Die vindt jij niet mooi......quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:55 schreef mic_forever het volgende:
die broek en trui zijn wel oke
die longsleeve is lelijk
Vet! Alleen echt zonde van die g-star broek. Draag er dan een levi's 511 of een andere slimfit jeans onder. Maarja da's mijn meningquote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:17 schreef H-blast het volgende:
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06344/elwoodjankovich.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06344/fredperry.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs105.xs.to/xs105/06344/jankovich.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Vest van Fred Perry, shirt van Jankovich. Schoenen zijn Vans Slip On Classic. En de broek is een G-star Elwood, maar die heb ik al een tijdje.
ziek.. waarom houden ze zon actie niet bij de brandstore, en de lacoste outlet enzow?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:35 schreef Jackal_Omega het volgende:
Dan hier de foto's van de bonnen. Zal morgen wel even fotos posten van de kleding zelf. Gaat wat beter in dag
De shirtjes zijn onder jeans aangeslagen. De diesel was 110 voor 59 en dan nog 50% korting en die was dus gratis bij de Replay Longsleeve.
Het twee halen een betalen geldt overigens alleen voor 50% en 75% korting, dus niet op 30%
Voor de ongelovigen......
[afbeelding]
de shirtjes
[afbeelding]
de broeken
[afbeelding]
Denk dat ze er ook een beetje spijt van hadden, aangezien het nu alleen nog maar bij de 75% artikelen is. En dat is echt rotzooi.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:08 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ziek.. waarom houden ze zon actie niet bij de brandstore, en de lacoste outlet enzow?
Brittain, zijn Converse Allstarsquote:
wat is het merk van dat shirt?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:36 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
en nog een nieuwe broek..
en toen was het geld op
Coole Replay broeken. Waar is Replay kleding eigenlijk te koop?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:42 schreef Jackal_Omega het volgende:
De foto's. Sorry voor de kutfoto van de dieseltrui. Is een zwarte met hele diepe V-hals en klein diesel logo achterop. Staat leuk over een mooi overhemd!
Broek 1 replay
Broek 2 replay
Heb wel eens mooiere broeken gehad, maar voor 30 euro per broek ga ik niet zeiken.
De longsleeve.
En de trui
PS, hoe vinden jullie mn behang!
Waar nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Coole Replay broeken. Waar is Replay kleding eigenlijk te koop?
Misschien dat ie de duurdere replay bedoelt? Het lijkt me stug dat je niet weet waar de normale Replay verkocht word, als je de stad in loopt gooien ze het je om de orenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:58 schreef men_in_red het volgende:
[..]
Waar nietIn veel jeans zaken, bijvoorbeeld score.
In iedere "stad" met 20.000 inwoners of meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Coole Replay broeken. Waar is Replay kleding eigenlijk te koop?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef roburt het volgende:
mooi shirt, van welk merk?
die broek heb ik ookquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
en een nuttige post:
[afbeelding]
H&M Jas
Zara Hoodie
Fred Perry schoudertas
H&M Riem
Levi's 511 (ja die wortelbroek)
Slip-on Chucks
En mijn akg k27 [afbeelding]
quote:Op maandag 28 augustus 2006 01:58 schreef cultheld het volgende:
Heb je daar 400 euro voor over?![]()
Kun je net zo goed een Stichting Noodhulp bak omgooien bij de Edah en daar je outfit uit graaien
.
die was toch sarcastisch, mag ik hopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 15:19 schreef roburt het volgende:
mooi shirt, van welk merk?
Als het je smaak is zul je er best blij mee zijn. Ik vind het echter vrij 2003 overkomen.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:22 schreef Camickaeze het volgende:
[afbeelding]
Broek : Coolcat (Cars)
Shirt: A1A
[afbeelding]
Broek: Kuyichi
Shirt: G-Star
[afbeelding]
Shirt: G-Star
Riem: Petrol
[afbeelding]
[afbeelding]
Jasje: Scotch
[afbeelding]
Sweater: G-Star
Weekendje shoppen, 400 euro lichter..
quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat, en die Kuyiyuychi broek ofzo trekt enorm lelijk in je kruis. Met name op foto 3 en 4 zie je dat goed. Misschien hoort het zomaar ik vind het geen gezicht.
Dan had 'ie 'm een maat kleiner moeten kopen zodat 'ie 'm niet zo hoeft aan te sjorren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:49 schreef One_conundrum het volgende:
dat van die broek int kruis komt door dat ie em aansjort met zijn riem . . .
Of zijn riem alleen voor de sier gebruiken en hem dus net zo strak doen als dat je broek groot is.quote:
quote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die was toch sarcastisch, mag ik hopen
niet zo origineel he///quote:Op maandag 28 augustus 2006 18:17 schreef roburt het volgende:
[..]
\
btw van welk merk is die witte sweater![]()
Nee hoezoquote:Op maandag 28 augustus 2006 03:12 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
die was toch sarcastisch, mag ik hopen
Goed dat je er onder zet wat die objecten op de foto allemaal zijn. Ik had het zonder je hulp niet geweten, meid.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
broek, broek, schoenen.
oh ik dacht dat je een jongen wasquote:
leuke schoenen, zijn ze van converse trouwens?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
broek, broek, schoenen.
Ook al vond je dat niet vond ik het shirt nog rofls.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef Nashje het volgende:
Je kon er op wachten. Al die reacties op De Puta Madre.
Ik vind het puick Maikuuul!
Maikuuul sorry ik vind het echt een lelijk shirtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ook al vond je dat niet vond ik het shirt nog rofls.
Gelukkig heeft iedereen op Fok! vette kleding die iedereen stoer vind, owja ! en natuurlijk te vergeten pikzwart anders vallen ze te vaak op en schamen ze zich
Jij hebt dat shirt ookquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef Nashje het volgende:
Je kon er op wachten. Al die reacties op De Puta Madre.
Ik vind het puick Maikuuul!
Zag die schoenen gister bij de H&M, heb ze met mn domme hoofd laten staanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:17 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
broek, broek, schoenen.
en ze zitten lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:23 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
Zag die schoenen gister bij de H&M, heb ze met mn domme hoofd laten staanVanmiddag even ophalen voor 15 euro zijn ze toch wel erg leuk
![]()
Nee sorry niet mooiquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef BuddyLove het volgende:
[afbeelding]
Is ie mooi of is ie mooi?![]()
Fred Perry is vaak erg oké jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef T-013 het volgende:
Vandaag nog een nieuwe Fred Perry polo gekocht. Blijft toch een strak merk vind ik !
Merken als Puta Madre, Gstar, Gsus , Replay en Chasin moet ik niet. liever de wat klassiekere kleding en merken.
Tenzij in combi met kistjes en witte veters.....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Fred Perry is vaak erg oké ja.
Lelijk...maar in zomer kan het wel (in het buitenland)quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef BuddyLove het volgende:
[afbeelding]
Dat is net hoe je eruit ziet idd. als je er gewoon bij loopt kan een fred perry polo zeker. Maar wanneer je een echte gabber bent dus met knoopje tot bovenaan dicht en die idiote kleding voor de rest dan kan het echt niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:42 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Tenzij in combi met kistjes en witte veters.....![]()
ziet er goed uit. Lekker makkelijk, maar toch met stijl.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:45 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe Polo. Plain simple....
ik heb ook een polo en een vest ervan vind het ook een mooi merk! lopen niet zo veel in rond.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef T-013 het volgende:
Vandaag nog een nieuwe Fred Perry polo gekocht. Blijft toch een strak merk vind ik !
Merken als Puta Madre, Gstar, Gsus , Replay en Chasin moet ik niet. liever de wat klassiekere kleding en merken.
hij staat in de otto of wehkamp welke weet ik zo niet meerquote:Op vrijdag 1 september 2006 12:10 schreef 2609 het volgende:
mooie jas waar gekocht
Waar heb je die gekocht?quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:37 schreef fr0x het volgende:
Bodywarmer, met afritsbare mouwen..
[afbeelding]
ps, dit ben ik niet hoor![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:43 schreef BuddyLove het volgende:
[afbeelding]
Mooi!quote:
Otto.. moet wel zeggen dat de stof best brandbaar is, dus uitkijken met uitgaan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |