ey wb, op één na populairste ONZ modquote:Op maandag 17 juli 2006 21:18 schreef Stofje het volgende:
Oeh. Ik ben weer terug van een korte vakantie en zal jullie dus weer verblijden met snedige grapjes en hilarische sluitpostjes
Nou ja, die topics kunnen dan ook wel even wachten.quote:
Ik ben ingehaald, hè? Ja, het is kut, op het moment dat 'het erom ging', ging ik op vakantie en kon ik mezelf niet laten gelden. En Bupa, tja, die is er juist bij dit soort dingen als de kippen bij. De zak.quote:
Alles kan wachten. Morgen raus ik er doorheen, sluit half ONZ met snedige sluitpostjes, krijg een hoop gezeik in ONZ-fb, die ik keurig netjes niet beantwoord, omdat ik simpelweg geen antwoord héb. Rellen, consternatie, yvonne die zich erin mengt, poppen die dansen. Ja, dat zou wel leuk zijn, ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, die topics kunnen dan ook wel even wachten.
Maak maar een nieuwe aanover een uurtje of anderhalf, maak het leuk en gezellig en met een beetje mazzel sluiten we het pas in de ochtend ofzo. Hier kunnen natuurlijk geen voorrechten aan worden ontleend wat betreft de levensduur van een eventueel nieuw reeks-achtig soort topic. Einde dienstbericht, we gaan nu weer verder met de normale programmering.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
mag Sebasser zn NACHTBAGGER topic #2 over een uurtje of zo weer open?
Ploegendiensten huhquote:Op maandag 17 juli 2006 23:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak maar een nieuwe aanover een uurtje of anderhalf, maak het leuk en gezellig en met een beetje mazzel sluiten we het pas in de ochtend ofzo. Hier kunnen natuurlijk geen voorrechten aan worden ontleend wat betreft de levensduur van een eventueel nieuw reeks-achtig soort topic. Einde dienstbericht, we gaan nu weer verder met de normale programmering.
Nee, gewoon een veilig antwoord wat eigenlijk zegt dat het hele zooitje op elk moment dicht getrapt kan worden als het irritant wordt.quote:
Ook dat mag niet. Als we dat toe zouden staan staat binnen de korte keer heel FOK! vol met topics om op iemand te stemmen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef mx5 het volgende:
waarom is het stemtpoc gesloten??? het is geen spam waar maak ik reclame voor dan? het is gewoon een vraag voor stemmen...! ze hoeven geen mailadres of wat dan ook achter te laten tis een sit evan mtv zucht hijg puf
Dat is Snakey ten voeten uit. Rechtvaardig, rechtdoorzee, eerlijk en duidelijk. God, wat hou ik van die man.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook dat mag niet. Als we dat toe zouden staan staat binnen de korte keer heel FOK! vol met topics om op iemand te stemmen.
Nee, er zit een slot op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Conflict het volgende:
Kan dat ene topic weer open
Ik vond 'm wel leuk![]()
Nah.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Conflict het volgende:
Kan dat ene topic weer open
Ik vond 'm wel leuk![]()
Goed hè?quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Conflict het volgende:
jeetje zeg, gaan jullie maar lekker met zijn drieen topics sluiten, steletje machtswellustelingen![]()
Het moest, van JK.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:56 schreef Conflict het volgende:
jeetje zeg, gaan jullie maar lekker met zijn drieen topics sluiten, steletje machtswellustelingen![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 14:08 schreef mForce het volgende:
k weet dat ze pas aanstaande maandag jarig is maar dan ben ik zelf niet meer in NL, vandaar dat ik het nu alvast post
Scherpquote:Op woensdag 19 juli 2006 18:23 schreef Stofje het volgende:
Het is nu woensdag. Maak maandag maar een nieuw topic aan.
Niet vrijwillig.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:19 schreef Klonk het volgende:
je gaat ?
komt ervan, ik had je nog zo gewaarschuwd, ga niet bij die sekte, maar ja, te laat.....quote:
Neemt ie ONZ dan ook onder zijn hoede dan?quote:
Ik denk dat hij voor alleenheerschappij gaat. Dit kan hoger oplopen dan het midden-oosten Conflict.quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Neemt ie ONZ dan ook onder zijn hoede dan?
Dan zou je onzin net zo goed dicht kunnen gooien. Is ook gratis, en goed verneukt.quote:Op donderdag 20 juli 2006 11:30 schreef NJ het volgende:
En terecht.
Verzin maar eens wat anders dan een prima gratis service te verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |