zo zijn ze allemaalquote:Op maandag 9 februari 2009 18:49 schreef Florian_ het volgende:
Het gedrag van die mediatheekchick komt me wel héél bekend voorWaar staat je school?
Ik ken idd ook mensen die een Gymnasium diploma hebben omdat ze voor alles behalve Grieks en Latijn een voldoende stondenquote:Op maandag 9 februari 2009 17:45 schreef Agiath het volgende:
Het enige verschil tussen een Gymnasium student en een Atheneum student is dat de Gymnasium student een onvoldoende staat voor Grieks of Latijn
Inddquote:
Ik had een hele toffe man in de mediatheek, alleen zat zijn neus wel onder de pukkels, echt zo'n vieze wijn-neus die je in die Asterix-strips tegenkomt.quote:
Ja, hij heeft ook nog een broertje FIPO en een zusje IBTLquote:
Ik zit niet op het VMBO.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:31 schreef error32 het volgende:
Waarom ga je niet blowen in je tussenuur net als de rest van de jeugd doet.
Ik was bezig aan een PO.quote:Op maandag 9 februari 2009 16:44 schreef Chriz2k het volgende:
TS zit in zijn tussenuur als een eenzaam autistje te internetten terwijl alle populaire mensen buiten staan te chillen of in de kantine zitten.
Oh oke, ik ben even vergeten dat ik op een belangrijk internet forum als Fok! met alleen maar hoogbegaafde mensen te maken heb die wél de makkelijkheidsfoutjes eruit kunnen halen.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:52 schreef switchboy het volgende:
tvp, wel vertellen hoe het afloopt ts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |