Een streepjespolo op een spijkerbroekquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Daar stoor ik me uberhaupt vreselijk aan, die instelling. Ook van meisjes uit zelf. Ik ben biseksueel, maar alle meisjes die ik tegenkom zijn OF van die standaardpotten (klein hanekammetje, piercings en streepjespolo op een strakke spijkerbroek), en daar val ik gewoon niet op (no offence) OF van die aandachtsgeilende heteromeisjes die om het hardst roepen dat ze ZOOOO biseksueel zijn.
Oh en over homokroegen: ik kom weleens in de Wolkenkrabber/Chueca in Utrecht, maar ik vind het daar eigenlijk nogal saai. Vooral erg veel homomannen en weinig meisjes. (En veel meisjes met vriendinnetjes.. )
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:10 schreef maedel het volgende:
Ik heb het altijd heel beroerd gevonden dat voor homo's de kleur roze staat. Want ik vind het een lelijke kleur. In mijn rebelse periode heb ik wel eens een roze trui gekocht.
De regenboogvlag vind ik wat dat betreft leuker.![]()
Die had ik ook.. Toen ik 'nog hetero was'.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:25 schreef Bjoro het volgende:
even een heterovraag:
Is dat nog steeds met die regenboogriem bij dames ?
Euh, geen idee, wat is dat dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:25 schreef Bjoro het volgende:
even een heterovraag:
Is dat nog steeds met die regenboogriem bij dames ?
Liver een roze trui dan een regenboogtruiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:10 schreef maedel het volgende:
Ik heb het altijd heel beroerd gevonden dat voor homo's de kleur roze staat. Want ik vind het een lelijke kleur. In mijn rebelse periode heb ik wel eens een roze trui gekocht.
Ok, zit wat inquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Liver een roze trui dan een regenboogtrui![]()
![]()
Zolang het maar van een duur merk is, hè?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:. Ik draag wel gewoon wat me redelijk staat.
Juist niet, ik heb eenhekel aan te dure kledingquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Zolang het maar van een duur merk is, hè?
lesbeaus liepen een tijdje met een regenboog-achtige riem en waren daardoor "herkenbaar"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:16 schreef maedel het volgende:
Euh, geen idee, wat is dat dan?
* maedel heeft dat helemaal gemist
Wees nou es niet zo serieus.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Juist niet, ik heb eenhekel aan te dure kleding.
Die regenboog riemen waren een aantal jaar geleden hip maar volgens mij niet alleen onder lesbeaux.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lesbeaus liepen een tijdje met een regenboog-achtige riem en waren daardoor "herkenbaar"
toch
Daar ben je tenslotte homo voorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga niet omdat ik homo ben speciaal roze spulletjes kopen. Ik draag wel gewoon wat me redelijk staat.
Ja, onze kapper.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:16 schreef DuranK het volgende:
Ik heb een vraag. Ooit gehad dat je 100% overtuigd was van een jongen dat die homo was, maar dat hij altijd gezegd heeft dat die hetero is. En dat hij dus nooit uit de kast is gekomen.
Het is afhankelijk van waar je bent.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:10 schreef maedel het volgende:
En de semi-hanekam-achtige kapsels. En de verplichte piercings. En ze gaan ook altijd uit in kuddes. Ik herken ze ook altijd. Ik: "Kijk, een groep lesbo's." Vriend van me: "Ach man, dat is gewoon een groep meisjes die samen uit is." *Lesbo's gaan zoenen & houden handjes vast. Ik: "Stevie Wonder could've seen that one coming. Ik zei het toch !"quote:Op vrijdag 7 juli 2006 09:20 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Een streepjespolo op een spijkerbroek. Zo zijn er tientallen in Utrecht. Vergeet de boxershort niet die net iets boven de broek uitkomt. Ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier schijt ik op dit soort potten die veelal van mijn eigen leeftijd zijn. Er zijn idd maar weinig potjes rond de 20 die er gewoon als een vrouw uit zien. Echt jammer.
ik wil daarmee wel vermoeid worden:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:51 schreef error het volgende:
[..]
Het is afhankelijk van waar je bent.
In Europa is roze een kleur die staat voor homosexualiteit, maar in de USA is het de regenboog.
Dat heeft iets met geschiedenis te maken, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.
Roze dus vanwege de nazi's.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik wil daarmee wel vermoeid worden:
Waarom staat in europa de roze kleur voor homo's en in amerika de regenboog?
en wat met een eenhoorn?
maar kwam roze ook niet voor de oorlog voor?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Roze dus vanwege de nazi's.
Regenboog ben ik even kwijt, dus ik wil ook wel vermoeid worden
komt er ook een regenboog in hokjes op je muur?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:19 schreef wizarddragon het volgende:
Regenboog (in de USA dan) is een jaren '70 fenomeen. Je weet wel van de flower power, vrije seks, etc.
Hier een uitgebreide uitleg daarvan.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rainbow_flag
De roze driehoek! was door de nazi's ingevoerd.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pink_triangle
de kleur roze moet ook ergens vandaan komen. Vanwaar weet ik niet. Een heel kort door de bocht hersenspinseltje van mij. Roze is iets vrouwelijks. Blauw is mannelijk. Dochters bijvoorbeeld krijgen roze kamers. Homo's worden niet als echte mannen/hetero's/macho's gezien. Dus dan houd je roze voor hen over.
Daar heb ik niet genoeg kleuren voorquote:Op vrijdag 7 juli 2006 20:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
komt er ook een regenboog in hokjes op je muur?![]()
In Utrecht is het heel erg en in Zwolle ook. Er zijn idd van die groepen van dat soort mokkels. Ze kijken ook altijd heel chagrijnig als ze uit zijn: stel je voor dat je ziet dat ze het naar hun zin hebben!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En de semi-hanekam-achtige kapsels. En de verplichte piercings. En ze gaan ook altijd uit in kuddes. Ik herken ze ook altijd. Ik: "Kijk, een groep lesbo's." Vriend van me: "Ach man, dat is gewoon een groep meisjes die samen uit is." *Lesbo's gaan zoenen & houden handjes vast. Ik: "Stevie Wonder could've seen that one coming. Ik zei het toch !"
(Ik woon idd ook in Utrecht..)
En weer iemand uit de H die de weg naar dit topic heeft gevondenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
DRS. Theatermama meldt zich proffesor in de homosexualiteit met specifiek homosexualiteit en geschiedenis als specialiteit
of juist goed je best doen om een vraag te verzinnen waar de deskundigen het onderling niet over eens wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Als er zo veel experts komen dan kan ik het niet bijbenen met vragen.
Wat een uitdagingquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of juist goed je best doen om een vraag te verzinnen waar de deskundigen het onderling niet over eens worden![]()
Telekids all over againquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok, welke zijn beter? Mannen of vrouwen?
Kan er nog wel eentje stellen maar dan daalt het nivo hier meteen behoorlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:24 schreef NanKing het volgende:
Ik denk dat er nu meer ervaren homo's zitten hier als mensen met vragen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan wel tegen een stootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |