Wat een lul, die vent hadden ze moeten ophangenquote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef maffemaniak het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo kwaad zien worden......![]()
Wat is je werk dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:51 schreef maffemaniak het volgende:
Ghehe, ik zit nu de hele dag op fok kantoor.........
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
TS Lijkt op Donald Duck![]()
Heb je er nooit aan gedacht een fatsoenlijke opleiding te volgen? Voor fysiek werk lijk je niet echt geschikt.
geestelijk werk wel dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 14:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
TS Lijkt op Donald Duck![]()
Heb je er nooit aan gedacht een fatsoenlijke opleiding te volgen? Voor fysiek werk lijk je niet echt geschikt.
Maar dat is toch ook niet goed voor je zelfvertrouwen lijkt me? Je bedenkt je wel even, wanneer je een baan aangeboden krijgt in een winkel vol porceleinen stuff?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:18 schreef maffemaniak het volgende:
Ghehe het was de bedoeling om een topic met allemaal werkblunders te starten, maar gewoon om mij lachen mag ook hoor!
Ach, dit is de oogst uit 2 jaar horeca, 3,5 jaar bioscoop en 3 jaar vakkenvullen.quote:Op maandag 23 februari 2009 15:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook niet goed voor je zelfvertrouwen lijkt me? Je bedenkt je wel even, wanneer je een baan aangeboden krijgt in een winkel vol porceleinen stuff?
¤0.00quote:Op maandag 23 februari 2009 15:34 schreef Jabberwocky het volgende:
Wat ik me nou afvraag, hoeveel van de schade die je hebt aangericht is bij jou verhaald?
Ik heb er wel om moeten lachen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef boskameel het volgende:
Als ambulance medewerker meegemaakt, moesten we snel naar een slachtoffer in het centrum, rijdt die chauffeur een bejaarde vrouw dood. Nouja, ze was niet meteen dood, maar 2 liter morfine deed de rest
![]()
:DD:
!!111EINZ!111
Als ambulance medewerker meegemaakt, moesten we snel naar een slachtoffer in het centrum, rijdt die chauffeur een bejaarde vrouw dood. Nouja, ze was niet meteen dood, maar 2 liter morfine deed de rest
![]()
!!111EINZ!111
Niks met happende hondenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
ik ben postbode dus blunders aan de lopende band.
Vinger klem in brievenbus, hondedrol waar ik vol instap, fiets die omdondert, fiets die omdondert als ik er nog op zit, spinnenweb waar ik inloop, tuinhekje dat niet open wil, vallen over lage tuinhekjes
leuk werk ja
Dat ken ikquote:Op maandag 23 februari 2009 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
ik ben postbode dus blunders aan de lopende band.
Vinger klem in brievenbus, hondedrol waar ik vol instap, fiets die omdondert, fiets die omdondert als ik er nog op zit, spinnenweb waar ik inloop, tuinhekje dat niet open wil, vallen over lage tuinhekjes
leuk werk ja
Vanochtend nog een met kranten bezorgen, was gelukkig maar zo'n klein keffertjequote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 14:44 schreef maffemaniak het volgende:
Ik schijn nogal motorisch gehandicapt te zijn
In het IJ, bedoel je, neem ik aan? (Het was dat er 'PLONS' bij stond, anders had ik nu nóg zitten raden waar die sleutel nou eigenlijk in gevallen was...quote:dwijfmachine ... koelvloeistok fontijntje ... dilms draaien ... sleutel in het ei ...
alle honden in mn wijk zijn helemaal gek van me en doen nooit lelijk tegen mequote:
Ehm idd het IJ! Foutje.....quote:Op maandag 23 februari 2009 17:39 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Ehhh... en misschien verbaal óók wel een beetje?![]()
[..]
In het IJ, bedoel je, neem ik aan? (Het was dat er 'PLONS' bij stond, anders had ik nu nóg zitten raden waar die sleutel nou eigenlijk in gevallen was...)
Niet lullig bedoeld hoor, het is juist wel geinig. Maar het werkte even een beetje verwarrend.
HAHA geniaalquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef boskameel het volgende:
![]()
!!111EINZ!111
![]()
!!111EINZ!111
Pics or it didn't happenquote:Op maandag 23 februari 2009 16:25 schreef boskameel het volgende:
![]()
!!111EINZ!111
Waarschijnlijk verpest het de complete feel van die eerste, maar laat maar komen.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:50 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
.
Hahaha, nog meer ambulance verhalen?
Wie zit er dan ook fysiek achter de server te werken...quote:Op maandag 23 februari 2009 20:25 schreef Ezechielk het volgende:
Van het huidig werk als ICT'er: Een collega die kiest voor afsluiten in plaats van afmelden, en zo in een keer de hele domain controller (DC) afsluit, met als gevolg allemaal foutmeldingen door het hele gebouw, en niemand die in kon loggen. Op dat moment was de back-up DC niet te bereiken wegens onderhoud, dus het feest was compleet. Ondertussen niet meer bij ons werkzaam
Gewoon, omdat het kan, en anderen jou dan uit kunnen lachenquote:Op donderdag 26 februari 2009 06:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom zou je jezelf voor lul zetten op Fok!?
Leukquote:Op donderdag 26 februari 2009 07:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Gewoon, omdat het kan, en anderen jou dan uit kunnen lachen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |