quote:oger vol bewondering over Cruijff 6 juli 2006
Roger Garcia: 'Ik bewonder Cruijff zeer' De nieuwe aanwinst Roger Garcia is bij Ajax komend seizoen de trotse drager van het legendarische rugnummer 14. De linkermiddenvelder kwam over van Villarreal, maar speelde eerder voor FC Barcelona. Met zijn rugnummer treedt Roger in de voetsporen van spelers als Dani, Maxwell, Jan van Halst en Jelle Van Damme. Het befaamde rugnummer wordt echter vooral gelinkt aan Johan Cruijff.
Voor Roger, die bij Barcelona nog met Cruijff samenwerkte, is nummer 14 dan ook meer dan alleen een mooi nummer. De keuze voor het nummer was volgens de routinier een bewuste. "Ik bewonder hem zeer. Ik heb veel respect voor hem en zijn familie", aldus Roger tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5. "Ik vind het een hele grote eer om dit shirt te dragen. Het is een man die veel voor mij betekend heeft. Bijna alles van wat ik weet als voetballer, heb ik van hem geleerd. Hij is een van de beste trainers die ik ooit heb meegemaakt."
Gelukkig maar, ik zou al bijna gaan denken dat hij er geen zin in heeft.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
in dat interview was ie trouwens niet zo down, zag het net op tv.
Weet ik, maar ik ben uiteindelijk toch uitgegaan van de lijst op de site:quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:57 schreef Black-Death het volgende:
Waarom staat Perez in de OP als middenvelder? Hij is gehaald als 11
Roger lijkt altijd somber, maar volgens mij is hij gewoon klaar om te vlammen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou al bijna gaan denken dat hij er geen zin in heeft.
Daar valt ook wat voor te zeggenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben uiteindelijk toch uitgegaan van de lijst op de site:
http://www.ajax.nl/show/id=1347
Hopelijk bewijst Perez het tegendeelquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Dacht dat 'ie 31 werd, maar hij is dus een jaartje ouder. Tsja, ben sowieso niet zo kapot meer van die aankoop.
Het is toch een goeie ervaren speler? Die kan Ajax altijd goed gebruiken. Ik vind hem een toegevoegde waarde voor de groep!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Dacht dat 'ie 31 werd, maar hij is dus een jaartje ouder. Tsja, ben sowieso niet zo kapot meer van die aankoop.
Ik zie Perez niet als ervaren speler. Hij heeft veel wedstrijden gespeeld ja, maar om nu te zeggen dat dat op hoog niveau is geweest... Bovendien moeten Babel en Mitea samen maar op links uitzoeken wie daar moet komen te staan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:45 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het is toch een goeie ervaren speler? Die kan Ajax altijd goed gebruiken. Ik vind hem een toegevoegde waarde voor de groep!
En Rosenberg?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie Perez niet als ervaren speler. Hij heeft veel wedstrijden gespeeld ja, maar om nu te zeggen dat dat op hoog niveau is geweest... Bovendien moeten Babel en Mitea samen maar op links uitzoeken wie daar moet komen te staan.
Nu z'n gezicht nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Woohoo! Komende halfjaar de seizoenskaart van een vriend geleend
Zou Rosenberg best wel een keer vanaf rechts willen zien komen eigenlijk. Maar ondanks dat ik 'm erg graag zie spelen valt 'ie toch een beetje in een gat denk ik. Of Babel op rechts zetten, dan kan Rosenberg links.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:47 schreef Black-Death het volgende:
En Rosenberg?
Succesquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Sorry, jongens ik ben er een aantal dagen uit geweest?
Wat zijn de updates?
Vieira komt niet neem ik aan.
Wat is er met Kluif?
Verder nog nieuws?
Sterren op de borst zijn makkelijker te controleren inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:54 schreef PLAE@ het volgende:
Nu zijn het ineens vingerafdrukken/scans ipv gezicht idd![]()
Manucharyan wegdoen, jij bent gekquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:03 schreef hello_moto het volgende:
Stekenlenburg
ogararu - stam - vermaelen - emanuelson
gabri - sneijder - roger
Rosales - huntelaar - perez
Weg: Grygera, Lindenbergh, Charisteas, Manucharyan, de Mul
Krijgen nog een kans: Babel, Heitinga, Maduro
Maar ik vind het erg zonde dat Rosenberg dan op de bank terecht zou kunnen komen.
verder snap ik niet wat Michael Krohn-Dehli bij Ajax doet.
Ik durf te wedden dat hij binnenkort weer geblesseerd is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:09 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Manucharyan wegdoen, jij bent gekDie jongen komt er echt wel
![]()
Nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:17 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij binnenkort weer geblesseerd is.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:17 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat hij binnenkort weer geblesseerd is.
Ik denk het niet. Veel te breekbaar en in die 12 minuten waarin hij fit was heeft hij niet kunnen overtuigenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:09 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Manucharyan wegdoen, jij bent gekDie jongen komt er echt wel
![]()
Ga hem maar eens op de trainingen bekijken danquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Veel te breekbaar en in die 12 minuten waarin hij fit was heeft hij niet kunnen overtuigen
Nee hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:26 schreef Pritt het volgende:
Alleen in de randomizer van de banner zit een plaatje met Nigel de Jong, dat vind ik een zwakpuntje.
dat lucht opquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
in dat interview was ie trouwens niet zo down, zag het net op tv.
idd de OP is sexyquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef DeTolk het volgende:
Zeer schone OP. Past bij de club
Hij moet/mag weg bij Valencia.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:15 schreef JeroenV het volgende:
Is er nog een bron ofzo dat Kluivert misschien komt of is het de Fok! roddelmachine?
Dat zou wat zijn ja..quote:
Zozo, kan jij in 12 min. wel mensen overtuigen dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Veel te breekbaar en in die 12 minuten waarin hij fit was heeft hij niet kunnen overtuigen
Zie PI..quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:06 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zozo, kan jij in 12 min. wel mensen overtuigen dan?
Denk het niet na zijn belabberde optreden tegen Portugal.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef Badabingea het volgende:
Is het zeker dat Kuyt gaat dan?
Hier komen ze vakerquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:09 schreef twi het volgende:
Geen idee, vraag het in het F'noord topic.
Juist.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Kluivert mag komen hoor, die kan zeker zijn meerwaarde nog hebben dit jaar
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef Badabingea het volgende:
Is het zeker dat Kuyt gaat dan?
Telkens weer die discussie Kluivert terug ja of nee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Kluivert mag komen hoor, die kan zeker zijn meerwaarde nog hebben dit jaar
Ze zoeken nog een juristquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:28 schreef De_Ananas het volgende:
Binnenkort verhuizen naar A'dam
Zou er nog een baan bij de fanshop zijn?
Zou erg jammer zijn als ie wel naar fnoord gaat. Niet echt de transfer waar ie op hoopte denk ik. Is er geen enkele andere club (naast die Duitse) die 'm nog wil hebben dan? Eerst waren het er nog zoveel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens Radio Rijnmond heeft Steven Defour bevestigd dat hij morgen een onderhoud zal hebben met Feyenoord. De 18-jarige middenvelder verbrak zijn contract bij Racing Genk toen een transfer naar Ajax afketste vanwege de transfersom.
Ik ben blij dat hij geen Ajacied is geworden als hij uiteindelijk alsnog 'gewoon' naar Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zou erg jammer zijn als ie wel naar fnoord gaat. Niet echt de transfer waar ie op hoopte denk ik. Is er geen enkele andere club (naast die Duitse) die 'm nog wil hebben dan? Eerst waren het er nog zoveel.
Kluivert is niet mislukt bij Newcastle, dat is vooral papegaaien. Er zijn een hoop NUFC-supporters die hem pas gingen missen toen hij weg was. Kluivert had gemeten qua speelminuten het beste gemiddelde van alle spitsen die vorig seizoen bij NUFC speelden. Ook beter dan ene Shearer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Telkens weer die discussie Kluivert terug ja of nee.
Als je zo denkt dan krijgen ze die kans toch ook niet om zich daar te bewijzen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kluivert is niet mislukt bij Newcastle, dat is vooral papegaaien. Er zijn een hoop NUFC-supporters die hem pas gingen missen toen hij weg was. Kluivert had gemeten qua speelminuten het beste gemiddelde van alle spitsen die vorig seizoen bij NUFC speelden. Ook beter dan ene Shearer.
Supporters namen het Souness achteraf ook kwalijk dit seizoen dat hij Kluivert zo makkelijk liet gaan, toen ze merkten dat het nu helemaal naadje was voorin bij Newcastle. Die nieuwe manger Roeder (of hoe heet ie) heeft ook gezegd dat Kluivert van waarde had kunnen zijn voor NUFC.
Wat dat betreft is Owen een veel grotere miskoop...
Bij Valencia is ie gewoon mislukt, daar heb je ontegenzeggelijk gelijk in. Je zou kunnen zeggen dat z'n knie hem parten speelde, maar ook een fitte Kluivert had het afgelegd tegen een Villa in de vorm die Villa dit jaar had...
Over de toegevoegde waarde van Kluivert en het eventuele luxeprobleem bij Ajax in de spits, laten we niet vergeten dat wanneer KJH geblesseerd zou raken (ik heb het al afgeklopt) dat we dan maar één spits overhebben die als centrale spits voor enig rendement op die positie zou kunnen zorgen: Charisteas. Babel en Rosenberg hebben op '9' nog vrijwel niks laten zien. Zie ik daar toch liever Kluivert.
Je hoeft geen transfersom voor Kluivert te betalen. Ik zeg: waag de gok. Test z'n knie, laat hem de voorbereiding meetrainen en kijk hoe het gaat. Dan beslissen of je met hem in zee wilt gaan.
Het gaat er bij mij gewoon niet in dat Charisteas, Babel en Rosenberg allemaal weer zullen falen in het centrum van de aanval. Vergeet niet dat ze veelal in een team hebben gespeeld dat niet optimaal draait. Scoren kunnen ze echt wel, het probleem ligt eerder bij de aanvoer. Verder lopen ze nu al aardig lang mee bij Ajax, en het zou stom zijn om ze niet een kans te geven (bij een eventueel uitvallen van Huntelaar natuurlijk).quote:
gniffel...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:49 schreef VoreG het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5764765874906135772&q=jaap+stam
Jaap
Die kop van Kuranyi
Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens Radio Rijnmond heeft Steven Defour bevestigd dat hij morgen een onderhoud zal hebben met Feyenoord. De 18-jarige middenvelder verbrak zijn contract bij Racing Genk toen een transfer naar Ajax afketste vanwege de transfersom.
Nee, Feyenoord is er tot nu toe alleen maar minder op geworden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:56 schreef Badabingea het volgende:
Moeten we nu bang worden dan ofzo?
pas zaterdag / zondag toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef Pritt het volgende:
Kregen we nou vandaag de straffen voor Juve te horen?
nee maandagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef Pritt het volgende:
Kregen we nou vandaag de straffen voor Juve te horen?
Hij kan ook naar Liverpool, Madrid en nog een paar van die clubs van dat kaliber, dus zet Viera maar uit het hoofdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:29 schreef Pritt het volgende:
Ok dus dinsdag kunnen we Vieira presenteren.
quote:Als Juventus inderdaad wordt teruggezet naar een lagere divisie, dan wil Fabio Capello de beste spelers van de club uit Turijn op huurbasis meenemen naar zijn nieuwe club Real Madrid.
Het plan van Capello is nog niet officieel bevestigd, maar zou wel voordelig zijn voor De Oude Dame. Bij het verhuren van spelers hoeft Juve de salarissen niet te betalen.
Het zou dan gaan om spelers als Gianluca Zambrotta, Fabio Cannavaro, Emerson, Patrick Vieira, Zlatan Ibrahimovic en David Trezeguet. Daarnaast zou ook Kaká de overstap naar Madrid moeten maken.
Vieira komt dus def. niet...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:33 schreef Freak187 het volgende:
Hoezo mooi gerucht? Wat heeft Ajax hieraan?
zou wel leuk zijn voor ajax , dan hebben ze en sterk middenveld met gabri ernaast , dan kan snijder teminste op de bank gaan zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:29 schreef Pritt het volgende:
Ok dus dinsdag kunnen we Vieira presenteren.
Misschien een mooie follow-up door Ajaxsupporters sites?quote:De supporters van Willem II zijn een gewaagde actie gestart tegen AZ-voorzitter Scheringa. Met de zogehete Ik-rem-niet-voor-Dirk-Scheringa-stickers kun je als fan je ongenoegen uiten over het wegkapen van Willem II-spelers door AZ.
De stickers zijn ontwikkeld door supportersgroep KingZine en hebben als motto 'Voor een eerlijke wereld'. Daarmee doelen de supporters van de Tilburgse club op het wegkopen van diverse spelers door het AZ van Scheringa. Onder andere Augustien en Dembele vertrokken daardoor al richting Alkmaar.
De stickers waren te bestellen via de supporterswebsite van de club: www.tilbo.com. Ze kosten 50 eurocent per stuk plus verzendkosten (een postzegel.) Per postzegel worden maximaal 5 stickers verstuurd. De actie blijkt in Tilburg een doorslaand succes, gezien het feit dat de stickers binnen enkele uren uitverkocht raakten.
Kansloos.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Normaal ben ik ook niet zo van de andere supporters sites promoten, maar is dit niet wat?
Alsjeblieft niet zegquote:
*kuch*quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
en Kluivert is niet echt de speler die in een invalbeurt van 20min het verschil daadwerkelijk kan maken
quote:
Dat zegt niks over de toekomst. Dat hij blessuregevoelig is lijkt me duidelijk, maar ik hoop dat hij dit seizoen gewoon schadevrij blijft.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Nee, hij raakte voor Jan Lul 3x achter elkaar geblesseerd.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, die had iedereen kunnen maken.
Veel te veel eer voor zo'n mannetjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:28 schreef Pritt het volgende:
Naja als het anti-Scheringa is wil ik wel een beetje kansloos zijn.
Het is en bljift een vervelend mannetje.
Precies. Laat die scheringa maar, die gaat nog wel een keer ten onder aan zijn grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Veel te veel eer voor zo'n mannetje![]()
Waarom zouden wij ons daar mee bezig moeten houden, we hebben wel andere dingen aan ons hoofd.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:26 schreef Nashje het volgende:
Tijdens m'n bezoekje aan Nou Camp kon ik het niet laten nog een foto te nemen van Gabri tijdens zijn Barca periode.
[afbeelding]
Terug van vakantie Barcelona.
Tijdens m'n bezoekje aan Nou Camp kon ik het niet laten nog een foto te nemen van Gabri tijdens zijn Barca periode.
[afbeelding]
Is toch altijd de kleine minderheid die het voor de rest verpest?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Een aantal Feyenoord-supporters heeft vanochtend een uur lang gesproken met burgemeester Opstelten van Rotterdam. Het gesprek vond plaats in het bijzijn van directeur Onno Jacobs en Coördinator Supporterszaken Ton Strooband en was voortgevloeid uit een eerdere bijeenkomst van het Feyenoord Supporters Platform. Bij die gelegenheid had Arjen Littooij, naaste medewerker van de burgemeester en belast met openbare orde en veiligheid, de toezegging voor een gesprek gedaan.
De ontmoeting van vandaag betrof een informeel gesprek waar supporters het negatieve beeld dat de burgemeester volgens hen van voetbalsupporters lijkt te hebben, weg wilden nemen. Gezien de sfeer waarin het gesprek verliep lijken de supporters in die opzet geslaagd te zijn. Ook erkende de burgemeester dat hij inziet dat het overgrote deel van de Feyenoord-aanhang uitsluitend met goede bedoelingen naar het stadion komt.
Natuurlijk kwamen ook de gebeurtenissen rond de laatste Feyenoord-Ajax nog ter sprake. Burgemeester Opstelten merkte nog op dat zijn collega Cohen van Amsterdam en hijzelf overwegen om komend seizoen bij de onderlinge ontmoetingen tussen Feyenoord en Ajax geen supporters van de bezoekende clubs toe te laten. Beide burgervaders vinden de kosten die de overheid rondom deze wedstrijden voor organisatie en veiligheid moet maken onevenredig en onaanvaardbaar.
Terug van vakantie Barcelona.
[afbeelding]
Zo is dat Klaas. Verantwoordelijkheid durven te nemen.quote:Huntelaar wil best aanvoerder worden
JOP VAN KEMPEN
AMSTERDAM - Ajax moet voor het nieuwe seizoen een aanvoerder aanwijzen. Als Klaas Jan Huntelaar wordt gevraagd, wil hij de band best dragen.
Dat zei de aanvaller gisteren na de training. ''Meestal wordt een verdediger of een middenvelder als captain aangewezen. Hoewel het niet vaak voorkomt dat een spits de aanvoerdersband draagt, kan het wel. Als ik word gevraagd, doe ik het.''
De topscorer van het vorig seizoen én kersvers Europees kampioen met Jong Oranje was één keer eerder over een langere periode aanvoerder van een team. Dat was in de A-jeugd bij PSV. ''Dat beviel goed,'' aldus Huntelaar.
Mochten trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel hun oog laten vallen op Huntelaar als opvolger van de vertrokken Tomás Galásek, dan heeft de Amsterdamse club een jonge captain aan het roer. Huntelaar is pas 22 jaar. Gezien zijn goede spel, vele doelpunten en evenwichtige karakter zou Huntelaar echter een goede kandidaat zijn.
Toch is het niet zonder risico een jonge aanvoerder te kiezen. In het recente verleden droegen ook de jongelingen Rafael van der Vaart en John Heitinga de aanvoerdersband van Ajax, maar ze konden die rol niet aan. Uiteindelijk ging hun eigen spel leiden onder de verantwoordelijkheid.
Ook Jaap Stam zou aanvoerder kunnen worden. De bijna 34-jarige verdediger kan na een indrukwekkende internationale loopbaan beroep doen op de nodige ervaring. Hij is mede aangetrokken om jongere spelers te begeleiden.
Morgenmiddag (15.00 uur) speelt Ajax een oefenwedstrijd tegen JOS Watergraafsmeer. Degene die dan de band draagt, is niet per se de nieuwe aanvoerder. Ten Cate wil de tijd nemen om iemand aan te wijzen.
Bovendien zijn de WK-gangers Wesley Sneijder, Hedwiges Maduro, Maarten Stekelenburg, Ryan Babel, Markus Rosenberg en Zdenek Grygera nog op vakantie. Zij keren over over tien dagen terug.
© Het Parool, 07-07-2006
flip a coin!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:04 schreef Urquhart het volgende:
Doe mij maar Jaap als aanvoerder.
Precies, hoewel Huntelaar het volgens mij ook wel zou kunnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Stam lijkt me de aangewezen persoon, dat is ook min of meer de rol waarvoor hoj gehaald is lijkt me. Leiding geven aan die jonge gasten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Normaal ben ik ook niet zo van de andere supporters sites promoten, maar is dit niet wat?
[..]
Misschien een mooie follow-up door Ajaxsupporters sites?
[afbeelding]
Ja maar ik wil Jaap, die geeft de aanvoerder van de tegenstander zo'n harde handschudding dat die gelijk schijt voor zijn levenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, hoewel Huntelaar het volgens mij ook wel zou kunnen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:28 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Huntelaar wordt gevraagd OF hij het zou doen, hij zegt dit niet uit eigen beweegredenen. Moe van te worden altijd, die overtrokken quotes en reacties daarop!
Ach hij is nieuwquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Wat is er overtrokken aan dan? HIJ zegt dat hij het wel zou willen en WIJ geven commentaar en geven onze eigen suggesties.
Welkom in de wondere wereld van het forum.
Waarom zou hij het nu kaal laten, denk je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:45 schreef Pritt het volgende:
Gabri moet maar weer wat haar laten groeien vind ik, dat ziet er toch beter uit.
Inderdaad, maar leuk om te horen dat hij het graag zou doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jaap, duidelijk.
Stiekum Ajax fotootjes aan het kijken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
is dat de vriendin van die ajax pot ?
kwam het tegenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Stiekum Ajax fotootjes aan het kijken?![]()
Je kwam het tijdens je dagelijkse rondje tegen zeker:quote:
Hoe moeten wij dat wetenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Nee, dat is Jaakkequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Yep, kreeg weer last van zijn schouder.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:18 schreef Pritt het volgende:
Grappig dat Ajax nu al een besloten training houdt, Jaapie moest zeker teveel handtekeningen uitdelen.
quote:7/7/2006 - Zuid-Afrikaan Stanton Lewis tekent voor vier jaar bij Ajax
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax Cape Town
Waren eerdere berichten over de overstap van Stanton Lewis van Ajax Cape Town naar Ajax blijkbaar voorbarig, vandaag maakte de dochteronderneming van Ajax bekend dat Lewis definitief de overstap maakt naar Ajax Amerdam. Hij zal een vierjarig contract tekenen bij Ajax. Vanavond al zal hij een vlucht naar Amsterdam nemen.
De jonge aanvaller zal in eerste instantie in Jong Ajax komen te spelen. Op de persconferentie werd ook Hans Vonk gepresenteerd als nieuwe aanwinst van Ajax Cape Town.
Ik meen dat het de persdame is. Ooit wel eens gezien bij Studio Sport.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
dat is toch al van de baan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef koningdavid het volgende:
Heeft Davids al getekend?
Allang al.quote:
Volgens mij is het niet de persdame.... daar heb ik trouwens een keer bonje mee gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik meen dat het de persdame is. Ooit wel eens gezien bij Studio Sport.
Nurnberg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:03 schreef Napalm het volgende:
Als psv Alex verliest eis ik niets minder dan de titel.
Waar is Galasek naartoe gegaan?
Ajaxlive.nlquote:Vieira wacht op uitspraak en finale
07 juli 2006
Patrick Vieira wil pas echt gaan nadenken over zijn toekomst als het WK voorbij is, en er een uitspraak is gekomen in de zaak tegen Juventus. Juventus is betrokken bij een omkoopschandaal, en kan worden teruggezet naar de Serie B of Serie C.
,,Eerst speel ik zondag nog een finale. Een WK-finale notabene. Mag de rest even wachten?", aldus Vieira na een vraag van het Franse dagblad Le Parisien. Vorige week had Vieira gezegd best voor Ajax te willen spelen, mocht Juventus worden teruggezet naar een lagere divisie. Real Madrid, Liverpool en Olympique Lyon hebben ook interesse in de middenvelder.
Heel afrika lijkt gesponsord te worden door Puma..quote:
quote:AT5: Kluivert in gesprek met Ajax
AT5 heeft uit betrouwbare bron vernomen dat Patrick Kluivert in gesprek is met Ajax over een mogelijke terugkeer. De 30-jarige aanvaller staat nog onder contract bij Valencia, maar mag daar vertrekken. De Spaanse club heeft in de persoon van Fernando Morientes al een opvolger in huis. Kluivert heeft na Engeland ook een mislukt seizoen in Spanje achter de rug. In tien wedstrijden scoorde hij slechts 1 keer.
quote:
Normaal gesproken is hij dat niet. Zo vindt hij nog steeds dat hij, mits fit, bij Oranje in de basis hoort te staan. Maar misschien is dat bij Ajax anders en wil hij het wellicht doen alleen maar om te kunnen zeggen dat hij en zijn zoon bij de club voetballen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:31 schreef JeroenV het volgende:
Het belangrijkste zal zijn of hij tevreden is met een rol als reserve. Zo niet, niet halen natuurlijk. Huntelaar heeft zich voldoende bewezen.
quote:Kluivert naar Ajax, gesprek gaande?
7-7-2006 Patrick Kluivert is met Ajax in gesprek over een mogelijke terugkeer. Dat heeft AT5 uit betrouwbare bron vernomen.
De 30-jarige aanvaller staat nog onder contract bij Valencia, maar mag daar vertrekken. De Spaanse club heeft al een opvolger in huis, in de persoon van Fernando Morientes (nu Liverpool). Kluivert heeft deels door blessures een mislukt seizoen achter de rug. In tien wedstrijden scoorde hij een keer, meestal was hij wisselspeler.
Ajax laat vrijdag echter in een reactie weten niet met Kluivert in onderhandeling te zijn over wat dan ook.
Tja, ik denk dat Kluivert wel in beeld is. Dus wie heeft nu gelijk?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:43 schreef Pritt het volgende:
van Geel heeft nu tegen At5 gezegd dat Kluivert niet in beeld is.
Inderdaad. Beetje teveel, als we alles moesten geloven hadden we nu een team vol met jonkies en oude knarren (nu ook maar dan het dubbele).quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb de woordencombinatie "betrouwbare bron" zo vaak misbruikt zien worden de laatste tijd dat ik het even afwacht.
Nou van mij mag Puma hier ook de shirtjes maken hoor, liever dan adidas, vind die shirts van CT echt heel mooi. Jammer dat ze niet echt verkrijgbaar zijn anders zou ik er wel eentje kopen.quote:
Leuk dat er een soort vragenlijstje bij elke speler staatquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Rond de Arena zie je wel eens mensen met zo'n shirt lopen. Hoe ze eraan komen weet ik niet, maar het kan dus wel.
leuke site trouwens
http://www.ajaxct.com/
wat jij zegt soepquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb de woordencombinatie "betrouwbare bron" zo vaak misbruikt zien worden de laatste tijd dat ik het even afwacht.
ik heb hem zonder naam, al had ik misschien Rosenberg gewildquote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:07 schreef -Wolf- het volgende:
Nog steeds niet zeker wat ik op m'n uitshirt wil laten drukken. Misschien Wolf 31. M'n Fok-nick + het nummer van Stam @ LAZIO en Milan. OP zich niet zo gek. En dan een thuisshirt met een echte Ajacied erop. Huntelaar 9 bv.Ok, niet erg origineel meer, maar toch.
Wat dacht je van Rosenbergquote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:07 schreef -Wolf- het volgende:
Nog steeds niet zeker wat ik op m'n uitshirt wil laten drukken. Misschien Wolf 31. M'n Fok-nick + het nummer van Stam @ LAZIO en Milan. OP zich niet zo gek. En dan een thuisshirt met een echte Ajacied erop. Huntelaar 9 bv.Ok, niet erg origineel meer, maar toch.
en heb je het overleefd?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Haha, ik heb ook wel eens in een zatte bui AJAX AJAX lopen schreeuwen... maar dan in Groningen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Haha, ik heb ook wel eens in een zatte bui AJAX AJAX lopen schreeuwen... maar dan in Groningen
Ze willen de prijs op drijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:59 schreef StarGazer het volgende:
AN meldt:
/7/2006 - 'Ajax nam weer contact op met Defour'
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Steven Defour meldt dat dat Ajax zich weer bij hem gemeld heeft. 'Ajax is nu weer in beeld en heeft weer contact met ons opgenomen', zo liet hij weten tegenover het Algemeen Dagblad. De zaakwaarnemer heeft ook een afspraak gemaakt met Feyenoord om te praten over de mogelijkheid van een eventuele transfer.
zij was ook in het abe lenstra stadion waar ik werk, met live op 5quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
quote:
3 uur meende ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:42 schreef F1Bas het volgende:
Hoelaat is die wedstrijd eigenlijk?
quote:Zaakwaarnemer Defour: Ajax weer in beeld
--------------------------------------------------------------------------------
8 juli 2006
Feyenoord heeft zich officieel gemeld bij het management van Steven Defour van RC Genk. Paul Stefani, die de belangen van de pas achttienjarige middenvelder behartigt, zegt in AD Sportwereld dat er wel grote concurrentie bestaat. "Maar we hebben een afspraak gemaakt met de technisch directeur van Feyenoord, Peter Bosz", aldus Stefani.
Defour is de speler op wie Ajax jacht maakte, maar die door een geschil over de transfersom niet naar Amsterdam kwam. Genk vroeg volgens het AD liefst 8,5 miljoen euro.Daarop stapte het talent naar de rechter en in juni haalde hij zijn gelijk, want de rechter ontbond zijn contract. Toen had Ajax al Kenneth Perez, Gabri en Roger Garcia gecontracteerd.
"Toch is ook Ajax nu weer in beeld en heeft weer contact met ons opgenomen", stelt Stefani echter. Defour moet bij een vertrek zelf wel een vergoeding betalen aan zijn oude werkgever. Ajax haalde voor het nieuwe seizoen al zeven versterkingen binnen. Technisch directeur Martin van Geel gaf onlangs dan ook aan dat de selectie 'in principe rond' is.
Dan is het maar beter om hem inderdaad te "bewaren" voor het echte werk straks.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:07 schreef Jasza het volgende:
Stam mag zijn schouder nog niet vol gebruiken he.
Ja daarom ga ik ook niet, je weet toch wel dat Ajax wint en met hoeveel en ik heb geen zin om op zo'n klein sportpark met 5000 man te staanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:08 schreef kevin6188 het volgende:
Ach, het eerste oefenpotje. Dat zegt qua opstellingen allemaal niet zoveel. Pas tegen de wat meer aansprekende tegenstanders (onder meer Amsterdam Tournament) begint het echt ergens op te lijken.
Ja, deze Amsterdamse derby moet je wel live kunnen volgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
Is er geen lokale omroep ofzo met een internetstream
Nee AT5 heeft geen radio en RTVNH zend et niet uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
Is er geen lokale omroep ofzo met een internetstream
Nou, als ik in augustus een aantal keer heen wil moet ik extreem voorzichtig doen met het geld, dus voor deze wedstrijd is het eigenlijk niet eens in me opgekomen om naartoe te gaan. Al is het nog wel redelijk in de buurt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik ook niet, je weet toch wel dat Ajax wint en met hoeveel en ik heb geen zin om op zo'n klein sportpark met 5000 man te staan![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:18 schreef Jasza het volgende:
Ik hoorde ze juichen om 15.10, en op ajax netwerk chat werd het net doorgegeven dat het in de 9e minuut 0-1 was door Mitea of Lindenbergh
Post wel ff de scores doorquote:Op zaterdag 8 juli 200LL6 15:21 schreef Jasza het volgende:
2-0 Rosales, blessurebehandeling Gabri maargoed ik kap wel want het zal wel hoog worden![]()
Ja toen werd het 0-10 ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:25 schreef kevin6188 het volgende:
Was het vorig jaar in één van die oefenwedstrijden (tegen DWV?) niet bij rust nog 0-0?
Ho, je gelooft te snel wat er in die chat gezegd wordquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:27 schreef jobosrulez het volgende:
0 - 3 Gabri
Ja, uiteindelijk nog wel. Maar later werd die eerste helft afgeschoven op het beruchte spitsenprobleemquote:
Idd, die 1-0 klopt sowieso wel, want ik hoorde ze juichenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:32 schreef BadRabbit het volgende:
Wacht nou maar met de tussenstanden tot een meer officieel bericht in de rust ofzoDit schiet niet op
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:35 schreef Jasza het volgende:
Officieel 0-2, heb net ff gebeld naar Jos voor jullie.
Worden hilarische omroepen in het stadion als hij dit jaar vaker weet te scorenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
Nou, ik denk dat we ons nu toch wel zorgen mogen gaan maken. Kut zeg 1-3..
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
Dat wordt het rechterrijtje dit seizoen... Leg je er maar vast bij neerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:36 schreef twi het volgende:
Ik begin me inderdaad al druk te maken over komend seizoen nu
Ja laten we de witte zakdoekjes maar weer tevoorschijn halenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
Ja, die was al gewisseld maar nu er weer ingekomen?? Beetje vreemd ditquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef Jasza het volgende:
5-1 Mitea.
Tsjaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:46 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ja, die was al gewisseld maar nu er weer ingekomen?? Beetje vreemd dit![]()
Nog steeds een beetje teleurstellendquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef Jasza het volgende:
5-1 Mitea.
zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje teleurstellend
De aankopen van Feyenoord, die zijn pas teleurstellendquote:
Het komt door die 1 hè. Boakye, Verthongen en van Duin meteen een vrije transfer geven, zij hadden dit moeten voorkomen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje teleurstellend
Wat je zegtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:02 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het komt door die 1 hè. Boakye, Verthongen en van Duin meteen een vrije transfer geven, zij hadden dit moeten voorkomen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |