je zal maar met je familie in 1 huis willen zittenquote:Op zondag 16 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komen idd "families" in het huis, of mensen die samenwonen met elkaar die dan het huis ingaan, zelf denk ik dat dit concept op de een of andere manier minder uitpakt dan de reguliere BB maargoed, misschien valt het toch allemaal wel mee en wordt het iig spannender dan bijv BB5 wat ik nou niet echt bijster boeiend vond (qua spanning)
Engeland is idd het goede voorbeeld, mijn verwachtingen zijn daarom ook niet echt hoog gespannen maar we zien het welquote:Op zondag 16 juli 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Of het wordt een heerlijke soetsappige drama bendeen juist niet spannend .. dan zou ik wel balen eigenlijk!
wat dat betreft doen ze het in Engeland wel wat pittiger.. en gebeuren er gekkere dingen.
In Engeland blijven ze het orginele recept volgen.quote:Op zondag 16 juli 2006 03:27 schreef MissHobje het volgende:
wat dat betreft doen ze het in Engeland wel wat pittiger.. en gebeuren er gekkere dingen.
Mijn keuze zal het iig niet zijnquote:Op zondag 16 juli 2006 03:28 schreef Gladys het volgende:
[..]
je zal maar met je familie in 1 huis willen zitten![]()
Hummie een lijk achter de knoppen, mijn godquote:Op zondag 16 juli 2006 03:32 schreef APK het volgende:
[..]
In Engeland blijven ze het orginele recept volgen.
Nederland probeert volgens mij steeds iets nieuws zodat Sjonnie het kan verkopen als het een succes is.
Het lukt alleen niet zo goed met Hummie achter de knoppen.
hmmm wou wat zeggen maar dat is te persoonlijkquote:
Dan kan dat ook per mailquote:Op zondag 16 juli 2006 03:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
hmmm wou wat zeggen maar dat is te persoonlijkmaar gegarandeerd knokpartijen als ik met 2 mensen die zich familie noemen in een huis moet
![]()
En zo hoort het ookquote:
Ik wou dat die lul van een vent van me dat ook eens deedquote:Op zondag 16 juli 2006 03:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En zo hoort het ook![]()
Het gevoel dat je thuis bent
[Mr.CTRL mode] Het is wat!quote:Op zondag 16 juli 2006 04:10 schreef APK het volgende:
[..]
Daar sta je dan met je pruts tag.![]()
[afbeelding]
Misschien kan LS Tanja's moeder even bellen om haar te attenderen op dit topic.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:58 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Zien jullie dat: 2 dagen, 22 uur, 22 minuten, dat kan geen toeval zijn
Ze komt terug![]()
Tanja zal het vast al wel gevonden hebben hoorquote:Op zondag 16 juli 2006 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien kan LS Tanja's moeder even bellen om haar te attenderen op dit topic.
Sssstquote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef Sanne het volgende:
Was dit topic nou net op slot? Met een link naar de crewfora?
Of begin ik gek te worden?
Dat zijn tekens.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:03 schreef Sanne het volgende:
Was dit topic nou net op slot? Met een link naar de crewfora?
Of begin ik gek te worden?
quote:
quote:
Mooi hè?quote:
Jammer dat je KLB al hebtquote:
Wanneer gaat-ie open?quote:
Dat weet ik niet, moet net als jij MED in de gaten houden...quote:
*kusjekroel*quote:Op zondag 16 juli 2006 19:48 schreef Peter6000 het volgende:
Flugeltje en Teamlead
Alle sollicitanten wil ik bij deze hartelijk bedanken voor de sollicitatie en wie weet tot een andere ronde."
Zo dan?quote:
Ja, nu ben ik weer blijquote:
Er komt een gans apart forum voor BBquote:Op zondag 16 juli 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik weer blij![]()
Maar nu ik je toch spreek, komt er ook een aparte "commentaren op de streams", en een aparte "slowchat"?
Was wel de bedoelingquote:Op zondag 16 juli 2006 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik weer blij![]()
Maar nu ik je toch spreek, komt er ook een aparte "commentaren op de streams", en een aparte "slowchat"?
Ik heb me kapot verveeld daardoorquote:Op zondag 16 juli 2006 19:54 schreef yvonne het volgende:
We hadden dat forum best open kunnen houden, het lijkt maar zo kort geleden.
Ik laat het deze ronde gewoon stiekum openquote:Op zondag 16 juli 2006 19:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb me kapot verveeld daardoor![]()
Fluug en TL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Suc6 en sterkte met ons![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef flugeltje het volgende:
Jullie zullen het dus weer met mij moeten doen, en ik met jullie...
Maar raad eens.... Ik heb er zín in
Het lachen zal je nog wel vergaan.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:05 schreef flugeltje het volgende:
Jullie zullen het dus weer met mij moeten doen, en ik met jullie...
Maar raad eens.... Ik heb er zín in
Jij en Bluezzz postenquote:Op zondag 16 juli 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lachen zal je nog wel vergaan.
Ik ga namelijk ook weer mee-posten.![]()
Maar succes!
Ook, maar je weet nog niet alles van het huis hequote:Op zondag 16 juli 2006 20:31 schreef flugeltje het volgende:
Jij en Bluezzz posten
Ik dacht dat jullie andere plannen hadden![]()
Ik zei het tochquote:
Ik ben zwaar benieuwdquote:Op zondag 16 juli 2006 20:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ook, maar je weet nog niet alles van het huis he
Niet in het bigB huis?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het lachen zal je nog wel vergaan.
Ik ga namelijk ook weer mee-posten.![]()
Maar succes!
Wat een compléte verrassing.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:46 schreef yvonne het volgende:
De mods die op het BB6-forum komen zijn Flugeltje en Teamlead
[Evert ten Napel mode] Het is anders een dekselse goeie mod hoor![/Evert ten Napel mode]quote:
quote:Op zondag 16 juli 2006 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[Evert ten Napel mode] Het is anders een dekselse goeie mod hoor![/Evert ten Napel mode]
Inmiddels 99% hoor.quote:
Ik ben al "crew" dus waarom zou ik me dan moeten inlikkenquote:
Misschien wordt jij het wel?quote:Op zondag 16 juli 2006 20:57 schreef Falco het volgende:
Ik voel dat er nog een derde mod aangesteld wordt tijdens BB6
Dat mag je dus helemaal niet zeggen. Regel 7 ofzo is dat.quote:Op zondag 16 juli 2006 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maargoed, ik vind TL en flugel gewoon mega goede mods, ze deden het uitstekend tijdens BB5 en HBBAls ik dat niet vond zou ik dat ook zeggen hoor
Ik bedoelde ook behind the screensquote:Op zondag 16 juli 2006 20:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat mag je dus helemaal niet zeggen. Regel 7 ofzo is dat.
Ik gooi er anders net een compleet nieuwe ontopic invalshoek inquote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef Falco het volgende:
Lekker boeiuh dit crewgezeur
Mjah, je hebt wel een punt vind ik. Alleen werd er al genoeg gemanipuleerd de vorige keer, misschien zelfs iets teveel. En dat het met familieleden is, staat me dus echt niet aan!quote:Op zondag 16 juli 2006 21:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik gooi er anders net een compleet nieuwe ontopic invalshoek in![]()
In de Nederlandse BB's doen, vergeleken met de UK en veel andere landen, eigenlijk altijd vrij 'normale' mensen mee. Het zou me verbazen als dat nu ineens anders zou zijn.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:04 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed, de massa wil natuurlijk spraakmakende extraverte bewoners.
En dat levert vast meer kijkcijfers op.
Tja, maar anders krijg je hetzelfde als vorig jaar.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:10 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, je hebt wel een punt vind ik. Alleen werd er al genoeg gemanipuleerd de vorige keer, misschien zelfs iets teveel. En dat het met familieleden is, staat me dus echt niet aan!
Klopt, maar er waren wel uitzonderingen zoals die Diane bijv. uit BB3 of wat dacht je van Ed die het huis niet uitwilde?quote:Op zondag 16 juli 2006 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
In de Nederlandse BB's doen, vergeleken met de UK en veel andere landen, eigenlijk altijd vrij 'normale' mensen mee. Het zou me verbazen als dat nu ineens anders zou zijn.
Ed was een held iddquote:Op zondag 16 juli 2006 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar er waren wel uitzonderingen zoals die Diane bijv. uit BB3 of wat dacht je van Ed die het huis niet uitwilde?(BB2)
Zijn idd steeds vrij 'normale' mensen in NL. Daar mag wat mij betreft wel wat verandering in komen. Wat meer mensen die ervaringen hebben met de zelfkant van de maatschappij. Volgens mij levert dat leukere tv op dan het zoveeltste hockey-kutje...quote:Op zondag 16 juli 2006 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
In de Nederlandse BB's doen, vergeleken met de UK en veel andere landen, eigenlijk altijd vrij 'normale' mensen mee. Het zou me verbazen als dat nu ineens anders zou zijn.
Ik hoop het maar, kan me wel voorstellen dat (vanuit het idee dat je dingen anders moet doen om geen kijkers te verliezen) er gekozen wordt voor wat extravertere types.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Diane en Ed waren ook als "normaal" gecast. MIsschien dat Kelly een uitzondering is, die werd als travo-freak gecast.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt, maar er waren wel uitzonderingen zoals die Diane bijv. uit BB3 of wat dacht je van Ed die het huis niet uitwilde?(BB2)
Darius.quote:Op zondag 16 juli 2006 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen die BB gebruiken met als uitgangspunt bekend te worden en al iets doen in de entertainment (was een vierderangs zanger een keer), spreken me iig niet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |