Post wel ff de scores doorquote:Op zaterdag 8 juli 200LL6 15:21 schreef Jasza het volgende:
2-0 Rosales, blessurebehandeling Gabri maargoed ik kap wel want het zal wel hoog worden![]()
Ja toen werd het 0-10 ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:25 schreef kevin6188 het volgende:
Was het vorig jaar in één van die oefenwedstrijden (tegen DWV?) niet bij rust nog 0-0?
Ho, je gelooft te snel wat er in die chat gezegd wordquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:27 schreef jobosrulez het volgende:
0 - 3 Gabri
Ja, uiteindelijk nog wel. Maar later werd die eerste helft afgeschoven op het beruchte spitsenprobleemquote:
Idd, die 1-0 klopt sowieso wel, want ik hoorde ze juichenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:32 schreef BadRabbit het volgende:
Wacht nou maar met de tussenstanden tot een meer officieel bericht in de rust ofzoDit schiet niet op
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:35 schreef Jasza het volgende:
Officieel 0-2, heb net ff gebeld naar Jos voor jullie.
Worden hilarische omroepen in het stadion als hij dit jaar vaker weet te scorenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
Nou, ik denk dat we ons nu toch wel zorgen mogen gaan maken. Kut zeg 1-3..
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
Dat wordt het rechterrijtje dit seizoen... Leg je er maar vast bij neerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:36 schreef twi het volgende:
Ik begin me inderdaad al druk te maken over komend seizoen nu
Ja laten we de witte zakdoekjes maar weer tevoorschijn halenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
Ja, die was al gewisseld maar nu er weer ingekomen?? Beetje vreemd ditquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef Jasza het volgende:
5-1 Mitea.
Tsjaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:46 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ja, die was al gewisseld maar nu er weer ingekomen?? Beetje vreemd dit![]()
Nog steeds een beetje teleurstellendquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef Jasza het volgende:
5-1 Mitea.
zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje teleurstellend
De aankopen van Feyenoord, die zijn pas teleurstellendquote:
Het komt door die 1 hè. Boakye, Verthongen en van Duin meteen een vrije transfer geven, zij hadden dit moeten voorkomen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje teleurstellend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |