quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:58 schreef maffemaniak het volgende:
pangreep......
Stond serieus een keer in een winkel, zag het staan en vroeg aan mijn vrienden wat is een pang-reep?
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:09 schreef dakpan90 het volgende:
Toon Hermans had ook een mooi gedicht, wat wel een beetje in deze categorie valt. Het ging ongeveer als volgt:
Komt een meisje bij de groenteboer..
Meisje: Heeft u misschien ook kersen?
Groenteboer: Van gisteren of vandaag?
Meisje: Olie verversen.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:14 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
![]()
(oftewel: ik snap 'm niet..)
heb ik ook vaak jaquote:Op maandag 23 februari 2009 17:45 schreef Scootmobiel het volgende:
O ja, en 'kinderlijk' lees ik ook regelmatig verkeerd.![]()
Toen tomaten tomaten tomaten tovratquote:Op maandag 23 februari 2009 21:05 schreef Laxaties het volgende:
Ik vind regentor <-> rotneger ....ook we een goeie
Tomenatatentomatentomatentomfrat
Tom en at aten tomaten, tom at, en at frat.
O, liever verse(n)quote:
Haha, goeie! Ik las 'm ook eerst 'verkeerd'.quote:Op woensdag 1 april 2009 00:55 schreef NightGoddess het volgende:
Mijn vriend heeft een shirt met daarop:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 20:56 schreef Xossie23 het volgende:
depenisvanjezus
de-pen-is-van-je-zus
de-penis-van-je-zus
de-pen-is-van-jezus
quote:Op donderdag 30 april 2009 21:25 schreef LangeJan het volgende:
sponsoren.. spons-oren? WTF HAHAHA
Volkoren.. hahahahah! Volk-oren offeeeuh, vol koren! hahahah! WTH!
Is heel niet moeilijk, je moet gewoon lezen. Alleen als je dyslectisch bent, meen ik dat je elk woord (en/of zelfs elke letter) los leest, en dan is dit misschien lastig. Maar als je 'gewoon' hebt leren lezen, kunt lezen, lees je woorden niet zo sterk los van elkaar, maar gewoon een hele zin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
het is ver velend als het re gent in de ge van genis.![]()
los deze maar eens op.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:maandag 1 januari 2007 22:06[/url] schreef FiXeR999 het volgende:[/b]
banaanvraag.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het is gewoon niet grappig meerquote:
Heb het idee het eerder gehoord te hebben, bij smaken verschillen of wie is de chef. Denk dat het zo'n amuselepeltje is!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Weten jullie wat een :
aperolepeltje
is ?
Het bestaat echt hoor
Oh, via apero kom ik uit op; http://nl.wikipedia.org/wiki/Aperitiefquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb het idee het eerder gehoord te hebben, bij smaken verschillen of wie is de chef. Denk dat het zo'n amuselepeltje is!
Dus inderdaad gewoon een Amuselepelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:27 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Hoera voor Hoi_Piepeloi
Dit is dus een aperolepeletje:
[ afbeelding ]
Je spreekt het dus uit als apuh - ròllluh - pèl - tjuh
En dan heel snel achterelkaar met de klentoon op ò en è
Die fransen hebben er echt geen verstand van hoor, pff, klemtoon op de é, dat klinkt nergens naar
Dit is het tweede topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:01 schreef Batmobiel het volgende:
OT: uiteraard banaanvraag en bommelding, het verrast me dat ik daar de eerste mee ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |