Ik moet eerlijk zeggen dat ik t wel aan 1 vriendin verteld heb, maar met haar praat ik ook altijd over diepliggendere zaken, dus ze staat wel dichter bij me. Met een andere vriend van me do eik ook veel, maar we hebben nooit een echt hechte band gehad, dus aan hem vertel ik t nietquote:Op maandag 10 juli 2006 01:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
. En als je dat stukje aan mensen verteld die dicht bij jouw staan
Er zijn mensen die in zo'n situatie zeggen: hey ma, ik ga even met een vriend de stad in.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:55 schreef petre86 het volgende:
stel dat je met je vriendje weg wil ergens heen.. wat verzin je dan? dan lieg je?
Hoe zie je dat in de toekomst?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in zo'n situatie zeggen: hey ma, ik ga even met een vriend de stad in.![]()
ik bedoel niet "even de stad in"quote:Op maandag 10 juli 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in zo'n situatie zeggen: hey ma, ik ga even met een vriend de stad in.![]()
Ja, dat wordt moeilijker, maar als alle heibel van vertellen en op onbegrip stuiten voorkomen kan worden, dan is er toch een voordelige kant aan.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:02 schreef petre86 het volgende:
bijv. een weekend weg? of een dag ergens samen heen.. "logeren"
maar je benoemt het dan dus niet echt.. "een vriend" ..
Er zijn mensen die hun hele leven met een geheim leven.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Hoe zie je dat in de toekomst?
Stel je vindt iemand waar je mee wilt gaan samenwonen.
Mjah, lief BBtje denk je dat je daar nou echt gelukkig van wordtquote:Op maandag 10 juli 2006 02:08 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hun hele leven met een geheim leven.
Hoe gelukkig word je van ouders die je niet willen accepteren, ook alleg je hen uit dat je geen slecht mens bent?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mjah, lief BBtje denk je dat je daar nou echt gelukkig van wordt.
Het is kiezen tussen twee kwaden. Maar hoe makkelijk en cliche het ook klinkt, je leeft voor jezelf en niet voor je ouders.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:19 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hoe gelukkig word je van ouders die je niet willen accepteren, ook alleg je hen uit dat je geen slecht mens bent?
inderdaadquote:Op maandag 10 juli 2006 02:20 schreef NanKing het volgende:
[..]
Maar hoe makkelijk en cliche het ook klinkt, je leeft voor jezelf en niet voor je ouders.
Alohaquote:Op maandag 10 juli 2006 01:47 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Hello,
Waarom heb je de drang om t aan mensen te vertellen?![]()
Dat laatste, geloof ik.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vraag me af of dat echt homosexualiteit is, of sexuele frustratie.
nichten en homo's gaan eerder naar gaybarsquote:Op maandag 10 juli 2006 04:23 schreef Catch22- het volgende:
Wat voor type homo's komen er op de welbekende parkeerplaatsen?
Wij gingen laatst ff checken (doen we vaker als we ons vervelen) en we stonden er als eerste en enige. Na ff wachten kwam iemand op de andere kant van de weg ons tegemoet en gaf richting aan als teken dat hij er aan kwam (je moet een stukje doorrijden, kan je de autoweg af en er daarna op, de richting van de parkeerplaats.
Toen kwam hij de parkeerplaats opgereden en gaf hij een paar lichtseinen. Aangezien we alle vier overtuigd hetero zijn gingen we maar weg.
Is dat nu een vieze nicht? Of gaan allerlei homo's naar de parkeerplaatsen?
Dat vraag ik me dus ook af. Waar mijn paard staat is dus ook zo'n plek (of liever gezegd bos) waar ook constant van die kerels rondrijden. Ik snap dat niet, zoek een leuke homobar op ofzo, waarom dan de parkeerplaatsen, bossen en parken waar je je medemens ook nog eens lastigvalt...quote:Op maandag 10 juli 2006 04:23 schreef Catch22- het volgende:
Wij gingen laatst ff checken (doen we vaker als we ons vervelen) en we stonden er als eerste en enige. Na ff wachten kwam iemand op de andere kant van de weg ons tegemoet en gaf richting aan als teken dat hij er aan kwam (je moet een stukje doorrijden, kan je de autoweg af en er daarna op, de richting van de parkeerplaats.
Toen kwam hij de parkeerplaats opgereden en gaf hij een paar lichtseinen. Aangezien we alle vier overtuigd hetero zijn gingen we maar weg.
Ja, want jij rijdt met Kerst altijd even een extra rondje om te checken.quote:Op maandag 10 juli 2006 11:52 schreef wendy-tje het volgende:
Het is er altijd wel verdacht rustig met feestdagen enzo
Vast wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:07 schreef Catch22- het volgende:
zijn er ook zulke parkeerplaatsen in de VS eik?
Heel veel homo's "in de kast" bezoeken deze parkeerplaatsen. Getrouwd, niet getrouwd, etc. Ook veel biseksuelen, of mannen die zich biseksueel noemen zijn er te vinden. Waarom zijn dat ineens vieze nichten? Omdat ze iets zoeken wat ze in het dagelijks leven in hun bed niet durven beleven? Of omdat ze gewoon inderdaad bang zijn om gespot te worden wanneer ze een homokroeg bezoeken.. Sex is sex, of het met een man is of met een vrouw.quote:Op maandag 10 juli 2006 04:23 schreef Catch22- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |