Hepiknie.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:28 schreef Manneke_Pils het volgende:
Jullie zijn denk ik allemaal druk met je sociale leven of niet?
Mwah, het valt allemaal wel mee. Het zakt vanzelf wel weg, na een (matig) leuke OP kun je er verder niet zoveel mee...quote:Straks mogen jullie even opruimen
Misschien omdat je zijn naam met 3 a's schreef, smartass?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:04 schreef SterkStaaltje het volgende:
ik heb de search gebruikt, maar kon het niet vinden
![]()
Geslaapreden. Ofzo. Ik was de BOB vanavond.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je hebt geslaap wandelt naar je huis ?
Dubbelfris ?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:36 schreef NJ het volgende:
[..]
Geslaapreden. Ofzo. Ik was de BOB vanavond.
NJ heeft een neger op zijn schouder.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:11 schreef pc-fr34k het volgende:
Bupah, ben je weer nuchter aan het modden?.
Dacht ik al. Ben blij dat ik geen bagger open.quote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 01:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ben blij dat ik geen bagger open.
Ik was al bezig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[PAINT] De jeugd van tegenwoordig... ...Roflpantoffel baggert mijn topique vol...Modjes, grijpt in! Bij voorbaat dank!
Alber.
Alee seg, een gratis knipbeurt voor jou! Let wel: ik ben GEEN schaamhaarkapper!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 18:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik was al bezig.
Maar er klopte iemand op de deur.
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
gelieve dit soort topics meteen te verwijderen anders span ik een rechtszaak in tegen fok wegens bijdragen aan laster
BaajGuardian (Tof)
Ten eerste span je een rechtzaak aan en ten tweede moet je daar geld voor hebben.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
span ik een rechtszaak in
En ten derde een geldige reden.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:34 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Ten eerste span je een rechtzaak aan en ten tweede moet je daar geld voor hebben.
Dreigen met rechtszaak = ban.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
gelieve dit soort topics meteen te verwijderen anders span ik een rechtszaak in tegen fok wegens bijdragen aan laster
BaajGuardian (Tof)
Mag je eigenlijk wel een rechtszaak aanspannen als je onder curatele staat? Lijkt me niet aangezien je dan niet volledig zelfstandig bevoegd bent en zo.quote:
Waarom geen linkszaak?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
rechtszaak
fijn, dan komt er een rechtzaak tegen banquote:Op zondag 16 juli 2006 18:35 schreef NJ het volgende:
[..]
Dreigen met rechtszaak = ban.
Dat weet je hè?
quote:Op zondag 16 juli 2006 19:49 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
fijn, dan komt er een rechtzaak tegen ban
ik was gewend dat onzfb bovenaan in myat stondquote:Op maandag 17 juli 2006 21:04 schreef iamredleader het volgende:
Wat is er dan slap aan deze hap?
daarnet UVT niet gezienquote:Op maandag 17 juli 2006 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
ik was gewend dat onzfb bovenaan in myat stond
Ik laat dit over aan Stofje, zodat hij enkele snedige grapjes en sluitposts kan maken.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:18 schreef dwerg het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/153691
Hoeveel moeten er nog komen, hoeveel moeten er nog gaan.
Ik begin morgen.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik laat dit over aan Stofje, zodat hij enkele snedige grapjes en sluitposts kan maken.
ey wb, op één na populairste ONZ modquote:Op maandag 17 juli 2006 21:18 schreef Stofje het volgende:
Oeh. Ik ben weer terug van een korte vakantie en zal jullie dus weer verblijden met snedige grapjes en hilarische sluitpostjes
Nou ja, die topics kunnen dan ook wel even wachten.quote:
Ik ben ingehaald, hè? Ja, het is kut, op het moment dat 'het erom ging', ging ik op vakantie en kon ik mezelf niet laten gelden. En Bupa, tja, die is er juist bij dit soort dingen als de kippen bij. De zak.quote:
Alles kan wachten. Morgen raus ik er doorheen, sluit half ONZ met snedige sluitpostjes, krijg een hoop gezeik in ONZ-fb, die ik keurig netjes niet beantwoord, omdat ik simpelweg geen antwoord héb. Rellen, consternatie, yvonne die zich erin mengt, poppen die dansen. Ja, dat zou wel leuk zijn, ja.quote:Op maandag 17 juli 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, die topics kunnen dan ook wel even wachten.
Maak maar een nieuwe aanover een uurtje of anderhalf, maak het leuk en gezellig en met een beetje mazzel sluiten we het pas in de ochtend ofzo. Hier kunnen natuurlijk geen voorrechten aan worden ontleend wat betreft de levensduur van een eventueel nieuw reeks-achtig soort topic. Einde dienstbericht, we gaan nu weer verder met de normale programmering.quote:Op maandag 17 juli 2006 22:53 schreef Ou-Tannu het volgende:
mag Sebasser zn NACHTBAGGER topic #2 over een uurtje of zo weer open?
Ploegendiensten huhquote:Op maandag 17 juli 2006 23:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Maak maar een nieuwe aanover een uurtje of anderhalf, maak het leuk en gezellig en met een beetje mazzel sluiten we het pas in de ochtend ofzo. Hier kunnen natuurlijk geen voorrechten aan worden ontleend wat betreft de levensduur van een eventueel nieuw reeks-achtig soort topic. Einde dienstbericht, we gaan nu weer verder met de normale programmering.
Nee, gewoon een veilig antwoord wat eigenlijk zegt dat het hele zooitje op elk moment dicht getrapt kan worden als het irritant wordt.quote:
Ook dat mag niet. Als we dat toe zouden staan staat binnen de korte keer heel FOK! vol met topics om op iemand te stemmen.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:24 schreef mx5 het volgende:
waarom is het stemtpoc gesloten??? het is geen spam waar maak ik reclame voor dan? het is gewoon een vraag voor stemmen...! ze hoeven geen mailadres of wat dan ook achter te laten tis een sit evan mtv zucht hijg puf
Dat is Snakey ten voeten uit. Rechtvaardig, rechtdoorzee, eerlijk en duidelijk. God, wat hou ik van die man.quote:Op woensdag 19 juli 2006 13:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ook dat mag niet. Als we dat toe zouden staan staat binnen de korte keer heel FOK! vol met topics om op iemand te stemmen.
Nee, er zit een slot op.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Conflict het volgende:
Kan dat ene topic weer open
Ik vond 'm wel leuk![]()
Nah.quote:Op woensdag 19 juli 2006 16:52 schreef Conflict het volgende:
Kan dat ene topic weer open
Ik vond 'm wel leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |