abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 12:58:41 #1
3542 Gia
User under construction
pi_71679282
Kwam gisteren op het idee voor dit topic. Iedereen kent dat wel, je moet onderweg, of tijdens een avondje uit naar het toilet. Iedereen heeft daar wel verhalen over. Klachten, irritaties, grappige voorvallen.....meld ze hier!

TS trapt af met klacht:
Onderweg naar het strand gestopt bij een benzinepomp. Nu raak ik zelf nooit geirriteerd als de voorganger er haar tijd over doet, maar schijnbaar tref ik altijd iemand na me met minder begrip en geduld.
Mijn ergernis: Gedreun op de deur en de vraag of alles goed is.....

Wie volgt?
pi_71679323
de toiletten op station nijmegen met kaarsjes en tv en muziek enzo een plassensatie

oh, en zelfs een aquarium
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_71679349
Dat alle openbare WC's waar ik kom nog niet doorgetrokken is door mijn voorganger.
Feyenoord Rotterdam
pi_71679363
De bril was vies.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:01:14 #5
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71679369
Vriend van me die uit de wc komt en vertelt dat er een complete looney in de wc staat te plassen bij het urinoir,
hele verhalen staat af te steken tegen z'n piemel en het urinoir en rare geluiden staat te maken...

anderhalve minuut later komt Hans Teeuwen naar buiten lopen
zzz
pi_71679386
Weet niet meer precies waar, maar was ergens in Frankrijk 's nachts naar zo'n openbaar toilet geweest. En die hele muur was gewoon ondergescheten, het is me nog steeds een mysterie hoe dat is gebeurd.

vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:01:42 #7
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71679392
Als ik ervoor moet betalen pis ik altijd 'per ongeluk' naast de pot
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:02:36 #8
31101 _Led_
pi_71679410
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Rosbief het volgende:
Grappig joh
zzz
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:04:56 #9
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71679481
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:02 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Grappig joh
Niet grappig, maar wel terecht.
Als ik ervoor moet betalen mogen ze er ook wel wat moeite voor doen.
pi_71679672
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:04 schreef Rosbief het volgende:

[..]

als het al een vies zooitje is betaal ik sowieso niet, als t er netjes uitziet laat ik t ook gewoon zo achter, en betaal ik dr voor
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_71679684
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Rosbief het volgende:
Je valt uit je rol, je komt toch nooit buiten?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:12:39 #12
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71679732
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Je valt uit je rol, je komt toch nooit buiten?
Waar heb ik dat beweerd?
Ik breng regelmatig een bezoek aan het station.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:15:24 #13
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_71679820
Amman, Jordanië, vlak voor de vlucht terug naar huis. Ik had een zeer lichte aandrang om te poepen, eigenlijk niets bijzonders, maar ik wou toch heel graag op de luchthaven nog, want ik was bang dat ik anders in het vliegtuig zou moeten en dat is ook niks.
Dus ik op zoek naar de heren-wc's. Er waren op verschillende locaties op de luchthaven toiletruimtes, maar bij allemaal was het behoorlijk druk. Na een uur overal zoeken vond ik eindelijk een rijtje wc's waar het met de drukte wel meeviel.
Na een tijd wachten kwam er een hokje vrij en opgelucht ging ik zitten. Maar... toen hoefde ik niet meer.
Persen? Nee, niet verstandig. Gewoon even blijven zitten, rustig een paar minuutjes sudoku'en op m'n mobiel en dan zou het wel komen.
Nu zit er bij die wc's altijd een beheerder, die loopt schoon te maken en papieren handdoekjes aanreikt en zo. Echt na twee minuten al begint dat mannetje op mijn deur te bonzen en in het Arabisch te roepen! Bah, ik was echt heel kwaad, waar bemoeit die lutser zich mee! Ik kwam van de plee af, waste m'n handen en pakte een handdoekje van 'm aan zonder een fooi te geven. Zoiets is daar echt superlomp, maar hij had het er zelf naar gemaakt. En ondertussen wou ik nog steeds heel! graag! poepen!
Eindelijk, bij de gates, een heerlijk rustig toiletblok. Maar net toen ik me uitgebreid had geïnstalleerd, kwam mijn vrouw zeggen dat we moesten boarden.

Nog nooit zo blij geweest om op Schiphol te zijn.
pi_71680005
quote:

[..]

Stoer hoor, grote jongen...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:21:39 #15
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_71680007
Ik heb ooit 3x ¤0,50 betaald om (3x) naar de wc te gaan in een grote kroeg/discotheek/uitgaansgelegenheid. Je kon ook ¤2,-- betalen voor de hele avond gratis pissen, maar dat vond ik de moeite niet waard. En terecht dus

Enige tijd later hoorde ik dat er in die tent nooit betaald hoeft te worden voor de plees
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:25:59 #16
3542 Gia
User under construction
pi_71680139
Paar jaar geleden, terugreis van vakantie, een toilet in België op een parkeerplaats. De hele deur en toiletruimte volgekalkt met oproepjes voor groepssex op dat toilet, compleet met 06-nummer van de oproepster. Ze wilde liefst 9 mannen tegelijk!!

Overigens hebben we hier in Helmond ook een heel mooi openbaar toilet. Een soort huiskamer, midden in een winkelstraat. Het heet "Rose garden"

Dit is een deel van 'de huiskamer' met de beheerster. Het is er altijd heel schoon. Pluim voor "rose garden"
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:41:50 #17
31101 _Led_
pi_71680622
quote:

[..]

Dat doen ze toch ? Hij is als het goed is schoon als je 'm betreedt.
Als dat niet zo is terwijl je hebt moeten betalen is het logisch dat je naar de toiletdame/heer terug gaat en vraagt of ie schoongemaakt kan worden - daar betaal je immers voor.

Maar expres naast de pot pissen is iets voor 14-jarige recalcitrante kutpubers
zzz
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 13:43:42 #18
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_71680702
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:41 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat doen ze toch ? Hij is als het goed is schoon als je 'm betreedt.
Als dat niet zo is terwijl je hebt moeten betalen is het logisch dat je naar de toiletdame/heer terug gaat en vraagt of ie schoongemaakt kan worden - daar betaal je immers voor.

Maar expres naast de pot pissen is iets voor 14-jarige recalcitrante kutpubers
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_71682175
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:21 schreef WurM het volgende:
Ik heb ooit 3x ¤0,50 betaald om (3x) naar de wc te gaan in een grote kroeg/discotheek/uitgaansgelegenheid. Je kon ook ¤2,-- betalen voor de hele avond gratis pissen, maar dat vond ik de moeite niet waard. En terecht dus

Enige tijd later hoorde ik dat er in die tent nooit betaald hoeft te worden voor de plees
Had ik ook een keer, maar dan in een club in Ho Chi Minh City in Vietnam. Ik zat aan het bier, dus moest ongeveer elke 40 minuten wel een keer pissen en in de WC's zat zo een kerel die je handdoekjes en tissues aangaf. Vervolgens wees hij dan op een bakje met geld naast de wasbakken en, gul als ik ben, stopte ik er wat geld in. De tweede keer ging precies hetzelfde, maar de derde keer had ik er onderhand wel genoeg van dus betaalde ik maar niet.

Naderhand bleek dat ik de enige van mijn vrienden was die ook maar geld had gegeven .
Cool story, Hansel.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:30:46 #20
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_71682333
Naar de WC gaan.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:46:57 #21
31101 _Led_
pi_71682863
Het is sowieso illegaal om betaling voor de wc verplicht te stellen in een etablissement waar geschonken wordt.
In een restaurant, cafe of club moet de wc gratis zijn volgens de nederlandse wet, ze mogen wel een schoteltje neerzetten met een toilet-vrouwtje maar ze mogen het niet verplichten.

Veel van die toilet-dames en koreg/club-eigenaren zijn echter niet zo goed op de hoogte van de wet.
zzz
pi_71683162
Toen ik studeerde in een Zweedse plaats en een beetje het uitgaanleven van die plaats met een stel medestudenten aan het verkennen was.. Heb je wel eens de kans op in een rare tent binnen te lopen.

Deze tent had maar 2 wc's... en dat waren ook nog unisex wc's (schijnt daar vaak voor te komen).. dus het duurde nog wel eens lang voordat je eindelijk aan de buurt was. Eindelijk stond ik vooraan in de rij.. en zag 2 gasten voor mij...Opeens samen de plee in stappen. Ik zoiets van, zal wel iets Zweeds zijn

Na een paar minuten vroeg ik mezelf toch wel af.. hoe lang het duurt om de pissen. Pas 10 minuten later kwamen de 2 mannen.. nogal bevredigd uit de wc stappen. De tweede plee bleek ook al bezet te zijn.. door de dames...

Ik kon eindelijk plassen, stapt er een gast met mij de plee in. Ik zei tegen die gast.. Dude, what the fuck!

Ondertussen stroomde de tent nog al vol.. De medestudentes hadden op een gegeven moment door, dat de mannen in de tent.. meer oog haden voor de mannen dan voor de dames... en de dames meer voor de dames
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 14:57:55 #23
31101 _Led_
pi_71683225
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef PieterBas het volgende:
Toen ik studeerde in een Zweedse plaats en een beetje het uitgaanleven van die plaats met een stel medestudenten aan het verkennen was.. Heb je wel eens de kans op in een rare tent binnen te lopen.

Deze tent had maar 2 wc's... en dat waren ook nog unisex wc's (schijnt daar vaak voor te komen).. dus het duurde nog wel eens lang voordat je eindelijk aan de buurt was. Eindelijk stond ik vooraan in de rij.. en zag 2 gasten voor mij...Opeens samen de plee in stappen. Ik zoiets van, zal wel iets Zweeds zijn

Na een paar minuten vroeg ik mezelf toch wel af.. hoe lang het duurt om de pissen. Pas 10 minuten later kwamen de 2 mannen.. nogal bevredigd uit de wc stappen. De tweede plee bleek ook al bezet te zijn.. door de dames...

Ik kon eindelijk plassen, stapt er een gast met mij de plee in. Ik zei tegen die gast.. Dude, what the fuck!

Ondertussen stroomde de tent nog al vol.. De medestudentes hadden op een gegeven moment door, dat de mannen in de tent.. meer oog haden voor de mannen dan voor de dames... en de dames meer voor de dames
Ze zaten dus te snuiven op de wc ?
zzz
pi_71683304
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 14:57 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ze zaten dus te snuiven op de wc ?
Nah... er werd wel gespoten en geslikt..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_71689752
In de bus naar Spanje ( ) ging de helft van de vrouwen bij de mannen-wc staan, dus de mannen moesten achter de vrouwen gaan staan om te mogen pissen

Dus op een gegeven moment met een paar jongeren afgesproken als eerste naar de wc te rennen en dan heel de bril vol te zeiken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:48:11 #26
244245 linds
Ondertitel:
pi_71696788
Bij de McDonalds in Rotterdam (waar de wc's sowieso veschrikkelijk ranzig zijn, maar ik had hele hoge nood), ging er een wc deur voor een kiertje open terwijl ik stond te wachten. Er zat een mevrouw te poepen en of ik even wat wc papier kon regelen voor d'r. Damn wat was dat goor. Ging bijna over m'n nek
incl. 19% spelfouten.
i reject your reality and substitute my own.
pi_71697063
Heb een keer de gulp van een wildvreemde mevrouw dicht moeten ritsen. Ze zei dat ze reuma had of iets dergelijks.
pi_71698302
Voor een meeting in het Krasnapolsky Amsterdam hadden we eerst een mooie lunch. Helemaal vol gegeten en na een sterke koffie is het altijd handig om nog even alles eruit te gooien.. dus rustig door het hotel gelopen waar alles prachtig en netjes is richting de Wc's. Daar aangekomen alles spierwit schoon en ontzettend ruime met een paar hokjes. Deur open en ik zie me toch een partij ranzigheid. Iemand had het voor elkaar gekregen om aan de onderkant van de wc- bril alles onder te schijten. Ik heb geen idee hoe, maar met een handstand schijten ofzoiets moet het misschien net lukken :S... even een andere wc gepakt dus.
pi_71698339
jahaaaaaaaa, die kennen we wel!

kokhalsend een wc uitkomen omdat diegene voor je zo brutaal was om daar een dikke vette ranzaard neer te leggen

Of in een dronken toestand jezelf stevig vasthoudend aan de deurkruk hangend boven die gore discotheekplee, ineens toch jezelf verliezend, plonzend op die gore natbepiste pleebril euh...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71698344
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Min-e het volgende:
Heb een keer de gulp van een wildvreemde mevrouw dicht moeten ritsen. Ze zei dat ze reuma had of iets dergelijks.
Ze was niet toevallig lesbo? Maar toch behulpzaam van je dat je 't toch maar even deed .
Cool story, Hansel.
pi_71698460
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ze was niet toevallig lesbo? Maar toch behulpzaam van je dat je 't toch maar even deed .
Vond het wel raar, bleef d'r buik maar inhouden, lukte me maar niet, heb me een partij gesjord aan dat ding, hoe ze dat had losgekregen
pi_71698658
Toen ik als 10 jarig kind ergens een keer naar de wc ging en er achter kwam dat de hele wc bril en de grond onder de schijt zat Ik er snel uitgerend natuurlijk maar de mensen van dat restaurant daar dachten dus dat ik dat gedaan had

En ik kreeg als klein kind ook een keer de deur van de wc niet meer open. Ik helemaal doorflippen en bang zijn maar ik kreeg de deur na een kwartier ofzo open gelukkig
Patat Friet
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:55:41 #33
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_71698709
Tijdens een Grand Prix-weekend in België: m'n broer gaat met z'n 1/2 l jupiler zo'n dixie in om te pissen, zet dat blikje wat onhandig neer. Blikje valt en het schuimend bier komt langs de onderkant van de deur naar buiten sijpelen.

Zelden zulke vieze gezichten gezien
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:44:18 #34
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_71699999
Op vakantie in Praag bij de Mac naar de wc geweest. Moet je eerst 5 kronen (¤0,20) betalen. Geen probleem natuurlijk. Maar ik krijg een bonnetje mee dat ik voor de wc betaald had :S. Voor et eerst dat ik dat ergens gezien heb.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:55:00 #35
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_71703282
Ik houd van de duitsch Sanifar. 50 euricent voor een extreem schoon toilet... met een tegoedbon voor iets te eten/drinken (dat natuurlijk gewoon bij de prijs zit in gecalculeerd).

ergste drama; 4x (!!!1) op 4 verschillende parkeerplaatsen de vraag gehad of ik hem zelf wilde vasthouden of ' hij het mocht doen'. En dat allemaal langs de A31 (Emden - Rurhgebied). Sinds dien, stop ik niet meer op onbemande tankstations. Gruwel
Starbucks, waar blijf je
pi_71706641
Ja idd zoeen bonnetje is een tegoedbon

Had ik gister ook in Tankstation De Lucht ergens tussen Utrecht en de rest van nederland ( )
Vet cool toilet met vogeltjesmuziek en allemaal natuurposters op de muur, hoefde niks aan te raken alles met sensoren. En met een Febo Automatiek in het tankstation

Wat wil je nog meer
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:02:07 #38
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71708505
Een manager of vertegenwoordiger in pak die met zo'n oortje in handsfree aan het bellen is met een collega/klant, en constant blijft bellen tijdens het binnenkomen, pissen, doortrekken en handen wassen.
How can I make this topic about me?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:05:00 #39
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71708552
Toiletten waarvan geen enkel deur meer op slot kan of zelfs dicht, zodat je - voor iedereen zichtbaar - je bolus moet zien te draaien.
How can I make this topic about me?
pi_71708735
Sanifar is fijn ja!

Nouja en ranzige plee-verhalen kennen we wel. In de trein richting Dour (Belgisch festival) was er een Nederlander stomdronken, hij ging de wc in en toen hij eruit wilde moest hij trekken, maar uiteraard duwde hij. En daar ging het wc-raampje
Franse sta-toiletten zijn ook doodeng, heb daar echt een trauma aan overgehouden
pi_71709551
In de McDonald's in Rome. Ik snapte de sluiting van de deur niet. Toen ik erin ging deed ie *klik* en toen ik eruit wou niet. Draaien, duwen, rammen, trekken, niets hielp. Dus na 5 minuten hannesen was er toch een beetje paniek en probeerde ik toch maar es "Aiuta!" te roepen. Werd er uiteindelijk geklopt van de andere kant en druk gebrabbeld in het Italiaans. Nog een stem erbij, nog een stem, drie, vier vijf mensen die nu bezig waren met mijn deur. Ik nog maar eens draaien, duwen, rammen en trekken tegelijk. En daar stond ik ineens met een knal, een zwiep en een knalrode kop voor drie klanten en twee Mac-medewerkers.

Ergste was dat ik alleen een vrouwelijk plasje had gedaan, maar omdat ik zo bezweet en rood terug kwam bij mijn reisgenoten meteen om de oren kreeg: "Zo, lekker zitten beren zeker?"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71709831
Keer met vrienden in praag. In een restaurant moest ik pissen. Loop de wc's in, de twee urinoirs waren bezet.. ik trek de deur van de gewone wc open, want die was niet op slot. Zit er iemand op te stijgen..
pi_71710104
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
de toiletten op station nijmegen met kaarsjes en tv en muziek enzo een plassensatie

oh, en zelfs een aquarium
Die wc owned zo hard
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71710476
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef Knuffleheinz het volgende:
Keer met vrienden in praag. In een restaurant moest ik pissen. Loop de wc's in, de twee urinoirs waren bezet.. ik trek de deur van de gewone wc open, want die was niet op slot. Zit er iemand op te stijgen..
Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.
pi_71713136
In Hong Kong hebben ze een cafe genaamd het Modern Toilet Cafe

Only in Asia..

Ben d'r geweest, dus dat is mijn toilet anekdote.
pi_71713560
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:
In de McDonald's in Rome. Ik snapte de sluiting van de deur niet. Toen ik erin ging deed ie *klik* en toen ik eruit wou niet. Draaien, duwen, rammen, trekken, niets hielp. Dus na 5 minuten hannesen was er toch een beetje paniek en probeerde ik toch maar es "Aiuta!" te roepen. Werd er uiteindelijk geklopt van de andere kant en druk gebrabbeld in het Italiaans. Nog een stem erbij, nog een stem, drie, vier vijf mensen die nu bezig waren met mijn deur. Ik nog maar eens draaien, duwen, rammen en trekken tegelijk. En daar stond ik ineens met een knal, een zwiep en een knalrode kop voor drie klanten en twee Mac-medewerkers.

Ergste was dat ik alleen een vrouwelijk plasje had gedaan, maar omdat ik zo bezweet en rood terug kwam bij mijn reisgenoten meteen om de oren kreeg: "Zo, lekker zitten beren zeker?"
pi_71715590
Op Lowlands dacht ik een geschikt toilet gevonden te hebben om mijn behoefte in te doen. Toen ik de deur dicht trok en op slot wilde doen, besefte ik tot mijn schrik dat er een idioot is geweest die het nodig vond om "Apeldoorn" met stront op de WC deur te schrijven...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:40:19 #48
78498 classpc
I don't like change
pi_71719637
Ik snap dat dus totaal niet he... die drang om ergens in een toilet stront overheen te smeren
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:18:59 #49
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_71722109
Op Graspop moest ik ook naar dw c.. en ik hou al niet van openbare toiletten, en al zeker niet voor een grote boodschap.
Gelukkig waren de meeste toiletten daar wel vrij schoon.
Dus ik zit daar, probeer me een beetje op m'n gemak te voelen.. komen er twee andere Nederlanders links en rechts van mijn hokje zitten.
Ik heb 10 minuten hun gesprek aan moeten horen hoe lekker hun uitwerpselen roken, wat de vorm was en maar de vragen van hen over of het ook zo lekker ging genegeerd.
En tja, ik had er echt geen zin om er uit te komen zonder klaar te zijn en ze misschien nog tegen te komen ook.
pi_71725590
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.
Ja daar was ik dus ook achter gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')