Grappig johquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Rosbief het volgende:
Als ik ervoor moet betalen pis ik altijd 'per ongeluk' naast de pot
Niet grappig, maar wel terecht.quote:
als het al een vies zooitje is betaal ik sowieso niet, als t er netjes uitziet laat ik t ook gewoon zo achter, en betaal ik dr voorquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Niet grappig, maar wel terecht.
Als ik ervoor moet betalen mogen ze er ook wel wat moeite voor doen.
Je valt uit je rol, je komt toch nooit buiten?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Rosbief het volgende:
Waar heb ik dat beweerd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:11 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Je valt uit je rol, je komt toch nooit buiten?
Stoer hoor, grote jongen...quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ? Hij is als het goed is schoon als je 'm betreedt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:04 schreef Rosbief het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ? Hij is als het goed is schoon als je 'm betreedt.
Als dat niet zo is terwijl je hebt moeten betalen is het logisch dat je naar de toiletdame/heer terug gaat en vraagt of ie schoongemaakt kan worden - daar betaal je immers voor.
Maar expres naast de pot pissen is iets voor 14-jarige recalcitrante kutpubers
Had ik ook een keer, maar dan in een club in Ho Chi Minh City in Vietnam. Ik zat aan het bier, dus moest ongeveer elke 40 minuten wel een keer pissen en in de WC's zat zo een kerel die je handdoekjes en tissues aangaf. Vervolgens wees hij dan op een bakje met geld naast de wasbakken en, gul als ik ben, stopte ik er wat geld in. De tweede keer ging precies hetzelfde, maar de derde keer had ik er onderhand wel genoeg van dus betaalde ik maar niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:21 schreef WurM het volgende:
Ik heb ooit 3x ¤0,50 betaald om (3x) naar de wc te gaan in een grote kroeg/discotheek/uitgaansgelegenheid. Je kon ook ¤2,-- betalen voor de hele avond gratis pissen, maar dat vond ik de moeite niet waard. En terecht dus
Enige tijd later hoorde ik dat er in die tent nooit betaald hoeft te worden voor de plees
Ze zaten dus te snuiven op de wc ?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 14:55 schreef PieterBas het volgende:
Toen ik studeerde in een Zweedse plaats en een beetje het uitgaanleven van die plaats met een stel medestudenten aan het verkennen was.. Heb je wel eens de kans op in een rare tent binnen te lopen.
Deze tent had maar 2 wc's... en dat waren ook nog unisex wc's (schijnt daar vaak voor te komen).. dus het duurde nog wel eens lang voordat je eindelijk aan de buurt was. Eindelijk stond ik vooraan in de rij.. en zag 2 gasten voor mij...Opeens samen de plee in stappen. Ik zoiets van, zal wel iets Zweeds zijn![]()
Na een paar minuten vroeg ik mezelf toch wel af.. hoe lang het duurt om de pissen. Pas 10 minuten later kwamen de 2 mannen.. nogal bevredigd uit de wc stappen. De tweede plee bleek ook al bezet te zijn.. door de dames...
Ik kon eindelijk plassen, stapt er een gast met mij de plee in. Ik zei tegen die gast.. Dude, what the fuck!
Ondertussen stroomde de tent nog al vol.. De medestudentes hadden op een gegeven moment door, dat de mannen in de tent.. meer oog haden voor de mannen dan voor de dames... en de dames meer voor de dames
Nah... er werd wel gespoten en geslikt..quote:
Ze was niet toevallig lesbo? Maar toch behulpzaam van je dat je 't toch maar even deedquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:56 schreef Min-e het volgende:
Heb een keer de gulp van een wildvreemde mevrouw dicht moeten ritsen. Ze zei dat ze reuma had of iets dergelijks.
Vond het wel raar, bleef d'r buik maar inhouden, lukte me maar niet, heb me een partij gesjord aan dat ding, hoe ze dat had losgekregenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze was niet toevallig lesbo? Maar toch behulpzaam van je dat je 't toch maar even deed.
Die wc owned zo hardquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
de toiletten op station nijmegen met kaarsjes en tv en muziek enzoeen plassensatie
oh, en zelfs een aquarium
Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef Knuffleheinz het volgende:
Keer met vrienden in praag. In een restaurant moest ik pissen. Loop de wc's in, de twee urinoirs waren bezet.. ik trek de deur van de gewone wc open, want die was niet op slot. Zit er iemand op te stijgen..
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:01 schreef Mwanatabu het volgende:
In de McDonald's in Rome. Ik snapte de sluiting van de deur niet. Toen ik erin ging deed ie *klik* en toen ik eruit wou niet. Draaien, duwen, rammen, trekken, niets hielp. Dus na 5 minuten hannesen was er toch een beetje paniek en probeerde ik toch maar es "Aiuta!" te roepen. Werd er uiteindelijk geklopt van de andere kant en druk gebrabbeld in het Italiaans. Nog een stem erbij, nog een stem, drie, vier vijf mensen die nu bezig waren met mijn deur. Ik nog maar eens draaien, duwen, rammen en trekken tegelijk. En daar stond ik ineens met een knal, een zwiep en een knalrode kop voor drie klanten en twee Mac-medewerkers.
Ergste was dat ik alleen een vrouwelijk plasje had gedaan, maar omdat ik zo bezweet en rood terug kwam bij mijn reisgenoten meteen om de oren kreeg: "Zo, lekker zitten beren zeker?"
Ja daar was ik dus ook achter gekomen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.
Leuk!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:10 schreef Aotearoa het volgende:
In Hong Kong hebben ze een cafe genaamd het Modern Toilet Cafe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Only in Asia..![]()
Ben d'r geweest, dus dat is mijn toilet anekdote.
quote:
Wees blij dat ze het nog doen op het toilet... Had een Tsjech meegemaakt die zo verschrikkelijk dronken was... dat ie zittend eerst zijn stoel onder te zeiken en 10 seconden later in slaap viel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.
Tsja, zie je wel vaker. Met dikke stift gekliederd: "Kijk omhoog als er brand is".quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:44 schreef MouseOver het volgende:
Ik had me op pinkpop lekker op een vrij schone wc geinstalleerd. Toen ik voor me keek hing op de deur een briefje "speel mee: toilettennis. Kijk links". Toen ik naar links keek hing daar een briefje "kijk naar rechts" en op de rechtermuur hing toen een briefje "goed zo, en kijk nu weer naar links".
Je moet er maar opkomen
En toch blijven die mensen maar doorpissen hequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:13 schreef Meddo het volgende:
De toiletten op de zwarte cross![]()
En dan bedoel ik die kunststof wc's waar je met drie man tegelijk in pist![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk waren ze vergeten om deze leeg te halen want een stuk of 10 van die dingen stroomden allemaal over
Station Nijmegen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
de toiletten op station nijmegen met kaarsjes en tv en muziek enzoeen plassensatie
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
als het al een vies zooitje is betaal ik sowieso niet, als t er netjes uitziet laat ik t ook gewoon zo achter, en betaal ik dr voor.
Erg mooi. Zo kan het dus ook, ipv die gore hokken met anti-drug blauwig TL-licht.quote:
quote:
Goed he? En dan kom je hier en het enige wat mogelijk lijkt te zijn is een goor toilet bij een tankstationquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ideaal geregeld idd in duitsland. Ik heb me daar zelfs gedouched tijdens een hele lange rit op een warme dag, voor 3 euro ofzo
Dan heb je in nijmegen een boel stations, en in de rest van het land niet meerquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Hopelijk gaan meer stations de kant van Nijmegen op dan.
mmm, stations met als eindbestemming Nijmegenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Goed he? En dan kom je hier en het enige wat mogelijk lijkt te zijn is een goor toilet bij een tankstation![]()
Hopelijk gaan meer stations de kant van Nijmegen op dan.
Ja, die zijn echt top! en je zeikt niet op een vlieg maar op een kaarsjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
En Leidenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:35 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
mmm, stations met als eindbestemming Nijmegen![]()
Groningen heeft ook een nieuw blokje voor de toiletdames; maar die in Nijmegen spant de kroon samen met die van Den Bosich
Op de camping, die dixies'squote:Op zondag 9 augustus 2009 15:13 schreef Meddo het volgende:
De toiletten op de zwarte cross![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk waren ze vergeten om deze leeg te halen want een stuk of 10 van die dingen stroomden allemaal over
lolquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:51 schreef Sinarades het volgende:
Een toilet in Nieuw-Zeeland.
[ afbeelding ]
Of de plee saboterenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Rosbief het volgende:
En dat is grappig omdat...?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Of de plee saboteren
En al die dingen heb ik op een of ander moment in mijn leven wel eens gedaan op een openbaar toilet.
Heb jij wel eens nagedacht over vrijwillige opname?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens nagedacht over vrijwillige opname euthanasie?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens nagedacht over vrijwillige opname?
Vrouwenplee's zijn altijd zo vies.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:02 schreef Aotearoa het volgende:
Een keer, nadat het vliegtuig was geland, gingen echt superveel vrouwen opeens naar het toilet (oke, vertel eens wat nieuws). Je hoorde echt vanuit 10 hokjes tegelijk allemaal vrouwen van die natte scheten laten, te ranzig
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Vrouwenplee's zijn altijd zo vies.
Als ik de verhalen van mijn vriendin af en toe hoor vraag ik me af of vrouwen überhaupt op die bril gaan zitten of er gewoon boven hangen zonder te richtenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:37 schreef Niara het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?![]()
En meh, ik vind het meestal wel meevallen.
Lijkt me van niet!!!!!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:48 schreef Aotearoa het volgende:
Ehmmmm, ik ga sowieso nooit op de bril zitten, gatver :-/ zijn er uberhaupt vrouwen die dat doen op openbare toiletten?
Gecombineerd met een vrouwelijk richtingsgevoel = ranzige vrouwentoilettenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:48 schreef Aotearoa het volgende:
Ehmmmm, ik ga sowieso nooit op de bril zitten, gatver :-/ zijn er uberhaupt vrouwen die dat doen op openbare toiletten?
Ze zullen je maar vergeten en de kroegbaas gooit de tent dicht na sluitingstijd.... Zit je mooi daar een complete nacht in dat hok opgesloten.quote:
vierquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:13 schreef Meddo het volgende:
[ afbeelding
Een rij pisbakken neemt minder plaats in beslag dan een rij wc-hokjes. M.a.w. Er zijn altijd veel minder toiletten voor vrouwen. In de gemiddelde kroeg is er maar één, met geluk twee toiletten voor vrouwen en een hele rij pisbakken voor de mannen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:28 schreef BloodyVirginMary het volgende:
Ik heb wel eens bij een congres meegemaakt dat de rij voor de vrouwen wc 30 meter was en de mannen konden gewoon doorlopen. Dan ga je je toch echt afvragen wat vrouwen op een wc uitspoken.
Moeten er eerst een paar deeltjes vol en dan de leukste verhalen verzamelen. Die van Rooligan vind ik wel boekwaardig.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:58 schreef doctor.starbucks het volgende:
Wow, dit begint waardig te worden van een boek
Stijlvol schijten doe je zo, met handige locaties en erecodes voor de incrowd
Jawel, maar ik heb ook gehoord dat vrouwen van nature minder vaak hoeven pissen. En dus heb je er sowieso minder de loop.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Een rij pisbakken neemt minder plaats in beslag dan een rij wc-hokjes. M.a.w. Er zijn altijd veel minder toiletten voor vrouwen. In de gemiddelde kroeg is er maar één, met geluk twee toiletten voor vrouwen en een hele rij pisbakken voor de mannen.
Mwa, ik denk dat dat toch wel meevalt. Daarbij gaan vrouwen niet alleen om te plassen naar de wc, maar ook vaker als ze ongesteld zijn, of gewoon even de kleren recht kunnen trekken, enzquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel, maar ik heb ook gehoord dat vrouwen van nature minder vaak hoeven pissen. En dus heb je er sowieso minder de loop.
Ja, maar dan is er geen hokje bezet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, ik denk dat dat toch wel meevalt. Daarbij gaan vrouwen niet alleen om te plassen naar de wc, maar ook vaker als ze ongesteld zijn, of gewoon even de kleren recht kunnen trekken, enz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |