quote:Op dinsdag 4 juli 2006 17:29 schreef Little_Angel het volgende:
En daar was ik weer.
Tubetop, Mango.
Top, Zara.
Gestreepte top, H&M.
Top met polkadots, H&M.
Legergroene shorts, Zara.
Oorbellen, H&M.
Ketting, H&M.
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:18 schreef snopprinses het volgende:
stippenjurkje gekocht
stippenshirtje gekocht
een een linktshirt gekregen
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
......En hier ook maar meteen.
H&M Hoodie
Riem van Energie
Nudie SJ
Fred Perry Sneakers
quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:46 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
scarface riem als cadeau gekregen
quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:34 schreef Kindervriend het volgende:
Ik heb me een nieuwe broek gekocht vandaag, bij M@W.
Sexy motherfucker, niet?
Snopprinses hè?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:46 schreef Blaxje het volgende:
Omg, die OP. Respect.
!! moeders houden van kadootjes!quote:Op zondag 16 juli 2006 20:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee me moeder, me zusje had het gekocht maar me meoder vond het veels te leuk. Ze heeft wel meer zelfvertrouwen gekregen, weet niet hoe het komt![]()
Meneer post even voor meer dan 1000 euro aan kleding daarquote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Mastroianni het volgende:
La Vera Sartoria Napoletana
[afbeelding]
Truzzi
[afbeelding]
Avant Toi (100% kasjmier)
[afbeelding]
Kangro Cashmere (100% kasjmier)
[afbeelding]
Puro Cashmere (100% kasjmier)
[afbeelding]
Van mij wel....quote:Op zondag 16 juli 2006 23:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Meneer post even voor meer dan 1000 euro aan kleding daar. Mag ik 1 trui hebben?
Yoox.com, Avant toi voor 208 euro ipv 500!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:23 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Meneer post even voor meer dan 1000 euro aan kleding daar. Mag ik 1 trui hebben?
quote:Op maandag 17 juli 2006 00:05 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Yoox.com, Avant toi voor 208 euro ipv 500!
In totaal kost het (incl. die santoni's die ik in pimp hier met je schoenen heb geplaatst) wel ongeveer 1000 euro. maar als je het in de winkel moet kopen kost het eerder rond de 3000.
Tuurlijk kun je dat voor elkaar krijgen, gewoon een goede baan en dat is alles wat je nodig hebt.quote:Op maandag 17 juli 2006 00:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
voor kleren
![]()
Van me levensdagen niet, dat ik dat voor elkaar krijg
- Checkquote:Op maandag 17 juli 2006 00:20 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je dat voor elkaar krijgen, gewoon een goede baan en dat is alles wat je nodig hebt.
Tja, kon ik t maar betalenquote:Op maandag 17 juli 2006 00:05 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Yoox.com, Avant toi voor 208 euro ipv 500!
In totaal kost het (incl. die santoni's die ik in pimp hier met je schoenen heb geplaatst) wel ongeveer 1000 euro. maar als je het in de winkel moet kopen kost het eerder rond de 3000.
Gewoon studeren, goede baan zoeken en lekker doen wat je wilt!quote:Op maandag 17 juli 2006 00:58 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Tja, kon ik t maar betalen. Misschien als ik mijn studie heb afgerond
.
welke bristol heeft 100% kasjmieren (of hoe je dat ook schrijft) truienquote:Op maandag 17 juli 2006 12:03 schreef jovink het volgende:
maar ik vind het niet echt mooi, als je tegen me gezegd had dat t bristol was had ik het ook geloofd, kwaliteit zal wel beter zijn.. mag ik hopen
Vrijgezel en thuiswonend?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:31 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Gewoon studeren, goede baan zoeken en lekker doen wat je wilt!
Vrijgezel en een koopwoning.quote:
Dat Stones shirt is gewoon bij de Jackjones te krijgen. Nog even en iedereen loopt ermee. . .quote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:40 schreef Maxxieh het volgende:
Waar heb je dat Rolling Stones shirtje gekocht?
28 bij Footlockerquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:25 schreef jovink het volgende:
kosten die teenslippaaaahs?
gelukkig ben ik geen voetballiefhebberquote:Op vrijdag 21 juli 2006 23:00 schreef Avani het volgende:
Op een of andere manier vind ik de kleuren groen en geel zó fout bij elkaar. Zo ADO hooligan achtig.![]()
Wat een saaie kleren.quote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Mastroianni het volgende:
[afbeelding]
Truzzi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus jij geeft aan 3 truien en 2 overhemden 1000 euro uit?quote:Op zondag 16 juli 2006 22:04 schreef Mastroianni het volgende:
[afbeelding]
Truzzi
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is jouw mening en gelukkig is die niet leidend voor de rest van Nederlandquote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:47 schreef Sentry het volgende:
En het ziet er nog niet eens uit.
Nee... Zat ook nog paar schoenen bij als je goed gelezen had.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Dus jij geeft aan 3 truien en 2 overhemden 1000 euro uit?![]()
![]()
![]()
Jij bent echt zo pauper he vent, je bestelt alles op yoox (quote:Op zondag 23 juli 2006 08:43 schreef cultheld het volgende:
Net ff besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waarvan is de laatstequote:Op zondag 23 juli 2006 08:43 schreef cultheld het volgende:
Net ff besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhmmm ja ik ruik jaloezie laat hem lekker het gaat neit om de prijs aap maar om wat je haalt en ik vind het er iig best wel leuk uitzien. Maar je bent natuurlijk wel veeeel stoerder als je volle pond ervoor gaat betalen, als je dat zou doen lach ik je echt keihard uitquote:Op zondag 23 juli 2006 11:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij bent echt zo pauper he vent, je bestelt alles op yoox () waar alles ongeveer de helft goedkoper is en dan kom je hier pimpen dat je in 'dure' merkkleden rondloopt.
!
!
!
Hmm totaal niet mijn smaak.... en yoox heeft een foute manier van kleding presenteren imoquote:Op zondag 23 juli 2006 08:43 schreef cultheld het volgende:
Net ff besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je vergist je, ik koop ook bij Megusta, Luna Clothing, Tip de Bruin, Casa Blanca enz. , maar yoox is ideaal omdat het aanbod groter is en er merken worden aangeboden die in Nederland (nauwelijks) te krijgen zijn. Verder heb ik schijt aan wat fokkers pauper vindenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij bent echt zo pauper he vent, je bestelt alles op yoox () waar alles ongeveer de helft goedkoper is en dan kom je hier pimpen dat je in 'dure' merkkleden rondloopt.
!
!
!
Moschinoquote:
Waar dat Lada shirt gescoord? Als Lada rijder moet ik dat natuurlijk ook hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:28 schreef MoChe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow, dat is wel fijn met deze buitentemperaturenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:36 schreef stijn_ het volgende:
[afbeelding]
Krijg shirt en vest binnenkort binnen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is wel fijn met deze buitentemperaturen
Dit shirt lijkt me idd best fijn. En de trui heb ik alvast voor de winter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is wel fijn met deze buitentemperaturen
Hoe Cute !quote:
die is zeker leukquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:54 schreef G-SaS het volgende:
[..]
Hoe Cute !volgens mij hebben wij n beetje dezelfde smaak/zwak voor bepaalde kleding, ik weet zker dat je deze ook wel kicke vind ;
[afbeelding]
en ja,dit is ontopic want ik ga m bestellen![]()
mooi setje tochquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]![]()
niet dat ik hem zal aandoen anytime soon
Ik denk dat het nu nog te warm isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:20 schreef egg-bird het volgende:
[..]
mooi setje toch
maar wel jammer dat je m niet aantrekt dunkt mij... had je m net zo goed niet kunnen kopen![]()
Jeps, tis dus een pyjamaatje he en met dit weer heb ik echt niks aan. Maar als ik bv. uit logeren ga of naar een festival is dit ideaal. Kan me er prima in vertonen.quote:
hm zit wat in haha. je mag wel een keer komen logeren hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jeps, tis dus een pyjamaatje he en met dit weer heb ik echt niks aan. Maar als ik bv. uit logeren ga of naar een festival is dit ideaal. Kan me er prima in vertonen.
Duh.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:54 schreef Cracka-ass het volgende:
De stijl van Kindervriend past tot nu toe het best bij me.![]()
omdat ik een fake fotomodel ben dat stoere foto's probeert te makenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:56 schreef CJV-Timo het volgende:
snop ziet er leuk uit hoor maar waarom die posses?
Snopprinses is leuk maar broek is zo verschrikkelijk fout, echt die modehype van die broek is zo verschrikkelijk, vind hem echt onwijs triest, maar snopje is wel leukquote:
ik wilde em ook voor mn werk kopen, als ik ze leuk vond had ik wel al veer eerder deze zomer zo'n broek gekochtquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Snopprinses is leuk maar broek is zo verschrikkelijk fout, echt die modehype van die broek is zo verschrikkelijk, vind hem echt onwijs triest, maar snopje is wel leuk![]()
Ik mis ietsquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
Pas geleden dit JC Rags overhemd gekauft. Lijkt grijs, maar is een soort van wit met hele dunne grijze streepjes, maar die zie je op de foto niet, góóódnondeju!![]()
[afbeelding]
Gulp open!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
Pas geleden dit JC Rags overhemd gekauft. Lijkt grijs, maar is een soort van wit met hele dunne grijze streepjes, maar die zie je op de foto niet, góóódnondeju!![]()
[afbeelding]
Als je maar niet je foute burberry petje erbij draagt, vind ik dit oké.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
[afbeelding]
Zulke broeken vind ik echt no grootste no-goquote:
hoe duur en waar?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:56 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Laarsjes die ik niet kon laten staan voor die prijs
24,95 euro, Van Harenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:51 schreef toetsel het volgende:
[..]
hoe duur en waar?
verder erg gave dingen!![]()
weet jij waar je JC Rags over het algemeen kan kopen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
[afbeelding]
Men at Work heeft het in haar assortiment.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:56 schreef roburt het volgende:
[..]
weet jij waar je JC Rags over het algemeen kan kopen?
mooi overhemd trouwens![]()
Bijenkorf verkoopt het ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:42 schreef roburt het volgende:
klopt maar dat zijn meestal long sleeves met levens groot RAGS OMFG BBQ LET OP MIJ!!!!1 shits.
de zoek ik niet ..
ze hebben toffe baggy broeken, en dat overhemd is ook mooi.
denk niet dat het van M@W komt.
open 32 en five pocket ook welquote:Op zondag 30 juli 2006 11:56 schreef roburt het volgende:
[..]
weet jij waar je JC Rags over het algemeen kan kopen?
mooi overhemd trouwens![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:34 schreef Kindervriend het volgende:
Ik heb me een nieuwe broek gekocht vandaag, bij M@W.
[afbeelding]
Sexy motherfucker, niet?
Vorige week ja. Nu kun je 'm makkelijk aantrekken. Schijt weerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:33 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O die gaat kijken voor wat zomer kleding
was vorige week dinsdag 35 graden Kom ik thuis met dit
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06313/DSC00709_filtered2.jpg]afbeelding][/url]
tijd voor een echte camera
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:33 schreef Steve-O het volgende:
* Steve-O die gaat kijken voor wat zomer kleding
was vorige week dinsdag 35 graden Kom ik thuis met dit
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06313/DSC00709_filtered2.jpg]afbeelding][/url]
tijd voor een echte camera
Ja, ik ken veel meiden die ze al hebben, maarja, wat wil je dan voor die prijs in zo'n winkelquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:30 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat toevallig, mijn vriendin komt net binnen lopen met die laarsjes.
Die eerste vind ik nog wel gaaf eigenlijk... de rest minder... maar dat komt denk ik ook grotendeels door het lelijke lichaam van het modelquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Center het volgende:
Mijn nieuwe 'Dissident' shirtjes!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waar heb je die shirts vandaan? die 1ste is echt gaaf...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef Center het volgende:
Mijn nieuwe 'Dissident' shirtjes!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hiervandaan misschien?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:22 schreef egg-bird het volgende:
[..]
waar heb je die shirts vandaan? die 1ste is echt gaaf...
Niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:07 schreef Incepa het volgende:
[..]
hiervandaan misschien?
En hier mijn nieuwe G-star vest(Nee, ik ben geen merkensletje, het is gewoon een ontzettend mooi vest..
)
Enorm leuke schoenenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:56 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Flatjes, Zara.
[afbeelding]
Laarsjes die ik niet kon laten staan voor die prijs
Van die hardcore pauper nikes, die 15 jaar geleden al lelijk waren? En dan ook nog oranjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:10 schreef Kindervriend het volgende:
Fraaie shoes, Sentry.
Goed dat je er bij zet dat die riem van Armani Jeans is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
armani jeans riem
armani jeans leren jas
Waar heb je dat poezenvestje vandaan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:23 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah jeetje wat een fijn compliment! Dankjewel!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:47 schreef Adurothiel het volgende:
Birdydontfly, jij hebt echt een leuke smaak
Een roodkapje shirt
Van de h&m gewoon. Al zei het meisje aan de kassa wel dat ik heel erg geluk had (het was de laatste, en toevallig nog een 34 ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:32 schreef GoodFortune het volgende:
[..]
Waar heb je dat poezenvestje vandaan?![]()
![]()
Hmm jammer, heb niet echt tijd om te winkelen deze week. Oja donderdagavond ben ik in Alkmaar hehe, misschien (héél misschien) dat ze het daar hebben... Hij is echt tof! En dat Roodkapje bloesje ook trouwens! Leuke klerenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Ah jeetje wat een fijn compliment! Dankjewel!
Ik vond het ook serieus het coolste ooit haha. Moest het gewoon hebben
[..]
Van de h&m gewoon. Al zei het meisje aan de kassa wel dat ik heel erg geluk had (het was de laatste, en toevallig nog een 34 ook) want ze zijn overal uitverkocht
Maar misschien heb je geluk?
Thnx, maar helaas iets uit de buurtquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:56 schreef snopprinses het volgende:
in eindh hadden ze die vestjes nog ;o
Alkmaar hebben ze nooit ietsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:21 schreef GoodFortune het volgende:
[..]
Hmm jammer, heb niet echt tijd om te winkelen deze week. Oja donderdagavond ben ik in Alkmaar hehe, misschien (héél misschien) dat ze het daar hebben... Hij is echt tof! En dat Roodkapje bloesje ook trouwens! Leuke kleren
Die zitten er in om het hemd mooi te presenteren in de winkel, als je ze erin laat en ietwat verbergt blijft je kraag nog mooi staan, maar ach als je een goed hemd gekocht hebt zijn die stukken niet echt zo nodig en kan je ze net zo goed weggooienquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:13 schreef Gnampy het volgende:
Dit is misschien een hele domme vraag. Maar ik heb dus een nieuw overhemd, en in de kraag zitten in de uiteindes twee stukjes plastic die je er ook uit kunt halen. Ik heb het al eens gedragen en heb die dingen er gewoon in gelaten, maar hoort dat wel? Lach me maar uit, maar ik weet het dus echt niet![]()
Onzin, baleinen hoor je gewoon in het overhemd te laten zitten. Ook bij goede overhemden. Is gewoon om de kraag mooi te houden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:26 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Die zitten er in om het hemd mooi te presenteren in de winkel, als je ze erin laat en ietwat verbergt blijft je kraag nog mooi staan, maar ach als je een goed hemd gekocht hebt zijn die stukken niet echt zo nodig en kan je ze net zo goed weggooien
grapjurkquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:42 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Onzin, baleinen hoor je gewoon in het overhemd te laten zitten. Ook bij goede overhemden. Is gewoon om de kraag mooi te houden.
Hij heeft er verder ook geen verstand van hoor, laat hem maar lullenquote:
klik hierquote:
Het klopt wel hoor. Ik heb het ooit gevraagd op mijn stage (hoofdkantoor van een bedrijf dat luxe herenbovenkleding verkoopt) en daar zeiden ze dat je ze gewoon erin moest laten zitten, om de kraag mooi in model te houden. Alleen bij het wassen eruit halen, omdat je kans hebt dat ze in de machine eruit vallen en je ze dan kwijtraakt. Je hebt ook overhemden waar ze in het materiaal zijn genaaid, in dat geval kun je ze niet eens eruit halen.quote:
Heb hem in Las Vegas gekocht tijdens vakantie. Maar online kan ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:10 schreef haydear het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? of is die alleen online te verkrijgen?![]()
nee die hebben ze niet, komend voorjaar komt er wel één in londen, wordt de eerste in Europa.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:31 schreef haydear het volgende:
Weet iemand of Abercrombie & Fitch ook eigen stores heeft in Nederland? Ik ben nl. bang dat als ik online bestel, de verkeerde maat krijg...en dat gedoe met retourneren heb ik geen zin in...alvast bedankt:P
gein eigen store..maar het wordt wel verkocht bij America Todayquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:31 schreef haydear het volgende:
Weet iemand of Abercrombie & Fitch ook eigen stores heeft in Nederland? Ik ben nl. bang dat als ik online bestel, de verkeerde maat krijg...en dat gedoe met retourneren heb ik geen zin in...alvast bedankt:P
ik heb ook een shirt van 2pac hoor kkleipquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef roburt het volgende:
ben je homo ofzo?
je gaat toch niet met zo'n groot neger hoofd op al je kleding lopen![]()
schoenen en shirt hetzelfde grote hoofd![]()
edit.
bj. 1990...![]()
Ik was vandaag ook al op zoekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Ah jeetje wat een fijn compliment! Dankjewel!
Ik vond het ook serieus het coolste ooit haha. Moest het gewoon hebben
[..]
Van de h&m gewoon. Al zei het meisje aan de kassa wel dat ik heel erg geluk had (het was de laatste, en toevallig nog een 34 ook) want ze zijn overal uitverkocht
Maar misschien heb je geluk?
Zolang jij er kkleip van wordt knulquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:25 schreef 2609 het volgende:
[..]
omdat jullie weten dat ik goeie smaak heb??
Die levi's zijn echt té vet man!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef taart het volgende:
levi's:
[afbeelding]
blousje van J&J:
[afbeelding]
Lekker hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Nieuwe jeans
[afbeelding]
Nieuw jurkje
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een nieuw jurkje
[afbeelding]
![]()
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? die is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:42 schreef odb het volgende:
[[url=http://img12.imagevenue.com/loc529/th_70869_e8_1_529lo.jpg]afbeelding][/URL]
Nieuw Superman shirt![]()
Op Ebayquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef Bahaas het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? die is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttt![]()
dat zou wat voor snopje zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:00 schreef Sylvana het volgende:
Shoppen, wat vervelend zeg, helemaal in Amerikaanse Outletstores, dat doe ik echt nooit meer![]()
omslaan kan alleen bij spijkerbroeken vind ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik sla de mijne juist 2cm om om te voorkomen dat ik erop loop (en t ziet er wel leuk uit, zon klein randje)
Inderdaad, maar ik had daar heel vaak het probleem dat XS me zelfs nog te groot zat ( ben 1.58 m)quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef SatanicWarrior het volgende:
Het mooie aan de uitverkoop in Amerika is dat daar alle kleine maten blijven liggen in tegenstelling tot hier in NL waar alle lompe maten overblijven.
Oh dan ben je idd best klein, dan pas je daar nog het best in kinder kleding.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik had daar heel vaak het probleem dat XS me zelfs nog te groot zat ( ben 1.58 m)
Ik snap niet dat dat overhemd button down is. Als je hem maar niet met stropdas draagt he, want dat is foutquote:
Qua lengte idd wel, qua breedte niet. Wilde bijvoorbeeld spijkerbroeken kopen, de volwassen maten zaten me veel te lang, en de kindermaten was de lengte goed, maar ben ik te dik voorquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:48 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Oh dan ben je idd best klein, dan pas je daar nog het best in kinder kleding.
Je gaat die riem toch niet bij je Slim Jim dragen ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
armani jeans riem
armani jeans leren jas
Slim Jim?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:11 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Je gaat die riem toch niet bij je Slim Jim dragen ?
bijenkorf outlet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef revolutionx het volgende:
fuck dat, das echt niet mogelijk man. maak meteen een foto van de bon ik geloof er geen reet van.
Welke levi's is dat als ik vragen mag? Toch geen 511 of wel?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef taart het volgende:
levi's:
[afbeelding]
blousje van J&J:
[afbeelding]
haha toch is het echt zo. ze hebben die kortingsactie met stippen. varierend van 30 tot 75% korting. daarbij was nu ook nog eens twee halen een betalen. ik had 2 replay broeken voor 62 euro. normaal dus 124 euro per stuk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef revolutionx het volgende:
fuck dat, das echt niet mogelijk man. maak meteen een foto van de bon ik geloof er geen reet van.
Die vindt jij niet mooi......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:55 schreef mic_forever het volgende:
die broek en trui zijn wel oke
die longsleeve is lelijk
Vet! Alleen echt zonde van die g-star broek. Draag er dan een levi's 511 of een andere slimfit jeans onder. Maarja da's mijn meningquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef H-blast het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06344/elwoodjankovich.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06344/fredperry.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06344/jankovich.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vest van Fred Perry, shirt van Jankovich. Schoenen zijn Vans Slip On Classic. En de broek is een G-star Elwood, maar die heb ik al een tijdje.
ziek.. waarom houden ze zon actie niet bij de brandstore, en de lacoste outlet enzow?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef Jackal_Omega het volgende:
Dan hier de foto's van de bonnen. Zal morgen wel even fotos posten van de kleding zelf. Gaat wat beter in dag
De shirtjes zijn onder jeans aangeslagen. De diesel was 110 voor 59 en dan nog 50% korting en die was dus gratis bij de Replay Longsleeve.
Het twee halen een betalen geldt overigens alleen voor 50% en 75% korting, dus niet op 30%
Voor de ongelovigen......
[afbeelding]
de shirtjes
[afbeelding]
de broeken
[afbeelding]
Denk dat ze er ook een beetje spijt van hadden, aangezien het nu alleen nog maar bij de 75% artikelen is. En dat is echt rotzooi.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ziek.. waarom houden ze zon actie niet bij de brandstore, en de lacoste outlet enzow?
Brittain, zijn Converse Allstarsquote:
wat is het merk van dat shirt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:36 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
en nog een nieuwe broek..
en toen was het geld op
Coole Replay broeken. Waar is Replay kleding eigenlijk te koop?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef Jackal_Omega het volgende:
De foto's. Sorry voor de kutfoto van de dieseltrui. Is een zwarte met hele diepe V-hals en klein diesel logo achterop. Staat leuk over een mooi overhemd!
Broek 1 replay
Broek 2 replay
Heb wel eens mooiere broeken gehad, maar voor 30 euro per broek ga ik niet zeiken.
De longsleeve.
En de trui
PS, hoe vinden jullie mn behang!
Waar nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Coole Replay broeken. Waar is Replay kleding eigenlijk te koop?
Misschien dat ie de duurdere replay bedoelt? Het lijkt me stug dat je niet weet waar de normale Replay verkocht word, als je de stad in loopt gooien ze het je om de orenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Waar nietIn veel jeans zaken, bijvoorbeeld score.
In iedere "stad" met 20.000 inwoners of meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Coole Replay broeken. Waar is Replay kleding eigenlijk te koop?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef roburt het volgende:
mooi shirt, van welk merk?
die broek heb ik ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
en een nuttige post:
[afbeelding]
H&M Jas
Zara Hoodie
Fred Perry schoudertas
H&M Riem
Levi's 511 (ja die wortelbroek)
Slip-on Chucks
En mijn akg k27 [afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:58 schreef cultheld het volgende:
Heb je daar 400 euro voor over?![]()
Kun je net zo goed een Stichting Noodhulp bak omgooien bij de Edah en daar je outfit uit graaien
.
die was toch sarcastisch, mag ik hopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef roburt het volgende:
mooi shirt, van welk merk?
Als het je smaak is zul je er best blij mee zijn. Ik vind het echter vrij 2003 overkomen.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:22 schreef Camickaeze het volgende:
[afbeelding]
Broek : Coolcat (Cars)
Shirt: A1A
[afbeelding]
Broek: Kuyichi
Shirt: G-Star
[afbeelding]
Shirt: G-Star
Riem: Petrol
[afbeelding]
[afbeelding]
Jasje: Scotch
[afbeelding]
Sweater: G-Star
Weekendje shoppen, 400 euro lichter..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat, en die Kuyiyuychi broek ofzo trekt enorm lelijk in je kruis. Met name op foto 3 en 4 zie je dat goed. Misschien hoort het zomaar ik vind het geen gezicht.
Dan had 'ie 'm een maat kleiner moeten kopen zodat 'ie 'm niet zo hoeft aan te sjorren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:49 schreef One_conundrum het volgende:
dat van die broek int kruis komt door dat ie em aansjort met zijn riem . . .
Of zijn riem alleen voor de sier gebruiken en hem dus net zo strak doen als dat je broek groot is.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die was toch sarcastisch, mag ik hopen
niet zo origineel he///quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:17 schreef roburt het volgende:
[..]
\
btw van welk merk is die witte sweater![]()
Nee hoezoquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die was toch sarcastisch, mag ik hopen
Goed dat je er onder zet wat die objecten op de foto allemaal zijn. Ik had het zonder je hulp niet geweten, meid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
broek, broek, schoenen.
oh ik dacht dat je een jongen wasquote:
leuke schoenen, zijn ze van converse trouwens?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
broek, broek, schoenen.
Ook al vond je dat niet vond ik het shirt nog rofls.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef Nashje het volgende:
Je kon er op wachten. Al die reacties op De Puta Madre.
Ik vind het puick Maikuuul!
Maikuuul sorry ik vind het echt een lelijk shirtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ook al vond je dat niet vond ik het shirt nog rofls.
Gelukkig heeft iedereen op Fok! vette kleding die iedereen stoer vind, owja ! en natuurlijk te vergeten pikzwart anders vallen ze te vaak op en schamen ze zich
Jij hebt dat shirt ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef Nashje het volgende:
Je kon er op wachten. Al die reacties op De Puta Madre.
Ik vind het puick Maikuuul!
Zag die schoenen gister bij de H&M, heb ze met mn domme hoofd laten staanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
broek, broek, schoenen.
en ze zitten lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:23 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Zag die schoenen gister bij de H&M, heb ze met mn domme hoofd laten staanVanmiddag even ophalen voor 15 euro zijn ze toch wel erg leuk
![]()
Nee sorry niet mooiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef BuddyLove het volgende:
[afbeelding]
Is ie mooi of is ie mooi?![]()
Fred Perry is vaak erg oké jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef T-013 het volgende:
Vandaag nog een nieuwe Fred Perry polo gekocht. Blijft toch een strak merk vind ik !
Merken als Puta Madre, Gstar, Gsus , Replay en Chasin moet ik niet. liever de wat klassiekere kleding en merken.
Tenzij in combi met kistjes en witte veters.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fred Perry is vaak erg oké ja.
Lelijk...maar in zomer kan het wel (in het buitenland)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef BuddyLove het volgende:
[afbeelding]
Dat is net hoe je eruit ziet idd. als je er gewoon bij loopt kan een fred perry polo zeker. Maar wanneer je een echte gabber bent dus met knoopje tot bovenaan dicht en die idiote kleding voor de rest dan kan het echt niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:42 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Tenzij in combi met kistjes en witte veters.....![]()
ziet er goed uit. Lekker makkelijk, maar toch met stijl.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe Polo. Plain simple....
ik heb ook een polo en een vest ervan vind het ook een mooi merk! lopen niet zo veel in rond.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef T-013 het volgende:
Vandaag nog een nieuwe Fred Perry polo gekocht. Blijft toch een strak merk vind ik !
Merken als Puta Madre, Gstar, Gsus , Replay en Chasin moet ik niet. liever de wat klassiekere kleding en merken.
hij staat in de otto of wehkamp welke weet ik zo niet meerquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:10 schreef 2609 het volgende:
mooie jas waar gekocht
Waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:37 schreef fr0x het volgende:
Bodywarmer, met afritsbare mouwen..
[afbeelding]
ps, dit ben ik niet hoor![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef BuddyLove het volgende:
[afbeelding]
Mooi!quote:
Otto.. moet wel zeggen dat de stof best brandbaar is, dus uitkijken met uitgaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |