Nee... Zat ook nog paar schoenen bij als je goed gelezen had.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 11:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Dus jij geeft aan 3 truien en 2 overhemden 1000 euro uit?![]()
![]()
![]()
Jij bent echt zo pauper he vent, je bestelt alles op yoox (quote:Op zondag 23 juli 2006 08:43 schreef cultheld het volgende:
Net ff besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
waarvan is de laatstequote:Op zondag 23 juli 2006 08:43 schreef cultheld het volgende:
Net ff besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Uhmmm ja ik ruik jaloezie laat hem lekker het gaat neit om de prijs aap maar om wat je haalt en ik vind het er iig best wel leuk uitzien. Maar je bent natuurlijk wel veeeel stoerder als je volle pond ervoor gaat betalen, als je dat zou doen lach ik je echt keihard uitquote:Op zondag 23 juli 2006 11:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij bent echt zo pauper he vent, je bestelt alles op yoox () waar alles ongeveer de helft goedkoper is en dan kom je hier pimpen dat je in 'dure' merkkleden rondloopt.
!
!
!
Hmm totaal niet mijn smaak.... en yoox heeft een foute manier van kleding presenteren imoquote:Op zondag 23 juli 2006 08:43 schreef cultheld het volgende:
Net ff besteld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je vergist je, ik koop ook bij Megusta, Luna Clothing, Tip de Bruin, Casa Blanca enz. , maar yoox is ideaal omdat het aanbod groter is en er merken worden aangeboden die in Nederland (nauwelijks) te krijgen zijn. Verder heb ik schijt aan wat fokkers pauper vindenquote:Op zondag 23 juli 2006 11:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Jij bent echt zo pauper he vent, je bestelt alles op yoox () waar alles ongeveer de helft goedkoper is en dan kom je hier pimpen dat je in 'dure' merkkleden rondloopt.
!
!
!
Moschinoquote:
Waar dat Lada shirt gescoord? Als Lada rijder moet ik dat natuurlijk ook hebbenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 22:28 schreef MoChe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ow, dat is wel fijn met deze buitentemperaturenquote:Op zondag 23 juli 2006 23:36 schreef stijn_ het volgende:
[afbeelding]
Krijg shirt en vest binnenkort binnen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is wel fijn met deze buitentemperaturen
Dit shirt lijkt me idd best fijn. En de trui heb ik alvast voor de winter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat is wel fijn met deze buitentemperaturen
Hoe Cute !quote:
die is zeker leukquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:54 schreef G-SaS het volgende:
[..]
Hoe Cute !volgens mij hebben wij n beetje dezelfde smaak/zwak voor bepaalde kleding, ik weet zker dat je deze ook wel kicke vind ;
[afbeelding]
en ja,dit is ontopic want ik ga m bestellen![]()
mooi setje tochquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:18 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]![]()
niet dat ik hem zal aandoen anytime soon
Ik denk dat het nu nog te warm isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:20 schreef egg-bird het volgende:
[..]
mooi setje toch
maar wel jammer dat je m niet aantrekt dunkt mij... had je m net zo goed niet kunnen kopen![]()
Jeps, tis dus een pyjamaatje he en met dit weer heb ik echt niks aan. Maar als ik bv. uit logeren ga of naar een festival is dit ideaal. Kan me er prima in vertonen.quote:
hm zit wat in haha. je mag wel een keer komen logeren hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:29 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jeps, tis dus een pyjamaatje he en met dit weer heb ik echt niks aan. Maar als ik bv. uit logeren ga of naar een festival is dit ideaal. Kan me er prima in vertonen.
Duh.quote:Op woensdag 26 juli 2006 15:54 schreef Cracka-ass het volgende:
De stijl van Kindervriend past tot nu toe het best bij me.![]()
omdat ik een fake fotomodel ben dat stoere foto's probeert te makenquote:Op woensdag 26 juli 2006 15:56 schreef CJV-Timo het volgende:
snop ziet er leuk uit hoor maar waarom die posses?
Snopprinses is leuk maar broek is zo verschrikkelijk fout, echt die modehype van die broek is zo verschrikkelijk, vind hem echt onwijs triest, maar snopje is wel leukquote:
ik wilde em ook voor mn werk kopen, als ik ze leuk vond had ik wel al veer eerder deze zomer zo'n broek gekochtquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Snopprinses is leuk maar broek is zo verschrikkelijk fout, echt die modehype van die broek is zo verschrikkelijk, vind hem echt onwijs triest, maar snopje is wel leuk![]()
Ik mis ietsquote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
Pas geleden dit JC Rags overhemd gekauft. Lijkt grijs, maar is een soort van wit met hele dunne grijze streepjes, maar die zie je op de foto niet, góóódnondeju!![]()
[afbeelding]
Gulp open!quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
Pas geleden dit JC Rags overhemd gekauft. Lijkt grijs, maar is een soort van wit met hele dunne grijze streepjes, maar die zie je op de foto niet, góóódnondeju!![]()
[afbeelding]
Als je maar niet je foute burberry petje erbij draagt, vind ik dit oké.quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
[afbeelding]
Zulke broeken vind ik echt no grootste no-goquote:
hoe duur en waar?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:56 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Laarsjes die ik niet kon laten staan voor die prijs
24,95 euro, Van Harenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:51 schreef toetsel het volgende:
[..]
hoe duur en waar?
verder erg gave dingen!![]()
weet jij waar je JC Rags over het algemeen kan kopen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 16:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Duh.![]()
[afbeelding]
Men at Work heeft het in haar assortiment.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:56 schreef roburt het volgende:
[..]
weet jij waar je JC Rags over het algemeen kan kopen?
mooi overhemd trouwens![]()
Bijenkorf verkoopt het ook.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:42 schreef roburt het volgende:
klopt maar dat zijn meestal long sleeves met levens groot RAGS OMFG BBQ LET OP MIJ!!!!1 shits.
de zoek ik niet ..
ze hebben toffe baggy broeken, en dat overhemd is ook mooi.
denk niet dat het van M@W komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |