quote:Hoe is het om elke dag in zonde te leven, en te weten dat je na de dood zult verblijven in de eeuwige vuren?
quote:Dragen jullie allemaal een cowboyhoed?
quote:Hoe kan het dat homo's blijven bestaan, ze zorgen immers niet voor nageslacht over het algemeen.
Al snel werden er echt interessante vragen gesteld al blijft het kontneuken blijkbaar een fascinatie door de hele reeks heen voor vooral heteromannenquote:Beste tonks,
Nee alleen de cowboys onder ons dragen een cowboyhoed en soms dragen homo's met carnaval een cowboyhoed. Brokeback is wel een mooie film al zou ik hem niet als specifieke homofilm willen omschrijven maar als een universele film over de onmacht van sommige liefdesrelaties.
kus
SCHomo
Daarna volgen deeltje 2 -5 waarin lesbische sidekick NanKing mee komt helpen, Tha_Erik uit de kast komt en vanitasvanitatumeto.... vertelt over zijn ervaringen als homo met autisme.quote:Wat ik me nou serieus afvraag: sluit de kringspier zich weer of staat hij na verloop van tijd altijd open?
Als er echt animo voor is openen we er toch gewoon 1quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:44 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Waarom niet? Volgens mij zijn al die potten via dat topic in R&P hier naar toe gekomen![]()
Maar goed, ik ben niet zo'n regulier GC bezoeker, dus wellicht wat minder kijk op.
Lesbisch en niet aan ouders vertellen?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:47 schreef SCH het volgende:
Welk topic in R & P heeft ze hier naar toegestuurd?
wat is een homoheterohomootje eigenlijk?quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:53 schreef Bjoro het volgende:
het homoheterohomootje meldt zich ook weer even
gewoon om gezellig mee te lezen![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:53 schreef Bjoro het volgende:
het homoheterohomootje meldt zich ook weer even
gewoon om gezellig mee te lezen![]()
Wat schattigquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Bjoro is een jonge vader met een lichte homo-inslag
![]()
Misschien is dat het probleemquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als er echt animo voor is openen we er toch gewoon 1.
Maar ik denk dat het dan in onz. moet ipv GC aangezien de homo reeks daar ook staat.
* NanKing wacht op de mooie op.
Het mag niet in GC van de modjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:58 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Misschien is dat het probleem, dat het in onz staat...
Ik mis trouwens de M/V in de topictitel
Dat rijmt op nicht.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent SCHneller dan het licht.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat rijmt op nicht.
Ik vind het leuk dat je onze eerste geoute homo uit deze reeks bent, je bent meteen de mascotte.![]()
tja zo noemde SCH me, dus laat ik daar maar aan vast houdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 11:54 schreef NanKing het volgende:
wat is een homoheterohomootje eigenlijk?
Er zijn onderzoeken gedaan en het schijnt zelfs dat het in lesbo relaties meer voorkomt dan in hetero relaties.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:13 schreef Musketeer het volgende:
Gegroet, o nichterige medemensch. Ik vraag me wel eens af of geweld binnen relaties onder homo's vaak voorkomt in vergelijking tot heterorelaties. Weet een van jullie hier iets over misschien?
Ik tel er tot nog toe 3.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:22 schreef Foxxy het volgende:
Leuk trouwens dat er nog redelijk wat potten zijn op fok. Dat wist ik niet.
Ik geloof dat dat wel klopt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:13 schreef Musketeer het volgende:
Ook vraag ik me af hoe het komt dat veel homo's qua voorkeur op geschoren en magere prettyboys vallen, daar waar vrouwen dit alleen op jonge leeftijd aantrekkelijk vinden en later voor de grote brede harige man gaan. Enig idee waar dat vandaankomt? Of is dit gewoon een evil vooroordeel?
Er waren er nog twee in het andere topic. En er zijn er iig nóg twee op Fok.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik tel er tot nog toe 3.
Check anders het l-word topic in TV, of zijn dat dezelfde?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:27 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Er waren er nog twee in het andere topic. En er zijn er iig nóg twee op Fok.
Ik dnek dat ik een uitzondering ben, voor mij hoeft een man niet mager of helemaal glad te zijn (liever niet).quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:13 schreef Musketeer het volgende:
Ook vraag ik me af hoe het komt dat veel homo's qua voorkeur op geschoren en magere prettyboys vallen, daar waar vrouwen dit alleen op jonge leeftijd aantrekkelijk vinden en later voor de grote brede harige man gaan. Enig idee waar dat vandaankomt? Of is dit gewoon een evil vooroordeel?
Oke dan.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:28 schreef NanKing het volgende:
Er zijn er ongv. stuk of 10 op Fok die actief posten. En ook nog een stuk of 5 a 10 die niet vaak posten.
Jeumig, wat weinig. Dan hebben we nog zendingswerk te doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:28 schreef NanKing het volgende:
Er zijn er ongv. stuk of 10 op Fok die actief posten. En ook nog een stuk of 5 a 10 die niet vaak posten.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Om maar meteen het goede voorbeeld te geven, de eerste vraag:
Zijn er (statistisch) meer homoseksuele mannen dan dat er vrouwen zijn?
Ik stel meer vragen dan de gemiddelde hetero ooit zal doen.
Voor mij wel, ben zelf al breed, groot en harig enzoquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik een uitzondering ben, voor mij hoeft een man niet mager of helemaal glad te zijn (liever niet)..
Nou doe maar niet. Straks zit het hele expreszo-forum hierquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:32 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Jeumig, wat weinig. Dan hebben we nog zendingswerk te doen
wast niet eerder tussen de 6 en 10?quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:40 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zijn er meer mannen of vrouwen op de wereld?
1 procent is homoseksueel iig.
Ik dacht altijd dat het 1 wasquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:46 schreef Musketeer het volgende:
[..]
wast niet eerder tussen de 6 en 10?
Daar kom ik niet, daar ben ik te oud voorquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:40 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Nou doe maar niet. Straks zit het hele expreszo-forum hier.
Idem hier. Ik val juist wel op wat gezettere mannen. Beetje love handles kan geen kwaad. Zo'n zak met botten, daar knap ik juist op af.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dnek dat ik een uitzondering ben, voor mij hoeft een man niet mager of helemaal glad te zijn (liever niet)..
Picquote:Op woensdag 5 juli 2006 12:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Voor mij wel, ben zelf al breed, groot en harig enzo
Ik behoor nog wel tot de doelgroep, maar mijn vriendin al jaren niet meer. Daaruit valt op te maken dat ik er geestelijk (op papier nog niet) ook te oud voor benquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:07 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Daar kom ik niet, daar ben ik te oud voor
Precies. En een beetje haar kan ook geen kwaadquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Idem hier. Ik val juist wel op wat gezettere mannen. Beetje love handles kan geen kwaad. Zo'n zak met botten, daar knap ik juist op af.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
Had wel een compliment voor de OP verwacht, NanKing
Ik vind die pic briljant, die man moet cabaretier worden ofzo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:13 schreef SCH het volgende:
Had wel een compliment voor de OP verwacht, NanKing
Foei ken je 'the only gay in the village' nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:18 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Ik vind die pic briljant, die man moet cabaretier worden ofzo.
Oh wat ben jij anders dan ik me had voorgesteldquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ik
Nu ja, dit is een van de weinige plaatjes die ik digitaal heb.
Hmmm rings a bell. Pies en poephumor a la bottom iirc... Was toch een jaar ofzo terug af en toe op veronica? Naja tv is for n00bs anywayquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Foei ken je 'the only gay in the village' niet.
Kijk een keertje naar "Little Brittan".
Nee! Het wordt uitgezonden op ned3. En het is geen poep en pies humor maar geniale Britse humorquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Hmmm rings a bell. Pies en poephumor a la bottom iirc... Was toch een jaar ofzo terug af en toe op veronica? Naja tv is for n00bs anyway
Jeetje, wat een bonk man. Had je ook heel anders voorgesteldquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:22 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
ik
Nu ja, dit is een van de weinige plaatjes die ik digitaal heb.
Seconded.quote:
Hoe hadden jullie me dan voorgesteldquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Jeetje, wat een bonk man. Had je ook heel anders voorgesteld![]()
Slungelige nerdquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hoe hadden jullie me dan voorgesteld
check, zal er eens op letten (tvgids.nl) en mn teevee afstoffen als t erop komt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee! Het wordt uitgezonden op ned3. En het is geen poep en pies humor maar geniale Britse humor. Echt de leukste serie sinds jaren.
Klopt niet, verschillende homo's, verschillende voorkeuren.quote:Op woensdag 5 juli 2006 12:13 schreef Musketeer het volgende:
Gegroet, o nichterige medemensch. Ik vraag me wel eens af of geweld binnen relaties onder homo's vaak voorkomt in vergelijking tot heterorelaties. Weet een van jullie hier iets over misschien?
Ook vraag ik me af hoe het komt dat veel homo's qua voorkeur op geschoren en magere prettyboys vallen,
daar waar vrouwen dit alleen op jonge leeftijd aantrekkelijk vinden
pssst: eMulequote:Op woensdag 5 juli 2006 13:32 schreef Musketeer het volgende:
[..]
check, zal er eens op letten (tvgids.nl) en mn teevee afstoffen als t erop komt.
thanks
Ik ben geen expert, hoor, verre van zelfs. Het enige waar ik dingen vanaf weet is het "uit-de-kast-komen"-gebeuren. Voor de rest stel ik alleen maar vragenquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:31 schreef Stroekie het volgende:
Zal ik hier Vanitasvanitatumetomniava en The Erik en consorten eens komen versterken nu aanvoerder SCH op vakantie gaat?
Doe'k wel vaker, is het niet, Stroekie?quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet![]()
Foei zo breng je mensen nog op ideeen![]()
idd. tvpquote:Op woensdag 5 juli 2006 13:26 schreef Kimske het volgende:
Echt dit is zo'n knus topic!
Ik meld me weer, tevens teeveepee:P
Hmmm daarover nog een vraag: hoeveel % van de homo's/lesbo's in Nederland zou nog in de kast zitten gokken jullie? Als ik mn vrienden/bekenden uit de sien moet geloven zit Nederland vol met latent nichterige huispapa's en stiekeme butch moedertjes.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, hoor, verre van zelfs. Het enige waar ik dingen vanaf weet is het "uit-de-kast-komen"-gebeuren. Voor de rest stel ik alleen maar vragen.
Ik heb géén idee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:55 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Hmmm daarover nog een vraag: hoeveel % van de homo's/lesbo's in Nederland zou nog in de kast zitten gokken jullie? Als ik mn vrienden/bekenden uit de sien moet geloven zit Nederland vol met latent nichterige huispapa's en stiekeme butch moedertjes.
Ah, jij ook een partner uit een andere doelgroep? (12 jaar verschil hier).quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:15 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik behoor nog wel tot de doelgroep, maar mijn vriendin al jaren niet meer. Daaruit valt op te maken dat ik er geestelijk (op papier nog niet) ook te oud voor ben.
Nou, ik woon in een klein dorp, en dan zie ik wel eens vrouwen, met kids en al, waarvan ik denk "meid, ga eens lekker naar een pottencafé en er gaat een wereld voor je open".quote:Op woensdag 5 juli 2006 13:55 schreef Musketeer het volgende:
[..]
Hmmm daarover nog een vraag: hoeveel % van de homo's/lesbo's in Nederland zou nog in de kast zitten gokken jullie? Als ik mn vrienden/bekenden uit de sien moet geloven zit Nederland vol met latent nichterige huispapa's en stiekeme butch moedertjes.
Thanks!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef petre86 het volgende:
ik heb het idee van een lesboreeks ff laten vallen in onz-feedback: [FB] Geniet hier van het blauw van ONZ.
Ik neem aan alleen voor de slowchat. Voor vragen te beantwoorden die mensen hier stellen hebben we ze wel nodig.quote:
neeej zeg! die blijven hier gezellig, zònder rellenquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:14 schreef NJ het volgende:
Voor een paar foto's van geile dames is in elk topic ruimte.
Behalve dan bij die homo's.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:15 schreef NJ het volgende:
En serieus.
Ik heb geen idee. Nog nooit een lesbo-topic in ONZ gezien, dus ik weet niet of het zal lopen, of er publiek voor is, of het in de weg zit.
Laat de dames eens een leuk topic openen en kijk of het wat is. Of nieuw bloed in de homo reeks, misschien wordt die dan ook wat lurkbaarder voor de rest van ONZ.
Nou, keihard uitgekotst... Maar er wordt wel met enig onbegrip gereageerd denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:22 schreef Musketeer het volgende:
Nou k toch bezig ben nog eentje: Klopt het dat homo's en lesbo's die eens een keertje een hetero relatie/flirt aangaan door de scene keihard uitgekotst worden a la Chasing Amy?
Ja, daarom ben ik persoonlijk dus huiverig voor onz. Maar, misschien zie ik het wel verkeerd.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
neeej zeg! die blijven hier gezellig, zònder rellen
antwoord van NJ:
[..]
[..]die eerste reactie.. hetero's
Wij (het mannelijke deel) jagen ze wel wegquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:33 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik persoonlijk dus huiverig voor onz. Maar, misschien zie ik het wel verkeerd.
daar heb je het eerste topic wel last van denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:33 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik persoonlijk dus huiverig voor onz. Maar, misschien zie ik het wel verkeerd.
Dat ligt wel wat gevoelig inderdaad. Zie Mathilde Santing en Karin Spaink die ineens met een man gingen of Jan Rot die ineens met een vrouw trouwde. Ik kom het bij mannen niet zo heel erg veel tegen eigenlijk dat ze zich echt 'bekeren', volgens mij komt dat bij vrouwen wat meer voor. Misschien ook omdat sommige lesbo's hun keuze soms ook tijdelijk als een politiek statement zien.quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:22 schreef Musketeer het volgende:
Nou k toch bezig ben nog eentje: Klopt het dat homo's en lesbo's die eens een keertje een hetero relatie/flirt aangaan door de scene keihard uitgekotst worden a la Chasing Amy? Ik heb iets van een jaartje terug kort iets gehad met een meid die zichzelf tot dan toe tot de lesbo's rekende en die zei ook dat ze bei dr vriendinnen erg voorzichtig moest zijn met het doen van mededelingen omdat daaar best wel eens lullig op gereageerd zou kunnen worden. Je zou juist van zo'n gemeenschap verwachten dat ze toch een betje open minded zouden zijn wat dat betreft.
Zo ken ik iemand die jong was in de tijd van de 2e emanicipatiegolf (jaren 70 ergens), die mocht niet eens in het vrouwenhuis komen omdat ze met een man ging...quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef SCH het volgende:
Misschien ook omdat sommige lesbo's hun keuze soms ook tijdelijk als een politiek statement zien.
Ik blijf het met de eerste alinea niet eens, het klopt namelijk niet. En waarom zijn prettyboys gelijk vrouwtjes en stoere mannen gelijk mannetjes? Een hetero prettyboy is toch ook niet gelijk een vrouwtje?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:53 schreef Musketeer het volgende:
2. Magere, geschoren prettyboys zijn popi onder de brede harige nichten en omgekeerd. Er zijn dus eigenlijk wel degelijk "mannetjes homo's" en "vrouwtjes homo's"
- Hoe wordt er binnen de homo gemeenschap tegen bi mannen aangekeken?
daarom stonden er ook aanhalingstekens bij, ik bedoelde het symbolisch. Alhoewel het wel degelijk gaat over het meer of minder prominent aanwezig zijn van testosteron-geinduceerde eigenschappen, vandaar dus mijn benaming. Maar het is dus geen 100% regel begrijp ik, eerder 80%?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik blijf het met de eerste alinea niet eens, het klopt namelijk niet. En waarom zijn prettyboys gelijk vrouwtjes en stoere mannen gelijk mannetjes? Een hetero prettyboy is toch ook niet gelijk een vrouwtje?
Ik denk echt dat t net als bij mannen en vrouwen is: de ene man houdt van volle vrouwen, de ander van slanke vrouwen, de ene vrouw wil een gespierde man, de andere vrouw wil een man bij wie je wat vast kunt pakken. In mijn omgeving heb ik alle 'mannetje-vrouwtje' combinaties gezien. Maar ja, er zijn vast homo's die hun eigen kijk hierop hebbenquote:Op woensdag 5 juli 2006 16:11 schreef Musketeer het volgende:
[..]
daarom stonden er ook aanhalingstekens bij, ik bedoelde het symbolisch. Alhoewel het wel degelijk gaat over het meer of minder prominent aanwezig zijn van testosteron-geinduceerde eigenschappen, vandaar dus mijn benaming. Maar het is dus geen 100% regel begrijp ik, eerder 80%?
Maar wat is er mis mee als een kerel liever een relatie heeft met een vrouw maar graag af en toe sex heeft met een vent, zien "jullie" (let op de aanhalingstekens) dat dan als iemand die wel de lusten wil maar niet de lasten?
Oke duidelijk, ben ik het ook helemaal mee eens, maar even overwegend dat homo's de grootste vreemdgaande sletten zijn die er bestaan (met of zonder medeweten danwel goedkeuring van hun partner, en uitzonderingen daargelaten), als ie zich ergens in een darkroom laat aflebberen/nemen door een vent, wat boeit het dan of er thuis op de bank een man of een vrouw zit?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:22 schreef BB_Koning het volgende:
Er is niks mis mee als je van tevoren vertelt hoe het zit, maar een relatie aangaan met iemand, wetend dat jij het om de seks doet en de ander niet, is verkeerd.
Ik weet nie tof ik nu het juiste antwoord geef, maar: vreemdgaan is hoe dan ook verkeerd?quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Musketeer het volgende:
als ie zich ergens in een darkroom laat aflebberen/nemen door een vent, wat boeit het dan of er thuis op de bank een man of een vrouw zit?
Ik ken ook veel homo's die nooit met een vrouw naar bed zijn geweest maar mij boeit dat allemaal niet zo. Het is voor veel mensen wel een vraag of ik het wel eens met een vrouw gedaan heb. Waarom is dat voor mensen toch zo interessant?quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:53 schreef Musketeer het volgende:
@SCH: de meeste homo's die ik ken (zijn er eigenlijk helemaal niet zo veel) beweren wel op zn minst 1 keer het geprobeerd te hebben met een vrouw, met wisselend succes. Ken er 1 die de arme meid in bed onder gekotst heeft na een poging oraal haar geslachtsdeel te plezieren, verder val je natuurlijk als je dat vaker doet in het vakje bi, en dat is iig bij vrouwen best wel maatschappelijke geaccepteerd, onder homo's zou ik niet durven zeggen hoe er over bi mannen wordt nagedacht, maar k heb al zo veel gevraagd heh.
Nou ik wel. Het lijkt me bijvoorbeeld ingewikkeld om als homo op een partij te stemmen die homoseksualiteit afkeurt of niet zoveel op heeft met homorechten. Je ziet wel dat homo's zich bij allerlei partijen thuis voelen tegenwoordig: van Michiel Smit tot Joop Wijn. In de politiek zijn juist bij het CDA verrassend veel homo's.quote:Verder vraag ik me af hoe fucked up/gefrustreerd je moet zijn om je sexuele voorkeur aan een politieke voorkeur te verbinden, daar kan ik echt met me kop niet bij.
Lang niet alle potten zijn zo feministisch - dat is echt iets van de jaren 60/70.quote:Toch nog een paar nieuwe vragen dus:
- Zijn lesbo's qua politieke voorkeur overwegens links vanwege het feminisme?
Daar heb ik geen antwoord op, zo'n algemene vraag. Gewoon als bi-mannen denk ik. Of bedoel je iets in het bijzonder?quote:- Hoe wordt er binnen de homo gemeenschap tegen bi mannen aangekeken?
Daar vind ik niks van want ik ken ze nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:16 schreef dwerg het volgende:
Wat vind je van Josie and the pussycats, SCH?
Ja, ik ben momenteel de lesboliteratuur aan het bijlezen, verslaafd aan The L-Word, en koop regelmatig lesbodvd's.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel een vraag aan andere homo's en lesbootjes. Lezen jullie specifieke homoboeken/literatuur en houden jullie in de gaten wat er op dat gebied aan films en zo uitkomt?
ik vind mainstreamfilms wel leuk, maar ben tegenwoordig veelal bezig om gayfilms te dwnldnquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Lezen jullie specifieke homoboeken/literatuur en houden jullie in de gaten wat er op dat gebied aan films en zo uitkomt?
Oh ja, echte homo's lezenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
Ik kan jullie in ieder geval de romans van David Leavitt aanraden.
Doen we een iets andere vraag, how about transsexuals?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:16 schreef SCH het volgende:
Daar heb ik geen antwoord op, zo'n algemene vraag.
Dat is geen specifieke homovraag denk ik. Waarom zo ik anders over de Kellys denken dan een hetero?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doen we een iets andere vraag, how about transsexuals?
Mjah, kan toch best verschil inzitten denk ik, ken er eentje die samenleeft met een vrouw en dus technisch gezien (nu dan) lesbisch is maar ook door andere lesbo's niet geaccepteerd wordt. In hun ogen blijft zij een kerel.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is geen specifieke homovraag denk ik. Waarom zo ik anders over de Kellys denken dan een hetero?
Moet je dat weten dan? Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef _The_General_ het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom andere mensen moeten weten dat iemand homo is...
Leg uitquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:31 schreef Timmah het volgende:
* Timmah wil ook eens in dit topic. Leuk leesvoer.
G-gewoon.quote:
Ja, dit topic gaat over homofilie en [HOMO] meer over alledaagse dingen van gewone en rare mensen die homofiel zijn. Wellicht is uiteindelijk de laatste toch de meest interresantste om je nieuwsgierigheid op te botvieren, mits je geduld hebt.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
G-gewoon.. In tegenstelling tot [HOMO] gaat het ook nog wel eens ergens over enzo.
.
Leuk om te lezen en wie weet pik ik als beginnend heaumeau nog wat op ofzo.quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, dit topic gaat over homofilie en [HOMO] meer over alledaagse dingen van gewone en rare mensen die homofiel zijn. Wellicht is uiteindelijk de laatste toch de meest interresantste om je nieuwsgierigheid op te botvieren, mits je geduld hebt.
Je denkt toch niet dat ik jou ooit zal verlaten hequote:
1) Het feminisme zoals in de jaren 60/70 leeft totaal niet meer onder de lesbo's. Er worden vaak zelfs verwijten gemaakt van oudere lesbo's dat we niet meer voor 'ons' zelf opkomen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:53
- Zijn lesbo's qua politieke voorkeur overwegens links vanwege het feminisme?
- Hoe wordt er binnen de homo gemeenschap tegen bi mannen aangekeken?
Een vriendin van mij is als jongetje geboren en ervaart het zelfde.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah, kan toch best verschil inzitten denk ik, ken er eentje die samenleeft met een vrouw en dus technisch gezien (nu dan) lesbisch is maar ook door andere lesbo's niet geaccepteerd wordt. In hun ogen blijft zij een kerel.
Heterovrouwen kunnen wel normaal tegen haar doen.Heteromannen vinden er niks van omdat ze het niet verteld en best een lekker wijf is geworden.
Homo mannen daarvan weet ik niet wat ze er van denken?
Het is niet dat mensen het per sé moeten weten ik schreeuw het niet rond dat ik een vriendin heb maar ik zal het nooit ontkennen of een vraag er over ontwijken.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef _The_General_ het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom andere mensen moeten weten dat iemand homo is...
Welkom!quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:03 schreef Timmah het volgende:
[..]
Leuk om te lezen en wie weet pik ik als beginnend heaumeau nog wat op ofzo.
* Timmah zit al klaar met zn kladblokje.
Heel veel plezierquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat Italiaanse mannen kijken en met heel Italie het WK vieren - tot over 2 weken
Merci.quote:
Wanneer draait dat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:51 schreef SCH het volgende:
Little Britain
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.bbc.co.uk/comedy/littlebritain/
ik vind het een tof plan!quote:Op woensdag 5 juli 2006 11:46 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als er echt animo voor is openen we er toch gewoon 1.
Maar ik denk dat het dan in onz. moet ipv GC aangezien de homo reeks daar ook staat.
* NanKing wacht op de mooie op.
dekseltjes in de OPquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ga er nu eentje openen dan. Nog ideeën voor de OP?
Toevallig!quote:Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Ah, jij ook een partner uit een andere doelgroep? (12 jaar verschil hier).
[..]
Nou, ik woon in een klein dorp, en dan zie ik wel eens vrouwen, met kids en al, waarvan ik denk "meid, ga eens lekker naar een pottencafé en er gaat een wereld voor je open".
Of het zijn gewoon manwijven, kan ook![]()
Minder leuk verhaal:quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer een vraag.
Eigenlijk vooral aan de lesbische garde. Krijgen jullie vaak de "oh zo leuke" vraag: "wil je niet een keer een triootje?" van mannen als ze doorkrijgen dat jullie lesbisch/potten/tommies zijn?
Het was gewoon vreselijk kwetsend op de een of andere manier. En vooral erg genant. Want hij was serieus, het was geen grapje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, dat zijn de rotte verhalen inderdaad. Opdringerig, en dan even later schijnheilig doen en jullie zwart proberen te maken.
Ik heb wel vaker dat soort dingen meegemaakt. Op mijn middelbare school-gala had ik als enige een meisje mee ipv een jongen (ik was toen net een half jaar uit de kast). Toen kwamen de mannen ook steeds om een trio vragen en waren ze vreselijk handtastelijk. Het gekke is dat docenten er dan niks van durven zeggen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:28 schreef lordmedelo het volgende:
Getsie Foxxy, wat een rotverhaal... Ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt.
Wel gehoord van vriendinnen dat zatte kerels roepen "dat ze een keer een goeie beurt moeten hebben en dat ze dan wel hetero worden".
Waar wonen jullie in de buurt?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:29 schreef lordmedelo het volgende:
@madcat, wij (lesbokoppel) hebben precies hetzelfde probleem. Eigenlijk geen lesbokroeg o.i.d. in de buurt en al helemaal niet voor ons (32 en 44).
Noord-Limburg, driehoek Eindhoven-Venlo-Weert, waarvan Weert of Venlo de meest logische optie was.quote:
Waarom zie je er tegenop om naar zo'n kroeg te gaan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:27 schreef madcat het volgende:
Hoi, ik lees ook al een hele tijd mee (leuke topics trouwens!), en heb nu ook een vraag
Ik woon al een hele tijd samen met mijn vriend, maar onze sociale contacten bevinden zich eigenlijk alleen in de hetero-scene. Over het algemeen prima, maar we zouden het beiden leuk vinden om ook wat medehomo's te leren kennen. Ik zie er een beetje tegenop om naar een homodisco/kroeg te gaan, weet iemand ook andere manieren om mede homo's of homostellen te ontmoeten![]()
Hm, daar ben ik nooit uitgeweest. Ik kom uit de buurt van Utrecht. Daar is ook vrij weinig meer te doen. Af en toe een Pann-feest. En soms naar de Rits. En daar zijn dan wel weer wat ex-en van mijn vriendinquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:33 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Noord-Limburg, driehoek Eindhoven-Venlo-Weert, waarvan Weert of Venlo de meest logische optie was.
Eindhoven, been there done that to many ex-en
Nou, ik snap het wel. Mijn vriendin en ik zijn weleens in een poging "wij moeten ons meer bewegen in de scene" mensen te ontmoeten naar een lesbokroeg geweest. Daar werden wij vervolgens door een paar 18jarige chicks aangestaard als "wat moeten jullie stelletje bejaarden nou hier?".quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zie je er tegenop om naar zo'n kroeg te gaan?
Niet dat ik expert ben, of verstand heb van kroegen![]()
Ja, wat dat is met mijn leeftijdsgenoten... Ik weet het niet. Maar die grietjes moet je gewoon negeren. In Utrecht valt het wel, de gemiddelde leeftijd ligt daar wel op 30.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:39 schreef lordmedelo het volgende:
[..]
Nou, ik snap het wel. Mijn vriendin en ik zijn weleens in een poging "wij moeten ons meer bewegen in de scene" mensen te ontmoeten naar een lesbokroeg geweest. Daar werden wij vervolgens door een paar 18jarige chicks aangestaard als "wat moeten jullie stelletje bejaarden nou hier?".
Daarna naar het COC, was ook niks. We voelden ons doodongelukkig.
Ik voelde me net of ik voor het eerst naar een lesbobar ging, terwijl ze me daar vroeger elke avond naar buiten moesten vegen.![]()
Weet ik niet, het idee dat iedereen elkaar daar al kent en ik/wij nog niemand is wat engquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom zie je er tegenop om naar zo'n kroeg te gaan?
Niet dat ik expert ben, of verstand heb van kroegen![]()
Je moet juist zorgen dat ze je niet kennen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:41 schreef madcat het volgende:
[..]
Weet ik niet, het idee dat iedereen elkaar daar al kent en ik/wij nog niemand is wat eng![]()
Maar misschien is dat onzin en moeten we gewoon eens de stoute schoenen aantrekken, en er heen gaan....
Ik heb dat probleem ook (alleen ben ik wat jongerquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:41 schreef madcat het volgende:
[..]
Weet ik niet, het idee dat iedereen elkaar daar al kent en ik/wij nog niemand is wat eng![]()
Maar misschien is dat onzin en moeten we gewoon eens de stoute schoenen aantrekken, en er heen gaan....
Je moet gewoon gaan! Ik vond het ook doodeng, maar als je er eenmaal een kwartier bent, merk je dat je je op je gemak voelt. Als die vriend van je geen rare vrienden heeft tenminstequote:Op donderdag 6 juli 2006 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem ook (alleen ben ik wat jonger), maar ik ben nog nooit naar een homokroeg geweest, wel al tijden van plan, en een vriend van mij zou mij wel meenemen, maar hij ként daar mensen, en dan ben ik bang dat ik er zo onwennig bijsta en me totaal niet kan vermaken.
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het er nog wel ooit van komt, maar als puntje bij paaltje komt haak ik toch weer af.
Dat is het een beetje, ik kén zijn vrienden niet. En hij zei dat hij met hun "uit zijn dak gaat" en "alle remmen los". Dan weet ik dus echt niet wat ik kan verwachtenquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:45 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Je moet gewoon gaan! Ik vond het ook doodeng, maar als je er eenmaal een kwartier bent, merk je dat je je op je gemak voelt. Als die vriend van je geen rare vrienden heeft tenminste.
Ach, ik vind uit je dak gaan in kroeg sowieso een soort van onmogelijk. Ik denk dat je je er niet al te veel bij moet voorstellen. Gewoon een keertje meegaan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is het een beetje, ik kén zijn vrienden niet. En hij zei dat hij met hun "uit zijn dak gaat" en "alle remmen los". Dan weet ik dus echt niet wat ik kan verwachten.
Gewoon plezier hebben, beetje dansen en ouwehoeren en laat naar bed gaan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is het een beetje, ik kén zijn vrienden niet. En hij zei dat hij met hun "uit zijn dak gaat" en "alle remmen los". Dan weet ik dus echt niet wat ik kan verwachten.
Ik ben het ook echt van plan. Ooit. Een vriendin van mij zei wel dat ze ook wel meeging (gewoon om te zien hoe het daar is) en dat is op zich wel een tof idee, dat er ook iemand is die het allemaal wat kan relativeren.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:53 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Gewoon plezier hebben, beetje dansen en ouwehoeren en laat naar bed gaan?
Zoiets?
Ga gewoon eens mee. Heb je het ook meegemaakt. Dan weet je ook of je zoiets leuk vind of niet.
Je moet er niet te veel over nadenken. Gewoon gaan. Ik zat ooit om 21.00 uur achter de pc, zonder plannen om uit te gaan en om 22.00uur stond ik in de Wolkenkrabber in Utrecht, meegesleept door een vage kennis.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het ook echt van plan. Ooit. Een vriendin van mij zei wel dat ze ook wel meeging (gewoon om te zien hoe het daar is) en dat is op zich wel een tof idee, dat er ook iemand is die het allemaal wat kan relativeren.
Toen ik voor het eerst 'uitging' (om het zo maar uit te drukken) gierden de zenuwen me ook door de keel, maar heb een super avond gehad hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben het ook echt van plan. Ooit. Een vriendin van mij zei wel dat ze ook wel meeging (gewoon om te zien hoe het daar is) en dat is op zich wel een tof idee, dat er ook iemand is die het allemaal wat kan relativeren.
haha, ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'. Maar ik vind ook dat je gewoon moet gaanquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb dat probleem ook (alleen ben ik wat jonger), maar ik ben nog nooit naar een homokroeg geweest, wel al tijden van plan, en een vriend van mij zou mij wel meenemen, maar hij ként daar mensen, en dan ben ik bang dat ik er zo onwennig bijsta en me totaal niet kan vermaken.
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het er nog wel ooit van komt, maar als puntje bij paaltje komt haak ik toch weer af.
Ik ken wat mensen via Expreszo. Toen ik net uit de kast was, was ik nogal euh.. op zoekquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef madcat het volgende:
[..]
haha, ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'. Maar ik vind ook dat je gewoon moet gaan
Maar wat ik mij dus afvraag is of er naast het COC, en naast kroegen ook nog andere manieren zijn om in contact te komen met andere homo's? Iemand ervaringen?
Hey Erik,quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb wel wat mensen op msn, maar als er iets is wat ik eng vind dan zijn het wel meetsquote:
Ja, daar heb ik wel eens van gehoord, ik ga vanavond wel eens op die website kijken. Dankjewel alvast!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien zoiets, ik ken niemand die er ervaring mee heeft, maar het lijkt me een soort neutrale praatgroep:
http://www.kringen.nl/index.htm
Mijn eerste meet was gelijk de Eerste Grote Fok! HOMO-Meet... huuuuuuuuuuquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik heb wel wat mensen op msn, maar als er iets is wat ik eng vind dan zijn het wel meets. Ik kom er wel, langzaam maar zeker, zo lang ben ik ook nog niet eens "uit de kast", en zelfs nog niet helemaal (gezin weet het, en goede vrienden op school).
Waren de lesbo's van die tijd niet erg hetrofoob en hadden een ongelovelijke hekel aan alles wat maar een man was? Hoewel ik de jaren 60/70 niet echt heb meegemaakt, maar dit viel mij nog steeds op in de jaren '80.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:54 schreef NanKing het volgende:
[..]
1) Het feminisme zoals in de jaren 60/70 leeft totaal niet meer onder de lesbo's. Er worden vaak zelfs verwijten gemaakt van oudere lesbo's dat we niet meer voor 'ons' zelf opkomen.
Er zit een kern van waarheid in maar zo overdreven als in de 60s hoeft het van mij niet. De vrouwenhuizen waar je alleen in mocht komen als je een vrouwelijke partner had ed. is mij net een brug te ver.
Misschien dat lesbo's procentueel gezien meer links stemmen maar dat heeft niets met het feminisme an sich te maken denk ik. Ik heb overigens een vriendin (lesbeau) in mijn vriendenkring waar ik aardig wat verhitte discussies mee heb omdat zij zo rechts is.
NIet alle lesbo's waren zo. Het is zelfs zo dat de veel vrouwen die toen met een vrouw samenwoonde later getrouwd zijn met een man. Lesbisch zijn was een statement toen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:19 schreef Monus het volgende:
[..]
Waren de lesbo's van die tijd niet erg hetrofoob en hadden een ongelovelijke hekel aan alles wat maar een man was? Hoewel ik de jaren 60/70 niet echt heb meegemaakt, maar dit viel mij nog steeds op in de jaren '80.
Maar wanneer wordt een trans dan wel geaccepteerd?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:54 schreef NanKing het volgende:
Een vriendin van mij is als jongetje geboren en ervaart het zelfde.
Je zou juist verwachten dat de lesbo gemeenschap tolerant is tov transgender, maar dat valt mij vies tegen.
We hadden een keer een meeting van een chatbox () en zij kwam dus niet en was dus ook niet welkom, omdat ze nog steeds als man gezien wordt.
Die vriendin van mij is nog niet helemaal klaar maar toch zie ik haar als een vrouw.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:05 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar wanneer wordt een trans dan wel geaccepteerd?Ik bedoel bij de dame die ik ken is alles 6 of 7 jaar geleden al "afgerond".
Ik vind het echt frappant dat heterovrouwen wel normaal kunnen doen maar lesjes niet.Is het misschien een gevoel van concurrentie?
Hihi, dan komt zoiet sop tv en dan zap je angstavallig weg als je ouders naast je zittenquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Vraag:
Komt het iemand bekend voor dat toen je nog niet "uit de kast" (,er moet toch een andere nederlandse benaming voor zijn?) was dat het leek alsof er over veel meer "homoseksuele dingen" gebeurde?
Dus bijvoorbeeld; in series een relatie tussen twee van hetzelfde geslacht, datingshows met homo-kandidaten, talkshows met homoseksuele gasten, nieuwsberichten over parades enzo...
Daar stoor ik me uberhaupt vreselijk aan, die instelling. Ook van meisjes uit zelf. Ik ben biseksueel, maar alle meisjes die ik tegenkom zijn OF van die standaardpotten (klein hanekammetje, piercings en streepjespolo op een strakke spijkerbroek), en daar val ik gewoon niet op (no offence) OF van die aandachtsgeilende heteromeisjes die om het hardst roepen dat ze ZOOOO biseksueel zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer een vraag.
Eigenlijk vooral aan de lesbische garde. Krijgen jullie vaak de "oh zo leuke" vraag: "wil je niet een keer een triootje?" van mannen als ze doorkrijgen dat jullie lesbisch/potten/tommies zijn?
He, dat is herkenbaar, dat had ik vroeger ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:18 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hihi, dan komt zoiet sop tv en dan zap je angstavallig weg als je ouders naast je zitten![]()
![]()
Ja, precies, dat gevoel had ik ook altijd.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:47 schreef madcat het volgende:
[..]
He, dat is herkenbaar, dat had ik vroeger ookAls er zo'n item op tv was had ik altijd het idee dat ze naar me aan het kijken waren om te zien hoe ik reageerde...
Bij mij is 't nu eigenlijk omgekeerd, ik zit te kijken hoe zij reagerenquote:
Euh, niet echt. Maar bij mijn ouders thuis keken we alleen staatstelevisie en daar werd 't vaak zeer neutraal gebracht. Net zoals in mijn omgeving. Wel dat een mannelijk homopaar in het dorp woonden, maar dat die dan ook seks met elkaar bedreven durfde ik niet aan te denken en het werd ook nooit aan de orde gebracht bij seksuele voorlichting ofzo. Ik heb zo 't idee dat het samenwonen van mannen ok was maar over echte liefde en seks enzo werd nooit over gesproken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Vraag:
Komt het iemand bekend voor dat toen je nog niet "uit de kast" (,er moet toch een andere nederlandse benaming voor zijn?) was dat het leek alsof er over veel meer "homoseksuele dingen" gebeurde?
Dus bijvoorbeeld; in series een relatie tussen twee van hetzelfde geslacht, datingshows met homo-kandidaten, talkshows met homoseksuele gasten, nieuwsberichten over parades enzo...
Oeh, herkenbaar.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Als iedereen denkt dat lesbische/bimeisjes er alleen maar zijn ter meerdere eer en glorie ende vermaak voor mannen maak je de acceptatie voor vrouwen die oprecht op vrouwen vallen zo ontzettend onmogelijk. Lesbisch vriendinnetje kan niet hand vasthouden met haar vriendin in de Amsterdamse tram omdat ze uitgescholden werd, maar als ze in de disco zouden staan te bekken staan er kwijlende mannen omheen.
[/frustratie ventileren]
Dat zaten mijn moeder en ik ook te kijken, ik hield mijn mond dicht en mijn moeder ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:56 schreef BB_Koning het volgende:
Effe een anekdote:
We keken Desperate Housewives. Andrew (hij is biseksueel of gay, ik weet het niet) kwam thuis van een avondje uit met zn vriendje en zoende zn vriendje gedag. Mn moeder: huh, is hij homo? Wat zeik ik toen in alle paniek: nee, dat doet hij om zn moeder dwars te zitten![]()
Later kwam Bree (moeder) Andrews kamer binnen en trof hem in bed aan met zn vriendje. Deze keer zei mn moeder niks, maar ik zei toen uit het niets: zie je, hij wil zn moeder op de kast jagen![]()
![]()
Gewoon terug roepen doe ik ook altijdquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:57 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Oeh, herkenbaar.
Een paar jaar geleden was ik nog bezig met 'uit de kast komen' zeg maar. In die tijd leerde ik een leuke jongen kennen, en ik vertelde hem (na veel wikken en wegen) dat ik ook op vrouwen viel.
Echt, die reactie was zo een turn-off"omg GHEYL! Ik heb ALTIJD al een trio willen hebben!
![]()
" Ik schaamde me dood.
En een paar weken geleden liep ik met een vriendin, hand in hand, door de stad. Doen we opzich wel vaker, nooit problemen mee gehad. Maar die dag werden we echt verschillende keren nageroepen.![]()
Bij mij hangt het er wel een beetje vanaf wat er dan op tv is.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij mij is 't nu eigenlijk omgekeerd, ik zit te kijken hoe zij reageren.
Wat roep je dan terugquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon terug roepen doe ik ook altijd.
Raar eigenlijk.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb zo 't idee dat het samenwonen van mannen ok was maar over echte liefde en seks enzo werdt nooit over gesproken.
"Ja is goed met niet met jou" of "Morgen ok?" zoiets.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat roep je dan terug?
Als iemand roept: "Hé, NanKing! Triootje?!"
Dat is ook altijd het weinige wat je op TV ziet als het over homoseksualiteit gaat. Heel veel mensen hebben nu eenmaal de associatie homo = halfnaakt op een boot met een rose boa. En dat vind ik zo jammer eigenlijk. Het krijgt zo'n carnavalssfeertje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:59 schreef madcat het volgende:
Maar om nou samen met ze naar een gay pride parade op tv te gaan kijken![]()
Jamaar, jamaar. Wat moet ik roepen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon terug roepen doe ik ook altijd.
Maybe, accepteer het zelf ook niet echt omdat ze nogal veel mannelijke trekjes heeft.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien accepteren hetero's het ook niet echt, maar houden ze hun mond erover.
Misschien al gevraagd maar wat is de motivatie van die groep?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die vriendin van mij is nog niet helemaal klaar maar toch zie ik haar als een vrouw.
De lesbo's die het niet accepteren zijn hannenmaters.
Ik ben al zo vaak met dat soort mensen in discussies gegaan een fatsoenlijk antwoord komt er niet uit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Misschien al gevraagd maar wat is de motivatie van die groep?Ik bedoel ze vallen op vrouwen maar dan hoef je toch niet automatisch een hekel aan kerels te hebben?
Beperkt die haat zich tot hetero mannen of zijn homo's ook meteen aan de beurt?
Ik krijg altijd een beetje het gevoel dat ze zich achtergesteld voelen oid door mannen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben al zo vaak met dat soort mensen in discussies gegaan een fatsoenlijk antwoord komt er niet uit.
Ik heb heb maar opgegeven.
quote:[b]Op donderdag 6 juli 2006 16:08
Kwam ook wel eens de gay palace uit in Rotterdam, stopte er ineens een auto naast ons, of ik zin had in een triootje.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als er onder de lesbo's mannenhaters zijn, zijn er dan onder de homo's ook vrouwenhaters? Want daar heb ik nog nooit iemand over gehoord.
Eeeewquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef luisje het volgende:
Kwam ook wel eens de gay palace uit in Rotterdam, stopte er ineens een auto naast ons, of ik zin had in een triootje.![]()
![]()
Klopt maar die hebben meestal geen hekel aan vrouwen in het algemeen toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die zijn er ook.
Er zijn homo's die een schrufthekel hebben aan lesbo's, en geen moment voorbij laten gaan om je dat te laten weten.
Er zullen er vast wel zijn denk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klopt maar die hebben meestal geen hekel aan vrouwen in het algemeen toch?
Ik ben ze nog nooit tegengekomen iig.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef NanKing het volgende:
[..].
Een tijd geleden ging ik uit met wat vrienden en mijn vriendin erbij.
Biedt er een gozer ons een paar drankjes aan (vriendin en mij dus), ik dacht ach lekker gratis zuipen.
Even later begon hij dat hij ons mee wilde nemen naar zijn auto enzo ik zeg; nou we zijn lesbisch. Hij zegt 'dus'?
Ik zeg we doen het alleen met vrouwen, toen viel het kwartje nog niet.
Dus ik loop naar buiten en geef mijn vriendin een passionele zoenom te kijken of het kwartje viel.
Maar nee, wie stond er bij het raam te kwijlen.
Een half uurtje later is hij toch maar afgedropen na ons nog wat drankjes aan te bieden.
Soms moet je gewoon gebruik maken van de situatie.
Waar mensen zich wel niet druk (als in schurfthekel hebben aan) om kunnen maken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die zijn er ook.
Er zijn homo's die een schrufthekel hebben aan lesbo's, en geen moment voorbij laten gaan om je dat te laten weten.
Voor mij is dat gevoelsmatig toch meer donkerblauw, hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor homomannen is er de kleur roze die onherroepelijk geassocieerd wordt met homoseksualiteit,
Roze driehoek was de jodenster van de homo's in de vernietigingskampen. Volgens mij vallen de lesbo's daar ook onder.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer iets bedacht.
Voor homomannen is er de kleur roze die onherroepelijk geassocieerd wordt met homoseksualiteit, maar is er een andere kleur voor lesbies/potten/tommies? Want roze is al zo'n "meisjeskleur"...
Een streepjespolo op een spijkerbroekquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Daar stoor ik me uberhaupt vreselijk aan, die instelling. Ook van meisjes uit zelf. Ik ben biseksueel, maar alle meisjes die ik tegenkom zijn OF van die standaardpotten (klein hanekammetje, piercings en streepjespolo op een strakke spijkerbroek), en daar val ik gewoon niet op (no offence) OF van die aandachtsgeilende heteromeisjes die om het hardst roepen dat ze ZOOOO biseksueel zijn.
Oh en over homokroegen: ik kom weleens in de Wolkenkrabber/Chueca in Utrecht, maar ik vind het daar eigenlijk nogal saai. Vooral erg veel homomannen en weinig meisjes. (En veel meisjes met vriendinnetjes.. )
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:10 schreef maedel het volgende:
Ik heb het altijd heel beroerd gevonden dat voor homo's de kleur roze staat. Want ik vind het een lelijke kleur. In mijn rebelse periode heb ik wel eens een roze trui gekocht.
De regenboogvlag vind ik wat dat betreft leuker.![]()
Die had ik ook.. Toen ik 'nog hetero was'.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:25 schreef Bjoro het volgende:
even een heterovraag:
Is dat nog steeds met die regenboogriem bij dames ?
Euh, geen idee, wat is dat dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:25 schreef Bjoro het volgende:
even een heterovraag:
Is dat nog steeds met die regenboogriem bij dames ?
Liver een roze trui dan een regenboogtruiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:10 schreef maedel het volgende:
Ik heb het altijd heel beroerd gevonden dat voor homo's de kleur roze staat. Want ik vind het een lelijke kleur. In mijn rebelse periode heb ik wel eens een roze trui gekocht.
Ok, zit wat inquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Liver een roze trui dan een regenboogtrui![]()
![]()
Zolang het maar van een duur merk is, hè?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:. Ik draag wel gewoon wat me redelijk staat.
Juist niet, ik heb eenhekel aan te dure kledingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zolang het maar van een duur merk is, hè?
lesbeaus liepen een tijdje met een regenboog-achtige riem en waren daardoor "herkenbaar"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef maedel het volgende:
Euh, geen idee, wat is dat dan?
* maedel heeft dat helemaal gemist
Wees nou es niet zo serieus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Juist niet, ik heb eenhekel aan te dure kleding.
Die regenboog riemen waren een aantal jaar geleden hip maar volgens mij niet alleen onder lesbeaux.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lesbeaus liepen een tijdje met een regenboog-achtige riem en waren daardoor "herkenbaar"
toch
Daar ben je tenslotte homo voorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga niet omdat ik homo ben speciaal roze spulletjes kopen. Ik draag wel gewoon wat me redelijk staat.
Ja, onze kapper.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:16 schreef DuranK het volgende:
Ik heb een vraag. Ooit gehad dat je 100% overtuigd was van een jongen dat die homo was, maar dat hij altijd gezegd heeft dat die hetero is. En dat hij dus nooit uit de kast is gekomen.
Het is afhankelijk van waar je bent.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:10 schreef maedel het volgende:
En de semi-hanekam-achtige kapsels. En de verplichte piercings. En ze gaan ook altijd uit in kuddes. Ik herken ze ook altijd. Ik: "Kijk, een groep lesbo's." Vriend van me: "Ach man, dat is gewoon een groep meisjes die samen uit is." *Lesbo's gaan zoenen & houden handjes vast. Ik: "Stevie Wonder could've seen that one coming. Ik zei het toch !"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:20 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Een streepjespolo op een spijkerbroek. Zo zijn er tientallen in Utrecht. Vergeet de boxershort niet die net iets boven de broek uitkomt. Ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier schijt ik op dit soort potten die veelal van mijn eigen leeftijd zijn. Er zijn idd maar weinig potjes rond de 20 die er gewoon als een vrouw uit zien. Echt jammer.
ik wil daarmee wel vermoeid worden:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:51 schreef error het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van waar je bent.
In Europa is roze een kleur die staat voor homosexualiteit, maar in de USA is het de regenboog.
Dat heeft iets met geschiedenis te maken, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.
Roze dus vanwege de nazi's.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wil daarmee wel vermoeid worden:
Waarom staat in europa de roze kleur voor homo's en in amerika de regenboog?
en wat met een eenhoorn?
maar kwam roze ook niet voor de oorlog voor?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Roze dus vanwege de nazi's.
Regenboog ben ik even kwijt, dus ik wil ook wel vermoeid worden
komt er ook een regenboog in hokjes op je muur?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:19 schreef wizarddragon het volgende:
Regenboog (in de USA dan) is een jaren '70 fenomeen. Je weet wel van de flower power, vrije seks, etc.
Hier een uitgebreide uitleg daarvan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rainbow_flag
De roze driehoek! was door de nazi's ingevoerd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pink_triangle
de kleur roze moet ook ergens vandaan komen. Vanwaar weet ik niet. Een heel kort door de bocht hersenspinseltje van mij. Roze is iets vrouwelijks. Blauw is mannelijk. Dochters bijvoorbeeld krijgen roze kamers. Homo's worden niet als echte mannen/hetero's/macho's gezien. Dus dan houd je roze voor hen over.
Daar heb ik niet genoeg kleuren voorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
komt er ook een regenboog in hokjes op je muur?![]()
In Utrecht is het heel erg en in Zwolle ook. Er zijn idd van die groepen van dat soort mokkels. Ze kijken ook altijd heel chagrijnig als ze uit zijn: stel je voor dat je ziet dat ze het naar hun zin hebben!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En de semi-hanekam-achtige kapsels. En de verplichte piercings. En ze gaan ook altijd uit in kuddes. Ik herken ze ook altijd. Ik: "Kijk, een groep lesbo's." Vriend van me: "Ach man, dat is gewoon een groep meisjes die samen uit is." *Lesbo's gaan zoenen & houden handjes vast. Ik: "Stevie Wonder could've seen that one coming. Ik zei het toch !"
(Ik woon idd ook in Utrecht..)
En weer iemand uit de H die de weg naar dit topic heeft gevondenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
DRS. Theatermama meldt zich proffesor in de homosexualiteit met specifiek homosexualiteit en geschiedenis als specialiteit
of juist goed je best doen om een vraag te verzinnen waar de deskundigen het onderling niet over eens wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er zo veel experts komen dan kan ik het niet bijbenen met vragen.
Wat een uitdagingquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of juist goed je best doen om een vraag te verzinnen waar de deskundigen het onderling niet over eens worden![]()
Telekids all over againquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, welke zijn beter? Mannen of vrouwen?
Kan er nog wel eentje stellen maar dan daalt het nivo hier meteen behoorlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:24 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat er nu meer ervaren homo's zitten hier als mensen met vragen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan wel tegen een stootje
Ga je die vraag nog stellen? Ik ben wel geen expert, maar toch vrij benieuwd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]![]()
![]()
Sorry, ik ben een verdwaalde hetero en dan klinkt dit uit de mond van een homo even heel grappig.![]()
Mwah, je kent mijn nivo nog niet he?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ga je die vraag nog stellen? Ik ben wel geen expert, maar toch vrij benieuwd.
Elkaar?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:07 schreef wendy-tje het volgende:
Wat zoeken die kerels toch altijd in de bosjes?
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef Tyrohde het volgende:
Wat zijn mijn ouders toch gezegend met 2 kinderen die niet hetero zijn![]()
NanKing,... ik weet ook dat niet alle lesbo's zo waren en het is mij ook opgevallen dat veel van die vrouwen later toch voor een man kozen. Wat mij ook opviel is dat zij wel meenstal een zachtaardige man hadden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
NIet alle lesbo's waren zo. Het is zelfs zo dat de veel vrouwen die toen met een vrouw samenwoonde later getrouwd zijn met een man. Lesbisch zijn was een statement toen.
als ik jou was zou ik het gewoon vertellen, wat heb jij eraan om de rest van je leven met een geheim te moeten leven.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef Tyrohde het volgende:
Hoe vertel je je ouders ingodesnaam dat je bi bent, als je weet van je ouders dat ze het niet echt zullen accepteren...
Altijd opmerkingen als er een homo op tv komt ofzo...
Ben 18 jaar, aantal vrienden weten het wel en echt niemand gewoon die er problemen mee heeft, dat valt me alweer mee...
Ik denk er echt over na om het nooit aan m'n ouders te zeggen, ook omdat m'n zus net is komen aanzetten met haar vriendin en die reactie was ook niet erg fijn van m'n oudershoewel ze daar nou niet meer moeilijk over doen... Maar toch, ik weet zeker dat hun lesbisch zijn veel eerder accepteren dan dat een jongen bi/gay is
Oja, mocht het niet duidelijk zijn, ik ben een jongen
Yeps.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:50 schreef hollander172 het volgende:
Don't shoot me, booze makes you wonder about the strangest things in life.![]()
Hello,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef Tyrohde het volgende:
Hoe vertel je je ouders ingodesnaam dat je bi bent, als je weet van je ouders dat ze het niet echt zullen accepteren...
Ben 18 jaar, aantal vrienden weten het wel en echt niemand gewoon die er problemen mee heeft, dat valt me alweer mee...
Ik denk er echt over na om het nooit aan m'n ouders te zeggen, ook omdat m'n zus net is komen aanzetten met haar vriendin en die reactie was ook niet erg fijn van m'n oudershoewel ze daar nou niet meer moeilijk over doen... Maar toch, ik weet zeker dat hun lesbisch zijn veel eerder accepteren dan dat een jongen bi/gay is
Lieve Tyrohde,quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef Tyrohde het volgende:
Berijden bij dieren is vaak dominantie, maar het kan idd ook dat ze elkaar uit geilheid berijden.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef DuranK het volgende:
Misschien een rare vraag maar zou een jongen die hetero is, homo kunnen worden als hij jaren lang alleen tussen mannen heeft gezeten en geen vrouwen meer ziet? ( extreem geval, ik weet het) Het zit namelijk zo. Ik heb twee mannetjes muizen. In het begin was er nix aan de hand , maar de laatste paar dagen beginnen ze elkaar te berijden enzoWaarschijnlijk omdat ze geen vrouwtjes hebben om dit te doen. Vraag ik me dus af of dit ook bij mensen kan gebeuren.
Nah ja, er zijn wel vreemdere onderzoeken geweest hoor dus jaquote:Op zondag 9 juli 2006 22:03 schreef NanKing het volgende:
[..]
Berijden bij dieren is vaak dominantie, maar het kan idd ook dat ze elkaar uit geilheid berijden.
Bij mensen gebeurt dit denk ik ook. De verhalen van je zeepje laten vallen in de gevangenis zijn niet alleen onzin verhalen, mannen in de gevangenis doen vaak vieze spelletjes.
Echt onderzoek naar gelijkslachtige op een eiland dumpen is denk ik om ethische redenen nooit gebeurt.
Even voor de duidelijkheid: Linebear?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:16 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Lieve Sch!
Ik ben wel eens gestalked door een Linebear.
Welke lichaamsbeharing kan ik van dergelijk persoon verwachten?
Zijn er ook nog andere accessoires, die een Linebear kenmerken?
Vriendelijke groet. :
Geregistreerd op: vrijdag 24 december 1999 @ 00:00quote:Op zondag 9 juli 2006 22:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: Linebear?
SCH is trouwens op vakantie.
Vertel hem maar. dat ik hem mag:quote:Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef NanKing het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het een beer is met middelmatige haargroei.
Andere kenmerken van deze beer is dat hij erg van beren houdt.
Kun je hier iets mee?
Ik zal het doorgevenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Vertel hem maar. dat ik hem mag:
Druk eens op Ctrl en Shiftquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
±'
Nou, ik heb Verbal nog op de Hilversumse hei gezien met dat bastaardhondje van Ryan3.
Geen gezicht!
Eerlijk gezegd.
Bedankt voor je reactiequote:Op zondag 9 juli 2006 20:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Lieve Tyrohde,
Moeilijk verhaal wat je verteld, er is ook niet echt één passend antwoord op te geven.
Je kunt het natuurlijk heel stoer meteen tegen je ouders vertellen met de kans dat jullie relatie helemaal stuk loopt of het heel stoer de rest van je leven voor je houden.
Ik denk dat het beste advies ergens in het midden ligt.
Ik weet niet hoe lang jij er achter bent dat je bi bent, of homoseksuele gevoelens hebt. Maar ik zou eerst zorgen dat je zelf weet waar je in het leven staat en jezelf accepteerd, zodat jij niet voor jezelf hoeft te schamen als je het tegen je ouders verteld.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, als je nog meer vragen hebt staat dit topic open voor je.
Hello,quote:Op maandag 10 juli 2006 01:44 schreef Tyrohde het volgende:
aan mensen te vertellen.
Waarom heb jij de drang om het aan mensen te vertellen nietquote:Op maandag 10 juli 2006 01:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hello,
Waarom heb je de drang om t aan mensen te vertellen?![]()
T gaat hen geen moer aanquote:Op maandag 10 juli 2006 01:48 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom heb jij de drang om het aan mensen te vertellen niet.
Ja preciesquote:Op maandag 10 juli 2006 01:44 schreef Tyrohde het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie![]()
Ik wist eigenlijk altijd wel van mezelf dat ik niet hetero ben, dus ik heb flink de tijd gehad om er aan te wennen, alleen de laatste maand ben ik er pas bezig mee geweest om het aan mensen te vertellen.
Ik heb tot dusver nog geeneen negatieve reactie gekregen en iedereen doet precies hetzelfde tegen mij als vantevoren.
Ik denk dat ik het gewoon nog niet aan m'n ouders vertel, misschien als ik ooit toevallig een vriend heb, dan zal het tijd worden.
Maar het kan gewoon alle kanten opgaan, dus ik denk gewoon afwachten![]()
Aan de ene kant heb ik dan wel weer geluk dat ik een hele slechte band heb met mijn ouders, want het verminderd denk ik toch mijn drang om het tegen ze te zeggen
Het is een stukje wat bij jou hoort. En als je dat stukje aan mensen verteld die dicht bij jouw staan zul je wellicht beter begrepen worden en niet het gevoel hebben dat je een stukje van jezelf verloochend tov je vrienden.quote:
maar dan moet je toch dingen gaan verbergen?quote:
maar dan kan diegene wel wennen aan het idee dat je ermee thuis kan/ gaat komen.. geen verassing..quote:Op maandag 10 juli 2006 01:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja precies
waarom zou je wel tegen je ouders moeten zeggen dat je HOMO of Bi bent zolang je nog niet je vriend gaat voorstellen. Want er zegt ook niemand tegen zijn ouders dat hij hetero is
Dat je het tegen vrienden en andere mensen met wie je close bent verteld is op zich wel goed want daar wil je graag open en eerlijk tegen zijn.
Maar wat heeft het voordeel om het nu uitgebried aan de grote klok te hangen?
Niet dat ik je terug de kast in wil stoppen, zeker niet!!!!!!
maar als het toch al wat stroef gaat dan heeft het in mijn ogen nu geen zin om dat tegen je ouders te gaan vertellen zolang er nog niemand is die je aan hen wenst voor te stellen
wat niet weet wat niet deerd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik t wel aan 1 vriendin verteld heb, maar met haar praat ik ook altijd over diepliggendere zaken, dus ze staat wel dichter bij me. Met een andere vriend van me do eik ook veel, maar we hebben nooit een echt hechte band gehad, dus aan hem vertel ik t nietquote:Op maandag 10 juli 2006 01:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
. En als je dat stukje aan mensen verteld die dicht bij jouw staan
Er zijn mensen die in zo'n situatie zeggen: hey ma, ik ga even met een vriend de stad in.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:55 schreef petre86 het volgende:
stel dat je met je vriendje weg wil ergens heen.. wat verzin je dan? dan lieg je?
Hoe zie je dat in de toekomst?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in zo'n situatie zeggen: hey ma, ik ga even met een vriend de stad in.![]()
ik bedoel niet "even de stad in"quote:Op maandag 10 juli 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in zo'n situatie zeggen: hey ma, ik ga even met een vriend de stad in.![]()
Ja, dat wordt moeilijker, maar als alle heibel van vertellen en op onbegrip stuiten voorkomen kan worden, dan is er toch een voordelige kant aan.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:02 schreef petre86 het volgende:
bijv. een weekend weg? of een dag ergens samen heen.. "logeren"
maar je benoemt het dan dus niet echt.. "een vriend" ..
Er zijn mensen die hun hele leven met een geheim leven.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe zie je dat in de toekomst?
Stel je vindt iemand waar je mee wilt gaan samenwonen.
Mjah, lief BBtje denk je dat je daar nou echt gelukkig van wordtquote:Op maandag 10 juli 2006 02:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun hele leven met een geheim leven.
Hoe gelukkig word je van ouders die je niet willen accepteren, ook alleg je hen uit dat je geen slecht mens bent?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah, lief BBtje denk je dat je daar nou echt gelukkig van wordt.
Het is kiezen tussen twee kwaden. Maar hoe makkelijk en cliche het ook klinkt, je leeft voor jezelf en niet voor je ouders.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe gelukkig word je van ouders die je niet willen accepteren, ook alleg je hen uit dat je geen slecht mens bent?
inderdaadquote:Op maandag 10 juli 2006 02:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maar hoe makkelijk en cliche het ook klinkt, je leeft voor jezelf en niet voor je ouders.
Alohaquote:Op maandag 10 juli 2006 01:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hello,
Waarom heb je de drang om t aan mensen te vertellen?![]()
Dat laatste, geloof ik.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me af of dat echt homosexualiteit is, of sexuele frustratie.
nichten en homo's gaan eerder naar gaybarsquote:Op maandag 10 juli 2006 04:23 schreef Catch22- het volgende:
Wat voor type homo's komen er op de welbekende parkeerplaatsen?
Wij gingen laatst ff checken (doen we vaker als we ons vervelen) en we stonden er als eerste en enige. Na ff wachten kwam iemand op de andere kant van de weg ons tegemoet en gaf richting aan als teken dat hij er aan kwam (je moet een stukje doorrijden, kan je de autoweg af en er daarna op, de richting van de parkeerplaats.
Toen kwam hij de parkeerplaats opgereden en gaf hij een paar lichtseinen. Aangezien we alle vier overtuigd hetero zijn gingen we maar weg.
Is dat nu een vieze nicht? Of gaan allerlei homo's naar de parkeerplaatsen?
Dat vraag ik me dus ook af. Waar mijn paard staat is dus ook zo'n plek (of liever gezegd bos) waar ook constant van die kerels rondrijden. Ik snap dat niet, zoek een leuke homobar op ofzo, waarom dan de parkeerplaatsen, bossen en parken waar je je medemens ook nog eens lastigvalt...quote:Op maandag 10 juli 2006 04:23 schreef Catch22- het volgende:
Wij gingen laatst ff checken (doen we vaker als we ons vervelen) en we stonden er als eerste en enige. Na ff wachten kwam iemand op de andere kant van de weg ons tegemoet en gaf richting aan als teken dat hij er aan kwam (je moet een stukje doorrijden, kan je de autoweg af en er daarna op, de richting van de parkeerplaats.
Toen kwam hij de parkeerplaats opgereden en gaf hij een paar lichtseinen. Aangezien we alle vier overtuigd hetero zijn gingen we maar weg.
Ja, want jij rijdt met Kerst altijd even een extra rondje om te checken.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:52 schreef wendy-tje het volgende:
Het is er altijd wel verdacht rustig met feestdagen enzo
Vast wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:07 schreef Catch22- het volgende:
zijn er ook zulke parkeerplaatsen in de VS eik?
Heel veel homo's "in de kast" bezoeken deze parkeerplaatsen. Getrouwd, niet getrouwd, etc. Ook veel biseksuelen, of mannen die zich biseksueel noemen zijn er te vinden. Waarom zijn dat ineens vieze nichten? Omdat ze iets zoeken wat ze in het dagelijks leven in hun bed niet durven beleven? Of omdat ze gewoon inderdaad bang zijn om gespot te worden wanneer ze een homokroeg bezoeken.. Sex is sex, of het met een man is of met een vrouw.quote:Op maandag 10 juli 2006 04:23 schreef Catch22- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |