Stiekum Ajax fotootjes aan het kijken?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
is dat de vriendin van die ajax pot ?
kwam het tegenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:36 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Stiekum Ajax fotootjes aan het kijken?![]()
Je kwam het tijdens je dagelijkse rondje tegen zeker:quote:
Hoe moeten wij dat wetenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Nee, dat is Jaakkequote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Yep, kreeg weer last van zijn schouder.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:18 schreef Pritt het volgende:
Grappig dat Ajax nu al een besloten training houdt, Jaapie moest zeker teveel handtekeningen uitdelen.
quote:7/7/2006 - Zuid-Afrikaan Stanton Lewis tekent voor vier jaar bij Ajax
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax Cape Town
Waren eerdere berichten over de overstap van Stanton Lewis van Ajax Cape Town naar Ajax blijkbaar voorbarig, vandaag maakte de dochteronderneming van Ajax bekend dat Lewis definitief de overstap maakt naar Ajax Amerdam. Hij zal een vierjarig contract tekenen bij Ajax. Vanavond al zal hij een vlucht naar Amsterdam nemen.
De jonge aanvaller zal in eerste instantie in Jong Ajax komen te spelen. Op de persconferentie werd ook Hans Vonk gepresenteerd als nieuwe aanwinst van Ajax Cape Town.
Ik meen dat het de persdame is. Ooit wel eens gezien bij Studio Sport.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
dat is toch al van de baan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:03 schreef koningdavid het volgende:
Heeft Davids al getekend?
Allang al.quote:
Volgens mij is het niet de persdame.... daar heb ik trouwens een keer bonje mee gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:54 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik meen dat het de persdame is. Ooit wel eens gezien bij Studio Sport.
Nurnberg.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:03 schreef Napalm het volgende:
Als psv Alex verliest eis ik niets minder dan de titel.
Waar is Galasek naartoe gegaan?
Ajaxlive.nlquote:Vieira wacht op uitspraak en finale
07 juli 2006
Patrick Vieira wil pas echt gaan nadenken over zijn toekomst als het WK voorbij is, en er een uitspraak is gekomen in de zaak tegen Juventus. Juventus is betrokken bij een omkoopschandaal, en kan worden teruggezet naar de Serie B of Serie C.
,,Eerst speel ik zondag nog een finale. Een WK-finale notabene. Mag de rest even wachten?", aldus Vieira na een vraag van het Franse dagblad Le Parisien. Vorige week had Vieira gezegd best voor Ajax te willen spelen, mocht Juventus worden teruggezet naar een lagere divisie. Real Madrid, Liverpool en Olympique Lyon hebben ook interesse in de middenvelder.
Heel afrika lijkt gesponsord te worden door Puma..quote:
quote:AT5: Kluivert in gesprek met Ajax
AT5 heeft uit betrouwbare bron vernomen dat Patrick Kluivert in gesprek is met Ajax over een mogelijke terugkeer. De 30-jarige aanvaller staat nog onder contract bij Valencia, maar mag daar vertrekken. De Spaanse club heeft in de persoon van Fernando Morientes al een opvolger in huis. Kluivert heeft na Engeland ook een mislukt seizoen in Spanje achter de rug. In tien wedstrijden scoorde hij slechts 1 keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |