je zal maar met je familie in 1 huis willen zittenquote:Op zondag 16 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komen idd "families" in het huis, of mensen die samenwonen met elkaar die dan het huis ingaan, zelf denk ik dat dit concept op de een of andere manier minder uitpakt dan de reguliere BB maargoed, misschien valt het toch allemaal wel mee en wordt het iig spannender dan bijv BB5 wat ik nou niet echt bijster boeiend vond (qua spanning)
Engeland is idd het goede voorbeeld, mijn verwachtingen zijn daarom ook niet echt hoog gespannen maar we zien het welquote:Op zondag 16 juli 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of het wordt een heerlijke soetsappige drama bendeen juist niet spannend .. dan zou ik wel balen eigenlijk!
wat dat betreft doen ze het in Engeland wel wat pittiger.. en gebeuren er gekkere dingen.
In Engeland blijven ze het orginele recept volgen.quote:Op zondag 16 juli 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
wat dat betreft doen ze het in Engeland wel wat pittiger.. en gebeuren er gekkere dingen.
Mijn keuze zal het iig niet zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 03:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
je zal maar met je familie in 1 huis willen zitten![]()
Hummie een lijk achter de knoppen, mijn godquote:Op zondag 16 juli 2006 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
In Engeland blijven ze het orginele recept volgen.
Nederland probeert volgens mij steeds iets nieuws zodat Sjonnie het kan verkopen als het een succes is.
Het lukt alleen niet zo goed met Hummie achter de knoppen.
hmmm wou wat zeggen maar dat is te persoonlijkquote:
Dan kan dat ook per mailquote:Op zondag 16 juli 2006 03:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
hmmm wou wat zeggen maar dat is te persoonlijkmaar gegarandeerd knokpartijen als ik met 2 mensen die zich familie noemen in een huis moet
![]()
En zo hoort het ookquote:
Ik wou dat die lul van een vent van me dat ook eens deedquote:Op zondag 16 juli 2006 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo hoort het ook![]()
Het gevoel dat je thuis bent
[Mr.CTRL mode] Het is wat!quote:Op zondag 16 juli 2006 04:10 schreef APK het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je pruts tag.![]()
[afbeelding]
Misschien kan LS Tanja's moeder even bellen om haar te attenderen op dit topic.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Zien jullie dat: 2 dagen, 22 uur, 22 minuten, dat kan geen toeval zijn
Ze komt terug![]()
Tanja zal het vast al wel gevonden hebben hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien kan LS Tanja's moeder even bellen om haar te attenderen op dit topic.
Sssstquote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef Sanne het volgende:
Was dit topic nou net op slot? Met een link naar de crewfora?
Of begin ik gek te worden?
Dat zijn tekens.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef Sanne het volgende:
Was dit topic nou net op slot? Met een link naar de crewfora?
Of begin ik gek te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |