Goed hè?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Conflict het volgende:
jeetje zeg, gaan jullie maar lekker met zijn drieen topics sluiten, steletje machtswellustelingen![]()
Het moest, van JK.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Conflict het volgende:
jeetje zeg, gaan jullie maar lekker met zijn drieen topics sluiten, steletje machtswellustelingen![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef mForce het volgende:
k weet dat ze pas aanstaande maandag jarig is maar dan ben ik zelf niet meer in NL, vandaar dat ik het nu alvast post
Scherpquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:23 schreef Stofje het volgende:
Het is nu woensdag. Maak maandag maar een nieuw topic aan.
Niet vrijwillig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Klonk het volgende:
je gaat ?
komt ervan, ik had je nog zo gewaarschuwd, ga niet bij die sekte, maar ja, te laat.....quote:
Neemt ie ONZ dan ook onder zijn hoede dan?quote:
Ik denk dat hij voor alleenheerschappij gaat. Dit kan hoger oplopen dan het midden-oosten Conflict.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Neemt ie ONZ dan ook onder zijn hoede dan?
Dan zou je onzin net zo goed dicht kunnen gooien. Is ook gratis, en goed verneukt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef NJ het volgende:
En terecht.
Verzin maar eens wat anders dan een prima gratis service te verneuken.
Ikke! Je kent me wel, NJ, toch? Wel toch? NJ? Ah, toe, zeg eens dat je me kent en me lief vindt? Doe eens? Hihihihi.quote:
Ach, troost je. Zó leuk is NJ niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
NJ wil mij niet kennen.
Ik wil je nemen, is dat ook goed?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
NJ wil mij niet kennen.
NJ is wél leuk, hij staat in mijn favoriete mod top vijf!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, troost je. Zó leuk is NJ niet.
Zo ga je toch niet met dames om?quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
MSN doet het niet op deze computer.
Dan moet ik je in dit topic maar even een kusje geven.
Op de hoeveelste plaats? En waar sta ik? Hmm?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
NJ is wél leuk, hij staat in mijn favoriete mod top vijf!
Gedeelde eerste plaats. Om ruzies te voorkomen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Op de hoeveelste plaats? En waar sta ik? Hmm?
Maak een poll.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Op de hoeveelste plaats? En waar sta ik? Hmm?
Tjemig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gedeelde eerste plaats. Om ruzies te voorkomen.
Hier had ik niet op gerekend.quote:
Hmm, tja. Wat zegt het over mij, als ik daarin win? Het meest kinderachtige baggersubforum van FOK verkiest mij tot de leukste mod... Eh, ja, joepie?quote:
Misschien had ik deze opmerking voor mezelf moeten houdenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm, tja. Wat zegt het over mij, als ik daarin win? Het meest kinderachtige baggersubforum van FOK verkiest mij tot de leukste mod... Eh, ja, joepie?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga weer op het strand liggen.
Tot vanavond liefje.
Dat ORLY is onderhand wel genoeg uitgemolken. Anderhalve maand geleden zijn er nog 5 of 6 topics overgeweest. Leuk geweest, dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef Megalomaniac het volgende:
Waai de fook is m'n Orly topic verwijderd?? O,O
Dit is fookin ONZ!!!
[O,O] Orly Owl appreciation thread!
Someone's got some explainin to doooo!
Jammer, als jullie fijne zoekfunctie eens naar behoren zou werken had ik het geweten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat ORLY is onderhand wel genoeg uitgemolken. Anderhalve maand geleden zijn er nog 5 of 6 topics overgeweest. Leuk geweest, dus.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef NJ het volgende:
Je kan wel zien dat Bupa nog geen tijd heeft gehad om dít linkje te spammen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef NJ het volgende:
Je kan wel zien dat Bupa nog geen tijd heeft gehad om dít linkje te spammen.
Hij wilt vast ook kudo's.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef Stofje het volgende:
[..]. Geen idee of het wáár was, vorige keer, maar spammen voor een populariteitspoll
.
Een kusje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef jogy het volgende:
Zijn er nog prijzen te winnen als je deze poll wint trouwens?
Van de dame links op deze foto.quote:
Hùùùùù.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van de dame links op deze foto.
[afbeelding]
Ik vond het zelf ook bést onsmakelijk, inderdaad.quote:
Je mist Mt in dat rijtje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
Wie vindt Chowi de tofste mod?
» Bupatih
» Jogy
» NJ
» Snakey
» Stofje
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik heb voor het gemak alleen de ONZ-mods erbij gezet.quote:
Die met staff op d'r rug? Lekker kontje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van de dame links op deze foto.
[afbeelding]
Nee, die met het flubbertietje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die met staff op d'r rug? Lekker kontje..
Lui kreng.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb voor het gemak alleen de ONZ-mods erbij gezet.
Ben ik even bij dat ik geen mod ben.quote:
ow god het fb topic is bijna vol en onze forumkleuter kan bijna niet wachten om de volgende te openenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef most_wanted het volgende:
Hoi
Nee, ik kan geen TT verzinnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ow god het fb topic is bijna vol en onze forumkleuter kan bijna niet wachten om de volgende te openen
je hebt em vast al klaarstaan, he belhamel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |