Het klopt wel hoor. Ik heb het ooit gevraagd op mijn stage (hoofdkantoor van een bedrijf dat luxe herenbovenkleding verkoopt) en daar zeiden ze dat je ze gewoon erin moest laten zitten, om de kraag mooi in model te houden. Alleen bij het wassen eruit halen, omdat je kans hebt dat ze in de machine eruit vallen en je ze dan kwijtraakt. Je hebt ook overhemden waar ze in het materiaal zijn genaaid, in dat geval kun je ze niet eens eruit halen.quote:
Heb hem in Las Vegas gekocht tijdens vakantie. Maar online kan ook.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:10 schreef haydear het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald? of is die alleen online te verkrijgen?![]()
nee die hebben ze niet, komend voorjaar komt er wel één in londen, wordt de eerste in Europa.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:31 schreef haydear het volgende:
Weet iemand of Abercrombie & Fitch ook eigen stores heeft in Nederland? Ik ben nl. bang dat als ik online bestel, de verkeerde maat krijg...en dat gedoe met retourneren heb ik geen zin in...alvast bedankt:P
gein eigen store..maar het wordt wel verkocht bij America Todayquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:31 schreef haydear het volgende:
Weet iemand of Abercrombie & Fitch ook eigen stores heeft in Nederland? Ik ben nl. bang dat als ik online bestel, de verkeerde maat krijg...en dat gedoe met retourneren heb ik geen zin in...alvast bedankt:P
ik heb ook een shirt van 2pac hoor kkleipquote:Op zondag 13 augustus 2006 22:59 schreef roburt het volgende:
ben je homo ofzo?
je gaat toch niet met zo'n groot neger hoofd op al je kleding lopen![]()
schoenen en shirt hetzelfde grote hoofd![]()
edit.
bj. 1990...![]()
Ik was vandaag ook al op zoekquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:54 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Ah jeetje wat een fijn compliment! Dankjewel!
Ik vond het ook serieus het coolste ooit haha. Moest het gewoon hebben
[..]
Van de h&m gewoon. Al zei het meisje aan de kassa wel dat ik heel erg geluk had (het was de laatste, en toevallig nog een 34 ook) want ze zijn overal uitverkocht
Maar misschien heb je geluk?
Zolang jij er kkleip van wordt knulquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:25 schreef 2609 het volgende:
[..]
omdat jullie weten dat ik goeie smaak heb??
Die levi's zijn echt té vet man!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef taart het volgende:
levi's:
[afbeelding]
blousje van J&J:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |