abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 22:48:11 #26
244245 linds
Ondertitel:
pi_71696788
Bij de McDonalds in Rotterdam (waar de wc's sowieso veschrikkelijk ranzig zijn, maar ik had hele hoge nood), ging er een wc deur voor een kiertje open terwijl ik stond te wachten. Er zat een mevrouw te poepen en of ik even wat wc papier kon regelen voor d'r. Damn wat was dat goor. Ging bijna over m'n nek
incl. 19% spelfouten.
i reject your reality and substitute my own.
pi_71697063
Heb een keer de gulp van een wildvreemde mevrouw dicht moeten ritsen. Ze zei dat ze reuma had of iets dergelijks.
pi_71698302
Voor een meeting in het Krasnapolsky Amsterdam hadden we eerst een mooie lunch. Helemaal vol gegeten en na een sterke koffie is het altijd handig om nog even alles eruit te gooien.. dus rustig door het hotel gelopen waar alles prachtig en netjes is richting de Wc's. Daar aangekomen alles spierwit schoon en ontzettend ruime met een paar hokjes. Deur open en ik zie me toch een partij ranzigheid. Iemand had het voor elkaar gekregen om aan de onderkant van de wc- bril alles onder te schijten. Ik heb geen idee hoe, maar met een handstand schijten ofzoiets moet het misschien net lukken :S... even een andere wc gepakt dus.
pi_71698339
jahaaaaaaaa, die kennen we wel!

kokhalsend een wc uitkomen omdat diegene voor je zo brutaal was om daar een dikke vette ranzaard neer te leggen

Of in een dronken toestand jezelf stevig vasthoudend aan de deurkruk hangend boven die gore discotheekplee, ineens toch jezelf verliezend, plonzend op die gore natbepiste pleebril euh...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_71698344
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Min-e het volgende:
Heb een keer de gulp van een wildvreemde mevrouw dicht moeten ritsen. Ze zei dat ze reuma had of iets dergelijks.
Ze was niet toevallig lesbo? Maar toch behulpzaam van je dat je 't toch maar even deed .
Cool story, Hansel.
pi_71698460
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ze was niet toevallig lesbo? Maar toch behulpzaam van je dat je 't toch maar even deed .
Vond het wel raar, bleef d'r buik maar inhouden, lukte me maar niet, heb me een partij gesjord aan dat ding, hoe ze dat had losgekregen
pi_71698658
Toen ik als 10 jarig kind ergens een keer naar de wc ging en er achter kwam dat de hele wc bril en de grond onder de schijt zat Ik er snel uitgerend natuurlijk maar de mensen van dat restaurant daar dachten dus dat ik dat gedaan had

En ik kreeg als klein kind ook een keer de deur van de wc niet meer open. Ik helemaal doorflippen en bang zijn maar ik kreeg de deur na een kwartier ofzo open gelukkig
Patat Friet
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:55:41 #33
37554 CloseToTheEdge
I get up, I get down
pi_71698709
Tijdens een Grand Prix-weekend in België: m'n broer gaat met z'n 1/2 l jupiler zo'n dixie in om te pissen, zet dat blikje wat onhandig neer. Blikje valt en het schuimend bier komt langs de onderkant van de deur naar buiten sijpelen.

Zelden zulke vieze gezichten gezien
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:44:18 #34
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_71699999
Op vakantie in Praag bij de Mac naar de wc geweest. Moet je eerst 5 kronen (¤0,20) betalen. Geen probleem natuurlijk. Maar ik krijg een bonnetje mee dat ik voor de wc betaald had :S. Voor et eerst dat ik dat ergens gezien heb.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:55:00 #35
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_71703282
Ik houd van de duitsch Sanifar. 50 euricent voor een extreem schoon toilet... met een tegoedbon voor iets te eten/drinken (dat natuurlijk gewoon bij de prijs zit in gecalculeerd).

ergste drama; 4x (!!!1) op 4 verschillende parkeerplaatsen de vraag gehad of ik hem zelf wilde vasthouden of ' hij het mocht doen'. En dat allemaal langs de A31 (Emden - Rurhgebied). Sinds dien, stop ik niet meer op onbemande tankstations. Gruwel
Starbucks, waar blijf je
pi_71706641
Ja idd zoeen bonnetje is een tegoedbon

Had ik gister ook in Tankstation De Lucht ergens tussen Utrecht en de rest van nederland ( )
Vet cool toilet met vogeltjesmuziek en allemaal natuurposters op de muur, hoefde niks aan te raken alles met sensoren. En met een Febo Automatiek in het tankstation

Wat wil je nog meer
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:02:07 #38
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71708505
Een manager of vertegenwoordiger in pak die met zo'n oortje in handsfree aan het bellen is met een collega/klant, en constant blijft bellen tijdens het binnenkomen, pissen, doortrekken en handen wassen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:05:00 #39
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_71708552
Toiletten waarvan geen enkel deur meer op slot kan of zelfs dicht, zodat je - voor iedereen zichtbaar - je bolus moet zien te draaien.
pi_71708735
Sanifar is fijn ja!

Nouja en ranzige plee-verhalen kennen we wel. In de trein richting Dour (Belgisch festival) was er een Nederlander stomdronken, hij ging de wc in en toen hij eruit wilde moest hij trekken, maar uiteraard duwde hij. En daar ging het wc-raampje
Franse sta-toiletten zijn ook doodeng, heb daar echt een trauma aan overgehouden
pi_71709551
In de McDonald's in Rome. Ik snapte de sluiting van de deur niet. Toen ik erin ging deed ie *klik* en toen ik eruit wou niet. Draaien, duwen, rammen, trekken, niets hielp. Dus na 5 minuten hannesen was er toch een beetje paniek en probeerde ik toch maar es "Aiuta!" te roepen. Werd er uiteindelijk geklopt van de andere kant en druk gebrabbeld in het Italiaans. Nog een stem erbij, nog een stem, drie, vier vijf mensen die nu bezig waren met mijn deur. Ik nog maar eens draaien, duwen, rammen en trekken tegelijk. En daar stond ik ineens met een knal, een zwiep en een knalrode kop voor drie klanten en twee Mac-medewerkers.

Ergste was dat ik alleen een vrouwelijk plasje had gedaan, maar omdat ik zo bezweet en rood terug kwam bij mijn reisgenoten meteen om de oren kreeg: "Zo, lekker zitten beren zeker?"
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71709831
Keer met vrienden in praag. In een restaurant moest ik pissen. Loop de wc's in, de twee urinoirs waren bezet.. ik trek de deur van de gewone wc open, want die was niet op slot. Zit er iemand op te stijgen..
pi_71710104
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
de toiletten op station nijmegen met kaarsjes en tv en muziek enzo een plassensatie

oh, en zelfs een aquarium
Die wc owned zo hard
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_71710476
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef Knuffleheinz het volgende:
Keer met vrienden in praag. In een restaurant moest ik pissen. Loop de wc's in, de twee urinoirs waren bezet.. ik trek de deur van de gewone wc open, want die was niet op slot. Zit er iemand op te stijgen..
Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.
pi_71713136
In Hong Kong hebben ze een cafe genaamd het Modern Toilet Cafe

Only in Asia..

Ben d'r geweest, dus dat is mijn toilet anekdote.
pi_71713560
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:
In de McDonald's in Rome. Ik snapte de sluiting van de deur niet. Toen ik erin ging deed ie *klik* en toen ik eruit wou niet. Draaien, duwen, rammen, trekken, niets hielp. Dus na 5 minuten hannesen was er toch een beetje paniek en probeerde ik toch maar es "Aiuta!" te roepen. Werd er uiteindelijk geklopt van de andere kant en druk gebrabbeld in het Italiaans. Nog een stem erbij, nog een stem, drie, vier vijf mensen die nu bezig waren met mijn deur. Ik nog maar eens draaien, duwen, rammen en trekken tegelijk. En daar stond ik ineens met een knal, een zwiep en een knalrode kop voor drie klanten en twee Mac-medewerkers.

Ergste was dat ik alleen een vrouwelijk plasje had gedaan, maar omdat ik zo bezweet en rood terug kwam bij mijn reisgenoten meteen om de oren kreeg: "Zo, lekker zitten beren zeker?"
pi_71715590
Op Lowlands dacht ik een geschikt toilet gevonden te hebben om mijn behoefte in te doen. Toen ik de deur dicht trok en op slot wilde doen, besefte ik tot mijn schrik dat er een idioot is geweest die het nodig vond om "Apeldoorn" met stront op de WC deur te schrijven...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 23:40:19 #48
78498 classpc
I don't like change
pi_71719637
Ik snap dat dus totaal niet he... die drang om ergens in een toilet stront overheen te smeren
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  zondag 9 augustus 2009 @ 01:18:59 #49
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_71722109
Op Graspop moest ik ook naar dw c.. en ik hou al niet van openbare toiletten, en al zeker niet voor een grote boodschap.
Gelukkig waren de meeste toiletten daar wel vrij schoon.
Dus ik zit daar, probeer me een beetje op m'n gemak te voelen.. komen er twee andere Nederlanders links en rechts van mijn hokje zitten.
Ik heb 10 minuten hun gesprek aan moeten horen hoe lekker hun uitwerpselen roken, wat de vorm was en maar de vragen van hen over of het ook zo lekker ging genegeerd.
En tja, ik had er echt geen zin om er uit te komen zonder klaar te zijn en ze misschien nog tegen te komen ook.
pi_71725590
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.
Ja daar was ik dus ook achter gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')