abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juli 2006 @ 23:19:39 #241
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39644806
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:10 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Sorry, ik ben een verdwaalde hetero en dan klinkt dit uit de mond van een homo even heel grappig.
Ga je die vraag nog stellen? Ik ben wel geen expert, maar toch vrij benieuwd.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 8 juli 2006 @ 23:50:20 #242
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_39645757
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ga je die vraag nog stellen? Ik ben wel geen expert, maar toch vrij benieuwd.
Mwah, je kent mijn nivo nog niet he? Okee komt ie, niet vergeten dat dit echt een serieuze vraag is en niet jezelf afvragen hoe ik in godsnaam op de vraag ben gekomen.

Soms ben je weleens ergens en voel je zeg maar aandrang, je weet gewoon dat je zo'n heerlijke smeuige bruine jongen gaat neerleggen onder het genot van een dagblad, radio of op de wc geinstalleerde playstation of dvd set. Heerlijke gedachte, bijna iedereen weet wel hoe lekker het is om af en toe op een dusdanige manier te ontladen, het gevoel dat het er echt uit moet en de ontlading die je daarna voelt, je voelt je ineens meer mens terwijl je toch echt iets kwijt bent. Je zou het bijna in gaan houden zo geniet je van die plotselinge en controleerbare ontlading.

Okee na een inleiding komt dan natuurlijk de vraag hoe voelt dat voor de gemiddelde homo die hem ook nog weleens anaal binnenkrijgt? (dick that is) Wen je aan het gevoel of voelt het juist veel beter omdat je de boel daar achter wat beter onder controle hebt dan een nitwit hetero?

Don't shoot me, booze makes you wonder about the strangest things in life.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_39645963
Hoe vertel je je ouders ingodesnaam dat je bi bent, als je weet van je ouders dat ze het niet echt zullen accepteren...
Altijd opmerkingen als er een homo op tv komt ofzo...
Ben 18 jaar, aantal vrienden weten het wel en echt niemand gewoon die er problemen mee heeft, dat valt me alweer mee...

Ik denk er echt over na om het nooit aan m'n ouders te zeggen, ook omdat m'n zus net is komen aanzetten met haar vriendin en die reactie was ook niet erg fijn van m'n ouders hoewel ze daar nou niet meer moeilijk over doen... Maar toch, ik weet zeker dat hun lesbisch zijn veel eerder accepteren dan dat een jongen bi/gay is

Wat zijn mijn ouders toch gezegend met 2 kinderen die niet hetero zijn

Oja, mocht het niet duidelijk zijn, ik ben een jongen
pi_39646282
Wat zoeken die kerels toch altijd in de bosjes?
  zondag 9 juli 2006 @ 00:29:05 #245
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_39646814
quote:
Op zondag 9 juli 2006 00:07 schreef wendy-tje het volgende:
Wat zoeken die kerels toch altijd in de bosjes?
Elkaar?

Sorry dat ik die beantwoorde maar deze is te makkelijk.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_39652813
Zijn alle homos van die valse nichten zoals jij?
  zondag 9 juli 2006 @ 10:26:24 #247
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_39653386
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:57 schreef Tyrohde het volgende:

zondag 9 juli 2006 @ 10:44:39 #248
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_39653626
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 12:38 schreef NanKing het volgende:

[..]

NIet alle lesbo's waren zo. Het is zelfs zo dat de veel vrouwen die toen met een vrouw samenwoonde later getrouwd zijn met een man. Lesbisch zijn was een statement toen.
NanKing,... ik weet ook dat niet alle lesbo's zo waren en het is mij ook opgevallen dat veel van die vrouwen later toch voor een man kozen. Wat mij ook opviel is dat zij wel meenstal een zachtaardige man hadden.

Ik vind het wel leuk dat je vaak (ook over de moeilijke vragen) heel eerlijk antwoord geeft.
pi_39654029
quote:
Hoe vertel je je ouders ingodesnaam dat je bi bent, als je weet van je ouders dat ze het niet echt zullen accepteren...
Ben 18 jaar, aantal vrienden weten het wel en echt niemand gewoon die er problemen mee heeft, dat valt me alweer mee...

Ik denk er echt over na om het nooit aan m'n ouders te zeggen, ook omdat m'n zus net is komen aanzetten met haar vriendin en die reactie was ook niet erg fijn van m'n ouders hoewel ze daar nou niet meer moeilijk over doen... Maar toch, ik weet zeker dat hun lesbisch zijn veel eerder accepteren dan dat een jongen bi/gay is

als ik jou was zou ik het gewoon vertellen, wat heb jij eraan om de rest van je leven met een geheim te moeten leven.
en uiteindelijk zullen ze het wel moeten accepteren.
jij moet voor jezelf gaan, en laten we eerlijk zijn, er zijn verschillende personen die het wel weten van je, dus je ouders komen er zelf ook wel achter.
dus dan kun je ze beter voor zijn.
in ieder geval veel succes. (of moet het sterkte zijn?)
joh het valt wel mee
pi_39654334
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 23:50 schreef hollander172 het volgende:

Don't shoot me, booze makes you wonder about the strangest things in life.
Yeps.
Tegenwoordig lach ik helemaal niet meer over promescue grappen zoals mensen die wakker worden en vragen aan degene die naast hen ligt "wie ben jij?"
alias Capriccio Dieu Donné
pi_39654392
Waarom hangt dat handje altijd zo? Dat loopt toch niet lekker?
  zondag 9 juli 2006 @ 20:35:27 #252
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_39668669
quote:

Hello,

Als je het idee hebt dat ze het niet (gemakkelijk) zullen accepteren, dan vertel je het gewoon niet.

Groetjes,

BB
bb_koning.hyves.nl
  zondag 9 juli 2006 @ 20:45:26 #253
97069 NanKing
Builak!
pi_39668950
quote:

Lieve Tyrohde,

Moeilijk verhaal wat je verteld, er is ook niet echt één passend antwoord op te geven.
Je kunt het natuurlijk heel stoer meteen tegen je ouders vertellen met de kans dat jullie relatie helemaal stuk loopt of het heel stoer de rest van je leven voor je houden.
Ik denk dat het beste advies ergens in het midden ligt.
Ik weet niet hoe lang jij er achter bent dat je bi bent, of homoseksuele gevoelens hebt. Maar ik zou eerst zorgen dat je zelf weet waar je in het leven staat en jezelf accepteerd, zodat jij niet voor jezelf hoeft te schamen als je het tegen je ouders verteld.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, als je nog meer vragen hebt staat dit topic open voor je .
ijs_beer fan!
pi_39671442
Misschien een rare vraag maar zou een jongen die hetero is, homo kunnen worden als hij jaren lang alleen tussen mannen heeft gezeten en geen vrouwen meer ziet? ( extreem geval, ik weet het) Het zit namelijk zo. Ik heb twee mannetjes muizen. In het begin was er nix aan de hand , maar de laatste paar dagen beginnen ze elkaar te berijden enzo Waarschijnlijk omdat ze geen vrouwtjes hebben om dit te doen. Vraag ik me dus af of dit ook bij mensen kan gebeuren.
  zondag 9 juli 2006 @ 22:01:24 #255
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39671468
Ik vraag me af of dat echt homosexualiteit is, of sexuele frustratie .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  zondag 9 juli 2006 @ 22:03:20 #256
97069 NanKing
Builak!
pi_39671527
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef DuranK het volgende:
Misschien een rare vraag maar zou een jongen die hetero is, homo kunnen worden als hij jaren lang alleen tussen mannen heeft gezeten en geen vrouwen meer ziet? ( extreem geval, ik weet het) Het zit namelijk zo. Ik heb twee mannetjes muizen. In het begin was er nix aan de hand , maar de laatste paar dagen beginnen ze elkaar te berijden enzo Waarschijnlijk omdat ze geen vrouwtjes hebben om dit te doen. Vraag ik me dus af of dit ook bij mensen kan gebeuren.
Berijden bij dieren is vaak dominantie, maar het kan idd ook dat ze elkaar uit geilheid berijden.

Bij mensen gebeurt dit denk ik ook. De verhalen van je zeepje laten vallen in de gevangenis zijn niet alleen onzin verhalen, mannen in de gevangenis doen vaak vieze spelletjes .

Echt onderzoek naar gelijkslachtige op een eiland dumpen is denk ik om ethische redenen nooit gebeurt .
ijs_beer fan!
pi_39671742
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:03 schreef NanKing het volgende:

[..]

Berijden bij dieren is vaak dominantie, maar het kan idd ook dat ze elkaar uit geilheid berijden.

Bij mensen gebeurt dit denk ik ook. De verhalen van je zeepje laten vallen in de gevangenis zijn niet alleen onzin verhalen, mannen in de gevangenis doen vaak vieze spelletjes .

Echt onderzoek naar gelijkslachtige op een eiland dumpen is denk ik om ethische redenen nooit gebeurt .
Nah ja, er zijn wel vreemdere onderzoeken geweest hoor dus ja Maar het zou inderdaad alleen sexuele frustratie kunnen zijn dat het niet uitmaakt of het nou een man of een vrouw, of überhaubt een mens is
pi_39671953
Lieve Sch!

Ik ben wel eens gestalked door een Linebear.

Welke lichaamsbeharing kan ik van dergelijk persoon verwachten?
Zijn er ook nog andere accessoires, die een Linebear kenmerken?

Vriendelijke groet. :
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
  zondag 9 juli 2006 @ 22:17:46 #259
97069 NanKing
Builak!
pi_39672040
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:16 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Lieve Sch!

Ik ben wel eens gestalked door een Linebear.

Welke lichaamsbeharing kan ik van dergelijk persoon verwachten?
Zijn er ook nog andere accessoires, die een Linebear kenmerken?

Vriendelijke groet. :
Even voor de duidelijkheid: Linebear?

SCH is trouwens op vakantie .
ijs_beer fan!
pi_39672289
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:17 schreef NanKing het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: Linebear?

SCH is trouwens op vakantie .
Laatste bezoek: 8 uur, 33 minuten geleden

Die ja
  zondag 9 juli 2006 @ 22:24:41 #261
97069 NanKing
Builak!
pi_39672464
Ik denk persoonlijk dat het een beer is met middelmatige haargroei.
Andere kenmerken van deze beer is dat hij erg van beren houdt.

Kun je hier iets mee?
ijs_beer fan!
pi_39672568
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:24 schreef NanKing het volgende:
Ik denk persoonlijk dat het een beer is met middelmatige haargroei.
Andere kenmerken van deze beer is dat hij erg van beren houdt.

Kun je hier iets mee?
Vertel hem maar. dat ik hem mag:
pi_39672622
Middelmatige haargroei! =

Het is toch Verbal niet!
  zondag 9 juli 2006 @ 22:28:43 #264
97069 NanKing
Builak!
pi_39672655
Verbal is helemaal kaal, wel bij de les blijven he.
ijs_beer fan!
  zondag 9 juli 2006 @ 22:29:04 #265
97069 NanKing
Builak!
pi_39672667
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:

[..]

Vertel hem maar. dat ik hem mag:
Ik zal het doorgeven .
ijs_beer fan!
pi_39672790
±'
Nou, ik heb Verbal nog op de Hilversumse hei gezien met dat bastaardhondje van Ryan3.
Geen gezicht!
Eerlijk gezegd.
  zondag 9 juli 2006 @ 22:32:10 #267
97069 NanKing
Builak!
pi_39672845
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
±'
Nou, ik heb Verbal nog op de Hilversumse hei gezien met dat bastaardhondje van Ryan3.
Geen gezicht!
Eerlijk gezegd.
Druk eens op Ctrl en Shift .

[/Baggermodus off btw]
ijs_beer fan!
pi_39679854
quote:
Op zondag 9 juli 2006 20:45 schreef NanKing het volgende:

[..]

Lieve Tyrohde,

Moeilijk verhaal wat je verteld, er is ook niet echt één passend antwoord op te geven.
Je kunt het natuurlijk heel stoer meteen tegen je ouders vertellen met de kans dat jullie relatie helemaal stuk loopt of het heel stoer de rest van je leven voor je houden.
Ik denk dat het beste advies ergens in het midden ligt.
Ik weet niet hoe lang jij er achter bent dat je bi bent, of homoseksuele gevoelens hebt. Maar ik zou eerst zorgen dat je zelf weet waar je in het leven staat en jezelf accepteerd, zodat jij niet voor jezelf hoeft te schamen als je het tegen je ouders verteld.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, als je nog meer vragen hebt staat dit topic open voor je .
Bedankt voor je reactie
Ik wist eigenlijk altijd wel van mezelf dat ik niet hetero ben, dus ik heb flink de tijd gehad om er aan te wennen, alleen de laatste maand ben ik er pas bezig mee geweest om het aan mensen te vertellen.
Ik heb tot dusver nog geeneen negatieve reactie gekregen en iedereen doet precies hetzelfde tegen mij als vantevoren.
Ik denk dat ik het gewoon nog niet aan m'n ouders vertel, misschien als ik ooit toevallig een vriend heb, dan zal het tijd worden.
Maar het kan gewoon alle kanten opgaan, dus ik denk gewoon afwachten
Aan de ene kant heb ik dan wel weer geluk dat ik een hele slechte band heb met mijn ouders, want het verminderd denk ik toch mijn drang om het tegen ze te zeggen
  maandag 10 juli 2006 @ 01:47:32 #269
106955 BB_Koning
pi_39679906
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:44 schreef Tyrohde het volgende:
aan mensen te vertellen.
Hello,

Waarom heb je de drang om t aan mensen te vertellen?

bb_koning.hyves.nl
pi_39679924
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:47 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Hello,

Waarom heb je de drang om t aan mensen te vertellen?

Waarom heb jij de drang om het aan mensen te vertellen niet .
ijs_beer fan!
  maandag 10 juli 2006 @ 01:51:01 #271
106955 BB_Koning
pi_39679964
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:48 schreef NanKing het volgende:

[..]

Waarom heb jij de drang om het aan mensen te vertellen niet .
T gaat hen geen moer aan
bb_koning.hyves.nl
  maandag 10 juli 2006 @ 01:52:31 #272
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_39679987
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:44 schreef Tyrohde het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie
Ik wist eigenlijk altijd wel van mezelf dat ik niet hetero ben, dus ik heb flink de tijd gehad om er aan te wennen, alleen de laatste maand ben ik er pas bezig mee geweest om het aan mensen te vertellen.
Ik heb tot dusver nog geeneen negatieve reactie gekregen en iedereen doet precies hetzelfde tegen mij als vantevoren.
Ik denk dat ik het gewoon nog niet aan m'n ouders vertel, misschien als ik ooit toevallig een vriend heb, dan zal het tijd worden.
Maar het kan gewoon alle kanten opgaan, dus ik denk gewoon afwachten
Aan de ene kant heb ik dan wel weer geluk dat ik een hele slechte band heb met mijn ouders, want het verminderd denk ik toch mijn drang om het tegen ze te zeggen
Ja precies
waarom zou je wel tegen je ouders moeten zeggen dat je HOMO of Bi bent zolang je nog niet je vriend gaat voorstellen. Want er zegt ook niemand tegen zijn ouders dat hij hetero is
Dat je het tegen vrienden en andere mensen met wie je close bent verteld is op zich wel goed want daar wil je graag open en eerlijk tegen zijn.
Maar wat heeft het voordeel om het nu uitgebried aan de grote klok te hangen?
Niet dat ik je terug de kast in wil stoppen, zeker niet!!!!!!
maar als het toch al wat stroef gaat dan heeft het in mijn ogen nu geen zin om dat tegen je ouders te gaan vertellen zolang er nog niemand is die je aan hen wenst voor te stellen
wat niet weet wat niet deerd.
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_39680005
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:51 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

T gaat hen geen moer aan
Het is een stukje wat bij jou hoort. En als je dat stukje aan mensen verteld die dicht bij jouw staan zul je wellicht beter begrepen worden en niet het gevoel hebben dat je een stukje van jezelf verloochend tov je vrienden.

Dat jij vind dat het mensen geen moer aan gaat is natuurlijk jouw goed recht, maar er zijn zat mensen die zo niet kunnen leven.
ijs_beer fan!
pi_39680030
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:51 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

T gaat hen geen moer aan
maar dan moet je toch dingen gaan verbergen?
stel dat je met je vriendje weg wil ergens heen.. wat verzin je dan? dan lieg je?
dag
pi_39680066
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:52 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Ja precies
waarom zou je wel tegen je ouders moeten zeggen dat je HOMO of Bi bent zolang je nog niet je vriend gaat voorstellen. Want er zegt ook niemand tegen zijn ouders dat hij hetero is
Dat je het tegen vrienden en andere mensen met wie je close bent verteld is op zich wel goed want daar wil je graag open en eerlijk tegen zijn.
Maar wat heeft het voordeel om het nu uitgebried aan de grote klok te hangen?
Niet dat ik je terug de kast in wil stoppen, zeker niet!!!!!!
maar als het toch al wat stroef gaat dan heeft het in mijn ogen nu geen zin om dat tegen je ouders te gaan vertellen zolang er nog niemand is die je aan hen wenst voor te stellen
wat niet weet wat niet deerd.
maar dan kan diegene wel wennen aan het idee dat je ermee thuis kan/ gaat komen.. geen verassing..
dag
  maandag 10 juli 2006 @ 01:59:51 #276
106955 BB_Koning
pi_39680088
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:53 schreef NanKing het volgende:

[..]

. En als je dat stukje aan mensen verteld die dicht bij jouw staan
Ik moet eerlijk zeggen dat ik t wel aan 1 vriendin verteld heb, maar met haar praat ik ook altijd over diepliggendere zaken, dus ze staat wel dichter bij me. Met een andere vriend van me do eik ook veel, maar we hebben nooit een echt hechte band gehad, dus aan hem vertel ik t niet
bb_koning.hyves.nl
  maandag 10 juli 2006 @ 02:00:48 #277
106955 BB_Koning
pi_39680098
quote:
Op maandag 10 juli 2006 01:55 schreef petre86 het volgende:

stel dat je met je vriendje weg wil ergens heen.. wat verzin je dan? dan lieg je?
Er zijn mensen die in zo'n situatie zeggen: hey ma, ik ga even met een vriend de stad in.

bb_koning.hyves.nl
pi_39680112
quote:
Op maandag 10 juli 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Er zijn mensen die in zo'n situatie zeggen: hey ma, ik ga even met een vriend de stad in.

Hoe zie je dat in de toekomst?
Stel je vindt iemand waar je mee wilt gaan samenwonen.
ijs_beer fan!
pi_39680121
quote:
Op maandag 10 juli 2006 02:00 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

ik bedoel niet "even de stad in"
bijv. een weekend weg? of een dag ergens samen heen.. "logeren"
maar je benoemt het dan dus niet echt.. "een vriend" ..
dag
  maandag 10 juli 2006 @ 02:07:43 #280
106955 BB_Koning
pi_39680197
quote:
Op maandag 10 juli 2006 02:02 schreef petre86 het volgende:

bijv. een weekend weg? of een dag ergens samen heen.. "logeren"
maar je benoemt het dan dus niet echt.. "een vriend" ..
Ja, dat wordt moeilijker, maar als alle heibel van vertellen en op onbegrip stuiten voorkomen kan worden, dan is er toch een voordelige kant aan.
bb_koning.hyves.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')