hm zit wat in haha. je mag wel een keer komen logeren hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jeps, tis dus een pyjamaatje he en met dit weer heb ik echt niks aan. Maar als ik bv. uit logeren ga of naar een festival is dit ideaal. Kan me er prima in vertonen.
Duh.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:54 schreef Cracka-ass het volgende:
De stijl van Kindervriend past tot nu toe het best bij me.![]()
omdat ik een fake fotomodel ben dat stoere foto's probeert te makenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:56 schreef CJV-Timo het volgende:
snop ziet er leuk uit hoor maar waarom die posses?
Snopprinses is leuk maar broek is zo verschrikkelijk fout, echt die modehype van die broek is zo verschrikkelijk, vind hem echt onwijs triest, maar snopje is wel leukquote:
ik wilde em ook voor mn werk kopen, als ik ze leuk vond had ik wel al veer eerder deze zomer zo'n broek gekochtquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Snopprinses is leuk maar broek is zo verschrikkelijk fout, echt die modehype van die broek is zo verschrikkelijk, vind hem echt onwijs triest, maar snopje is wel leuk![]()
Ik mis ietsquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
Pas geleden dit JC Rags overhemd gekauft. Lijkt grijs, maar is een soort van wit met hele dunne grijze streepjes, maar die zie je op de foto niet, góóódnondeju!![]()
[afbeelding]
Gulp open!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
Pas geleden dit JC Rags overhemd gekauft. Lijkt grijs, maar is een soort van wit met hele dunne grijze streepjes, maar die zie je op de foto niet, góóódnondeju!![]()
[afbeelding]
Als je maar niet je foute burberry petje erbij draagt, vind ik dit oké.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
[afbeelding]
Zulke broeken vind ik echt no grootste no-goquote:
hoe duur en waar?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:56 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Laarsjes die ik niet kon laten staan voor die prijs
24,95 euro, Van Harenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:51 schreef toetsel het volgende:
[..]
hoe duur en waar?
verder erg gave dingen!![]()
weet jij waar je JC Rags over het algemeen kan kopen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
[afbeelding]
Men at Work heeft het in haar assortiment.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:56 schreef roburt het volgende:
[..]
weet jij waar je JC Rags over het algemeen kan kopen?
mooi overhemd trouwens![]()
Bijenkorf verkoopt het ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:42 schreef roburt het volgende:
klopt maar dat zijn meestal long sleeves met levens groot RAGS OMFG BBQ LET OP MIJ!!!!1 shits.
de zoek ik niet ..
ze hebben toffe baggy broeken, en dat overhemd is ook mooi.
denk niet dat het van M@W komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |