Lekker hoorquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:44 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Nieuwe jeans
[afbeelding]
Nieuw jurkje
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog een nieuw jurkje
[afbeelding]
![]()
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? die is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeettttquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 21:42 schreef odb het volgende:
[[url=http://img12.imagevenue.com/loc529/th_70869_e8_1_529lo.jpg]afbeelding][/URL]
Nieuw Superman shirt![]()
Op Ebayquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 11:17 schreef Bahaas het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht als ik vragen mag? die is echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttt![]()
dat zou wat voor snopje zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:00 schreef Sylvana het volgende:
Shoppen, wat vervelend zeg, helemaal in Amerikaanse Outletstores, dat doe ik echt nooit meer![]()
omslaan kan alleen bij spijkerbroeken vind ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:47 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik sla de mijne juist 2cm om om te voorkomen dat ik erop loop (en t ziet er wel leuk uit, zon klein randje)
Inderdaad, maar ik had daar heel vaak het probleem dat XS me zelfs nog te groot zat ( ben 1.58 m)quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef SatanicWarrior het volgende:
Het mooie aan de uitverkoop in Amerika is dat daar alle kleine maten blijven liggen in tegenstelling tot hier in NL waar alle lompe maten overblijven.
Oh dan ben je idd best klein, dan pas je daar nog het best in kinder kleding.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik had daar heel vaak het probleem dat XS me zelfs nog te groot zat ( ben 1.58 m)
Ik snap niet dat dat overhemd button down is. Als je hem maar niet met stropdas draagt he, want dat is foutquote:
Qua lengte idd wel, qua breedte niet. Wilde bijvoorbeeld spijkerbroeken kopen, de volwassen maten zaten me veel te lang, en de kindermaten was de lengte goed, maar ben ik te dik voorquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:48 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Oh dan ben je idd best klein, dan pas je daar nog het best in kinder kleding.
Je gaat die riem toch niet bij je Slim Jim dragen ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:12 schreef gfo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
armani jeans riem
armani jeans leren jas
Slim Jim?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:11 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Je gaat die riem toch niet bij je Slim Jim dragen ?
bijenkorf outlet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef revolutionx het volgende:
fuck dat, das echt niet mogelijk man. maak meteen een foto van de bon ik geloof er geen reet van.
Welke levi's is dat als ik vragen mag? Toch geen 511 of wel?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 13:48 schreef taart het volgende:
levi's:
[afbeelding]
blousje van J&J:
[afbeelding]
haha toch is het echt zo. ze hebben die kortingsactie met stippen. varierend van 30 tot 75% korting. daarbij was nu ook nog eens twee halen een betalen. ik had 2 replay broeken voor 62 euro. normaal dus 124 euro per stuk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:29 schreef revolutionx het volgende:
fuck dat, das echt niet mogelijk man. maak meteen een foto van de bon ik geloof er geen reet van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |