Ik heb hem al lang weer open gedaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 20:57 schreef Klonk het volgende:
Normale woorden die bij verkeerd lezen raar zijn -2-
mag die weer open, deel 1 was/is vol, beetje te rap met het slotje
ik wou het volgende deeltje in de laatste post vermelden, ben ik een servicegericht bezig is het weer niet goedquote:Op maandag 10 juli 2006 20:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hem al lang weer open gedaan.
Maar voortaan netjes wachten tot het eerste deel dicht is, hè.![]()
Ik neem aan dat je dit topic bedoelt.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:48 schreef static het volgende:
Kan dit topic dicht? Jullie zitten hier met vijf (!) mods.
Constructieve feedback is teveel gevraagd, begrijp ik?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:07 schreef Sala-adin het volgende:
Teringmodjes zuig me pik!
Ja zo ietsquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Constructieve feedback is teveel gevraagd, begrijp ik?
Feedback is om feedback te krijgen over vragen..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:10 schreef static het volgende:
Maar dan nog, waarom een TR als je een FB topic hebt. Hef dan één van beide op.
Omdat je een baggertopic met een TR makkelijk kan aanwijzen voor een mod, zonder discussie.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:10 schreef static het volgende:
Maar dan nog, waarom een TR als je een FB topic hebt. Hef dan één van beide op.
Kan ik me voorstellen, maar veel users houden er niet van dat ze wat bij willen dragen en dan vervolgens uitgemaakt worden voor NSB'er, want dat gebeurd als de TS het er niet mee eens is. En daar zijn wij voor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:13 schreef static het volgende:
Wat maakt dat nou uit? Houd niet zo van dat achterkamertjesgebeuren.
Ik heb laatst Danny gemailt, ze krijgen 20¤ per maand, en nog eens 0,50 ¤ per slotje,quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:14 schreef Sala-adin het volgende:
Krijg je je betaald voor het moden?
Nope.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:14 schreef Sala-adin het volgende:
Krijg je je betaald voor het moden?
0.50¤ per slotje. Dan zat er overal een slotje op.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:16 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik heb laatst Danny gemailt, ze krijgen 20¤ per maand, en nog eens 0,50 ¤ per slotje,
ik vind anders dat ze behoorlijk zuinig doen met slotjes tegenwoordig!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:18 schreef Sala-adin het volgende:
vandaar dat ze niet zuinig doen met die slotjes
Nee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:20 schreef Sala-adin het volgende:
ik wil ook een mod worden kan dat?
Ha. Positieve feedback!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:19 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind anders dat ze behoorlijk zuinig doen met slotjes tegenwoordig!
gelukkig...
Je bifi opsturen naar Yvonne. En keihard inlikken bij de crew natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:20 schreef Sala-adin het volgende:
ik wil ook een mod worden kan dat?
dat is moeite niet waardquote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:21 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Je bifi opsturen naar Yvonne. En keihard inlikken bij de crew natuurlijk.
Sommige users kunnen dat, ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:22 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
ik d8 gewoon dat je eff snel een mod kon worden
Je hebt het tegen de mod die laatste staat in dat tournement van jou, ik ben momenteel blij met alles.quote:
ow nu je het zegt! ah gossie, biertje NJ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Je hebt het tegen de mod die laatste staat in dat tournement van jou, ik ben momenteel blij met alles.
Dát, en ik heb de stemmen nodig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:26 schreef NJ het volgende:
Oh, Static, dat topic is dicht.
Als jij er niet aan meewerkt, wordt het toch niks, bedacht ik me..
Puik plan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
ow nu je het zegt! ah gossie, biertje NJ?
Ik had het over mezelf, droplul.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:28 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
En hoeveel keer hebben ze daarvoor je pik moeten zuigen?
Pak een biertje en zuip mee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
oow oke
nog steeds evengoede vrienden NJ?
Hoezo, is er nu alweer iemand door hem genaaid?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
waar is het huidige lijstjestopic van boe?
Boe's "wie neukt met wie-lijst" Deel 21quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:48 schreef Dagonet het volgende:
waar is het huidige lijstjestopic van boe?
Neuh, ik wil even twee personen opzoeken die volgens mij veel te weinig op de lijst staan\quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoezo, is er nu alweer iemand door hem genaaid?
Gloeidoos, je sig.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:21 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Je bifi opsturen naar Yvonne. En keihard inlikken bij de crew natuurlijk.
Heb je een linkje? Dat moet dezelfde nacht geweest zijn als waarin ze de alcohol uit mijn maag hebben gepompt.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:03 schreef Pool het volgende:
ik zie wel toekomst in deze user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |