwachten maar. Ik heb liever een finale, een einde zeg maar![]()
Idd, ik ga het wél volgen via de TV naast BB maar verder richt ik me wel qua streams op BB tenzij het even saai is dan ga ik switchenquote:Op zondag 16 juli 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt mij een voortslepend gebeuren, even afwachten maar. Ik heb liever een finale, een einde zeg maar![]()
Hoi Gladysquote:
Wat is het verschil tussen zwaaien en hoi zeggenquote:Op zondag 16 juli 2006 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Maureen
Ik zwaai expres niet omdat het hier geen SC isHopelijk gaat het BB forum snel open, want hier worden de SC reacties namelijk zonder pardon gedelete
Ach welnee, gaan we toch gewoon ontopicquote:Op zondag 16 juli 2006 02:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi Maureen
Ik zwaai expres niet omdat het hier geen SC isHopelijk gaat het BB forum snel open, want hier worden de SC reacties namelijk zonder pardon gedelete
Mja, misschien komt het minder SC achtig overquote:Op zondag 16 juli 2006 02:27 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen zwaaien en hoi zeggen![]()
Allebei totaal overbodig.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:27 schreef A-en-M het volgende:
Wat is het verschil tussen zwaaien en hoi zeggen![]()
uhm nee,heb alleen BB1 en 2 gezien dus mag hier niet eens postenquote:Op zondag 16 juli 2006 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ach welnee, gaan we toch gewoon ontopic![]()
He, Gladys, ga je het weer volgen BB6????
Ksssstquote:Op zondag 16 juli 2006 02:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhm nee,heb alleen BB1 en 2 gezien dus mag hier niet eens posten![]()
Heb je BB5 en HBB niet gezien??quote:Op zondag 16 juli 2006 02:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhm nee,heb alleen BB1 en 2 gezien dus mag hier niet eens posten![]()
BB5 nee,alleen de bevallingquote:
Ik heb in het vorige topic al uitgelegd wat de functie van de zwaaismiley is.quote:
Tis geen Hbb hehquote:Op zondag 16 juli 2006 02:36 schreef BONG4002 het volgende:
Ben trouwens benieuwd hoe het deze keer zal gaan mbt de censuur, het was tijdens HBB echt belachelijk soms, hopelijk valt het nu mee.
bestaat dat ook al vlbo ???quote:Op zondag 16 juli 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic al uitgelegd wat de functie van de zwaaismiley is.
Dat de vlbo-ers het niet snappen is niet mijn probleem een probleem voor de meelezers die zich door die lading bagger moeten worstelen.
Dat niet, maar ook tijdens BB5 was het soms alle perken te buiten, ik denk zelfs dat de NL BB een van de meest gecensureerde is van allemaal, en vooral op de streams.quote:
Ik heb je uitleg gezien.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb in het vorige topic al uitgelegd wat de functie van de zwaaismiley is.
Dat de vlbo-ers het niet snappen is niet mijn probleem een probleem voor de meelezers die zich door die lading bagger moeten worstelen.
Geef ik ook toequote:Op zondag 16 juli 2006 02:41 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb je uitleg gezien.
En je hebt helemaal gelijk als je kijkt dat dit topic 6 is.
Staat er echt veel meer bagger dan info over BB6.
Okequote:Op zondag 16 juli 2006 02:38 schreef Gladys het volgende:
[..]
BB5 nee,alleen de bevallingen HBB .... Viola
![]()
Mja, ik hoef persoonlijk de rosbiefjes niet te zien. Voor mij zijn voornamelijk de interacties, de gesprekken interessant. Afwachten maar, ik vond BB5 wel leuk juist door de brakke streams.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat niet, maar ook tijdens BB5 was het soms alle perken te buiten, ik denk zelfs dat de NL BB een van de meest gecensureerde is van allemaal, en vooral op de streams.
dat was alleen maar omdat...... (laat ik de reden maar niet verklappenquote:Op zondag 16 juli 2006 02:44 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik dacht dat je het ook allemaal gevolgt had, omdat je regelmatig op het forum was.
Voor mij hoeven de blote delen ook niet zo, maar soms werd een gesprek ook afgekapt door de regie en dat vond ik wel jammer, natuurlijk was dat meer het geval met HBB omdat daar natuurlijk (semi) BN'ers inzaten, en met name Holt stelde hoge eisen aan de regie dat er zoveel mogelijk werd afgeschermdquote:Op zondag 16 juli 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, ik hoef persoonlijk de rosbiefjes niet te zien. Voor mij zijn voornamelijk de interacties, de gesprekken interessant. Afwachten maar, ik vond BB5 wel leuk juist door de brakke streams.
Misschien nieuw onderwijs in schooljaar 2006/2007quote:Op zondag 16 juli 2006 02:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
bestaat dat ook al vlbo ???gelukkig weet ik dat niet...
![]()
dan wens ik je veel plezier met BB10 alvastquote:Op zondag 16 juli 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien nieuw onderwijs in schooljaar 2006/2007![]()
Over een paar jaar komen dus de vlbo's mee streamen.
Ik heb een tijd BB Belgie zitten streamen en daar was de regie ook zeker niet flauw.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor mij hoeven de blote delen ook niet zo, maar soms werd een gesprek ook afgekapt door de regie en dat vond ik wel jammer, natuurlijk was dat meer het geval met HBB omdat daar natuurlijk (semi) BN'ers inzaten, en met name Holt stelde hoge eisen aan de regie dat er zoveel mogelijk werd afgeschermd
Kijk en zo hoort het ookquote:Op zondag 16 juli 2006 03:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb een tijd BB Belgie zitten streamen en daar was de regie ook zeker niet flauw.
Als het echt de spui gaten uit liep in het huis kreeg je een muziekje maar de beelden gaven ze wel.
Misschien hebben ze wel weer een mooie tuin.quote:Op zondag 16 juli 2006 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk en zo hoort het ook![]()
Maar ik vrees met grote vrezen dat hier de censuur nog steeds stevig in het zadel zit
Haha ja iddquote:Op zondag 16 juli 2006 03:11 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel weer een mooie tuin.
kan jij weer posten in de SV![]()
Hej newsmanquote:
Ja denk, je vroeg me al wat in het fotoboek denk, kom ff kijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 03:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej newsman
Leuk dat je ook je "gezicht" hier weer laat zien
Gezellig toch?quote:Op zondag 16 juli 2006 03:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja denk, je vroeg me al wat in het fotoboek denk, kom ff kijken, APK er ook bij zozo
![]()
Lekkur heurquote:
Ze was er gisteren wel, meestal is ze zaterdag op zondag naar dr vriendje toequote:Op zondag 16 juli 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
Is Melke nog niet geweest, mis haar.
Die heb ik al gezien hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
Is Melke nog niet geweest, mis haar.
quote:Op zondag 16 juli 2006 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien hoor.
Is dat een vrouw
Ik dacht dat dat een of andere zure kerel was.
Er komen idd "families" in het huis, of mensen die samenwonen met elkaar die dan het huis ingaan, zelf denk ik dat dit concept op de een of andere manier minder uitpakt dan de reguliere BB maargoed, misschien valt het toch allemaal wel mee en wordt het iig spannender dan bijv BB5 wat ik nou niet echt bijster boeiend vond (qua spanning)quote:Op zondag 16 juli 2006 03:23 schreef newsman het volgende:
Wat ik verder weet van BB6, is dat ze families maf gaan maken, ieder geval, dat heb ik begrepen
quote:Op zondag 16 juli 2006 03:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Jups, dan is het weer actie en plaatjes posten
![]()
Of het wordt een heerlijke soetsappige drama bendequote:Op zondag 16 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komen idd "families" in het huis, of mensen die samenwonen met elkaar die dan het huis ingaan, zelf denk ik dat dit concept op de een of andere manier minder uitpakt dan de reguliere BB maargoed, misschien valt het toch allemaal wel mee en wordt het iig spannender dan bijv BB5 wat ik nou niet echt bijster boeiend vond (qua spanning)
BB5, vond ik maar slap, met dat Dido geheel, mijn godquote:Op zondag 16 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komen idd "families" in het huis, of mensen die samenwonen met elkaar die dan het huis ingaan, zelf denk ik dat dit concept op de een of andere manier minder uitpakt dan de reguliere BB maargoed, misschien valt het toch allemaal wel mee en wordt het iig spannender dan bijv BB5 wat ik nou niet echt bijster boeiend vond (qua spanning)
je zal maar met je familie in 1 huis willen zittenquote:Op zondag 16 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Engeland is idd het goede voorbeeld, mijn verwachtingen zijn daarom ook niet echt hoog gespannen maar we zien het welquote:Op zondag 16 juli 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of het wordt een heerlijke soetsappige drama bendeen juist niet spannend .. dan zou ik wel balen eigenlijk!
wat dat betreft doen ze het in Engeland wel wat pittiger.. en gebeuren er gekkere dingen.
In Engeland blijven ze het orginele recept volgen.quote:Op zondag 16 juli 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
wat dat betreft doen ze het in Engeland wel wat pittiger.. en gebeuren er gekkere dingen.
Mijn keuze zal het iig niet zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 03:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
je zal maar met je familie in 1 huis willen zitten![]()
Hummie een lijk achter de knoppen, mijn godquote:Op zondag 16 juli 2006 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
In Engeland blijven ze het orginele recept volgen.
Nederland probeert volgens mij steeds iets nieuws zodat Sjonnie het kan verkopen als het een succes is.
Het lukt alleen niet zo goed met Hummie achter de knoppen.
hmmm wou wat zeggen maar dat is te persoonlijkquote:
Dan kan dat ook per mailquote:Op zondag 16 juli 2006 03:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
hmmm wou wat zeggen maar dat is te persoonlijkmaar gegarandeerd knokpartijen als ik met 2 mensen die zich familie noemen in een huis moet
![]()
En zo hoort het ookquote:
Ik wou dat die lul van een vent van me dat ook eens deedquote:Op zondag 16 juli 2006 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo hoort het ook![]()
Het gevoel dat je thuis bent
[Mr.CTRL mode] Het is wat!quote:Op zondag 16 juli 2006 04:10 schreef APK het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je pruts tag.![]()
[afbeelding]
Misschien kan LS Tanja's moeder even bellen om haar te attenderen op dit topic.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Zien jullie dat: 2 dagen, 22 uur, 22 minuten, dat kan geen toeval zijn
Ze komt terug![]()
Tanja zal het vast al wel gevonden hebben hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien kan LS Tanja's moeder even bellen om haar te attenderen op dit topic.
Sssstquote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef Sanne het volgende:
Was dit topic nou net op slot? Met een link naar de crewfora?
Of begin ik gek te worden?
Dat zijn tekens.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef Sanne het volgende:
Was dit topic nou net op slot? Met een link naar de crewfora?
Of begin ik gek te worden?
quote:
quote:
Mooi hè?quote:
Jammer dat je KLB al hebtquote:
Wanneer gaat-ie open?quote:
Dat weet ik niet, moet net als jij MED in de gaten houden...quote:
*kusjekroel*quote:Op zondag 16 juli 2006 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje en Teamlead
Alle sollicitanten wil ik bij deze hartelijk bedanken voor de sollicitatie en wie weet tot een andere ronde."
Zo dan?quote:
Ja, nu ben ik weer blijquote:
Er komt een gans apart forum voor BBquote:Op zondag 16 juli 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik weer blij![]()
Maar nu ik je toch spreek, komt er ook een aparte "commentaren op de streams", en een aparte "slowchat"?
Was wel de bedoelingquote:Op zondag 16 juli 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik weer blij![]()
Maar nu ik je toch spreek, komt er ook een aparte "commentaren op de streams", en een aparte "slowchat"?
Ik heb me kapot verveeld daardoorquote:Op zondag 16 juli 2006 19:54 schreef yvonne het volgende:
We hadden dat forum best open kunnen houden, het lijkt maar zo kort geleden.
Ik laat het deze ronde gewoon stiekum openquote:Op zondag 16 juli 2006 19:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb me kapot verveeld daardoor![]()
Fluug en TL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suc6 en sterkte met ons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef flugeltje het volgende:
Jullie zullen het dus weer met mij moeten doen, en ik met jullie...
Maar raad eens.... Ik heb er zín in
Het lachen zal je nog wel vergaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef flugeltje het volgende:
Jullie zullen het dus weer met mij moeten doen, en ik met jullie...
Maar raad eens.... Ik heb er zín in
Jij en Bluezzz postenquote:Op zondag 16 juli 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lachen zal je nog wel vergaan.
Ik ga namelijk ook weer mee-posten.![]()
Maar succes!
Ook, maar je weet nog niet alles van het huis hequote:Op zondag 16 juli 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Jij en Bluezzz posten
Ik dacht dat jullie andere plannen hadden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |