quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende: Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:
Ik mag toch best wel vragen of je het leuk hebt gehad op het strand?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:13 schreef Snakey het volgende:
Zo.
Open er een topic over, maar doe geen uitnodiging om hier verder te SC-en.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:17 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik mag toch best wel vragen of je het leuk hebt gehad op het strand?
Sorrie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:05 schreef Snakey het volgende:
Zo, die staat er vast, ik ben naar het strand. Houden jullie ONZ netjes?![]()
Ik heb op jou gestemd.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:01 schreef Stofje het volgende:
Godverdomme, m'n riante voorsprong slinkt wel héél erg snel!
Wordt er dan zelf een als je het allemaal zo goed weet.quote:Op zondag 9 juli 2006 08:28 schreef rednajt het volgende:
ik zal heel eerlijk zijn....
ik zit op heleboel forums en de meeste mods zijn over het algemeen de grootste randdebielen die er rond lopen op de meeste forums.....
Die gasten denken omdat ze tot mod zijn benoemd dat ze een soort jezus zijn en willen bepalen wat goed of fout is, terwijl de meeste nog geen IQ van 20 hebben. Maar ja zodra ze macht hebben zijn ze god denken ze meestal...
ja ik weet het allemaal beter als uquote:Op zondag 9 juli 2006 09:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wordt er dan zelf een als je het allemaal zo goed weet.
Heb je ook nog een klacht?quote:Op zondag 9 juli 2006 08:28 schreef rednajt het volgende:
ik zit op heleboel forums en de meeste mods zijn over het algemeen de grootste randdebielen die er rond lopen op de meeste forums.....
Die gasten denken omdat ze tot mod zijn benoemd dat ze een soort jezus zijn en willen bepalen wat goed of fout is, terwijl de meeste nog geen IQ van 20 hebben. Maar ja zodra ze macht hebben zijn ze god denken ze meestal...
En waar wil je nu precies heen ?quote:Op zondag 9 juli 2006 08:28 schreef rednajt het volgende:
Walibiquote:
Het feit dat mods ook enigszins bepalen wat goed en fout is, en een vorm van macht hebben daargelaten, natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 08:28 schreef rednajt het volgende:
Én ik voel me toch ook een soort van Jezus, eerlijk gezegdquote:Op zondag 9 juli 2006 14:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het feit dat mods ook enigszins bepalen wat goed en fout is, en een vorm van macht hebben daargelaten, natuurlijk.
Alleen nog je haar laten groeien en dan is het plaatje af.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Én ik voel me toch ook een soort van Jezus, eerlijk gezegd.
Kruisbestuiving is óók een soort van Stof. Dat is wel een connectie, natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen nog je haar laten groeien en dan is het plaatje af.
Gaaf.quote:
Ik denk niet dat ie jou mee wil hebben.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf.
Ben er vrijdag nog geweest - ga ik nog een keer.
Meelijstem voor NJ dan maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:16 schreef remlof het volgende:
ow, er stond ook nog een poll:
Wie is de beste ONZ mod?
» Bupatih
» Jogy
» NJ
» Snakey
» Stofje
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik help wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:16 schreef NanKing het volgende:,
Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik een OP in wikipedia of de fokwiki moet zetten?
Ik had dit topic gekozen omdat het om een onz. topic gaat en het een te kleine vraag is om in FB een topic te openen
Eenvoor wie helpt
.
Soms zijn ze het waardquote:Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef Stofje het volgende:
Ach, met z'n tweeen hebben we er maar liefst 2 minuten over gedaan. Zo moeilijk is dat niet, lijkt me veel irritanter om telkens een nieuw topic te openen en vervolgens weer een ellenlange TO-ban te krijgen.
Ik heb hem al lang weer open gedaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:57 schreef Klonk het volgende:
Normale woorden die bij verkeerd lezen raar zijn -2-
mag die weer open, deel 1 was/is vol, beetje te rap met het slotje
ik wou het volgende deeltje in de laatste post vermelden, ben ik een servicegericht bezig is het weer niet goedquote:Op maandag 10 juli 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hem al lang weer open gedaan.
Maar voortaan netjes wachten tot het eerste deel dicht is, hè.![]()
Ik neem aan dat je dit topic bedoelt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:48 schreef static het volgende:
Kan dit topic dicht? Jullie zitten hier met vijf (!) mods.
Constructieve feedback is teveel gevraagd, begrijp ik?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:07 schreef Sala-adin het volgende:
Teringmodjes zuig me pik!
Ja zo ietsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Constructieve feedback is teveel gevraagd, begrijp ik?
Feedback is om feedback te krijgen over vragen..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:10 schreef static het volgende:
Maar dan nog, waarom een TR als je een FB topic hebt. Hef dan één van beide op.
Omdat je een baggertopic met een TR makkelijk kan aanwijzen voor een mod, zonder discussie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:10 schreef static het volgende:
Maar dan nog, waarom een TR als je een FB topic hebt. Hef dan één van beide op.
Kan ik me voorstellen, maar veel users houden er niet van dat ze wat bij willen dragen en dan vervolgens uitgemaakt worden voor NSB'er, want dat gebeurd als de TS het er niet mee eens is. En daar zijn wij voor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:13 schreef static het volgende:
Wat maakt dat nou uit? Houd niet zo van dat achterkamertjesgebeuren.
Ik heb laatst Danny gemailt, ze krijgen 20¤ per maand, en nog eens 0,50 ¤ per slotje,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:14 schreef Sala-adin het volgende:
Krijg je je betaald voor het moden?
Nope.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:14 schreef Sala-adin het volgende:
Krijg je je betaald voor het moden?
0.50¤ per slotje. Dan zat er overal een slotje op.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb laatst Danny gemailt, ze krijgen 20¤ per maand, en nog eens 0,50 ¤ per slotje,
ik vind anders dat ze behoorlijk zuinig doen met slotjes tegenwoordig!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:18 schreef Sala-adin het volgende:
vandaar dat ze niet zuinig doen met die slotjes
Nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:20 schreef Sala-adin het volgende:
ik wil ook een mod worden kan dat?
Ha. Positieve feedback!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind anders dat ze behoorlijk zuinig doen met slotjes tegenwoordig!
gelukkig...
Je bifi opsturen naar Yvonne. En keihard inlikken bij de crew natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:20 schreef Sala-adin het volgende:
ik wil ook een mod worden kan dat?
dat is moeite niet waardquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:21 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Je bifi opsturen naar Yvonne. En keihard inlikken bij de crew natuurlijk.
Sommige users kunnen dat, ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
ik d8 gewoon dat je eff snel een mod kon worden
Je hebt het tegen de mod die laatste staat in dat tournement van jou, ik ben momenteel blij met alles.quote:
ow nu je het zegt! ah gossie, biertje NJ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de mod die laatste staat in dat tournement van jou, ik ben momenteel blij met alles.
Dát, en ik heb de stemmen nodig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:26 schreef NJ het volgende:
Oh, Static, dat topic is dicht.
Als jij er niet aan meewerkt, wordt het toch niks, bedacht ik me..
Puik plan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ow nu je het zegt! ah gossie, biertje NJ?
Ik had het over mezelf, droplul.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En hoeveel keer hebben ze daarvoor je pik moeten zuigen?
Pak een biertje en zuip mee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
oow oke
nog steeds evengoede vrienden NJ?
Hoezo, is er nu alweer iemand door hem genaaid?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
waar is het huidige lijstjestopic van boe?
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
waar is het huidige lijstjestopic van boe?
Neuh, ik wil even twee personen opzoeken die volgens mij veel te weinig op de lijst staan\quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoezo, is er nu alweer iemand door hem genaaid?
Gloeidoos, je sig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:21 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Je bifi opsturen naar Yvonne. En keihard inlikken bij de crew natuurlijk.
Heb je een linkje? Dat moet dezelfde nacht geweest zijn als waarin ze de alcohol uit mijn maag hebben gepompt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:03 schreef Pool het volgende:
ik zie wel toekomst in deze user.
Je was dronken. Hey, was dat trouwens niet het weekend dat Renmaestro mod was?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Dank je, Dago. Mên, ik geloof dat ik die post nog meende ook.![]()
Nope.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je was dronken. Hey, was dat trouwens niet het weekend dat Renmaestro mod was?
Nee, dat viel toevallig in het decennium dat MUUS afwezig was als mod.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je was dronken. Hey, was dat trouwens niet het weekend dat Renmaestro mod was?
Havoc, MUUS, Ruis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef Dagonet het volgende:
Wie waren er dan mod in mei 05?
Geen idee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:44 schreef Dagonet het volgende:
Ah ja, het posten macht frei regime dat zo mogelijk nog desastreuzer uitpakte dan het modschap van flyingfox
Voor, scheelt bijna een jaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:58 schreef Pool het volgende:
FlyingFox als mod, was dat nu voor of na de begrafenis van Jarno?
Het is meer baggeren. Ga slapen ofzo.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
Dit is Henk de paydate homo.
Doodsverwensing !! OMG !!!
Ik zie nu pas dat je een stukje vetgedrukt gemaakt had in die quote:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
Dit is Henk de paydate homo.
Doodsverwensing !! OMG !!!
Mijn topic dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:12 schreef Dagonet het volgende:
Geef eens een samenvatting vand at topic, 'tis dat voorbitchfight?
Ach gossie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dit persoon wist het echter zo te draaien dat TS ik dus nu voor homo word uitgemaakt
Daarbij heeft hij een nog al aggressief vriedinnetje die de hele tijd de policy overschrijft.
Nee ik huil niet het boeit me niet echt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Ach gossie.
Dus jij dacht even laf en anoniem op een forum iemand af te zeiken, maar hij kwam er achter en nu loop je te huilen, omdat je een homo genoemd wordt?
Zal best. Andere situatie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik huil niet het boeit me niet echt.
btw NJ was jij niet dezelfde mod die bij het nbk topic mij toesteming gaf voor chatlogs om die gasten aftezeiken ?
Omdat dat gewoon is "kijk eens wat voor grappigs ik op inet zie", niet het afkraken van iemand die je persoonlijk kent en dan gaan huilen dat het misgaat omdat desbetreffend persoon langskomt in je topic.quote:En als het zo laf is hoe zit het dan met bob of mc frikandel Maikkuuul enz dat is dan toch net zo laf en anoniem ?![]()
Ik ken die gast niet persoonlijk dus het valt onder kijk eens wat ik op het i-net ziequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Zal best. Andere situatie.
[..]
Omdat dat gewoon is "kijk eens wat voor grappigs ik op inet zie", niet het afkraken van iemand die je persoonlijk kent en dan gaan huilen dat het misgaat omdat desbetreffend persoon langskomt in je topic.
Wat snap je niet aan de sluitpost?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:38 schreef Canisfire het volgende:
Your right
Maar waarom is deel 2 nou dicht
NJ?
Ik lees dit nu pas. Dat topic had trouwens best potentie (quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Dank je, Dago. Mên, ik geloof dat ik die post nog meende ook.![]()
You bastard die voegde je pas toe na mijn post hierquote:
Klikkerdeklikquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:08 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Naaktfoto's vriendin.
![]()
Valt niet binnen de policy van Fok!... ban... huisbezoek van NJ en Snakey... ik bedoel, dat wil toch niemandquote:
Mailen valt niet binnen een policy.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Valt niet binnen de policy van Fok!... ban... huisbezoek van NJ en Snakey... ik bedoel, dat wil toch niemand![]()
Zou ze 't erg vinden?quote:
Pffff, als dat al zo zou zijn, had ze die niet moeten laten maken!quote:
Zit wat in...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffff, als dat al zo zou zijn, had ze die niet moeten laten maken!
Nee, maar je wordt officieel tof bevonden door mij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:27 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Zit wat in...
Word ik dan moderator?![]()
Hepiknie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jullie zijn denk ik allemaal druk met je sociale leven of niet?
Mwah, het valt allemaal wel mee. Het zakt vanzelf wel weg, na een (matig) leuke OP kun je er verder niet zoveel mee...quote:Straks mogen jullie even opruimen
Misschien omdat je zijn naam met 3 a's schreef, smartass?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:04 schreef SterkStaaltje het volgende:
ik heb de search gebruikt, maar kon het niet vinden
![]()
Geslaapreden. Ofzo. Ik was de BOB vanavond.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt geslaap wandelt naar je huis ?
Dubbelfris ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Geslaapreden. Ofzo. Ik was de BOB vanavond.
NJ heeft een neger op zijn schouder.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Bupah, ben je weer nuchter aan het modden?.
Dacht ik al. Ben blij dat ik geen bagger open.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ben blij dat ik geen bagger open.
Ik was al bezig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[PAINT] De jeugd van tegenwoordig... ...Roflpantoffel baggert mijn topique vol...Modjes, grijpt in! Bij voorbaat dank!
Alber.
Alee seg, een gratis knipbeurt voor jou! Let wel: ik ben GEEN schaamhaarkapper!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik was al bezig.
Maar er klopte iemand op de deur.
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
gelieve dit soort topics meteen te verwijderen anders span ik een rechtszaak in tegen fok wegens bijdragen aan laster
BaajGuardian (Tof)
Ten eerste span je een rechtzaak aan en ten tweede moet je daar geld voor hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
span ik een rechtszaak in
En ten derde een geldige reden.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:34 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ten eerste span je een rechtzaak aan en ten tweede moet je daar geld voor hebben.
Dreigen met rechtszaak = ban.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
gelieve dit soort topics meteen te verwijderen anders span ik een rechtszaak in tegen fok wegens bijdragen aan laster
BaajGuardian (Tof)
Mag je eigenlijk wel een rechtszaak aanspannen als je onder curatele staat? Lijkt me niet aangezien je dan niet volledig zelfstandig bevoegd bent en zo.quote:
Waarom geen linkszaak?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
rechtszaak
fijn, dan komt er een rechtzaak tegen banquote:Op zondag 16 juli 2006 18:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Dreigen met rechtszaak = ban.
Dat weet je hè?
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
fijn, dan komt er een rechtzaak tegen ban
ik was gewend dat onzfb bovenaan in myat stondquote:Op maandag 17 juli 2006 21:04 schreef iamredleader het volgende:
Wat is er dan slap aan deze hap?
daarnet UVT niet gezienquote:Op maandag 17 juli 2006 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ik was gewend dat onzfb bovenaan in myat stond
Ik laat dit over aan Stofje, zodat hij enkele snedige grapjes en sluitposts kan maken.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:18 schreef dwerg het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/153691
Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan.
Ik begin morgen.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat dit over aan Stofje, zodat hij enkele snedige grapjes en sluitposts kan maken.
ey wb, op één na populairste ONZ modquote:Op maandag 17 juli 2006 21:18 schreef Stofje het volgende:
Oeh. Ik ben weer terug van een korte vakantie en zal jullie dus weer verblijden met snedige grapjes en hilarische sluitpostjes
Nou ja, die topics kunnen dan ook wel even wachten.quote:
Ik ben ingehaald, hè? Ja, het is kut, op het moment dat 'het erom ging', ging ik op vakantie en kon ik mezelf niet laten gelden. En Bupa, tja, die is er juist bij dit soort dingen als de kippen bij. De zak.quote:
Alles kan wachten. Morgen raus ik er doorheen, sluit half ONZ met snedige sluitpostjes, krijg een hoop gezeik in ONZ-fb, die ik keurig netjes niet beantwoord, omdat ik simpelweg geen antwoord héb. Rellen, consternatie, yvonne die zich erin mengt, poppen die dansen. Ja, dat zou wel leuk zijn, ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, die topics kunnen dan ook wel even wachten.
Maak maar een nieuwe aanover een uurtje of anderhalf, maak het leuk en gezellig en met een beetje mazzel sluiten we het pas in de ochtend ofzo. Hier kunnen natuurlijk geen voorrechten aan worden ontleend wat betreft de levensduur van een eventueel nieuw reeks-achtig soort topic. Einde dienstbericht, we gaan nu weer verder met de normale programmering.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
mag Sebasser zn NACHTBAGGER topic #2 over een uurtje of zo weer open?
Ploegendiensten huhquote:Op maandag 17 juli 2006 23:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak maar een nieuwe aanover een uurtje of anderhalf, maak het leuk en gezellig en met een beetje mazzel sluiten we het pas in de ochtend ofzo. Hier kunnen natuurlijk geen voorrechten aan worden ontleend wat betreft de levensduur van een eventueel nieuw reeks-achtig soort topic. Einde dienstbericht, we gaan nu weer verder met de normale programmering.
Nee, gewoon een veilig antwoord wat eigenlijk zegt dat het hele zooitje op elk moment dicht getrapt kan worden als het irritant wordt.quote:
Ook dat mag niet. Als we dat toe zouden staan staat binnen de korte keer heel FOK! vol met topics om op iemand te stemmen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef mx5 het volgende:
waarom is het stemtpoc gesloten??? het is geen spam waar maak ik reclame voor dan? het is gewoon een vraag voor stemmen...! ze hoeven geen mailadres of wat dan ook achter te laten tis een sit evan mtv zucht hijg puf
Dat is Snakey ten voeten uit. Rechtvaardig, rechtdoorzee, eerlijk en duidelijk. God, wat hou ik van die man.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook dat mag niet. Als we dat toe zouden staan staat binnen de korte keer heel FOK! vol met topics om op iemand te stemmen.
Nee, er zit een slot op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Conflict het volgende:
Kan dat ene topic weer open
Ik vond 'm wel leuk![]()
Nah.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Conflict het volgende:
Kan dat ene topic weer open
Ik vond 'm wel leuk![]()
Goed hè?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Conflict het volgende:
jeetje zeg, gaan jullie maar lekker met zijn drieen topics sluiten, steletje machtswellustelingen![]()
Het moest, van JK.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Conflict het volgende:
jeetje zeg, gaan jullie maar lekker met zijn drieen topics sluiten, steletje machtswellustelingen![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef mForce het volgende:
k weet dat ze pas aanstaande maandag jarig is maar dan ben ik zelf niet meer in NL, vandaar dat ik het nu alvast post
Scherpquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:23 schreef Stofje het volgende:
Het is nu woensdag. Maak maandag maar een nieuw topic aan.
Niet vrijwillig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Klonk het volgende:
je gaat ?
komt ervan, ik had je nog zo gewaarschuwd, ga niet bij die sekte, maar ja, te laat.....quote:
Neemt ie ONZ dan ook onder zijn hoede dan?quote:
Ik denk dat hij voor alleenheerschappij gaat. Dit kan hoger oplopen dan het midden-oosten Conflict.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Neemt ie ONZ dan ook onder zijn hoede dan?
Dan zou je onzin net zo goed dicht kunnen gooien. Is ook gratis, en goed verneukt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef NJ het volgende:
En terecht.
Verzin maar eens wat anders dan een prima gratis service te verneuken.
Ikke! Je kent me wel, NJ, toch? Wel toch? NJ? Ah, toe, zeg eens dat je me kent en me lief vindt? Doe eens? Hihihihi.quote:
Ach, troost je. Zó leuk is NJ niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
NJ wil mij niet kennen.
Ik wil je nemen, is dat ook goed?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
NJ wil mij niet kennen.
NJ is wél leuk, hij staat in mijn favoriete mod top vijf!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, troost je. Zó leuk is NJ niet.
Zo ga je toch niet met dames om?quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
MSN doet het niet op deze computer.
Dan moet ik je in dit topic maar even een kusje geven.
Op de hoeveelste plaats? En waar sta ik? Hmm?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
NJ is wél leuk, hij staat in mijn favoriete mod top vijf!
Gedeelde eerste plaats. Om ruzies te voorkomen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Op de hoeveelste plaats? En waar sta ik? Hmm?
Maak een poll.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Op de hoeveelste plaats? En waar sta ik? Hmm?
Tjemig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gedeelde eerste plaats. Om ruzies te voorkomen.
Hier had ik niet op gerekend.quote:
Hmm, tja. Wat zegt het over mij, als ik daarin win? Het meest kinderachtige baggersubforum van FOK verkiest mij tot de leukste mod... Eh, ja, joepie?quote:
Misschien had ik deze opmerking voor mezelf moeten houdenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm, tja. Wat zegt het over mij, als ik daarin win? Het meest kinderachtige baggersubforum van FOK verkiest mij tot de leukste mod... Eh, ja, joepie?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga weer op het strand liggen.
Tot vanavond liefje.
Dat ORLY is onderhand wel genoeg uitgemolken. Anderhalve maand geleden zijn er nog 5 of 6 topics overgeweest. Leuk geweest, dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef Megalomaniac het volgende:
Waai de fook is m'n Orly topic verwijderd?? O,O
Dit is fookin ONZ!!!
[O,O] Orly Owl appreciation thread!
Someone's got some explainin to doooo!
Jammer, als jullie fijne zoekfunctie eens naar behoren zou werken had ik het geweten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat ORLY is onderhand wel genoeg uitgemolken. Anderhalve maand geleden zijn er nog 5 of 6 topics overgeweest. Leuk geweest, dus.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef NJ het volgende:
Je kan wel zien dat Bupa nog geen tijd heeft gehad om dít linkje te spammen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef NJ het volgende:
Je kan wel zien dat Bupa nog geen tijd heeft gehad om dít linkje te spammen.
Hij wilt vast ook kudo's.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef Stofje het volgende:
[..]. Geen idee of het wáár was, vorige keer, maar spammen voor een populariteitspoll
.
Een kusje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef jogy het volgende:
Zijn er nog prijzen te winnen als je deze poll wint trouwens?
Van de dame links op deze foto.quote:
Hùùùùù.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van de dame links op deze foto.
[afbeelding]
Ik vond het zelf ook bést onsmakelijk, inderdaad.quote:
Je mist Mt in dat rijtje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
Wie vindt Chowi de tofste mod?
» Bupatih
» Jogy
» NJ
» Snakey
» Stofje
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik heb voor het gemak alleen de ONZ-mods erbij gezet.quote:
Die met staff op d'r rug? Lekker kontje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van de dame links op deze foto.
[afbeelding]
Nee, die met het flubbertietje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die met staff op d'r rug? Lekker kontje..
Lui kreng.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb voor het gemak alleen de ONZ-mods erbij gezet.
Ben ik even bij dat ik geen mod ben.quote:
ow god het fb topic is bijna vol en onze forumkleuter kan bijna niet wachten om de volgende te openenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef most_wanted het volgende:
Hoi
Nee, ik kan geen TT verzinnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ow god het fb topic is bijna vol en onze forumkleuter kan bijna niet wachten om de volgende te openen
je hebt em vast al klaarstaan, he belhamel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |