quote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:30 schreef Vava het volgende:
Wat een mooie OPwel duidelijk dat hij door een Brabander geschreven is
China is gaaf! Waar in China?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:15 schreef Saphira200 het volgende:
Mijn kaart naar Duitsland is aangekomen
Volgende mag naar China
Tof!!!!! Mag ik hier openlijk toegeven dat ik jaloers benquote:
Jemig, hoeveel tijd kost het nou om even een kaartje te reggen?quote:So sorry. I have been out of town a lot and haven't had time to log in. once again, sorry !
Dat magquote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:27 schreef Vava het volgende:
[..]
Tof!!!!! Mag ik hier openlijk toegeven dat ik jaloers ben![]()
(Op de kaart stonden twee zwanenquote:In picture swamps, which is national bird in Finland
Het is dat je het erbij vermeld, hihihihi. Ik dacht moerassenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:23 schreef Saphira200 het volgende:
[..]
Dat mag![]()
Ik had vandaag een officiële kaart uit Finland, met maar weinig tekst, maar volgens kwam dat omdat diegene niet echt Engels kon:
[..]
(Op de kaart stonden twee zwanen)
Weirdquote:Op zondag 16 juli 2006 18:46 schreef DuchessX het volgende:
Hmm ik kreeg een mailtje van Pinkprincess of ik wil traden maar ik vertrouw het niet helemaal. Ze heeft nog geen kaarten verstuurd of ontvangen zo aan het profiel te zien maar is wel al lid sinds vorig jaar.
Ik vind het toch niet zo'n goed idee om mijn adres te geven...of ben ik nou zo paranoia dat ik overal een nigeriaanse oplichter achter zie?
O zo'n verzoekje heb ik ook een keer gehad, dat heb ik genegeerd hoor.quote:Op maandag 17 juli 2006 09:46 schreef DuchessX het volgende:
Ik ga het ook maar niet doen. Kaartjes uit Amerika heb ik sowieso al zat
Dat is heel erg vriendelijk iddquote:Op maandag 17 juli 2006 19:35 schreef Sonja27 het volgende:
Amstelveen, toch aardig... niet te groot, maar ook niet klein. Maar inderdaad heel vriendelijk van hem. Als ik hem zie zal ik hem even vriendelijk bedanken!
Iets over de afbeelding op de kaart meestalquote:Op maandag 17 juli 2006 22:11 schreef Herr_Munk het volgende:
[greenhorn mode]Ik heb mijn eerste kaartjes al eventjes op de bus zitten maar ik vroeg me eigenlijk af, wat zetten jullie nou op zo'n kaartje?[/greenhorn mode]
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:31 schreef Allan24 het volgende:
D'r is trouwens eigenlijk best wel niemand die zijn/haar PC weblog geregeld bijwerkt
Ik heb ergens gelezen dat ze opruiming hebben gehouden met de inactive users..misschien dat 't daardoor komt?quote:Op dinsdag 18 juli 2006 01:46 schreef Vava het volgende:
[..]
ik ben ver, heel ver achter
![]()
Vraag me ook af waar die 35 landen die meedoen zijn gebleven, eerst waren het er nog 160![]()
Ik denk het idd.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 09:46 schreef Smittend het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat ze opruiming hebben gehouden met de inactive users..misschien dat 't daardoor komt?
41 ook nietquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:29 schreef Jaguarized het volgende:
26 dagen naar Finland schiet niet op. Al gepm'd?
Daar is een postbus voor particulieren wel normaler als in Nederland..quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:47 schreef Klonk het volgende:
ik had bij die australische kaart van mij gelijk al een raar gevoel, kaart moest naar een postbus...
wat cool!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga morgen naar de grens met Noord-Korea. Voor de geinteresseerden: http://nl.wikipedia.org/wiki/DMZ_Korea
Gaaf!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:50 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ga morgen naar de grens met Noord-Korea. Voor de geinteresseerden: http://nl.wikipedia.org/wiki/DMZ_Korea
Vast wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Gaaf!
Komt vast wel een reisverslag van he
Ik moet ook nog wat dingen versturen, alleen daar moet ik voor naar binnen en dat wil ik nietquote:
Ik las gepwndquote:Op dinsdag 18 juli 2006 13:29 schreef Jaguarized het volgende:
Al gepm'd?
My pleasure! Ben er vandaag wéér geweestquote:
Had je dat niet even kunnen zeggenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:13 schreef Allan24 het volgende:
My pleasure! Ben er vandaag wéér geweest
Ik heb er nog wel een stuk of watquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:16 schreef Vava het volgende:
[..]
Had je dat niet even kunnen zeggen
Ik wil zo graag Eftelingkaarten![]()
Ik wil ze versturenquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:18 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik heb er nog wel een stuk of watPrivate swap?
daar ben ik wel bang voor jaquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:36 schreef Jaguarized het volgende:
Komt die nu onder de lijntjes van de USA?
ja, want is toch wel een beetje bijzonder, ijslandquote:
zo zonde he!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:39 schreef Klonk het volgende:
nog 9 dagen en dan is de rottige kaart naar australie eindelijk verlopen...
leuk rijtje!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:40 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb ook maar eens 5 adressen aangevraagd. Morgen vlieg ik weer terug naar Nederland.Ze mogen naar Frankrijk, Portugal, Duitsland, Oostenrijk en de VS.
Apart inderdaad. Ik vond het heel apart staan toen ik de korte lijntjes zag.quote:
eigenlijk wel ja!quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef Klonk het volgende:
een kaartje naar oostenrijk
wauw, da's bijna een excoot
Nee, hij wordt immers niet geregistreerd dus dan krijg je ook geen lijntje. Anders had ik een ubervet lijntje naar Duitsland gehad.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
zo zonde he!
krijg je dan eigenlijk wel een lijntje op je map erbij? of komt het gewoon helemaal te vervallen?
*nog nooit een expired kaart heft gehad
Oostenrijk, dat ligt onder Duitsland en boven Italiequote:Op donderdag 20 juli 2006 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja!
nog nooit van gehoord hier in elk geval!
wat zonde zeg....quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, hij wordt immers niet geregistreerd dus dan krijg je ook geen lijntje. Anders had ik een ubervet lijntje naar Duitsland gehad.![]()
*mepquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
Oostenrijk, dat ligt onder Duitsland en boven Italie![]()
wil je een mooi kaartje uit Belfeldquote:Op donderdag 20 juli 2006 13:51 schreef Jaguarized het volgende:
Ik heb binnenkort een eenzijdige tijdschriftenswap met iemand.
Waar ligt dat ergens?quote:
zo, dat is inderdaad heel wat.quote:Op donderdag 20 juli 2006 13:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
Limburg, The Netherlands
beroemd door zijn sluizen en stuwcomplex
Op de camping naast de snelweg?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:01 schreef Klonk het volgende:
en we hebben er ook een camping en binnenkort zelfs een snelweg en ik woon er ook nog![]()
op een bordje aan het begin van de weg: "proud home of klonk"quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:01 schreef Klonk het volgende:
en we hebben er ook een camping en binnenkort zelfs een snelweg en ik woon er ook nog![]()
"The Klonk says: kloink!"quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:05 schreef Muck het volgende:
[..]
op een bordje aan het begin van de weg: "proud home of klonk"
Eerste hit op Google: "FOK!forum / Bekijk profiel van Klonk"quote:
ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef Muck het volgende:
euhm, valt ijsland onder europa?
lama, ik heb het alquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef Muck het volgende:
eerst komt mijn villa, dan de snelweg en bijna in duitsland de camping.quote:
IJsland is geen lid van de Europese Unie (EU).quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef Muck het volgende:
volgens de ptt mag er een europazegel opquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
IJsland is geen lid van de Europese Unie (EU).
Je hebt een villa.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
eerst komt mijn villa, dan de snelweg en bijna in duitsland de camping.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
volgens de ptt mag er een europazegel op
Zwitserland ook niet, maar dat maakt dat nog geen Afrika, en ja ik heb een rijtjeshuisvilla, hoekhuis met riante oprijlaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
IJsland is geen lid van de Europese Unie (EU).
zoquote:
Wij hebben ook maar een twee-onder-een-kapper.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zwitserland ook niet, maar dat maakt dat nog geen Afrika, en ja ik heb een rijtjeshuisvilla, hoekhuis met riante oprijlaan.![]()
ik heb een 5 onder 1 kapperquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij hebben ook maar een twee-onder-een-kapper.![]()
Zolang er maar een dak op zit.quote:
lekker dan....quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wilde vandaag een kaartje uit Seoul naar mijn tante en het thuisfront sturen, sprak de juffrouw achter de balie geen Engels en ik had mijn Koreaanse vertaalboek niet mee. Ze snapte mijn hand-en-voetenwerk ook niet.
Volgens mijn Lonely Planet is er een postkantoor op het vliegveld. Morgen even proberen.quote:
daar spreken ze wel engels neem ik aanquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mijn Lonely Planet is er een postkantoor op het vliegveld. Morgen even proberen.
Thnx.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
daar spreken ze wel engels neem ik aan
succes!
* Klonk wacht in spanning op het reisverslagquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
Bijzonder indrukwekkend. Erg raar en apart ook om van afstand te zien hoe een volk in zo'n andere wereld leeft.
Dat staat in de wachtrij. Heb al wel die van Sydney af, eerst die van NZ nog doen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk wacht in spanning op het reisverslag![]()
[me=Muck ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk] wacht in spanning op het reisverslag[/me]
dan wachten we nog evenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat staat in de wachtrij. Heb al wel die van Sydney af, eerst die van NZ nog doen.![]()
Dat is tof!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:04 schreef DuchessX het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaart uitThailand!
ID was een nummr onder de 100
ah leuk joh!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is tof!!
Ik had helemaal niks vandaag.... maar gisteren wel een leuk cadeautje uit Spanje. Twee poppetjes, een mannetje met een gitaartje en een vrouwtje met een flamencojurk aan
Wauw tof!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:00 schreef Klonk het volgende:
ik had vandaag een heel mooie kaartje uit Nieuw Zeeland
Welkom thuis!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:17 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen.
Ik ben weer terug in Nederland. Vanuit NZ was er door mijn huisgenoot een kaartje uit Brazillie doorgestuurd en de NZ Post had een kaartje doorgestuurd van een fokker, Miss_B.
Welkom terugquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:17 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen.
Ik ben weer terug in Nederland. Vanuit NZ was er door mijn huisgenoot een kaartje uit Brazillie doorgestuurd en de NZ Post had een kaartje doorgestuurd van een fokker, Miss_B.
Ik heb ook nog geen u2u van taxingwoman dat ze m'n kaartje heeft gekregen maar die is nu bijna 10 dagen onderweg dus dat kan ik nog begrijpen. Ik had hem ook 3 weken te laat gepost.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef Smittend het volgende:
Ik vind dat zo vervelend..stuur je iemand een U2U en dan word ie gelezen en vervolgens krijg je geen antwoord.
Als ik een bericht krijg beantwoord ik die gelijk...kleine moeite toch?
Och gut.quote:
Sssst...quote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Och gut.En dan ook nog vragen om 2 kaartjes.
![]()
Ik heb je lekker overgeslagen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb je lekker overgeslagen.Lekker puh.
![]()
Zwitserland!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:28 schreef Klonk het volgende:
ik heb een kaart, uit Zwitserland, CH 1124
gaat niet echt hard daar.....
tof, mail me je bankgegevens maar ff dan zal ik het overmakenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja, ik zal binnenkort even de boel versturen.
Komt goed.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
tof, mail me je bankgegevens maar ff dan zal ik het overmaken
Dat heb ik laatst ook gehad met een tag kaart naar Frankrijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:41 schreef Klonk het volgende:
update: ik had 1 kaartje naar Finland die na 29 dagen ofzo nog niet aan was gekomen, ik heb de user een pm gestuurd en het kaartje was nog niet aangekomen, dus ik ben heel lief geweest en heb vrijdag nog een kaartje naar haar gestuurd en die is gisteren aangekomen.
was erg leuk, in het mailtje wat je altijd krijgt als een kaartje is aangekomen, bleef ze me maar bedanken voor het feit dat ik haar nog een kaartje had gestuurd.
Zonde om te bewaren tot het niet meer houdbaar isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef Jaguarized het volgende:
Hebben jullie al die etenswaren nou allemaal al op of wordt dat bewaard tot het niet meer houdbaar is?
ook tof!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:49 schreef Vava het volgende:
Gaaf Japan! Ik krijg net een kaartje uit Singapore, ook geen officiele maar wel een mooie kaart. Wel een officiele uit de Verenigde Staten en een zakje Sour Cream & Chives Potato Bake mix uit Nieuw Zeeland.
Dingen zoals?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Zonde om te bewaren tot het niet meer houdbaar isik heb wel al wat dingen gegeten ja
![]()
Ah ok.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Vava het volgende:
Snoepjes, dipsausmix, mix voor dressing.
Ik heb maar gevraagd wat er met trash bedoelt wordt.quote:Hi
Thanks for the "trash" card .
That is one crazy looking dog !
Bye
Carole
Je moet ook geen kaarten met bedorven etensresten sturenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand had mijn tag kaart ontvangen:
[..]
Ik heb maar gevraagd wat er met trash bedoelt wordt.
Disneyworld in Florida is cool !!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:58 schreef Sonja27 het volgende:
Ik had vandaag een kaartje uit Disneyworld Florida!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das snel!quote:
En daar maar gelijk even gemeld dat ik ook een kaartje had vandaagquote:
Hm... dit is de eerste die ik van jouw hand ziequote:
Eerste goede topic of eerste topic?quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Hm... dit is de eerste die ik van jouw hand zie
Goede naamtopic zelfs!quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Eerste goede topic of eerste topic?![]()
Tis mijn droom er ooit te komen!quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:13 schreef Smittend het volgende:
[..]
Disneyworld in Florida is cool !!![]()
Ben d'r twee keer geweest... als ik rijk zou zijn zou ik daar iedere maand wel een keer zijn.![]()
Schuif het maar af op de warmte.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Goede naamtopic zelfs!
En ik moet beter opletten blijkt maar weer
OMG.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:47 schreef Muck het volgende:
oeh, een pakje kruidenmix voor kip uit maleisië
helaas issie al 7 maanden over datum
denk niet dat ik hem nog klaar ga maken, maar het is leuk om te bewarenquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
OMG.Volgens mij kijken ze niet zo op een datum daar.
![]()
Ja, is die warmte tenminste nog ergens goed voorquote:
jupquote:
Finse meisjes.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:54 schreef Muck het volgende:
[..]
jup
maar dit keer naar een man! das nieuw voor me. tot nu toe alleen maar finse meisjes geschreven![]()
Nietquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:48 schreef Muck het volgende:
[..]
denk niet dat ik hem nog klaar ga maken, maar het is leuk om te bewaren
quote:
das waarquote:Voordeel is dat ze er wel snel zijn.![]()
ja, i kzeg het wel even tegen haar denk ik...quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Niet
Wel lomp om iets te sturen wat zover over de datum is trouwens
ja, daar ben ik ook weleens nieuwsgierig naarquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef Jaguarized het volgende:
Jammer dat er bij Postcrossing geen foto's zijn van de mensen waar je iets naar toe stuurt.
Das leuk. Ik ben er soms best benieuwd naar. Misschien een idee voor een nieuwe feature.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:10 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, daar ben ik ook weleens nieuwsgierig naar
al heb ik weleens een kaart gehad van een meisje waar ze zelf op stond
Ja, ik denk dat ik dat ook wel zou doen..quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, i kzeg het wel even tegen haar denk ik...
Ik zoek!quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:12 schreef Jaguarized het volgende:
Link?
eindelijk gevondenquote:
Wie? WIE!?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:14 schreef Jaguarized het volgende:
Er waren ook 2 mensen die geen kaartje wilden.
Duchess en Sapphire.quote:
maf zeg...quote:
je mailtje is binnenquote:Op donderdag 27 juli 2006 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
Heb je hem al? Er moeten nog 2 een kaartje krijgen volgens mij planning.
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:17 schreef Muck het volgende:
[..]
je mailtje is binnen
dank
je kaartje heb ik nog niet gezien, maar dat komt vast na de vakantie wel goed
Doe je goed!quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:12 schreef Allan24 het volgende:
Hier wel postuit de VS
en er is ook een kaart van mij aangekomen in Finland
nieuw adres: Finland!
[afbeelding]
Mijn naam heeft nog nooit in die lijst gestaan hoorquote:
ehm jaquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:50 schreef Jaguarized het volgende:
Oh ik doel meer op de mensen die in die lijst staan.
Dat is nou echt zo'n typische uitspraak van een verslaafdequote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:16 schreef Allan24 het volgende:
Om een verslaafde te zijn hoef je niet per se in die lijst te staan
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is nou echt zo'n typische uitspraak van een verslaafde
* Vava vult voor Allan24 een aanmeldingsformulier voor verslavingszorg inquote:
Ik had de A.P. op kunnen richtenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 02:33 schreef Vava het volgende:
[..]
* Vava vult voor Allan24 een aanmeldingsformulier voor verslavingszorg in![]()
Dat is helemaal erg!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:38 schreef Klonk het volgende:
enne die lijst ik heb daar ooit op nummer 3 gestaan
Hehehehequote:Op woensdag 26 juli 2006 19:48 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
OMG.Volgens mij kijken ze niet zo op een datum daar.
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:54 schreef Vava het volgende:
Een beachtag uit Canada, krijg ik een foto van één van de twee publieke naaktstranden die Canada rijk is![]()
Verder nog een officiele uit de Verendige Staten
Dan had je even 1,5 week geleden moeten reageren.quote:
20 augustus t/m 22 augustus, ja aanbieding van Thalysquote:
Ah ja jij ging net voor mij.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:10 schreef Vava het volgende:
[..]
20 augustus t/m 22 augustus, ja aanbieding van Thalys![]()
Degene die het topic volmaakt natuurlijk!!quote:
Laat ik dat nu net zelf zijnquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:27 schreef Allan24 het volgende:
Degene die het topic volmaakt natuurlijk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |