What goes around, comes around, toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:17 schreef Nolius het volgende:
[..]
Zegt iemand die even een one-liner in een topic komt gooien...
Helaas voor je werkt 't niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
dit soort topics moeten gewoon meteen gesloten worden bestempeld als bagger.
klaar.
slotje.
niet voordat ik ook nog even mijn respect aan je tofheid heb betuigd!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 02:00 schreef BaajGuardian het volgende:
dit soort topics moeten gewoon meteen gesloten worden bestempeld als bagger.
klaar.
slotje.
De vraag blijft of je daar dan een tagje voor nodig hebt?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:27 schreef Sebasser het volgende:
Tofheid is tof.
Niet echt, maar als je bang bent dat je tofheid niet genoeg uitkomt heb je een tagje nodig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 04:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
De vraag blijft of je daar dan een tagje voor nodig hebt?![]()
Jij bent bezopen en dan verdien je geen tag, nee dan ben je een loserquote:
Van wie?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 03:32 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik krijg ook een tag heb ik gehoord
Weet ik veel, wat zei ik?quote:
Vriendelijke jongeman toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 01:59 schreef _The_General_ het volgende:
Waarom heeft een user als BaajGuardian, die met zijn complot theorieen mening topic in NWS laat ontsporen zo'n tagje? (Tof) .
correctie, buitengewoon vriendelijke jongeman.quote:
Geen idee waarom ik hem heb, maar hij past zo mooi bij me avatar en de forumkleurquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:38 schreef BaajGuardian het volgende:
mensen die een tof tag hebben, hebben deze gekregen omdat de crew ze tof vind,
was me niet eens opgevallen dat jij er ook 1 hadquote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:40 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik hem heb, maar hij past zo mooi bij me avatar en de forumkleur
bedankt, jij bent ook toffer. daarom heb je vast ook een tagje.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:39 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb veel posts van Baaj gelezen de afgelopen dagen en ik moet zeggen dat ik je een stuk toffer vind dan toen je rare theorieeen in truth aan het spuien was
Zo, nog steeds niet vergeten te ademen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:18 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
bedankt, jij bent ook toffer. daarom heb je vast ook een tagje.
en de overige 325897318951896718691 users van fok lekker niet![]()
Zeg SHE, zou jij die toffe BG niet van zijn maagdelijkheid af willen helpen?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:03 schreef SHE het volgende:
Een beetje jammer dat mijn tag 'hard heersend' door Yvonne nog steeds niet is gemaakt![]()
Zeker weten. Wie wil er nu niet begin 20 zijn en maagd, geestelijk labiel, thuiswonend, algeheel mislukt, werkeloos en uitkeringtrekkend?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:31 schreef Doderok het volgende:
-IksRee- is blijkbaar jaloers...
Klinkt als BaajGuardian!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:04 schreef -IksRee- het volgende:
Zeker weten. Wie wil er nu niet begin 20 zijn en maagd, geestelijk labiel, thuiswonend, algeheel mislukt, werkeloos en uitkeringtrekkend?
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:04 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Zeker weten. Wie wil er nu niet begin 20 zijn en maagd, geestelijk labiel,thuiswonend, algeheel mislukt, werkeloos en uitkeringtrekkend?
quote:Op zondag 16 juli 2006 02:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Ben al jaren geen maagd meer,
quote:ben geestelijk verder dan 99% van jullie beknopte tv geesten
quote:en zit nu in mijn levens 2e eigen woning
In het leven.quote:, te mislukken in wat overigens?
Pas op, Bush zit achter je!quote:als je verdrietig bent IksRee, mag je ook wel gewoon huilen ipv het op andere mensen af te reageren.
* BaajGuardian plays the little violin.
Wat moeten ze aan wie geven?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:24 schreef BaajGuardian het volgende:
zucht gooi dit topic maar op slot en elk topic wat met mijn naam begint vanaf nu ook.
geef behoefte aan dat soort verstandelijk gehandicapten met hun grapjes.
Je hebt wel vaker last van dingen posten die je anders bedoelt he?quote:Op zondag 16 juli 2006 18:26 schreef BaajGuardian het volgende:
geeN
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:28 schreef BaajGuardian het volgende:
gelieve dit soort topics meteen te verwijderen anders span ik een rechtszaak in tegen fok wegens bijdragen aan laster
BaajGuardian (Tof)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |