abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39550255
Ik heb er geen mening over. Het lijkt me een heel gedoe om transseksueel te zijn en ik heb bewondering voor mensen die door dat hele traject gaan en er een beetje gelukkig doorheen komen.

Voor de rest kan ik me niet veel voorstellen bij dat al dan niet accepteren, het gaat er om of iemand aardig is.

Ik kwam Kelly laatst wel tegen bij de groenteafdeling van de Albert Heijn
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:39:19 #102
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_39551460
tvp
pi_39551558
Even een vraagje (maar niet 1 die met dit topic te maken heeft ) Die gozer uit de op, uit welke serie komt die? Want ik vind die serie echt geweldig, maar heb geen idee hoe het heet
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_39551929
Ik vraag me altijd af waarom andere mensen moeten weten dat iemand homo is...
pi_39552023
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef _The_General_ het volgende:
Moet je dat weten dan? Hoe bedoel je dat?

Ik voel me er wel okay bij als ik gewoon mezelf kan zijn en dat betekent dat ik gewoon praat over de dingen die ik meemaak en ja, dan gebeurt het al snel dat ik vertel dat ik met mijn vriend op vakantie ga of dat we om een nieuwe auto hebben gekeken etc.
pi_39553406
* Timmah wil ook eens in dit topic. Leuk leesvoer.
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_39554083
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:31 schreef Timmah het volgende:
* Timmah wil ook eens in dit topic. Leuk leesvoer.
Leg uit
alias Capriccio Dieu Donné
pi_39554302
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Leg uit
G-gewoon. . In tegenstelling tot [HOMO] gaat het ook nog wel eens ergens over enzo. .
pi_39554552
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:52 schreef Timmah het volgende:

[..]

G-gewoon. . In tegenstelling tot [HOMO] gaat het ook nog wel eens ergens over enzo. .
Ja, dit topic gaat over homofilie en [HOMO] meer over alledaagse dingen van gewone en rare mensen die homofiel zijn. Wellicht is uiteindelijk de laatste toch de meest interresantste om je nieuwsgierigheid op te botvieren, mits je geduld hebt.
alias Capriccio Dieu Donné
pi_39554747
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Ja, dit topic gaat over homofilie en [HOMO] meer over alledaagse dingen van gewone en rare mensen die homofiel zijn. Wellicht is uiteindelijk de laatste toch de meest interresantste om je nieuwsgierigheid op te botvieren, mits je geduld hebt.
Leuk om te lezen en wie weet pik ik als beginnend heaumeau nog wat op ofzo.
* Timmah zit al klaar met zn kladblokje.
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:05:21 #112
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_39554823
Ja er komen de laatste tijd inderdaad wel meer mensen uit de H van ONZ hier kijken, wat in mijn ogen wel een goede ontwikkeling is
een heel klein stapje opweg naar betere verstandhouding en dappere poging om iets aan die enge hokjesgeest te doen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_39556841
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Gaan de lesbo's hier dan weer weg
Je denkt toch niet dat ik jou ooit zal verlaten he .
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:53
- Zijn lesbo's qua politieke voorkeur overwegens links vanwege het feminisme?
- Hoe wordt er binnen de homo gemeenschap tegen bi mannen aangekeken?
1) Het feminisme zoals in de jaren 60/70 leeft totaal niet meer onder de lesbo's. Er worden vaak zelfs verwijten gemaakt van oudere lesbo's dat we niet meer voor 'ons' zelf opkomen.
Er zit een kern van waarheid in maar zo overdreven als in de 60s hoeft het van mij niet. De vrouwenhuizen waar je alleen in mocht komen als je een vrouwelijke partner had ed. is mij net een brug te ver.

Misschien dat lesbo's procentueel gezien meer links stemmen maar dat heeft niets met het feminisme an sich te maken denk ik. Ik heb overigens een vriendin (lesbeau) in mijn vriendenkring waar ik aardig wat verhitte discussies mee heb omdat zij zo rechts is.

2)Hoe het bij mannen zit weet ik niet bij vrouwen wordt het over het algemeen niet goed geaccepteerd al is het de laatste paar jaar wel beter geworden.
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:49 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Mjah, kan toch best verschil inzitten denk ik, ken er eentje die samenleeft met een vrouw en dus technisch gezien (nu dan) lesbisch is maar ook door andere lesbo's niet geaccepteerd wordt. In hun ogen blijft zij een kerel.
Heterovrouwen kunnen wel normaal tegen haar doen. Heteromannen vinden er niks van omdat ze het niet verteld en best een lekker wijf is geworden.
Homo mannen daarvan weet ik niet wat ze er van denken?
Een vriendin van mij is als jongetje geboren en ervaart het zelfde.
Je zou juist verwachten dat de lesbo gemeenschap tolerant is tov transgender, maar dat valt mij vies tegen.
We hadden een keer een meeting van een chatbox ( ) en zij kwam dus niet en was dus ook niet welkom, omdat ze nog steeds als man gezien wordt.
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef _The_General_ het volgende:
Het is niet dat mensen het per sé moeten weten ik schreeuw het niet rond dat ik een vriendin heb maar ik zal het nooit ontkennen of een vraag er over ontwijken.
Het is precies wat SCH zegt, je wilt jezelf zijn en aangezien je geaardheid bij jou hoort is het fijn als je er open over kunt zijn.

Zo
ijs_beer fan!
pi_39557937
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:03 schreef Timmah het volgende:

[..]

Leuk om te lezen en wie weet pik ik als beginnend heaumeau nog wat op ofzo.
* Timmah zit al klaar met zn kladblokje.
Welkom!
pi_39557954
* SCH gaat Italiaanse mannen kijken en met heel Italie het WK vieren - tot over 2 weken
pi_39558008
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat Italiaanse mannen kijken en met heel Italie het WK vieren - tot over 2 weken
Heel veel plezier
ijs_beer fan!
pi_39558093
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Welkom!
Merci.

En heel veel plezier daar in 't zuiden.
pi_39558233
quote:
Wanneer draait dat?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:40:53 #119
37398 luisje
Het kan WEL
pi_39558699
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:46 schreef NanKing het volgende:

[..]

Als er echt animo voor is openen we er toch gewoon 1 .
Maar ik denk dat het dan in onz. moet ipv GC aangezien de homo reeks daar ook staat.

* NanKing wacht op de mooie op.
ik vind het een tof plan!
Mooi hè, alles..
pi_39558888
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef luisje het volgende:

[..]

ik vind het een tof plan!
Ik ga er nu eentje openen dan . Nog ideeën voor de OP?
ijs_beer fan!
pi_39559165
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik ga er nu eentje openen dan . Nog ideeën voor de OP?
dekseltjes in de OP
dag
pi_39559311
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef petre86 het volgende:

[..]

dekseltjes in de OP
Stom helegaar vergeten.
ijs_beer fan!
pi_39563813
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:11 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Ah, jij ook een partner uit een andere doelgroep? (12 jaar verschil hier).
[..]

Nou, ik woon in een klein dorp, en dan zie ik wel eens vrouwen, met kids en al, waarvan ik denk "meid, ga eens lekker naar een pottencafé en er gaat een wereld voor je open".
Of het zijn gewoon manwijven, kan ook
Toevallig!

Ik zie ook genoeg zogenaamde hetero-vrouwen die toch echt lesbisch zijn. Het is wel sneu dat ze er niet voor willen/kunnen uitkomen. Het zijn vaak van die kortharige mannelijke moeders van rond de 40.
  donderdag 6 juli 2006 @ 08:58:45 #125
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39563881
Ik heb weer een vraag .

Eigenlijk vooral aan de lesbische garde. Krijgen jullie vaak de "oh zo leuke" vraag: "wil je niet een keer een triootje?" van mannen als ze doorkrijgen dat jullie lesbisch/potten/tommies zijn?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39564272
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 08:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer een vraag .

Eigenlijk vooral aan de lesbische garde. Krijgen jullie vaak de "oh zo leuke" vraag: "wil je niet een keer een triootje?" van mannen als ze doorkrijgen dat jullie lesbisch/potten/tommies zijn?
Minder leuk verhaal:

Mijn vriendin en ik gingen zwemmen aan een rivier hier in de buurt. We lagen lekker te zonnen (topless) en toen gaf mijn vriendin mij een heel beschaafde kus op mijn mond. Verder bleven we netjes van elkaar af.
Verderop zat er een of andere rare gast aan een picknicktafel op zijn laptop te tikken. Hij hield ons al de hele tijd in de gaten. Komt ie na die kus naar ons toe:
Gast: "Dag dames, wat liggen jullie er lekker bij!"
Wij:
Hij: "Ik heb een vraag: zouden jullie een trio met mij willen?"
Wij: "Nou we zijn lesbisch. En we denken dat dit het einde van het gesprek is."

De mensen om ons heen hadden al in de gaten dat het niet goed zat, maar niemand deed wat .

Hij: "Maar anders doen jullie het met mijn vriendin.. dan kijk ik gewoon"
Wij: "Nu is het klaar, oprotten!"
Hij: "Ja, maar jullie lagen mij te verleiden!" en meer van dat soort onzin

Na nog wat gezeik en gedoe droop ie af en ging hij tien meter verderop tegen zo'n brave huisvader staan vertellen hoe aanstootgevend wij waren en dat het niet kan met kinderen erbij!
Toen heb ik mijn shirt aangetrokken, ben naar hem toegelopen en heb gezegd: "Als je afgewezen wordt, betekent dat niet dat je ons tien meter verderop af hoeft te gaan staan zeiken!" Na wat gestamel ging hij weg.

Ik haat zulke mannen! Vreselijk.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:27:24 #127
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39564320
Bah, dat zijn de rotte verhalen inderdaad. Opdringerig, en dan even later schijnheilig doen en jullie zwart proberen te maken.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39564326
Hoi, ik lees ook al een hele tijd mee (leuke topics trouwens!), en heb nu ook een vraag

Ik woon al een hele tijd samen met mijn vriend, maar onze sociale contacten bevinden zich eigenlijk alleen in de hetero-scene. Over het algemeen prima, maar we zouden het beiden leuk vinden om ook wat medehomo's te leren kennen. Ik zie er een beetje tegenop om naar een homodisco/kroeg te gaan, weet iemand ook andere manieren om mede homo's of homostellen te ontmoeten
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:28:35 #129
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39564342
Getsie Foxxy, wat een rotverhaal... Ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt.
Wel gehoord van vriendinnen dat zatte kerels roepen "dat ze een keer een goeie beurt moeten hebben en dat ze dan wel hetero worden".
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
pi_39564345
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, dat zijn de rotte verhalen inderdaad. Opdringerig, en dan even later schijnheilig doen en jullie zwart proberen te maken.
Het was gewoon vreselijk kwetsend op de een of andere manier. En vooral erg genant. Want hij was serieus, het was geen grapje.

Hoe haal je het in je hoofd om te denken dat twee geliefden die elkaar een kus geven, jou aan het verleiden zijn!
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:28 schreef lordmedelo het volgende:
Getsie Foxxy, wat een rotverhaal... Ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt.
Wel gehoord van vriendinnen dat zatte kerels roepen "dat ze een keer een goeie beurt moeten hebben en dat ze dan wel hetero worden".
Ik heb wel vaker dat soort dingen meegemaakt. Op mijn middelbare school-gala had ik als enige een meisje mee ipv een jongen (ik was toen net een half jaar uit de kast). Toen kwamen de mannen ook steeds om een trio vragen en waren ze vreselijk handtastelijk. Het gekke is dat docenten er dan niks van durven zeggen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:29:44 #131
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39564366
@madcat, wij (lesbokoppel) hebben precies hetzelfde probleem. Eigenlijk geen lesbokroeg o.i.d. in de buurt en al helemaal niet voor ons (32 en 44).
pi_39564384
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:29 schreef lordmedelo het volgende:
@madcat, wij (lesbokoppel) hebben precies hetzelfde probleem. Eigenlijk geen lesbokroeg o.i.d. in de buurt en al helemaal niet voor ons (32 en 44).
Waar wonen jullie in de buurt?
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:33:30 #133
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39564429
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:31 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Waar wonen jullie in de buurt?
Noord-Limburg, driehoek Eindhoven-Venlo-Weert, waarvan Weert of Venlo de meest logische optie was.
Eindhoven, been there done that to many ex-en
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:36:26 #134
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39564481
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:27 schreef madcat het volgende:
Hoi, ik lees ook al een hele tijd mee (leuke topics trouwens!), en heb nu ook een vraag

Ik woon al een hele tijd samen met mijn vriend, maar onze sociale contacten bevinden zich eigenlijk alleen in de hetero-scene. Over het algemeen prima, maar we zouden het beiden leuk vinden om ook wat medehomo's te leren kennen. Ik zie er een beetje tegenop om naar een homodisco/kroeg te gaan, weet iemand ook andere manieren om mede homo's of homostellen te ontmoeten
Waarom zie je er tegenop om naar zo'n kroeg te gaan?

Niet dat ik expert ben, of verstand heb van kroegen
Hoogachtend,
Erik.
pi_39564495
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:33 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Noord-Limburg, driehoek Eindhoven-Venlo-Weert, waarvan Weert of Venlo de meest logische optie was.
Eindhoven, been there done that to many ex-en
Hm, daar ben ik nooit uitgeweest. Ik kom uit de buurt van Utrecht. Daar is ook vrij weinig meer te doen. Af en toe een Pann-feest. En soms naar de Rits. En daar zijn dan wel weer wat ex-en van mijn vriendin .

Wij zijn trouwens 19 en 33. Gelukkig word ik in augustus 20. Dan klinkt het weer wat minder erg .

Over de hetero-kroegen:
Ik heb er ook een hekel aan. Je wil gewoon gelijkgestemden om je heen hebben als je uit bent. Geen starende mannen enzo.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:39:35 #136
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39564543
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou, ik snap het wel. Mijn vriendin en ik zijn weleens in een poging "wij moeten ons meer bewegen in de scene" mensen te ontmoeten naar een lesbokroeg geweest. Daar werden wij vervolgens door een paar 18jarige chicks aangestaard als "wat moeten jullie stelletje bejaarden nou hier?".
Daarna naar het COC, was ook niks. We voelden ons doodongelukkig.
Ik voelde me net of ik voor het eerst naar een lesbobar ging, terwijl ze me daar vroeger elke avond naar buiten moesten vegen.
pi_39564580
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:39 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Nou, ik snap het wel. Mijn vriendin en ik zijn weleens in een poging "wij moeten ons meer bewegen in de scene" mensen te ontmoeten naar een lesbokroeg geweest. Daar werden wij vervolgens door een paar 18jarige chicks aangestaard als "wat moeten jullie stelletje bejaarden nou hier?".
Daarna naar het COC, was ook niks. We voelden ons doodongelukkig.
Ik voelde me net of ik voor het eerst naar een lesbobar ging, terwijl ze me daar vroeger elke avond naar buiten moesten vegen.
Ja, wat dat is met mijn leeftijdsgenoten... Ik weet het niet. Maar die grietjes moet je gewoon negeren. In Utrecht valt het wel, de gemiddelde leeftijd ligt daar wel op 30.
pi_39564582
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Weet ik niet, het idee dat iedereen elkaar daar al kent en ik/wij nog niemand is wat eng

Maar misschien is dat onzin en moeten we gewoon eens de stoute schoenen aantrekken, en er heen gaan....
pi_39564605
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:41 schreef madcat het volgende:

[..]

Weet ik niet, het idee dat iedereen elkaar daar al kent en ik/wij nog niemand is wat eng

Maar misschien is dat onzin en moeten we gewoon eens de stoute schoenen aantrekken, en er heen gaan....
Je moet juist zorgen dat ze je niet kennen.

Een vriendin van mij ging daarom altijd om de week uit. Als je iedere week gaat weten 'ze' op een gegeven moment met wie je het doet, hebt gedaan of wie het nog met jou wil doen .
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:44:05 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39564639
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:41 schreef madcat het volgende:

[..]

Ik heb dat probleem ook (alleen ben ik wat jonger ), maar ik ben nog nooit naar een homokroeg geweest, wel al tijden van plan, en een vriend van mij zou mij wel meenemen, maar hij ként daar mensen, en dan ben ik bang dat ik er zo onwennig bijsta en me totaal niet kan vermaken.
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het er nog wel ooit van komt, maar als puntje bij paaltje komt haak ik toch weer af .
Hoogachtend,
Erik.
pi_39564673
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik heb dat probleem ook (alleen ben ik wat jonger ), maar ik ben nog nooit naar een homokroeg geweest, wel al tijden van plan, en een vriend van mij zou mij wel meenemen, maar hij ként daar mensen, en dan ben ik bang dat ik er zo onwennig bijsta en me totaal niet kan vermaken.
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het er nog wel ooit van komt, maar als puntje bij paaltje komt haak ik toch weer af .
Je moet gewoon gaan! Ik vond het ook doodeng, maar als je er eenmaal een kwartier bent, merk je dat je je op je gemak voelt. Als die vriend van je geen rare vrienden heeft tenminste .
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:49:04 #142
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39564720
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:45 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Je moet gewoon gaan! Ik vond het ook doodeng, maar als je er eenmaal een kwartier bent, merk je dat je je op je gemak voelt. Als die vriend van je geen rare vrienden heeft tenminste .
Dat is het een beetje, ik kén zijn vrienden niet. En hij zei dat hij met hun "uit zijn dak gaat" en "alle remmen los". Dan weet ik dus echt niet wat ik kan verwachten .
Hoogachtend,
Erik.
pi_39564743
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat is het een beetje, ik kén zijn vrienden niet. En hij zei dat hij met hun "uit zijn dak gaat" en "alle remmen los". Dan weet ik dus echt niet wat ik kan verwachten .
Ach, ik vind uit je dak gaan in kroeg sowieso een soort van onmogelijk. Ik denk dat je je er niet al te veel bij moet voorstellen. Gewoon een keertje meegaan.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:52:26 #144
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_39564782
Kijk nou, een homo topic met inhoud.

*naar binnen wandel*
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:53:29 #145
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_39564814
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Gewoon plezier hebben, beetje dansen en ouwehoeren en laat naar bed gaan?

Zoiets?

Ga gewoon eens mee. Heb je het ook meegemaakt. Dan weet je ook of je zoiets leuk vind of niet.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:55:31 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39564869
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:53 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Gewoon plezier hebben, beetje dansen en ouwehoeren en laat naar bed gaan?

Zoiets?

Ga gewoon eens mee. Heb je het ook meegemaakt. Dan weet je ook of je zoiets leuk vind of niet.
Ik ben het ook echt van plan. Ooit. Een vriendin van mij zei wel dat ze ook wel meeging (gewoon om te zien hoe het daar is) en dat is op zich wel een tof idee, dat er ook iemand is die het allemaal wat kan relativeren.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39564905
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ben het ook echt van plan. Ooit. Een vriendin van mij zei wel dat ze ook wel meeging (gewoon om te zien hoe het daar is) en dat is op zich wel een tof idee, dat er ook iemand is die het allemaal wat kan relativeren.
Je moet er niet te veel over nadenken. Gewoon gaan. Ik zat ooit om 21.00 uur achter de pc, zonder plannen om uit te gaan en om 22.00uur stond ik in de Wolkenkrabber in Utrecht, meegesleept door een vage kennis.

Het is niet eng!
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:57:22 #148
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_39564910
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Toen ik voor het eerst 'uitging' (om het zo maar uit te drukken) gierden de zenuwen me ook door de keel, maar heb een super avond gehad hoor.

Al kom ik de laatste tijd amper meer in het wereldje. Andere interesses, I guess.
pi_39564935
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

haha, ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'. Maar ik vind ook dat je gewoon moet gaan

Maar wat ik mij dus afvraag is of er naast het COC, en naast kroegen ook nog andere manieren zijn om in contact te komen met andere homo's? Iemand ervaringen?
pi_39564989
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef madcat het volgende:

[..]

haha, ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'. Maar ik vind ook dat je gewoon moet gaan

Maar wat ik mij dus afvraag is of er naast het COC, en naast kroegen ook nog andere manieren zijn om in contact te komen met andere homo's? Iemand ervaringen?
Ik ken wat mensen via Expreszo. Toen ik net uit de kast was, was ik nogal euh.. op zoek .
Verder zaten er 2 potten en een homo bij mij in de klas .

Je hebt ook praatgroepen waar je homo's kunt ontmoeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')