Welkom terugquote:Op zaterdag 22 juli 2006 10:17 schreef Jaguarized het volgende:
Goedenmorgen.
Ik ben weer terug in Nederland. Vanuit NZ was er door mijn huisgenoot een kaartje uit Brazillie doorgestuurd en de NZ Post had een kaartje doorgestuurd van een fokker, Miss_B.
Ik heb ook nog geen u2u van taxingwoman dat ze m'n kaartje heeft gekregen maar die is nu bijna 10 dagen onderweg dus dat kan ik nog begrijpen. Ik had hem ook 3 weken te laat gepost.quote:Op zondag 23 juli 2006 11:48 schreef Smittend het volgende:
Ik vind dat zo vervelend..stuur je iemand een U2U en dan word ie gelezen en vervolgens krijg je geen antwoord.
Als ik een bericht krijg beantwoord ik die gelijk...kleine moeite toch?
Och gut.quote:
Sssst...quote:Op zondag 23 juli 2006 12:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Och gut.En dan ook nog vragen om 2 kaartjes.
![]()
Ik heb je lekker overgeslagen.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 12:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik heb je lekker overgeslagen.Lekker puh.
![]()
Zwitserland!quote:Op maandag 24 juli 2006 13:28 schreef Klonk het volgende:
ik heb een kaart, uit Zwitserland, CH 1124
gaat niet echt hard daar.....
tof, mail me je bankgegevens maar ff dan zal ik het overmakenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ohja, ik zal binnenkort even de boel versturen.
Komt goed.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
tof, mail me je bankgegevens maar ff dan zal ik het overmaken
Dat heb ik laatst ook gehad met een tag kaart naar Frankrijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 06:41 schreef Klonk het volgende:
update: ik had 1 kaartje naar Finland die na 29 dagen ofzo nog niet aan was gekomen, ik heb de user een pm gestuurd en het kaartje was nog niet aangekomen, dus ik ben heel lief geweest en heb vrijdag nog een kaartje naar haar gestuurd en die is gisteren aangekomen.
was erg leuk, in het mailtje wat je altijd krijgt als een kaartje is aangekomen, bleef ze me maar bedanken voor het feit dat ik haar nog een kaartje had gestuurd.
Zonde om te bewaren tot het niet meer houdbaar isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:51 schreef Jaguarized het volgende:
Hebben jullie al die etenswaren nou allemaal al op of wordt dat bewaard tot het niet meer houdbaar is?
ook tof!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:49 schreef Vava het volgende:
Gaaf Japan! Ik krijg net een kaartje uit Singapore, ook geen officiele maar wel een mooie kaart. Wel een officiele uit de Verenigde Staten en een zakje Sour Cream & Chives Potato Bake mix uit Nieuw Zeeland.
Dingen zoals?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Zonde om te bewaren tot het niet meer houdbaar isik heb wel al wat dingen gegeten ja
![]()
Ah ok.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:35 schreef Vava het volgende:
Snoepjes, dipsausmix, mix voor dressing.
Ik heb maar gevraagd wat er met trash bedoelt wordt.quote:Hi
Thanks for the "trash" card .
That is one crazy looking dog !
Bye
Carole
Je moet ook geen kaarten met bedorven etensresten sturenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand had mijn tag kaart ontvangen:
[..]
Ik heb maar gevraagd wat er met trash bedoelt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |