abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39564272
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 08:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer een vraag .

Eigenlijk vooral aan de lesbische garde. Krijgen jullie vaak de "oh zo leuke" vraag: "wil je niet een keer een triootje?" van mannen als ze doorkrijgen dat jullie lesbisch/potten/tommies zijn?
Minder leuk verhaal:

Mijn vriendin en ik gingen zwemmen aan een rivier hier in de buurt. We lagen lekker te zonnen (topless) en toen gaf mijn vriendin mij een heel beschaafde kus op mijn mond. Verder bleven we netjes van elkaar af.
Verderop zat er een of andere rare gast aan een picknicktafel op zijn laptop te tikken. Hij hield ons al de hele tijd in de gaten. Komt ie na die kus naar ons toe:
Gast: "Dag dames, wat liggen jullie er lekker bij!"
Wij:
Hij: "Ik heb een vraag: zouden jullie een trio met mij willen?"
Wij: "Nou we zijn lesbisch. En we denken dat dit het einde van het gesprek is."

De mensen om ons heen hadden al in de gaten dat het niet goed zat, maar niemand deed wat .

Hij: "Maar anders doen jullie het met mijn vriendin.. dan kijk ik gewoon"
Wij: "Nu is het klaar, oprotten!"
Hij: "Ja, maar jullie lagen mij te verleiden!" en meer van dat soort onzin

Na nog wat gezeik en gedoe droop ie af en ging hij tien meter verderop tegen zo'n brave huisvader staan vertellen hoe aanstootgevend wij waren en dat het niet kan met kinderen erbij!
Toen heb ik mijn shirt aangetrokken, ben naar hem toegelopen en heb gezegd: "Als je afgewezen wordt, betekent dat niet dat je ons tien meter verderop af hoeft te gaan staan zeiken!" Na wat gestamel ging hij weg.

Ik haat zulke mannen! Vreselijk.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:27:24 #127
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39564320
Bah, dat zijn de rotte verhalen inderdaad. Opdringerig, en dan even later schijnheilig doen en jullie zwart proberen te maken.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39564326
Hoi, ik lees ook al een hele tijd mee (leuke topics trouwens!), en heb nu ook een vraag

Ik woon al een hele tijd samen met mijn vriend, maar onze sociale contacten bevinden zich eigenlijk alleen in de hetero-scene. Over het algemeen prima, maar we zouden het beiden leuk vinden om ook wat medehomo's te leren kennen. Ik zie er een beetje tegenop om naar een homodisco/kroeg te gaan, weet iemand ook andere manieren om mede homo's of homostellen te ontmoeten
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:28:35 #129
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39564342
Getsie Foxxy, wat een rotverhaal... Ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt.
Wel gehoord van vriendinnen dat zatte kerels roepen "dat ze een keer een goeie beurt moeten hebben en dat ze dan wel hetero worden".
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
pi_39564345
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Bah, dat zijn de rotte verhalen inderdaad. Opdringerig, en dan even later schijnheilig doen en jullie zwart proberen te maken.
Het was gewoon vreselijk kwetsend op de een of andere manier. En vooral erg genant. Want hij was serieus, het was geen grapje.

Hoe haal je het in je hoofd om te denken dat twee geliefden die elkaar een kus geven, jou aan het verleiden zijn!
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:28 schreef lordmedelo het volgende:
Getsie Foxxy, wat een rotverhaal... Ik heb gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt.
Wel gehoord van vriendinnen dat zatte kerels roepen "dat ze een keer een goeie beurt moeten hebben en dat ze dan wel hetero worden".
Ik heb wel vaker dat soort dingen meegemaakt. Op mijn middelbare school-gala had ik als enige een meisje mee ipv een jongen (ik was toen net een half jaar uit de kast). Toen kwamen de mannen ook steeds om een trio vragen en waren ze vreselijk handtastelijk. Het gekke is dat docenten er dan niks van durven zeggen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:29:44 #131
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39564366
@madcat, wij (lesbokoppel) hebben precies hetzelfde probleem. Eigenlijk geen lesbokroeg o.i.d. in de buurt en al helemaal niet voor ons (32 en 44).
pi_39564384
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:29 schreef lordmedelo het volgende:
@madcat, wij (lesbokoppel) hebben precies hetzelfde probleem. Eigenlijk geen lesbokroeg o.i.d. in de buurt en al helemaal niet voor ons (32 en 44).
Waar wonen jullie in de buurt?
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:33:30 #133
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39564429
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:31 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Waar wonen jullie in de buurt?
Noord-Limburg, driehoek Eindhoven-Venlo-Weert, waarvan Weert of Venlo de meest logische optie was.
Eindhoven, been there done that to many ex-en
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:36:26 #134
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39564481
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:27 schreef madcat het volgende:
Hoi, ik lees ook al een hele tijd mee (leuke topics trouwens!), en heb nu ook een vraag

Ik woon al een hele tijd samen met mijn vriend, maar onze sociale contacten bevinden zich eigenlijk alleen in de hetero-scene. Over het algemeen prima, maar we zouden het beiden leuk vinden om ook wat medehomo's te leren kennen. Ik zie er een beetje tegenop om naar een homodisco/kroeg te gaan, weet iemand ook andere manieren om mede homo's of homostellen te ontmoeten
Waarom zie je er tegenop om naar zo'n kroeg te gaan?

Niet dat ik expert ben, of verstand heb van kroegen
Hoogachtend,
Erik.
pi_39564495
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:33 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Noord-Limburg, driehoek Eindhoven-Venlo-Weert, waarvan Weert of Venlo de meest logische optie was.
Eindhoven, been there done that to many ex-en
Hm, daar ben ik nooit uitgeweest. Ik kom uit de buurt van Utrecht. Daar is ook vrij weinig meer te doen. Af en toe een Pann-feest. En soms naar de Rits. En daar zijn dan wel weer wat ex-en van mijn vriendin .

Wij zijn trouwens 19 en 33. Gelukkig word ik in augustus 20. Dan klinkt het weer wat minder erg .

Over de hetero-kroegen:
Ik heb er ook een hekel aan. Je wil gewoon gelijkgestemden om je heen hebben als je uit bent. Geen starende mannen enzo.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:39:35 #136
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39564543
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou, ik snap het wel. Mijn vriendin en ik zijn weleens in een poging "wij moeten ons meer bewegen in de scene" mensen te ontmoeten naar een lesbokroeg geweest. Daar werden wij vervolgens door een paar 18jarige chicks aangestaard als "wat moeten jullie stelletje bejaarden nou hier?".
Daarna naar het COC, was ook niks. We voelden ons doodongelukkig.
Ik voelde me net of ik voor het eerst naar een lesbobar ging, terwijl ze me daar vroeger elke avond naar buiten moesten vegen.
pi_39564580
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:39 schreef lordmedelo het volgende:

[..]

Nou, ik snap het wel. Mijn vriendin en ik zijn weleens in een poging "wij moeten ons meer bewegen in de scene" mensen te ontmoeten naar een lesbokroeg geweest. Daar werden wij vervolgens door een paar 18jarige chicks aangestaard als "wat moeten jullie stelletje bejaarden nou hier?".
Daarna naar het COC, was ook niks. We voelden ons doodongelukkig.
Ik voelde me net of ik voor het eerst naar een lesbobar ging, terwijl ze me daar vroeger elke avond naar buiten moesten vegen.
Ja, wat dat is met mijn leeftijdsgenoten... Ik weet het niet. Maar die grietjes moet je gewoon negeren. In Utrecht valt het wel, de gemiddelde leeftijd ligt daar wel op 30.
pi_39564582
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:36 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Weet ik niet, het idee dat iedereen elkaar daar al kent en ik/wij nog niemand is wat eng

Maar misschien is dat onzin en moeten we gewoon eens de stoute schoenen aantrekken, en er heen gaan....
pi_39564605
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:41 schreef madcat het volgende:

[..]

Weet ik niet, het idee dat iedereen elkaar daar al kent en ik/wij nog niemand is wat eng

Maar misschien is dat onzin en moeten we gewoon eens de stoute schoenen aantrekken, en er heen gaan....
Je moet juist zorgen dat ze je niet kennen.

Een vriendin van mij ging daarom altijd om de week uit. Als je iedere week gaat weten 'ze' op een gegeven moment met wie je het doet, hebt gedaan of wie het nog met jou wil doen .
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:44:05 #140
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39564639
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:41 schreef madcat het volgende:

[..]

Ik heb dat probleem ook (alleen ben ik wat jonger ), maar ik ben nog nooit naar een homokroeg geweest, wel al tijden van plan, en een vriend van mij zou mij wel meenemen, maar hij ként daar mensen, en dan ben ik bang dat ik er zo onwennig bijsta en me totaal niet kan vermaken.
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het er nog wel ooit van komt, maar als puntje bij paaltje komt haak ik toch weer af .
Hoogachtend,
Erik.
pi_39564673
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik heb dat probleem ook (alleen ben ik wat jonger ), maar ik ben nog nooit naar een homokroeg geweest, wel al tijden van plan, en een vriend van mij zou mij wel meenemen, maar hij ként daar mensen, en dan ben ik bang dat ik er zo onwennig bijsta en me totaal niet kan vermaken.
Ik blijf tegen mezelf zeggen dat het er nog wel ooit van komt, maar als puntje bij paaltje komt haak ik toch weer af .
Je moet gewoon gaan! Ik vond het ook doodeng, maar als je er eenmaal een kwartier bent, merk je dat je je op je gemak voelt. Als die vriend van je geen rare vrienden heeft tenminste .
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:49:04 #142
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39564720
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:45 schreef Foxxy het volgende:

[..]

Je moet gewoon gaan! Ik vond het ook doodeng, maar als je er eenmaal een kwartier bent, merk je dat je je op je gemak voelt. Als die vriend van je geen rare vrienden heeft tenminste .
Dat is het een beetje, ik kén zijn vrienden niet. En hij zei dat hij met hun "uit zijn dak gaat" en "alle remmen los". Dan weet ik dus echt niet wat ik kan verwachten .
Hoogachtend,
Erik.
pi_39564743
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat is het een beetje, ik kén zijn vrienden niet. En hij zei dat hij met hun "uit zijn dak gaat" en "alle remmen los". Dan weet ik dus echt niet wat ik kan verwachten .
Ach, ik vind uit je dak gaan in kroeg sowieso een soort van onmogelijk. Ik denk dat je je er niet al te veel bij moet voorstellen. Gewoon een keertje meegaan.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:52:26 #144
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_39564782
Kijk nou, een homo topic met inhoud.

*naar binnen wandel*
Je kunt tegenwoordig beter in brood beleggen.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:53:29 #145
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_39564814
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Gewoon plezier hebben, beetje dansen en ouwehoeren en laat naar bed gaan?

Zoiets?

Ga gewoon eens mee. Heb je het ook meegemaakt. Dan weet je ook of je zoiets leuk vind of niet.
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:55:31 #146
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39564869
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:53 schreef Sunjammer het volgende:

[..]

Gewoon plezier hebben, beetje dansen en ouwehoeren en laat naar bed gaan?

Zoiets?

Ga gewoon eens mee. Heb je het ook meegemaakt. Dan weet je ook of je zoiets leuk vind of niet.
Ik ben het ook echt van plan. Ooit. Een vriendin van mij zei wel dat ze ook wel meeging (gewoon om te zien hoe het daar is) en dat is op zich wel een tof idee, dat er ook iemand is die het allemaal wat kan relativeren.
Hoogachtend,
Erik.
pi_39564905
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik ben het ook echt van plan. Ooit. Een vriendin van mij zei wel dat ze ook wel meeging (gewoon om te zien hoe het daar is) en dat is op zich wel een tof idee, dat er ook iemand is die het allemaal wat kan relativeren.
Je moet er niet te veel over nadenken. Gewoon gaan. Ik zat ooit om 21.00 uur achter de pc, zonder plannen om uit te gaan en om 22.00uur stond ik in de Wolkenkrabber in Utrecht, meegesleept door een vage kennis.

Het is niet eng!
  donderdag 6 juli 2006 @ 09:57:22 #148
17179 Sunjammer
Together we're stranger
pi_39564910
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Toen ik voor het eerst 'uitging' (om het zo maar uit te drukken) gierden de zenuwen me ook door de keel, maar heb een super avond gehad hoor.

Al kom ik de laatste tijd amper meer in het wereldje. Andere interesses, I guess.
pi_39564935
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:44 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

haha, ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'. Maar ik vind ook dat je gewoon moet gaan

Maar wat ik mij dus afvraag is of er naast het COC, en naast kroegen ook nog andere manieren zijn om in contact te komen met andere homo's? Iemand ervaringen?
pi_39564989
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 09:58 schreef madcat het volgende:

[..]

haha, ik ben in elk geval blij dat ik niet de enige ben met dit 'probleem'. Maar ik vind ook dat je gewoon moet gaan

Maar wat ik mij dus afvraag is of er naast het COC, en naast kroegen ook nog andere manieren zijn om in contact te komen met andere homo's? Iemand ervaringen?
Ik ken wat mensen via Expreszo. Toen ik net uit de kast was, was ik nogal euh.. op zoek .
Verder zaten er 2 potten en een homo bij mij in de klas .

Je hebt ook praatgroepen waar je homo's kunt ontmoeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')