Ik denk het niet. Veel te breekbaar en in die 12 minuten waarin hij fit was heeft hij niet kunnen overtuigenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:09 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Manucharyan wegdoen, jij bent gekDie jongen komt er echt wel
![]()
Ga hem maar eens op de trainingen bekijken danquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Veel te breekbaar en in die 12 minuten waarin hij fit was heeft hij niet kunnen overtuigen
Nee hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:26 schreef Pritt het volgende:
Alleen in de randomizer van de banner zit een plaatje met Nigel de Jong, dat vind ik een zwakpuntje.
dat lucht opquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
in dat interview was ie trouwens niet zo down, zag het net op tv.
idd de OP is sexyquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:20 schreef DeTolk het volgende:
Zeer schone OP. Past bij de club
Hij moet/mag weg bij Valencia.quote:Op donderdag 6 juli 2006 18:15 schreef JeroenV het volgende:
Is er nog een bron ofzo dat Kluivert misschien komt of is het de Fok! roddelmachine?
Dat zou wat zijn ja..quote:
Zozo, kan jij in 12 min. wel mensen overtuigen dan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Veel te breekbaar en in die 12 minuten waarin hij fit was heeft hij niet kunnen overtuigen
Zie PI..quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:06 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Zozo, kan jij in 12 min. wel mensen overtuigen dan?
Denk het niet na zijn belabberde optreden tegen Portugal.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef Badabingea het volgende:
Is het zeker dat Kuyt gaat dan?
Hier komen ze vakerquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:09 schreef twi het volgende:
Geen idee, vraag het in het F'noord topic.
Juist.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:12 schreef marcb1974 het volgende:
Kluivert mag komen hoor, die kan zeker zijn meerwaarde nog hebben dit jaar
Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:07 schreef Badabingea het volgende:
Is het zeker dat Kuyt gaat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |