das een palindroomquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:24 schreef sjarreltje het volgende:
nepparterretrappen
best te lezen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
liek duh..desalniettemin een compleet onleesbaar woord
Baas, neem een racecar, neem een saab.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nora bedroog o zo goor de baron
Amazing!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:28 schreef Scootmobiel het volgende:
In een speelgoedkrantje zag ik een keer een 'meezing-cassetterecorder' staan... ik dacht dat het Engels was, haha! 'Miezing'??? Wat moet ik me daar onder voorstellen??'![]()
![]()
potstalmelkkoortspilstaalplaatslipstrookklemlatstop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Baas, neem een racecar, neem een saab.
Of legermeetsysteemregel
NICE!quote:
Gewoon wat van die woordjes achter elkaar geplakt, dat is ook geen leesbaar woord / zin meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
potstalmelkkoortspilstaalplaatslipstrookklemlatstop.
nou jij weer
Whehehequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Gewoon wat van die woordjes achter elkaar geplakt, dat is ook geen leesbaar woord / zin meer.
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had ooit een toets Muziek op de middelbare school en daar werd gevraagd wat een Koe Bel was voor instrument, er stond dus koebel.. en ik me maar de hele tijd af vragen wat de hell een koebel is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |