Dat is ook altijd het weinige wat je op TV ziet als het over homoseksualiteit gaat. Heel veel mensen hebben nu eenmaal de associatie homo = halfnaakt op een boot met een rose boa. En dat vind ik zo jammer eigenlijk. Het krijgt zo'n carnavalssfeertje.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:59 schreef madcat het volgende:
Maar om nou samen met ze naar een gay pride parade op tv te gaan kijken![]()
Jamaar, jamaar. Wat moet ik roepen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:58 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gewoon terug roepen doe ik ook altijd.
Maybe, accepteer het zelf ook niet echt omdat ze nogal veel mannelijke trekjes heeft.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien accepteren hetero's het ook niet echt, maar houden ze hun mond erover.
Misschien al gevraagd maar wat is de motivatie van die groep?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die vriendin van mij is nog niet helemaal klaar maar toch zie ik haar als een vrouw.
De lesbo's die het niet accepteren zijn hannenmaters.
Ik ben al zo vaak met dat soort mensen in discussies gegaan een fatsoenlijk antwoord komt er niet uit.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
[..]
Misschien al gevraagd maar wat is de motivatie van die groep?Ik bedoel ze vallen op vrouwen maar dan hoef je toch niet automatisch een hekel aan kerels te hebben?
Beperkt die haat zich tot hetero mannen of zijn homo's ook meteen aan de beurt?
Ik krijg altijd een beetje het gevoel dat ze zich achtergesteld voelen oid door mannen?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben al zo vaak met dat soort mensen in discussies gegaan een fatsoenlijk antwoord komt er niet uit.
Ik heb heb maar opgegeven.
quote:[b]Op donderdag 6 juli 2006 16:08
Kwam ook wel eens de gay palace uit in Rotterdam, stopte er ineens een auto naast ons, of ik zin had in een triootje.![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar als er onder de lesbo's mannenhaters zijn, zijn er dan onder de homo's ook vrouwenhaters? Want daar heb ik nog nooit iemand over gehoord.
Eeeewquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:08 schreef luisje het volgende:
Kwam ook wel eens de gay palace uit in Rotterdam, stopte er ineens een auto naast ons, of ik zin had in een triootje.![]()
![]()
Klopt maar die hebben meestal geen hekel aan vrouwen in het algemeen toch?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die zijn er ook.
Er zijn homo's die een schrufthekel hebben aan lesbo's, en geen moment voorbij laten gaan om je dat te laten weten.
Er zullen er vast wel zijn denk ik.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:44 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Klopt maar die hebben meestal geen hekel aan vrouwen in het algemeen toch?
Ik ben ze nog nooit tegengekomen iig.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:12 schreef NanKing het volgende:
[..].
Een tijd geleden ging ik uit met wat vrienden en mijn vriendin erbij.
Biedt er een gozer ons een paar drankjes aan (vriendin en mij dus), ik dacht ach lekker gratis zuipen.
Even later begon hij dat hij ons mee wilde nemen naar zijn auto enzo ik zeg; nou we zijn lesbisch. Hij zegt 'dus'?
Ik zeg we doen het alleen met vrouwen, toen viel het kwartje nog niet.
Dus ik loop naar buiten en geef mijn vriendin een passionele zoenom te kijken of het kwartje viel.
Maar nee, wie stond er bij het raam te kwijlen.
Een half uurtje later is hij toch maar afgedropen na ons nog wat drankjes aan te bieden.
Soms moet je gewoon gebruik maken van de situatie.
Waar mensen zich wel niet druk (als in schurfthekel hebben aan) om kunnen maken?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:13 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die zijn er ook.
Er zijn homo's die een schrufthekel hebben aan lesbo's, en geen moment voorbij laten gaan om je dat te laten weten.
Voor mij is dat gevoelsmatig toch meer donkerblauw, hoor.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor homomannen is er de kleur roze die onherroepelijk geassocieerd wordt met homoseksualiteit,
Roze driehoek was de jodenster van de homo's in de vernietigingskampen. Volgens mij vallen de lesbo's daar ook onder.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb weer iets bedacht.
Voor homomannen is er de kleur roze die onherroepelijk geassocieerd wordt met homoseksualiteit, maar is er een andere kleur voor lesbies/potten/tommies? Want roze is al zo'n "meisjeskleur"...
Een streepjespolo op een spijkerbroekquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Daar stoor ik me uberhaupt vreselijk aan, die instelling. Ook van meisjes uit zelf. Ik ben biseksueel, maar alle meisjes die ik tegenkom zijn OF van die standaardpotten (klein hanekammetje, piercings en streepjespolo op een strakke spijkerbroek), en daar val ik gewoon niet op (no offence) OF van die aandachtsgeilende heteromeisjes die om het hardst roepen dat ze ZOOOO biseksueel zijn.
Oh en over homokroegen: ik kom weleens in de Wolkenkrabber/Chueca in Utrecht, maar ik vind het daar eigenlijk nogal saai. Vooral erg veel homomannen en weinig meisjes. (En veel meisjes met vriendinnetjes.. )
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:10 schreef maedel het volgende:
Ik heb het altijd heel beroerd gevonden dat voor homo's de kleur roze staat. Want ik vind het een lelijke kleur. In mijn rebelse periode heb ik wel eens een roze trui gekocht.
De regenboogvlag vind ik wat dat betreft leuker.![]()
Die had ik ook.. Toen ik 'nog hetero was'.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:25 schreef Bjoro het volgende:
even een heterovraag:
Is dat nog steeds met die regenboogriem bij dames ?
Euh, geen idee, wat is dat dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:25 schreef Bjoro het volgende:
even een heterovraag:
Is dat nog steeds met die regenboogriem bij dames ?
Liver een roze trui dan een regenboogtruiquote:Op vrijdag 7 juli 2006 08:10 schreef maedel het volgende:
Ik heb het altijd heel beroerd gevonden dat voor homo's de kleur roze staat. Want ik vind het een lelijke kleur. In mijn rebelse periode heb ik wel eens een roze trui gekocht.
De regenboogvlag vind ik wat dat betreft leuker.![]()
Ok, zit wat inquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:36 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Liver een roze trui dan een regenboogtrui![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |