Voor mij hoeven de blote delen ook niet zo, maar soms werd een gesprek ook afgekapt door de regie en dat vond ik wel jammer, natuurlijk was dat meer het geval met HBB omdat daar natuurlijk (semi) BN'ers inzaten, en met name Holt stelde hoge eisen aan de regie dat er zoveel mogelijk werd afgeschermdquote:Op zondag 16 juli 2006 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mja, ik hoef persoonlijk de rosbiefjes niet te zien. Voor mij zijn voornamelijk de interacties, de gesprekken interessant. Afwachten maar, ik vond BB5 wel leuk juist door de brakke streams.
Misschien nieuw onderwijs in schooljaar 2006/2007quote:Op zondag 16 juli 2006 02:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
bestaat dat ook al vlbo ???gelukkig weet ik dat niet...
![]()
dan wens ik je veel plezier met BB10 alvastquote:Op zondag 16 juli 2006 02:48 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien nieuw onderwijs in schooljaar 2006/2007![]()
Over een paar jaar komen dus de vlbo's mee streamen.
Ik heb een tijd BB Belgie zitten streamen en daar was de regie ook zeker niet flauw.quote:Op zondag 16 juli 2006 02:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor mij hoeven de blote delen ook niet zo, maar soms werd een gesprek ook afgekapt door de regie en dat vond ik wel jammer, natuurlijk was dat meer het geval met HBB omdat daar natuurlijk (semi) BN'ers inzaten, en met name Holt stelde hoge eisen aan de regie dat er zoveel mogelijk werd afgeschermd
Kijk en zo hoort het ookquote:Op zondag 16 juli 2006 03:01 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik heb een tijd BB Belgie zitten streamen en daar was de regie ook zeker niet flauw.
Als het echt de spui gaten uit liep in het huis kreeg je een muziekje maar de beelden gaven ze wel.
Misschien hebben ze wel weer een mooie tuin.quote:Op zondag 16 juli 2006 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kijk en zo hoort het ook![]()
Maar ik vrees met grote vrezen dat hier de censuur nog steeds stevig in het zadel zit
Haha ja iddquote:Op zondag 16 juli 2006 03:11 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel weer een mooie tuin.
kan jij weer posten in de SV![]()
Hej newsmanquote:
Ja denk, je vroeg me al wat in het fotoboek denk, kom ff kijkenquote:Op zondag 16 juli 2006 03:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej newsman
Leuk dat je ook je "gezicht" hier weer laat zien
Gezellig toch?quote:Op zondag 16 juli 2006 03:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Ja denk, je vroeg me al wat in het fotoboek denk, kom ff kijken, APK er ook bij zozo
![]()
Lekkur heurquote:
Ze was er gisteren wel, meestal is ze zaterdag op zondag naar dr vriendje toequote:Op zondag 16 juli 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
Is Melke nog niet geweest, mis haar.
Die heb ik al gezien hoor.quote:Op zondag 16 juli 2006 03:21 schreef newsman het volgende:
Is Melke nog niet geweest, mis haar.
quote:Op zondag 16 juli 2006 03:24 schreef APK het volgende:
[..]
Die heb ik al gezien hoor.
Is dat een vrouw
Ik dacht dat dat een of andere zure kerel was.
Er komen idd "families" in het huis, of mensen die samenwonen met elkaar die dan het huis ingaan, zelf denk ik dat dit concept op de een of andere manier minder uitpakt dan de reguliere BB maargoed, misschien valt het toch allemaal wel mee en wordt het iig spannender dan bijv BB5 wat ik nou niet echt bijster boeiend vond (qua spanning)quote:Op zondag 16 juli 2006 03:23 schreef newsman het volgende:
Wat ik verder weet van BB6, is dat ze families maf gaan maken, ieder geval, dat heb ik begrepen
quote:Op zondag 16 juli 2006 03:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Jups, dan is het weer actie en plaatjes posten
![]()
Of het wordt een heerlijke soetsappige drama bendequote:Op zondag 16 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komen idd "families" in het huis, of mensen die samenwonen met elkaar die dan het huis ingaan, zelf denk ik dat dit concept op de een of andere manier minder uitpakt dan de reguliere BB maargoed, misschien valt het toch allemaal wel mee en wordt het iig spannender dan bijv BB5 wat ik nou niet echt bijster boeiend vond (qua spanning)
BB5, vond ik maar slap, met dat Dido geheel, mijn godquote:Op zondag 16 juli 2006 03:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er komen idd "families" in het huis, of mensen die samenwonen met elkaar die dan het huis ingaan, zelf denk ik dat dit concept op de een of andere manier minder uitpakt dan de reguliere BB maargoed, misschien valt het toch allemaal wel mee en wordt het iig spannender dan bijv BB5 wat ik nou niet echt bijster boeiend vond (qua spanning)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |