Leuk dat er een soort vragenlijstje bij elke speler staatquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Rond de Arena zie je wel eens mensen met zo'n shirt lopen. Hoe ze eraan komen weet ik niet, maar het kan dus wel.
leuke site trouwens
http://www.ajaxct.com/
wat jij zegt soepquote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:09 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb de woordencombinatie "betrouwbare bron" zo vaak misbruikt zien worden de laatste tijd dat ik het even afwacht.
ik heb hem zonder naam, al had ik misschien Rosenberg gewildquote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:07 schreef -Wolf- het volgende:
Nog steeds niet zeker wat ik op m'n uitshirt wil laten drukken. Misschien Wolf 31. M'n Fok-nick + het nummer van Stam @ LAZIO en Milan. OP zich niet zo gek. En dan een thuisshirt met een echte Ajacied erop. Huntelaar 9 bv.Ok, niet erg origineel meer, maar toch.
Wat dacht je van Rosenbergquote:Op zaterdag 8 juli 2006 05:07 schreef -Wolf- het volgende:
Nog steeds niet zeker wat ik op m'n uitshirt wil laten drukken. Misschien Wolf 31. M'n Fok-nick + het nummer van Stam @ LAZIO en Milan. OP zich niet zo gek. En dan een thuisshirt met een echte Ajacied erop. Huntelaar 9 bv.Ok, niet erg origineel meer, maar toch.
en heb je het overleefd?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Haha, ik heb ook wel eens in een zatte bui AJAX AJAX lopen schreeuwen... maar dan in Groningen
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:46 schreef StarGazer het volgende:
Haha, ik heb ook wel eens in een zatte bui AJAX AJAX lopen schreeuwen... maar dan in Groningen
Ze willen de prijs op drijvenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:59 schreef StarGazer het volgende:
AN meldt:
/7/2006 - 'Ajax nam weer contact op met Defour'
(Gepost door RvN)
De zaakwaarnemer van Steven Defour meldt dat dat Ajax zich weer bij hem gemeld heeft. 'Ajax is nu weer in beeld en heeft weer contact met ons opgenomen', zo liet hij weten tegenover het Algemeen Dagblad. De zaakwaarnemer heeft ook een afspraak gemaakt met Feyenoord om te praten over de mogelijkheid van een eventuele transfer.
zij was ook in het abe lenstra stadion waar ik werk, met live op 5quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
is dat de vriendin van die ajax pot ?
quote:
3 uur meende ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:42 schreef F1Bas het volgende:
Hoelaat is die wedstrijd eigenlijk?
quote:Zaakwaarnemer Defour: Ajax weer in beeld
--------------------------------------------------------------------------------
8 juli 2006
Feyenoord heeft zich officieel gemeld bij het management van Steven Defour van RC Genk. Paul Stefani, die de belangen van de pas achttienjarige middenvelder behartigt, zegt in AD Sportwereld dat er wel grote concurrentie bestaat. "Maar we hebben een afspraak gemaakt met de technisch directeur van Feyenoord, Peter Bosz", aldus Stefani.
Defour is de speler op wie Ajax jacht maakte, maar die door een geschil over de transfersom niet naar Amsterdam kwam. Genk vroeg volgens het AD liefst 8,5 miljoen euro.Daarop stapte het talent naar de rechter en in juni haalde hij zijn gelijk, want de rechter ontbond zijn contract. Toen had Ajax al Kenneth Perez, Gabri en Roger Garcia gecontracteerd.
"Toch is ook Ajax nu weer in beeld en heeft weer contact met ons opgenomen", stelt Stefani echter. Defour moet bij een vertrek zelf wel een vergoeding betalen aan zijn oude werkgever. Ajax haalde voor het nieuwe seizoen al zeven versterkingen binnen. Technisch directeur Martin van Geel gaf onlangs dan ook aan dat de selectie 'in principe rond' is.
Dan is het maar beter om hem inderdaad te "bewaren" voor het echte werk straks.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:07 schreef Jasza het volgende:
Stam mag zijn schouder nog niet vol gebruiken he.
Ja daarom ga ik ook niet, je weet toch wel dat Ajax wint en met hoeveel en ik heb geen zin om op zo'n klein sportpark met 5000 man te staanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:08 schreef kevin6188 het volgende:
Ach, het eerste oefenpotje. Dat zegt qua opstellingen allemaal niet zoveel. Pas tegen de wat meer aansprekende tegenstanders (onder meer Amsterdam Tournament) begint het echt ergens op te lijken.
Ja, deze Amsterdamse derby moet je wel live kunnen volgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
Is er geen lokale omroep ofzo met een internetstream
Nee AT5 heeft geen radio en RTVNH zend et niet uit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:09 schreef Urquhart het volgende:
Is er geen lokale omroep ofzo met een internetstream
Nou, als ik in augustus een aantal keer heen wil moet ik extreem voorzichtig doen met het geld, dus voor deze wedstrijd is het eigenlijk niet eens in me opgekomen om naartoe te gaan. Al is het nog wel redelijk in de buurt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja daarom ga ik ook niet, je weet toch wel dat Ajax wint en met hoeveel en ik heb geen zin om op zo'n klein sportpark met 5000 man te staan![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:18 schreef Jasza het volgende:
Ik hoorde ze juichen om 15.10, en op ajax netwerk chat werd het net doorgegeven dat het in de 9e minuut 0-1 was door Mitea of Lindenbergh
Post wel ff de scores doorquote:Op zaterdag 8 juli 200LL6 15:21 schreef Jasza het volgende:
2-0 Rosales, blessurebehandeling Gabri maargoed ik kap wel want het zal wel hoog worden![]()
Ja toen werd het 0-10 ofzoquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:25 schreef kevin6188 het volgende:
Was het vorig jaar in één van die oefenwedstrijden (tegen DWV?) niet bij rust nog 0-0?
Ho, je gelooft te snel wat er in die chat gezegd wordquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:27 schreef jobosrulez het volgende:
0 - 3 Gabri
Ja, uiteindelijk nog wel. Maar later werd die eerste helft afgeschoven op het beruchte spitsenprobleemquote:
Idd, die 1-0 klopt sowieso wel, want ik hoorde ze juichenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:32 schreef BadRabbit het volgende:
Wacht nou maar met de tussenstanden tot een meer officieel bericht in de rust ofzoDit schiet niet op
![]()
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:35 schreef Jasza het volgende:
Officieel 0-2, heb net ff gebeld naar Jos voor jullie.
Worden hilarische omroepen in het stadion als hij dit jaar vaker weet te scorenquote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
Nou, ik denk dat we ons nu toch wel zorgen mogen gaan maken. Kut zeg 1-3..
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
Dat wordt het rechterrijtje dit seizoen... Leg je er maar vast bij neerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:36 schreef twi het volgende:
Ik begin me inderdaad al druk te maken over komend seizoen nu
Ja laten we de witte zakdoekjes maar weer tevoorschijn halenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:33 schreef Nashje het volgende:
Ja, die was al gewisseld maar nu er weer ingekomen?? Beetje vreemd ditquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef Jasza het volgende:
5-1 Mitea.
Tsjaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:46 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Ja, die was al gewisseld maar nu er weer ingekomen?? Beetje vreemd dit![]()
Nog steeds een beetje teleurstellendquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:44 schreef Jasza het volgende:
5-1 Mitea.
zekerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje teleurstellend
De aankopen van Feyenoord, die zijn pas teleurstellendquote:
Het komt door die 1 hè. Boakye, Verthongen en van Duin meteen een vrije transfer geven, zij hadden dit moeten voorkomen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje teleurstellend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |