ALERT ALERT, GEEN SAMENVATTING!!!!!111
Even mijn gal uitspuwen.
Zit ik lekker in me tussenuur te chillen in het computer lokaal, gewoon even wat leuke (voetbal)websites bezoeken en aan me PO werken, niets raars aan. Komt er een balieteef op me af en zegt dat ik het lokaal uit moet.
TS : Waarom als ik vragen mag?
Teef : Je zit met je flesje hier en je mag hier niet drinken.
TS : Is goed, ik doe hem in me tas.
Teef : Nee je moet weg.
TS : Hoezo nou weer?
Teef : Dat zei ik net.
TS : Een beetje onredelijk nietwaar?
Teef : Je mag hier niet drinken.
TS : Me flesje is leeg...
*TS laat flesje zien
*Teef drukt ondertussen de websites weg en drukt op het knopje van de computer
TS : Wat is dit?
Teef : Je moet gaan
Nou ik gaf op (zwak van mij) en ging maar in de kantine zitten. Er zat echter een meisje voor dat computer lokaal en die wilde ik iets vragen. Dus 3 minuten later vroeg ik er iets, kwam de desbetreffende balieteef weer op me af, dat ze me had weggestuurd. Ik zei iets in de trant van dat ik wat aan dat meisje vroeg. Ik moest en zou weg gaan. Na een discussie van 2 minuten zeg ik 'Ga toch lekker achter je balie zitten,' waarop ze zich omdraait en er heen loopt. Ik maak me praatje af en ga naar de kantine.
Volgend lesuur : Mentrix van TS haalt me uit de les, om me te confronteren met dit wangedrag. Ik was volgens haar na dat ik was weggestuurd naar een ander computerlokaal gegaan en daar met mijn flesje naast de computer gaan computeren. Maar ik was heul niet in dat andere lokaal. Dus die baliesnol liegt gewoon voor haar eigen hachje. Ik moest mijn mentrix volgens, naar de balie.
Na weer een discussie over dat ik er niet mag drinken (maar het flesje was leeheeg) had ik twee opties :
1) morgen zou ik om kwart voor 8 moeten melden om in de kantine de stoelen van de tafels te halen.
2) donderdag middag twee uur corvee
Ik moest eigenlijk een beetje lachen, en ik zei dat ik geen van beide ging doen.
'Dan bellen we je ouders en gaan we nu naar de coördinator.'
Afijn

Komt de coördinator (toffe kerel trouwens) net langs lopen. Na dat ik het verhaal aan hem nog eens heb verteld (waarop hij me een beetje aan keek van 'waar gaat dit over'), zegt hij dat we het moeten bespreken. Ik zeg dat ik absoluut niet hier terug voor ga komen.
Mentrix : Maar je hebt de regels overtreden!
TS : Er zat helemaal geen water in dat flesje!
Mentrix : Dit gedrag is ongehoord!
Ik zat zo vol met adrealine dat ik voor ik ging gooien met dingen maar weg liep.
Me mentrix riep me achterna:'De coördinator komt morgen nog even naar je toe.'
De beloofde paint :
![]()
(Zeer slecht

)
TS zit op school

TS doet atheneum

TS kan er niet mee omgaan

TS is gepwned

Ben nu werken, ciaoo
[ Bericht 0% gewijzigd door Rbnn op 09-02-2009 21:15:46 ]