das een palindroomquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:24 schreef sjarreltje het volgende:
nepparterretrappen
best te lezen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:09 schreef sjarreltje het volgende:
[..]
liek duh..desalniettemin een compleet onleesbaar woord
Baas, neem een racecar, neem een saab.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:14 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Nora bedroog o zo goor de baron
Amazing!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:28 schreef Scootmobiel het volgende:
In een speelgoedkrantje zag ik een keer een 'meezing-cassetterecorder' staan... ik dacht dat het Engels was, haha! 'Miezing'??? Wat moet ik me daar onder voorstellen??'![]()
![]()
potstalmelkkoortspilstaalplaatslipstrookklemlatstop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:19 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Baas, neem een racecar, neem een saab.
Of legermeetsysteemregel
NICE!quote:
Gewoon wat van die woordjes achter elkaar geplakt, dat is ook geen leesbaar woord / zin meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
potstalmelkkoortspilstaalplaatslipstrookklemlatstop.
nou jij weer
Whehehequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Gewoon wat van die woordjes achter elkaar geplakt, dat is ook geen leesbaar woord / zin meer.
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik had ooit een toets Muziek op de middelbare school en daar werd gevraagd wat een Koe Bel was voor instrument, er stond dus koebel.. en ik me maar de hele tijd af vragen wat de hell een koebel is
Ah, mijn Avatar is in de reclamequote:Op maandag 15 januari 2007 11:21 schreef SpongeRob85 het volgende:
Brug bij het plaatsje Echt (limburg) die afgesloten was ivm wegwerkzaamheden:
Brug Echt afgesloten.
Hahaha... die kwam ik vorig jaar toen ik naar Luxemburg ging ook tegenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ah, mijn Avatar is in de reclame
Wat denk je?quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is bommelding al genoemd?
Ellen Degeneresquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:19 schreef DevilsWhore het volgende:
Ellen Degener [ofzo, die van die talkshow]
ik las deneger:X
quote:Op dinsdag 4 september 2007 01:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ook leuk; Een collega, die toen ik iets liet vallen zijn: het KAN KAPOT, en dan de 'het' half inslikt en de nadruk op KAN KAPOT legt...
Hij moest het drie keer herhalen voordat ik hoorde dat hij geen 'kanker pot' zei...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:08 schreef LangeJan het volgende:
Bommelding.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:09 schreef baskabel4 het volgende:
Bommelding.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:37 schreef WurM het volgende:
Bommelding.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:09 schreef Bibikuif22 het volgende:
Geen idee of ze al in het eerste topic staan (en ja idd te lui om terug te lezen)
Mijn problematische woorden bij Pictionairy waren ooit pijpetuitje en bommelding :S Fijn, het gebruik van koppeltekens.. en ik het nog als een vaag woord proberen te tekenen ook.
hmm.. ok toch maar even het andere topic snel doorgelezen en dit waren dus de eerstgenoemde woordensorry.. Ach, mooie tvp
quote:Op maandag 15 januari 2007 10:46 schreef VonHinten het volgende:
bommelding
quote:Op maandag 15 januari 2007 13:18 schreef vamos1 het volgende:
bommelding
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Bommelding.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:22 schreef Lothario het volgende:
was banaanvraag al geweest, zoja dan ken ik er nog een
bommelding
quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is bommelding al genoemd?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 23:41 schreef jeweetsch het volgende:
Bommelding
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:08 schreef LangeJan het volgende:
Bommelding.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:09 schreef baskabel4 het volgende:
Bommelding.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 18:37 schreef WurM het volgende:
Bommelding.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:15 schreef ZigoSOS het volgende:
Hoorde er vandaag nog eentje van iemand anders!
Bommelding
quote:Op zondag 7 oktober 2007 19:17 schreef snadrem het volgende:
Paarsgewijs
En bommelding. Maar die staat er al. Maar toch, bommelding.
Nelli plaatst op 'n parterretrap 'n pot staalpillenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:24 schreef sjarreltje het volgende:
nepparterretrappen
Het lukt mij niet om heel snel balk anker te zeggen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Balkanker al genoemd?
Als in:
balk·an·ker (het ~)
1 [scheepv.] anker met een dwarsbalk op de schacht
2 anker waarmee zolderbalken in de muur bevestigd worden
Nucular weaponsquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:38 schreef jstylo het volgende:
Elk woord is in principe raar als je t verkeerd leest
Stel je voor dat iemand garnaal in eens uitspreekt als graanal
WAHAHA ZOU ECHT RAAR ZIJN
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef Me_Wesley het volgende:
Balkanker al genoemd?
Als in:
balk·an·ker (het ~)
1 [scheepv.] anker met een dwarsbalk op de schacht
2 anker waarmee zolderbalken in de muur bevestigd worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:38 schreef jstylo het volgende:
Elk woord is in principe raar als je t verkeerd leest
Stel je voor dat iemand garnaal in eens uitspreekt als graanal
WAHAHA ZOU ECHT RAAR ZIJN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |