Zou erg jammer zijn als ie wel naar fnoord gaat. Niet echt de transfer waar ie op hoopte denk ik. Is er geen enkele andere club (naast die Duitse) die 'm nog wil hebben dan? Eerst waren het er nog zoveel.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens Radio Rijnmond heeft Steven Defour bevestigd dat hij morgen een onderhoud zal hebben met Feyenoord. De 18-jarige middenvelder verbrak zijn contract bij Racing Genk toen een transfer naar Ajax afketste vanwege de transfersom.
Ik ben blij dat hij geen Ajacied is geworden als hij uiteindelijk alsnog 'gewoon' naar Feyenoord gaat.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:02 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zou erg jammer zijn als ie wel naar fnoord gaat. Niet echt de transfer waar ie op hoopte denk ik. Is er geen enkele andere club (naast die Duitse) die 'm nog wil hebben dan? Eerst waren het er nog zoveel.
Kluivert is niet mislukt bij Newcastle, dat is vooral papegaaien. Er zijn een hoop NUFC-supporters die hem pas gingen missen toen hij weg was. Kluivert had gemeten qua speelminuten het beste gemiddelde van alle spitsen die vorig seizoen bij NUFC speelden. Ook beter dan ene Shearer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:58 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Telkens weer die discussie Kluivert terug ja of nee.
Als je zo denkt dan krijgen ze die kans toch ook niet om zich daar te bewijzen.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:08 schreef Radegast het volgende:
[..]
Kluivert is niet mislukt bij Newcastle, dat is vooral papegaaien. Er zijn een hoop NUFC-supporters die hem pas gingen missen toen hij weg was. Kluivert had gemeten qua speelminuten het beste gemiddelde van alle spitsen die vorig seizoen bij NUFC speelden. Ook beter dan ene Shearer.
Supporters namen het Souness achteraf ook kwalijk dit seizoen dat hij Kluivert zo makkelijk liet gaan, toen ze merkten dat het nu helemaal naadje was voorin bij Newcastle. Die nieuwe manger Roeder (of hoe heet ie) heeft ook gezegd dat Kluivert van waarde had kunnen zijn voor NUFC.
Wat dat betreft is Owen een veel grotere miskoop...
Bij Valencia is ie gewoon mislukt, daar heb je ontegenzeggelijk gelijk in. Je zou kunnen zeggen dat z'n knie hem parten speelde, maar ook een fitte Kluivert had het afgelegd tegen een Villa in de vorm die Villa dit jaar had...
Over de toegevoegde waarde van Kluivert en het eventuele luxeprobleem bij Ajax in de spits, laten we niet vergeten dat wanneer KJH geblesseerd zou raken (ik heb het al afgeklopt) dat we dan maar één spits overhebben die als centrale spits voor enig rendement op die positie zou kunnen zorgen: Charisteas. Babel en Rosenberg hebben op '9' nog vrijwel niks laten zien. Zie ik daar toch liever Kluivert.
Je hoeft geen transfersom voor Kluivert te betalen. Ik zeg: waag de gok. Test z'n knie, laat hem de voorbereiding meetrainen en kijk hoe het gaat. Dan beslissen of je met hem in zee wilt gaan.
Het gaat er bij mij gewoon niet in dat Charisteas, Babel en Rosenberg allemaal weer zullen falen in het centrum van de aanval. Vergeet niet dat ze veelal in een team hebben gespeeld dat niet optimaal draait. Scoren kunnen ze echt wel, het probleem ligt eerder bij de aanvoer. Verder lopen ze nu al aardig lang mee bij Ajax, en het zou stom zijn om ze niet een kans te geven (bij een eventueel uitvallen van Huntelaar natuurlijk).quote:
gniffel...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:49 schreef VoreG het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5764765874906135772&q=jaap+stam
Jaap
Die kop van Kuranyi
Veel plezier ermee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Volgens Radio Rijnmond heeft Steven Defour bevestigd dat hij morgen een onderhoud zal hebben met Feyenoord. De 18-jarige middenvelder verbrak zijn contract bij Racing Genk toen een transfer naar Ajax afketste vanwege de transfersom.
Nee, Feyenoord is er tot nu toe alleen maar minder op geworden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:56 schreef Badabingea het volgende:
Moeten we nu bang worden dan ofzo?
pas zaterdag / zondag toch?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef Pritt het volgende:
Kregen we nou vandaag de straffen voor Juve te horen?
nee maandagquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:24 schreef Pritt het volgende:
Kregen we nou vandaag de straffen voor Juve te horen?
Hij kan ook naar Liverpool, Madrid en nog een paar van die clubs van dat kaliber, dus zet Viera maar uit het hoofdquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:29 schreef Pritt het volgende:
Ok dus dinsdag kunnen we Vieira presenteren.
quote:Als Juventus inderdaad wordt teruggezet naar een lagere divisie, dan wil Fabio Capello de beste spelers van de club uit Turijn op huurbasis meenemen naar zijn nieuwe club Real Madrid.
Het plan van Capello is nog niet officieel bevestigd, maar zou wel voordelig zijn voor De Oude Dame. Bij het verhuren van spelers hoeft Juve de salarissen niet te betalen.
Het zou dan gaan om spelers als Gianluca Zambrotta, Fabio Cannavaro, Emerson, Patrick Vieira, Zlatan Ibrahimovic en David Trezeguet. Daarnaast zou ook Kaká de overstap naar Madrid moeten maken.
Vieira komt dus def. niet...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:33 schreef Freak187 het volgende:
Hoezo mooi gerucht? Wat heeft Ajax hieraan?
zou wel leuk zijn voor ajax , dan hebben ze en sterk middenveld met gabri ernaast , dan kan snijder teminste op de bank gaan zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:29 schreef Pritt het volgende:
Ok dus dinsdag kunnen we Vieira presenteren.
Misschien een mooie follow-up door Ajaxsupporters sites?quote:De supporters van Willem II zijn een gewaagde actie gestart tegen AZ-voorzitter Scheringa. Met de zogehete Ik-rem-niet-voor-Dirk-Scheringa-stickers kun je als fan je ongenoegen uiten over het wegkapen van Willem II-spelers door AZ.
De stickers zijn ontwikkeld door supportersgroep KingZine en hebben als motto 'Voor een eerlijke wereld'. Daarmee doelen de supporters van de Tilburgse club op het wegkopen van diverse spelers door het AZ van Scheringa. Onder andere Augustien en Dembele vertrokken daardoor al richting Alkmaar.
De stickers waren te bestellen via de supporterswebsite van de club: www.tilbo.com. Ze kosten 50 eurocent per stuk plus verzendkosten (een postzegel.) Per postzegel worden maximaal 5 stickers verstuurd. De actie blijkt in Tilburg een doorslaand succes, gezien het feit dat de stickers binnen enkele uren uitverkocht raakten.
Kansloos.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:42 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Normaal ben ik ook niet zo van de andere supporters sites promoten, maar is dit niet wat?
Alsjeblieft niet zegquote:
*kuch*quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
en Kluivert is niet echt de speler die in een invalbeurt van 20min het verschil daadwerkelijk kan maken
quote:
Dat zegt niks over de toekomst. Dat hij blessuregevoelig is lijkt me duidelijk, maar ik hoop dat hij dit seizoen gewoon schadevrij blijft.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Nee, hij raakte voor Jan Lul 3x achter elkaar geblesseerd.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ach, die had iedereen kunnen maken.
Veel te veel eer voor zo'n mannetjequote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:28 schreef Pritt het volgende:
Naja als het anti-Scheringa is wil ik wel een beetje kansloos zijn.
Het is en bljift een vervelend mannetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |