quote:oger vol bewondering over Cruijff 6 juli 2006
Roger Garcia: 'Ik bewonder Cruijff zeer' De nieuwe aanwinst Roger Garcia is bij Ajax komend seizoen de trotse drager van het legendarische rugnummer 14. De linkermiddenvelder kwam over van Villarreal, maar speelde eerder voor FC Barcelona. Met zijn rugnummer treedt Roger in de voetsporen van spelers als Dani, Maxwell, Jan van Halst en Jelle Van Damme. Het befaamde rugnummer wordt echter vooral gelinkt aan Johan Cruijff.
Voor Roger, die bij Barcelona nog met Cruijff samenwerkte, is nummer 14 dan ook meer dan alleen een mooi nummer. De keuze voor het nummer was volgens de routinier een bewuste. "Ik bewonder hem zeer. Ik heb veel respect voor hem en zijn familie", aldus Roger tegenover de Amsterdamse tv-zender AT5. "Ik vind het een hele grote eer om dit shirt te dragen. Het is een man die veel voor mij betekend heeft. Bijna alles van wat ik weet als voetballer, heb ik van hem geleerd. Hij is een van de beste trainers die ik ooit heb meegemaakt."
Gelukkig maar, ik zou al bijna gaan denken dat hij er geen zin in heeft.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
in dat interview was ie trouwens niet zo down, zag het net op tv.
Weet ik, maar ik ben uiteindelijk toch uitgegaan van de lijst op de site:quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:57 schreef Black-Death het volgende:
Waarom staat Perez in de OP als middenvelder? Hij is gehaald als 11
Roger lijkt altijd somber, maar volgens mij is hij gewoon klaar om te vlammen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik zou al bijna gaan denken dat hij er geen zin in heeft.
Daar valt ook wat voor te zeggenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik ben uiteindelijk toch uitgegaan van de lijst op de site:
http://www.ajax.nl/show/id=1347
Hopelijk bewijst Perez het tegendeelquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Dacht dat 'ie 31 werd, maar hij is dus een jaartje ouder. Tsja, ben sowieso niet zo kapot meer van die aankoop.
Het is toch een goeie ervaren speler? Die kan Ajax altijd goed gebruiken. Ik vind hem een toegevoegde waarde voor de groep!quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef twi het volgende:
Dacht dat 'ie 31 werd, maar hij is dus een jaartje ouder. Tsja, ben sowieso niet zo kapot meer van die aankoop.
Ik zie Perez niet als ervaren speler. Hij heeft veel wedstrijden gespeeld ja, maar om nu te zeggen dat dat op hoog niveau is geweest... Bovendien moeten Babel en Mitea samen maar op links uitzoeken wie daar moet komen te staan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:45 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Het is toch een goeie ervaren speler? Die kan Ajax altijd goed gebruiken. Ik vind hem een toegevoegde waarde voor de groep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |