Ha. Positieve feedback!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind anders dat ze behoorlijk zuinig doen met slotjes tegenwoordig!
gelukkig...
Je bifi opsturen naar Yvonne. En keihard inlikken bij de crew natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:20 schreef Sala-adin het volgende:
ik wil ook een mod worden kan dat?
dat is moeite niet waardquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:21 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Je bifi opsturen naar Yvonne. En keihard inlikken bij de crew natuurlijk.
Sommige users kunnen dat, ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
ik d8 gewoon dat je eff snel een mod kon worden
Je hebt het tegen de mod die laatste staat in dat tournement van jou, ik ben momenteel blij met alles.quote:
ow nu je het zegt! ah gossie, biertje NJ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de mod die laatste staat in dat tournement van jou, ik ben momenteel blij met alles.
Dát, en ik heb de stemmen nodig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:26 schreef NJ het volgende:
Oh, Static, dat topic is dicht.
Als jij er niet aan meewerkt, wordt het toch niks, bedacht ik me..
Puik plan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ow nu je het zegt! ah gossie, biertje NJ?
Ik had het over mezelf, droplul.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En hoeveel keer hebben ze daarvoor je pik moeten zuigen?
Pak een biertje en zuip mee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
oow oke
nog steeds evengoede vrienden NJ?
Hoezo, is er nu alweer iemand door hem genaaid?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
waar is het huidige lijstjestopic van boe?
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
waar is het huidige lijstjestopic van boe?
Neuh, ik wil even twee personen opzoeken die volgens mij veel te weinig op de lijst staan\quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoezo, is er nu alweer iemand door hem genaaid?
Gloeidoos, je sig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:21 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Je bifi opsturen naar Yvonne. En keihard inlikken bij de crew natuurlijk.
Heb je een linkje? Dat moet dezelfde nacht geweest zijn als waarin ze de alcohol uit mijn maag hebben gepompt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:03 schreef Pool het volgende:
ik zie wel toekomst in deze user.
Je was dronken. Hey, was dat trouwens niet het weekend dat Renmaestro mod was?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Dank je, Dago. Mên, ik geloof dat ik die post nog meende ook.![]()
Nope.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je was dronken. Hey, was dat trouwens niet het weekend dat Renmaestro mod was?
Nee, dat viel toevallig in het decennium dat MUUS afwezig was als mod.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:24 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je was dronken. Hey, was dat trouwens niet het weekend dat Renmaestro mod was?
Havoc, MUUS, Ruis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:39 schreef Dagonet het volgende:
Wie waren er dan mod in mei 05?
Geen idee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:44 schreef Dagonet het volgende:
Ah ja, het posten macht frei regime dat zo mogelijk nog desastreuzer uitpakte dan het modschap van flyingfox
Voor, scheelt bijna een jaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:58 schreef Pool het volgende:
FlyingFox als mod, was dat nu voor of na de begrafenis van Jarno?
Het is meer baggeren. Ga slapen ofzo.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
Dit is Henk de paydate homo.
Doodsverwensing !! OMG !!!
Ik zie nu pas dat je een stukje vetgedrukt gemaakt had in die quote:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:10 schreef Canisfire het volgende:
Dit is Henk de paydate homo.
Doodsverwensing !! OMG !!!
Mijn topic dus.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:12 schreef Dagonet het volgende:
Geef eens een samenvatting vand at topic, 'tis dat voorbitchfight?
Ach gossie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:17 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Dit persoon wist het echter zo te draaien dat TS ik dus nu voor homo word uitgemaakt
Daarbij heeft hij een nog al aggressief vriedinnetje die de hele tijd de policy overschrijft.
Nee ik huil niet het boeit me niet echt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:21 schreef NJ het volgende:
[..]
Ach gossie.
Dus jij dacht even laf en anoniem op een forum iemand af te zeiken, maar hij kwam er achter en nu loop je te huilen, omdat je een homo genoemd wordt?
Zal best. Andere situatie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:24 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Nee ik huil niet het boeit me niet echt.
btw NJ was jij niet dezelfde mod die bij het nbk topic mij toesteming gaf voor chatlogs om die gasten aftezeiken ?
Omdat dat gewoon is "kijk eens wat voor grappigs ik op inet zie", niet het afkraken van iemand die je persoonlijk kent en dan gaan huilen dat het misgaat omdat desbetreffend persoon langskomt in je topic.quote:En als het zo laf is hoe zit het dan met bob of mc frikandel Maikkuuul enz dat is dan toch net zo laf en anoniem ?![]()
Ik ken die gast niet persoonlijk dus het valt onder kijk eens wat ik op het i-net ziequote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:28 schreef NJ het volgende:
[..]
Zal best. Andere situatie.
[..]
Omdat dat gewoon is "kijk eens wat voor grappigs ik op inet zie", niet het afkraken van iemand die je persoonlijk kent en dan gaan huilen dat het misgaat omdat desbetreffend persoon langskomt in je topic.
Wat snap je niet aan de sluitpost?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 23:38 schreef Canisfire het volgende:
Your right
Maar waarom is deel 2 nou dicht
NJ?
Ik lees dit nu pas. Dat topic had trouwens best potentie (quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:22 schreef Pool het volgende:
[..]
Dank je, Dago. Mên, ik geloof dat ik die post nog meende ook.![]()
You bastard die voegde je pas toe na mijn post hierquote:
Klikkerdeklikquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:08 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Naaktfoto's vriendin.
![]()
Valt niet binnen de policy van Fok!... ban... huisbezoek van NJ en Snakey... ik bedoel, dat wil toch niemandquote:
Mailen valt niet binnen een policy.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:10 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Valt niet binnen de policy van Fok!... ban... huisbezoek van NJ en Snakey... ik bedoel, dat wil toch niemand![]()
Zou ze 't erg vinden?quote:
Pffff, als dat al zo zou zijn, had ze die niet moeten laten maken!quote:
Zit wat in...quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pffff, als dat al zo zou zijn, had ze die niet moeten laten maken!
Nee, maar je wordt officieel tof bevonden door mij.quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:27 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Zit wat in...
Word ik dan moderator?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |