quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende: Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
quote:
Ik mag toch best wel vragen of je het leuk hebt gehad op het strand?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:13 schreef Snakey het volgende:
Zo.
Open er een topic over, maar doe geen uitnodiging om hier verder te SC-en.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:17 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik mag toch best wel vragen of je het leuk hebt gehad op het strand?
Sorrie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:05 schreef Snakey het volgende:
Zo, die staat er vast, ik ben naar het strand. Houden jullie ONZ netjes?![]()
Ik heb op jou gestemd.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:01 schreef Stofje het volgende:
Godverdomme, m'n riante voorsprong slinkt wel héél erg snel!
Wordt er dan zelf een als je het allemaal zo goed weet.quote:Op zondag 9 juli 2006 08:28 schreef rednajt het volgende:
ik zal heel eerlijk zijn....
ik zit op heleboel forums en de meeste mods zijn over het algemeen de grootste randdebielen die er rond lopen op de meeste forums.....
Die gasten denken omdat ze tot mod zijn benoemd dat ze een soort jezus zijn en willen bepalen wat goed of fout is, terwijl de meeste nog geen IQ van 20 hebben. Maar ja zodra ze macht hebben zijn ze god denken ze meestal...
ja ik weet het allemaal beter als uquote:Op zondag 9 juli 2006 09:34 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wordt er dan zelf een als je het allemaal zo goed weet.
Heb je ook nog een klacht?quote:Op zondag 9 juli 2006 08:28 schreef rednajt het volgende:
ik zit op heleboel forums en de meeste mods zijn over het algemeen de grootste randdebielen die er rond lopen op de meeste forums.....
Die gasten denken omdat ze tot mod zijn benoemd dat ze een soort jezus zijn en willen bepalen wat goed of fout is, terwijl de meeste nog geen IQ van 20 hebben. Maar ja zodra ze macht hebben zijn ze god denken ze meestal...
En waar wil je nu precies heen ?quote:Op zondag 9 juli 2006 08:28 schreef rednajt het volgende:
Walibiquote:
Het feit dat mods ook enigszins bepalen wat goed en fout is, en een vorm van macht hebben daargelaten, natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 08:28 schreef rednajt het volgende:
Én ik voel me toch ook een soort van Jezus, eerlijk gezegdquote:Op zondag 9 juli 2006 14:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het feit dat mods ook enigszins bepalen wat goed en fout is, en een vorm van macht hebben daargelaten, natuurlijk.
Alleen nog je haar laten groeien en dan is het plaatje af.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Én ik voel me toch ook een soort van Jezus, eerlijk gezegd.
Kruisbestuiving is óók een soort van Stof. Dat is wel een connectie, natuurlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alleen nog je haar laten groeien en dan is het plaatje af.
Gaaf.quote:
Ik denk niet dat ie jou mee wil hebben.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gaaf.
Ben er vrijdag nog geweest - ga ik nog een keer.
Meelijstem voor NJ dan maar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:16 schreef remlof het volgende:
ow, er stond ook nog een poll:
Wie is de beste ONZ mod?
» Bupatih
» Jogy
» NJ
» Snakey
» Stofje
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Ik help wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 19:16 schreef NanKing het volgende:,
Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik een OP in wikipedia of de fokwiki moet zetten?
Ik had dit topic gekozen omdat het om een onz. topic gaat en het een te kleine vraag is om in FB een topic te openen
Eenvoor wie helpt
.
Soms zijn ze het waardquote:Op zondag 9 juli 2006 22:56 schreef Stofje het volgende:
Ach, met z'n tweeen hebben we er maar liefst 2 minuten over gedaan. Zo moeilijk is dat niet, lijkt me veel irritanter om telkens een nieuw topic te openen en vervolgens weer een ellenlange TO-ban te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |