quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die was toch sarcastisch, mag ik hopen
niet zo origineel he///quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:17 schreef roburt het volgende:
[..]
\
btw van welk merk is die witte sweater![]()
Nee hoezoquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die was toch sarcastisch, mag ik hopen
Goed dat je er onder zet wat die objecten op de foto allemaal zijn. Ik had het zonder je hulp niet geweten, meid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
broek, broek, schoenen.
oh ik dacht dat je een jongen wasquote:
leuke schoenen, zijn ze van converse trouwens?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
broek, broek, schoenen.
Ook al vond je dat niet vond ik het shirt nog rofls.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef Nashje het volgende:
Je kon er op wachten. Al die reacties op De Puta Madre.
Ik vind het puick Maikuuul!
Maikuuul sorry ik vind het echt een lelijk shirtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ook al vond je dat niet vond ik het shirt nog rofls.
Gelukkig heeft iedereen op Fok! vette kleding die iedereen stoer vind, owja ! en natuurlijk te vergeten pikzwart anders vallen ze te vaak op en schamen ze zich
Jij hebt dat shirt ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef Nashje het volgende:
Je kon er op wachten. Al die reacties op De Puta Madre.
Ik vind het puick Maikuuul!
Zag die schoenen gister bij de H&M, heb ze met mn domme hoofd laten staanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
broek, broek, schoenen.
en ze zitten lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:23 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Zag die schoenen gister bij de H&M, heb ze met mn domme hoofd laten staanVanmiddag even ophalen voor 15 euro zijn ze toch wel erg leuk
![]()
Nee sorry niet mooiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef BuddyLove het volgende:
[afbeelding]
Is ie mooi of is ie mooi?![]()
Fred Perry is vaak erg oké jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef T-013 het volgende:
Vandaag nog een nieuwe Fred Perry polo gekocht. Blijft toch een strak merk vind ik !
Merken als Puta Madre, Gstar, Gsus , Replay en Chasin moet ik niet. liever de wat klassiekere kleding en merken.
Tenzij in combi met kistjes en witte veters.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fred Perry is vaak erg oké ja.
Lelijk...maar in zomer kan het wel (in het buitenland)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef BuddyLove het volgende:
[afbeelding]
Dat is net hoe je eruit ziet idd. als je er gewoon bij loopt kan een fred perry polo zeker. Maar wanneer je een echte gabber bent dus met knoopje tot bovenaan dicht en die idiote kleding voor de rest dan kan het echt niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:42 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Tenzij in combi met kistjes en witte veters.....![]()
ziet er goed uit. Lekker makkelijk, maar toch met stijl.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe Polo. Plain simple....
ik heb ook een polo en een vest ervan vind het ook een mooi merk! lopen niet zo veel in rond.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef T-013 het volgende:
Vandaag nog een nieuwe Fred Perry polo gekocht. Blijft toch een strak merk vind ik !
Merken als Puta Madre, Gstar, Gsus , Replay en Chasin moet ik niet. liever de wat klassiekere kleding en merken.
hij staat in de otto of wehkamp welke weet ik zo niet meerquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:10 schreef 2609 het volgende:
mooie jas waar gekocht
Waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:37 schreef fr0x het volgende:
Bodywarmer, met afritsbare mouwen..
[afbeelding]
ps, dit ben ik niet hoor![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef BuddyLove het volgende:
[afbeelding]
Mooi!quote:
Otto.. moet wel zeggen dat de stof best brandbaar is, dus uitkijken met uitgaan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |