IJsland is geen lid van de Europese Unie (EU).quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:08 schreef Muck het volgende:
euhm, valt ijsland onder europa?
volgens de ptt mag er een europazegel opquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
IJsland is geen lid van de Europese Unie (EU).
Je hebt een villa.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
eerst komt mijn villa, dan de snelweg en bijna in duitsland de camping.
Dat wel ja.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:11 schreef Muck het volgende:
[..]
volgens de ptt mag er een europazegel op
Zwitserland ook niet, maar dat maakt dat nog geen Afrika, en ja ik heb een rijtjeshuisvilla, hoekhuis met riante oprijlaan.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
IJsland is geen lid van de Europese Unie (EU).
zoquote:
Wij hebben ook maar een twee-onder-een-kapper.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:12 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zwitserland ook niet, maar dat maakt dat nog geen Afrika, en ja ik heb een rijtjeshuisvilla, hoekhuis met riante oprijlaan.![]()
ik heb een 5 onder 1 kapperquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wij hebben ook maar een twee-onder-een-kapper.![]()
Zolang er maar een dak op zit.quote:
lekker dan....quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:20 schreef Jaguarized het volgende:
Ik wilde vandaag een kaartje uit Seoul naar mijn tante en het thuisfront sturen, sprak de juffrouw achter de balie geen Engels en ik had mijn Koreaanse vertaalboek niet mee. Ze snapte mijn hand-en-voetenwerk ook niet.
Volgens mijn Lonely Planet is er een postkantoor op het vliegveld. Morgen even proberen.quote:
daar spreken ze wel engels neem ik aanquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:25 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Volgens mijn Lonely Planet is er een postkantoor op het vliegveld. Morgen even proberen.
Thnx.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:26 schreef Muck het volgende:
[..]
daar spreken ze wel engels neem ik aan
succes!
* Klonk wacht in spanning op het reisverslagquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:28 schreef Jaguarized het volgende:
Bijzonder indrukwekkend. Erg raar en apart ook om van afstand te zien hoe een volk in zo'n andere wereld leeft.
Dat staat in de wachtrij. Heb al wel die van Sydney af, eerst die van NZ nog doen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk wacht in spanning op het reisverslag![]()
[me=Muck ookquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
* Klonk] wacht in spanning op het reisverslag[/me]
dan wachten we nog evenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:30 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat staat in de wachtrij. Heb al wel die van Sydney af, eerst die van NZ nog doen.![]()
Dat is tof!!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:04 schreef DuchessX het volgende:
Ik kreeg vandaag een kaart uitThailand!
ID was een nummr onder de 100
ah leuk joh!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 00:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat is tof!!
Ik had helemaal niks vandaag.... maar gisteren wel een leuk cadeautje uit Spanje. Twee poppetjes, een mannetje met een gitaartje en een vrouwtje met een flamencojurk aan
Wauw tof!quote:Op vrijdag 21 juli 2006 14:00 schreef Klonk het volgende:
ik had vandaag een heel mooie kaartje uit Nieuw Zeeland
Welkom thuis!quote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:17 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen.
Ik ben weer terug in Nederland. Vanuit NZ was er door mijn huisgenoot een kaartje uit Brazillie doorgestuurd en de NZ Post had een kaartje doorgestuurd van een fokker, Miss_B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |