Is heel niet moeilijk, je moet gewoon lezen. Alleen als je dyslectisch bent, meen ik dat je elk woord (en/of zelfs elke letter) los leest, en dan is dit misschien lastig. Maar als je 'gewoon' hebt leren lezen, kunt lezen, lees je woorden niet zo sterk los van elkaar, maar gewoon een hele zin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 15:48 schreef sjoemie1985 het volgende:
het is ver velend als het re gent in de ge van genis.![]()
los deze maar eens op.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:maandag 1 januari 2007 22:06[/url] schreef FiXeR999 het volgende:[/b]
banaanvraag.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het is gewoon niet grappig meerquote:
Heb het idee het eerder gehoord te hebben, bij smaken verschillen of wie is de chef. Denk dat het zo'n amuselepeltje is!quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:58 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Weten jullie wat een :
aperolepeltje
is ?
Het bestaat echt hoor
Oh, via apero kom ik uit op; http://nl.wikipedia.org/wiki/Aperitiefquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Heb het idee het eerder gehoord te hebben, bij smaken verschillen of wie is de chef. Denk dat het zo'n amuselepeltje is!
Dus inderdaad gewoon een Amuselepelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:27 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Hoera voor Hoi_Piepeloi
Dit is dus een aperolepeletje:
[ afbeelding ]
Je spreekt het dus uit als apuh - ròllluh - pèl - tjuh
En dan heel snel achterelkaar met de klentoon op ò en è
Die fransen hebben er echt geen verstand van hoor, pff, klemtoon op de é, dat klinkt nergens naar
Dit is het tweede topicquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:01 schreef Batmobiel het volgende:
OT: uiteraard banaanvraag en bommelding, het verrast me dat ik daar de eerste mee ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |