Leuk!!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 19:10 schreef Aotearoa het volgende:
In Hong Kong hebben ze een cafe genaamd het Modern Toilet Cafe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Only in Asia..![]()
Ben d'r geweest, dus dat is mijn toilet anekdote.
quote:
Wees blij dat ze het nog doen op het toilet... Had een Tsjech meegemaakt die zo verschrikkelijk dronken was... dat ie zittend eerst zijn stoel onder te zeiken en 10 seconden later in slaap viel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsjechen doen bijna nooit de deur op slot, het is daar volgens mij ook gebruikelijk eerst ff te kloppen.... Ik gok dat er op een Tsjechisch forum in een soortgelijk topic iemand zijn beklag zou doen over een nederlander die ineens zijn hok binnen komt gestormd terwijl hij lekker zit te schijten.
Tsja, zie je wel vaker. Met dikke stift gekliederd: "Kijk omhoog als er brand is".quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:44 schreef MouseOver het volgende:
Ik had me op pinkpop lekker op een vrij schone wc geinstalleerd. Toen ik voor me keek hing op de deur een briefje "speel mee: toilettennis. Kijk links". Toen ik naar links keek hing daar een briefje "kijk naar rechts" en op de rechtermuur hing toen een briefje "goed zo, en kijk nu weer naar links".
Je moet er maar opkomen
En toch blijven die mensen maar doorpissen hequote:Op zondag 9 augustus 2009 15:13 schreef Meddo het volgende:
De toiletten op de zwarte cross![]()
En dan bedoel ik die kunststof wc's waar je met drie man tegelijk in pist![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk waren ze vergeten om deze leeg te halen want een stuk of 10 van die dingen stroomden allemaal over
Station Nijmegen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
de toiletten op station nijmegen met kaarsjes en tv en muziek enzoeen plassensatie
oh, en zelfs een aquarium
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:10 schreef swarmahoer het volgende:
als het al een vies zooitje is betaal ik sowieso niet, als t er netjes uitziet laat ik t ook gewoon zo achter, en betaal ik dr voor.
Erg mooi. Zo kan het dus ook, ipv die gore hokken met anti-drug blauwig TL-licht.quote:
quote:
Goed he? En dan kom je hier en het enige wat mogelijk lijkt te zijn is een goor toilet bij een tankstationquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ideaal geregeld idd in duitsland. Ik heb me daar zelfs gedouched tijdens een hele lange rit op een warme dag, voor 3 euro ofzo
Dan heb je in nijmegen een boel stations, en in de rest van het land niet meerquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:50 schreef Mwanatabu het volgende:
Hopelijk gaan meer stations de kant van Nijmegen op dan.
mmm, stations met als eindbestemming Nijmegenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:50 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Goed he? En dan kom je hier en het enige wat mogelijk lijkt te zijn is een goor toilet bij een tankstation![]()
Hopelijk gaan meer stations de kant van Nijmegen op dan.
Ja, die zijn echt top! en je zeikt niet op een vlieg maar op een kaarsjequote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:00 schreef swarmahoer het volgende:
de toiletten op station nijmegen met kaarsjes en tv en muziek enzoeen plassensatie
oh, en zelfs een aquarium
En Leidenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:35 schreef doctor.starbucks het volgende:
[..]
mmm, stations met als eindbestemming Nijmegen![]()
Groningen heeft ook een nieuw blokje voor de toiletdames; maar die in Nijmegen spant de kroon samen met die van Den Bosich
Op de camping, die dixies'squote:Op zondag 9 augustus 2009 15:13 schreef Meddo het volgende:
De toiletten op de zwarte cross![]()
En dan bedoel ik die kunststof wc's waar je met drie man tegelijk in pist![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk waren ze vergeten om deze leeg te halen want een stuk of 10 van die dingen stroomden allemaal over
lolquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:51 schreef Sinarades het volgende:
Een toilet in Nieuw-Zeeland.
[ afbeelding ]
Of de plee saboterenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 13:01 schreef Rosbief het volgende:
Als ik ervoor moet betalen pis ik altijd 'per ongeluk' naast de pot
En dat is grappig omdat...?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:06 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Of de plee saboteren
En al die dingen heb ik op een of ander moment in mijn leven wel eens gedaan op een openbaar toilet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |