Grappig johquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Rosbief het volgende:
Als ik ervoor moet betalen pis ik altijd 'per ongeluk' naast de pot
Niet grappig, maar wel terecht.quote:
als het al een vies zooitje is betaal ik sowieso niet, als t er netjes uitziet laat ik t ook gewoon zo achter, en betaal ik dr voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet grappig, maar wel terecht.
Als ik ervoor moet betalen mogen ze er ook wel wat moeite voor doen.
Je valt uit je rol, je komt toch nooit buiten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Rosbief het volgende:
Als ik ervoor moet betalen pis ik altijd 'per ongeluk' naast de pot
Waar heb ik dat beweerd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je valt uit je rol, je komt toch nooit buiten?
Stoer hoor, grote jongen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ? Hij is als het goed is schoon als je 'm betreedt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ? Hij is als het goed is schoon als je 'm betreedt.
Als dat niet zo is terwijl je hebt moeten betalen is het logisch dat je naar de toiletdame/heer terug gaat en vraagt of ie schoongemaakt kan worden - daar betaal je immers voor.
Maar expres naast de pot pissen is iets voor 14-jarige recalcitrante kutpubers
Had ik ook een keer, maar dan in een club in Ho Chi Minh City in Vietnam. Ik zat aan het bier, dus moest ongeveer elke 40 minuten wel een keer pissen en in de WC's zat zo een kerel die je handdoekjes en tissues aangaf. Vervolgens wees hij dan op een bakje met geld naast de wasbakken en, gul als ik ben, stopte ik er wat geld in. De tweede keer ging precies hetzelfde, maar de derde keer had ik er onderhand wel genoeg van dus betaalde ik maar niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:21 schreef WurM het volgende:
Ik heb ooit 3x ¤0,50 betaald om (3x) naar de wc te gaan in een grote kroeg/discotheek/uitgaansgelegenheid. Je kon ook ¤2,-- betalen voor de hele avond gratis pissen, maar dat vond ik de moeite niet waard. En terecht dus
Enige tijd later hoorde ik dat er in die tent nooit betaald hoeft te worden voor de plees
Ze zaten dus te snuiven op de wc ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef PieterBas het volgende:
Toen ik studeerde in een Zweedse plaats en een beetje het uitgaanleven van die plaats met een stel medestudenten aan het verkennen was.. Heb je wel eens de kans op in een rare tent binnen te lopen.
Deze tent had maar 2 wc's... en dat waren ook nog unisex wc's (schijnt daar vaak voor te komen).. dus het duurde nog wel eens lang voordat je eindelijk aan de buurt was. Eindelijk stond ik vooraan in de rij.. en zag 2 gasten voor mij...Opeens samen de plee in stappen. Ik zoiets van, zal wel iets Zweeds zijn![]()
Na een paar minuten vroeg ik mezelf toch wel af.. hoe lang het duurt om de pissen. Pas 10 minuten later kwamen de 2 mannen.. nogal bevredigd uit de wc stappen. De tweede plee bleek ook al bezet te zijn.. door de dames...
Ik kon eindelijk plassen, stapt er een gast met mij de plee in. Ik zei tegen die gast.. Dude, what the fuck!
Ondertussen stroomde de tent nog al vol.. De medestudentes hadden op een gegeven moment door, dat de mannen in de tent.. meer oog haden voor de mannen dan voor de dames... en de dames meer voor de dames
Nah... er werd wel gespoten en geslikt..quote:
Ze was niet toevallig lesbo? Maar toch behulpzaam van je dat je 't toch maar even deedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Min-e het volgende:
Heb een keer de gulp van een wildvreemde mevrouw dicht moeten ritsen. Ze zei dat ze reuma had of iets dergelijks.
Vond het wel raar, bleef d'r buik maar inhouden, lukte me maar niet, heb me een partij gesjord aan dat ding, hoe ze dat had losgekregenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze was niet toevallig lesbo? Maar toch behulpzaam van je dat je 't toch maar even deed.
Die wc owned zo hardquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
de toiletten op station nijmegen met kaarsjes en tv en muziek enzoeen plassensatie
oh, en zelfs een aquarium
Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef Knuffleheinz het volgende:
Keer met vrienden in praag. In een restaurant moest ik pissen. Loop de wc's in, de twee urinoirs waren bezet.. ik trek de deur van de gewone wc open, want die was niet op slot. Zit er iemand op te stijgen..
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:
In de McDonald's in Rome. Ik snapte de sluiting van de deur niet. Toen ik erin ging deed ie *klik* en toen ik eruit wou niet. Draaien, duwen, rammen, trekken, niets hielp. Dus na 5 minuten hannesen was er toch een beetje paniek en probeerde ik toch maar es "Aiuta!" te roepen. Werd er uiteindelijk geklopt van de andere kant en druk gebrabbeld in het Italiaans. Nog een stem erbij, nog een stem, drie, vier vijf mensen die nu bezig waren met mijn deur. Ik nog maar eens draaien, duwen, rammen en trekken tegelijk. En daar stond ik ineens met een knal, een zwiep en een knalrode kop voor drie klanten en twee Mac-medewerkers.
Ergste was dat ik alleen een vrouwelijk plasje had gedaan, maar omdat ik zo bezweet en rood terug kwam bij mijn reisgenoten meteen om de oren kreeg: "Zo, lekker zitten beren zeker?"
Ja daar was ik dus ook achter gekomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |