Precies. Laat die scheringa maar, die gaat nog wel een keer ten onder aan zijn grootheidswaanzin.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:36 schreef devv05 het volgende:
[..]
Veel te veel eer voor zo'n mannetje![]()
Waarom zouden wij ons daar mee bezig moeten houden, we hebben wel andere dingen aan ons hoofd.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:26 schreef Nashje het volgende:
Tijdens m'n bezoekje aan Nou Camp kon ik het niet laten nog een foto te nemen van Gabri tijdens zijn Barca periode.
[afbeelding]
Terug van vakantie Barcelona.
Tijdens m'n bezoekje aan Nou Camp kon ik het niet laten nog een foto te nemen van Gabri tijdens zijn Barca periode.
[afbeelding]
Is toch altijd de kleine minderheid die het voor de rest verpest?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Een aantal Feyenoord-supporters heeft vanochtend een uur lang gesproken met burgemeester Opstelten van Rotterdam. Het gesprek vond plaats in het bijzijn van directeur Onno Jacobs en Coördinator Supporterszaken Ton Strooband en was voortgevloeid uit een eerdere bijeenkomst van het Feyenoord Supporters Platform. Bij die gelegenheid had Arjen Littooij, naaste medewerker van de burgemeester en belast met openbare orde en veiligheid, de toezegging voor een gesprek gedaan.
De ontmoeting van vandaag betrof een informeel gesprek waar supporters het negatieve beeld dat de burgemeester volgens hen van voetbalsupporters lijkt te hebben, weg wilden nemen. Gezien de sfeer waarin het gesprek verliep lijken de supporters in die opzet geslaagd te zijn. Ook erkende de burgemeester dat hij inziet dat het overgrote deel van de Feyenoord-aanhang uitsluitend met goede bedoelingen naar het stadion komt.
Natuurlijk kwamen ook de gebeurtenissen rond de laatste Feyenoord-Ajax nog ter sprake. Burgemeester Opstelten merkte nog op dat zijn collega Cohen van Amsterdam en hijzelf overwegen om komend seizoen bij de onderlinge ontmoetingen tussen Feyenoord en Ajax geen supporters van de bezoekende clubs toe te laten. Beide burgervaders vinden de kosten die de overheid rondom deze wedstrijden voor organisatie en veiligheid moet maken onevenredig en onaanvaardbaar.
Terug van vakantie Barcelona.
[afbeelding]
Zo is dat Klaas. Verantwoordelijkheid durven te nemen.quote:Huntelaar wil best aanvoerder worden
JOP VAN KEMPEN
AMSTERDAM - Ajax moet voor het nieuwe seizoen een aanvoerder aanwijzen. Als Klaas Jan Huntelaar wordt gevraagd, wil hij de band best dragen.
Dat zei de aanvaller gisteren na de training. ''Meestal wordt een verdediger of een middenvelder als captain aangewezen. Hoewel het niet vaak voorkomt dat een spits de aanvoerdersband draagt, kan het wel. Als ik word gevraagd, doe ik het.''
De topscorer van het vorig seizoen én kersvers Europees kampioen met Jong Oranje was één keer eerder over een langere periode aanvoerder van een team. Dat was in de A-jeugd bij PSV. ''Dat beviel goed,'' aldus Huntelaar.
Mochten trainer Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel hun oog laten vallen op Huntelaar als opvolger van de vertrokken Tomás Galásek, dan heeft de Amsterdamse club een jonge captain aan het roer. Huntelaar is pas 22 jaar. Gezien zijn goede spel, vele doelpunten en evenwichtige karakter zou Huntelaar echter een goede kandidaat zijn.
Toch is het niet zonder risico een jonge aanvoerder te kiezen. In het recente verleden droegen ook de jongelingen Rafael van der Vaart en John Heitinga de aanvoerdersband van Ajax, maar ze konden die rol niet aan. Uiteindelijk ging hun eigen spel leiden onder de verantwoordelijkheid.
Ook Jaap Stam zou aanvoerder kunnen worden. De bijna 34-jarige verdediger kan na een indrukwekkende internationale loopbaan beroep doen op de nodige ervaring. Hij is mede aangetrokken om jongere spelers te begeleiden.
Morgenmiddag (15.00 uur) speelt Ajax een oefenwedstrijd tegen JOS Watergraafsmeer. Degene die dan de band draagt, is niet per se de nieuwe aanvoerder. Ten Cate wil de tijd nemen om iemand aan te wijzen.
Bovendien zijn de WK-gangers Wesley Sneijder, Hedwiges Maduro, Maarten Stekelenburg, Ryan Babel, Markus Rosenberg en Zdenek Grygera nog op vakantie. Zij keren over over tien dagen terug.
© Het Parool, 07-07-2006
flip a coin!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:04 schreef Urquhart het volgende:
Doe mij maar Jaap als aanvoerder.
Precies, hoewel Huntelaar het volgens mij ook wel zou kunnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:23 schreef HeatWave het volgende:
Stam lijkt me de aangewezen persoon, dat is ook min of meer de rol waarvoor hoj gehaald is lijkt me. Leiding geven aan die jonge gasten.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Normaal ben ik ook niet zo van de andere supporters sites promoten, maar is dit niet wat?
[..]
Misschien een mooie follow-up door Ajaxsupporters sites?
[afbeelding]
Ja maar ik wil Jaap, die geeft de aanvoerder van de tegenstander zo'n harde handschudding dat die gelijk schijt voor zijn levenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Precies, hoewel Huntelaar het volgens mij ook wel zou kunnen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:28 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Huntelaar wordt gevraagd OF hij het zou doen, hij zegt dit niet uit eigen beweegredenen. Moe van te worden altijd, die overtrokken quotes en reacties daarop!
Ach hij is nieuwquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]. Wat is er overtrokken aan dan? HIJ zegt dat hij het wel zou willen en WIJ geven commentaar en geven onze eigen suggesties.
Welkom in de wondere wereld van het forum.
Waarom zou hij het nu kaal laten, denk je?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:45 schreef Pritt het volgende:
Gabri moet maar weer wat haar laten groeien vind ik, dat ziet er toch beter uit.
Inderdaad, maar leuk om te horen dat hij het graag zou doenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jaap, duidelijk.
Stiekum Ajax fotootjes aan het kijken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
is dat de vriendin van die ajax pot ?
kwam het tegenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Stiekum Ajax fotootjes aan het kijken?![]()
Je kwam het tijdens je dagelijkse rondje tegen zeker:quote:
Hoe moeten wij dat wetenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Nee, dat is Jaakkequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |