Ze was niet toevallig lesbo? Maar toch behulpzaam van je dat je 't toch maar even deedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Min-e het volgende:
Heb een keer de gulp van een wildvreemde mevrouw dicht moeten ritsen. Ze zei dat ze reuma had of iets dergelijks.
Vond het wel raar, bleef d'r buik maar inhouden, lukte me maar niet, heb me een partij gesjord aan dat ding, hoe ze dat had losgekregenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze was niet toevallig lesbo? Maar toch behulpzaam van je dat je 't toch maar even deed.
Die wc owned zo hardquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
de toiletten op station nijmegen met kaarsjes en tv en muziek enzoeen plassensatie
oh, en zelfs een aquarium
Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef Knuffleheinz het volgende:
Keer met vrienden in praag. In een restaurant moest ik pissen. Loop de wc's in, de twee urinoirs waren bezet.. ik trek de deur van de gewone wc open, want die was niet op slot. Zit er iemand op te stijgen..
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:
In de McDonald's in Rome. Ik snapte de sluiting van de deur niet. Toen ik erin ging deed ie *klik* en toen ik eruit wou niet. Draaien, duwen, rammen, trekken, niets hielp. Dus na 5 minuten hannesen was er toch een beetje paniek en probeerde ik toch maar es "Aiuta!" te roepen. Werd er uiteindelijk geklopt van de andere kant en druk gebrabbeld in het Italiaans. Nog een stem erbij, nog een stem, drie, vier vijf mensen die nu bezig waren met mijn deur. Ik nog maar eens draaien, duwen, rammen en trekken tegelijk. En daar stond ik ineens met een knal, een zwiep en een knalrode kop voor drie klanten en twee Mac-medewerkers.
Ergste was dat ik alleen een vrouwelijk plasje had gedaan, maar omdat ik zo bezweet en rood terug kwam bij mijn reisgenoten meteen om de oren kreeg: "Zo, lekker zitten beren zeker?"
Ja daar was ik dus ook achter gekomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |