Ach, troost je. Zó leuk is NJ niet.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
NJ wil mij niet kennen.
Ik wil je nemen, is dat ook goed?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Chowi het volgende:
NJ wil mij niet kennen.
NJ is wél leuk, hij staat in mijn favoriete mod top vijf!quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, troost je. Zó leuk is NJ niet.
Zo ga je toch niet met dames om?quote:
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
MSN doet het niet op deze computer.
Dan moet ik je in dit topic maar even een kusje geven.
Op de hoeveelste plaats? En waar sta ik? Hmm?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
NJ is wél leuk, hij staat in mijn favoriete mod top vijf!
Gedeelde eerste plaats. Om ruzies te voorkomen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Op de hoeveelste plaats? En waar sta ik? Hmm?
Maak een poll.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Op de hoeveelste plaats? En waar sta ik? Hmm?
Tjemig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gedeelde eerste plaats. Om ruzies te voorkomen.
Hier had ik niet op gerekend.quote:
Hmm, tja. Wat zegt het over mij, als ik daarin win? Het meest kinderachtige baggersubforum van FOK verkiest mij tot de leukste mod... Eh, ja, joepie?quote:
Misschien had ik deze opmerking voor mezelf moeten houdenquote:Op donderdag 20 juli 2006 14:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hmm, tja. Wat zegt het over mij, als ik daarin win? Het meest kinderachtige baggersubforum van FOK verkiest mij tot de leukste mod... Eh, ja, joepie?
quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:53 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik ga weer op het strand liggen.
Tot vanavond liefje.
Dat ORLY is onderhand wel genoeg uitgemolken. Anderhalve maand geleden zijn er nog 5 of 6 topics overgeweest. Leuk geweest, dus.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:59 schreef Megalomaniac het volgende:
Waai de fook is m'n Orly topic verwijderd?? O,O
Dit is fookin ONZ!!!
[O,O] Orly Owl appreciation thread!
Someone's got some explainin to doooo!
Jammer, als jullie fijne zoekfunctie eens naar behoren zou werken had ik het geweten.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat ORLY is onderhand wel genoeg uitgemolken. Anderhalve maand geleden zijn er nog 5 of 6 topics overgeweest. Leuk geweest, dus.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef NJ het volgende:
Je kan wel zien dat Bupa nog geen tijd heeft gehad om dít linkje te spammen.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:07 schreef NJ het volgende:
Je kan wel zien dat Bupa nog geen tijd heeft gehad om dít linkje te spammen.
Hij wilt vast ook kudo's.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:10 schreef Stofje het volgende:
[..]. Geen idee of het wáár was, vorige keer, maar spammen voor een populariteitspoll
.
Een kusje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:24 schreef jogy het volgende:
Zijn er nog prijzen te winnen als je deze poll wint trouwens?
Van de dame links op deze foto.quote:
Hùùùùù.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van de dame links op deze foto.
[afbeelding]
Ik vond het zelf ook bést onsmakelijk, inderdaad.quote:
Je mist Mt in dat rijtje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
Wie vindt Chowi de tofste mod?
» Bupatih
» Jogy
» NJ
» Snakey
» Stofje
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik heb voor het gemak alleen de ONZ-mods erbij gezet.quote:
Die met staff op d'r rug? Lekker kontje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Van de dame links op deze foto.
[afbeelding]
Nee, die met het flubbertietje.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Die met staff op d'r rug? Lekker kontje..
Lui kreng.quote:Op donderdag 20 juli 2006 15:33 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb voor het gemak alleen de ONZ-mods erbij gezet.
Ben ik even bij dat ik geen mod ben.quote:
ow god het fb topic is bijna vol en onze forumkleuter kan bijna niet wachten om de volgende te openenquote:Op donderdag 20 juli 2006 16:41 schreef most_wanted het volgende:
Hoi
Nee, ik kan geen TT verzinnen.quote:Op donderdag 20 juli 2006 17:43 schreef remlof het volgende:
[..]
ow god het fb topic is bijna vol en onze forumkleuter kan bijna niet wachten om de volgende te openen
je hebt em vast al klaarstaan, he belhamel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |