abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 juli 2006 @ 15:46:43 #81
106955 BB_Koning
Koninklijk? Nee: goddelijk...
pi_39543109
Bi's doen niet moeilijk over het geslacht dat je neemt
bb_koning.hyves.nl
pi_39543323
Kay thanks allemaal voor jullie antwoorden, even samenvattend:
1. Lesbo's meppen minstens even vaak op elkaar in als dat mannen dan op vrouwen doen (of soms omgekeerd), onder homo's is wat dat betreft geen betrouwbaar onderzoek gedaan.
2. Magere, geschoren prettyboys zijn popi onder de brede harige nichten en omgekeerd. Er zijn dus eigenlijk wel degelijk "mannetjes homo's" en "vrouwtjes homo's"
3. Er zitten zelfs in ons vrije nederland nog velen in de kast uit schaamte of pure denial, maar hoeveel weet eigenlijk niemand.
4. Vooral onder lesbo's zijn uit/overstapjes naar de heteroliefde sociaal niet echt geaccepteerd. Vergelijkbaar misschien met hoe de playstation fanclub reageert als een lid de rest meedeelt een xbox gekocht te hebben.

@SCH: de meeste homo's die ik ken (zijn er eigenlijk helemaal niet zo veel) beweren wel op zn minst 1 keer het geprobeerd te hebben met een vrouw, met wisselend succes. Ken er 1 die de arme meid in bed onder gekotst heeft na een poging oraal haar geslachtsdeel te plezieren, verder val je natuurlijk als je dat vaker doet in het vakje bi, en dat is iig bij vrouwen best wel maatschappelijke geaccepteerd, onder homo's zou ik niet durven zeggen hoe er over bi mannen wordt nagedacht, maar k heb al zo veel gevraagd heh.

Verder vraag ik me af hoe fucked up/gefrustreerd je moet zijn om je sexuele voorkeur aan een politieke voorkeur te verbinden, daar kan ik echt met me kop niet bij.

Toch nog een paar nieuwe vragen dus:
- Zijn lesbo's qua politieke voorkeur overwegens links vanwege het feminisme?
- Hoe wordt er binnen de homo gemeenschap tegen bi mannen aangekeken?
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:04:00 #83
106955 BB_Koning
pi_39543717
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:53 schreef Musketeer het volgende:
2. Magere, geschoren prettyboys zijn popi onder de brede harige nichten en omgekeerd. Er zijn dus eigenlijk wel degelijk "mannetjes homo's" en "vrouwtjes homo's"

Ik blijf het met de eerste alinea niet eens, het klopt namelijk niet. En waarom zijn prettyboys gelijk vrouwtjes en stoere mannen gelijk mannetjes? Een hetero prettyboy is toch ook niet gelijk een vrouwtje?

Ik heb het idee dat er tcoh wel negatief tegen bi mannen aangekeken wordt. Er zijn namelijk bi jongens die gewoon wat doen met een jongen voor de seks en later een meisje nemen. Er is niks mis met een meisje nemen al sbi jongen, maar het feit dat je beslist dat jongens per definitie geen relationship material zijn is nogal dubieus. Belangrijke kanttekening: niet alle bi jongens zijn zo.

bb_koning.hyves.nl
pi_39543947
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:04 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Ik blijf het met de eerste alinea niet eens, het klopt namelijk niet. En waarom zijn prettyboys gelijk vrouwtjes en stoere mannen gelijk mannetjes? Een hetero prettyboy is toch ook niet gelijk een vrouwtje?
daarom stonden er ook aanhalingstekens bij, ik bedoelde het symbolisch. Alhoewel het wel degelijk gaat over het meer of minder prominent aanwezig zijn van testosteron-geinduceerde eigenschappen, vandaar dus mijn benaming. Maar het is dus geen 100% regel begrijp ik, eerder 80%?

Maar wat is er mis mee als een kerel liever een relatie heeft met een vrouw maar graag af en toe sex heeft met een vent, zien "jullie" (let op de aanhalingstekens ) dat dan als iemand die wel de lusten wil maar niet de lasten?
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:22:39 #85
106955 BB_Koning
pi_39544261
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:11 schreef Musketeer het volgende:

[..]

daarom stonden er ook aanhalingstekens bij, ik bedoelde het symbolisch. Alhoewel het wel degelijk gaat over het meer of minder prominent aanwezig zijn van testosteron-geinduceerde eigenschappen, vandaar dus mijn benaming. Maar het is dus geen 100% regel begrijp ik, eerder 80%?

Maar wat is er mis mee als een kerel liever een relatie heeft met een vrouw maar graag af en toe sex heeft met een vent, zien "jullie" (let op de aanhalingstekens ) dat dan als iemand die wel de lusten wil maar niet de lasten?
Ik denk echt dat t net als bij mannen en vrouwen is: de ene man houdt van volle vrouwen, de ander van slanke vrouwen, de ene vrouw wil een gespierde man, de andere vrouw wil een man bij wie je wat vast kunt pakken. In mijn omgeving heb ik alle 'mannetje-vrouwtje' combinaties gezien. Maar ja, er zijn vast homo's die hun eigen kijk hierop hebben

Er is niks mis mee als je van tevoren vertelt hoe het zit, maar een relatie aangaan met iemand, wetend dat jij het om de seks doet en de ander niet, is verkeerd.
bb_koning.hyves.nl
pi_39544682
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:22 schreef BB_Koning het volgende:

Er is niks mis mee als je van tevoren vertelt hoe het zit, maar een relatie aangaan met iemand, wetend dat jij het om de seks doet en de ander niet, is verkeerd.
Oke duidelijk, ben ik het ook helemaal mee eens, maar even overwegend dat homo's de grootste vreemdgaande sletten zijn die er bestaan (met of zonder medeweten danwel goedkeuring van hun partner, en uitzonderingen daargelaten), als ie zich ergens in een darkroom laat aflebberen/nemen door een vent, wat boeit het dan of er thuis op de bank een man of een vrouw zit?
  woensdag 5 juli 2006 @ 16:49:34 #87
106955 BB_Koning
pi_39545150
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Musketeer het volgende:

als ie zich ergens in een darkroom laat aflebberen/nemen door een vent, wat boeit het dan of er thuis op de bank een man of een vrouw zit?
Ik weet nie tof ik nu het juiste antwoord geef, maar: vreemdgaan is hoe dan ook verkeerd?
bb_koning.hyves.nl
pi_39547541
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:53 schreef Musketeer het volgende:
@SCH: de meeste homo's die ik ken (zijn er eigenlijk helemaal niet zo veel) beweren wel op zn minst 1 keer het geprobeerd te hebben met een vrouw, met wisselend succes. Ken er 1 die de arme meid in bed onder gekotst heeft na een poging oraal haar geslachtsdeel te plezieren, verder val je natuurlijk als je dat vaker doet in het vakje bi, en dat is iig bij vrouwen best wel maatschappelijke geaccepteerd, onder homo's zou ik niet durven zeggen hoe er over bi mannen wordt nagedacht, maar k heb al zo veel gevraagd heh.
Ik ken ook veel homo's die nooit met een vrouw naar bed zijn geweest maar mij boeit dat allemaal niet zo. Het is voor veel mensen wel een vraag of ik het wel eens met een vrouw gedaan heb. Waarom is dat voor mensen toch zo interessant?
quote:
Verder vraag ik me af hoe fucked up/gefrustreerd je moet zijn om je sexuele voorkeur aan een politieke voorkeur te verbinden, daar kan ik echt met me kop niet bij.
Nou ik wel. Het lijkt me bijvoorbeeld ingewikkeld om als homo op een partij te stemmen die homoseksualiteit afkeurt of niet zoveel op heeft met homorechten. Je ziet wel dat homo's zich bij allerlei partijen thuis voelen tegenwoordig: van Michiel Smit tot Joop Wijn. In de politiek zijn juist bij het CDA verrassend veel homo's.
quote:
Toch nog een paar nieuwe vragen dus:
Lang niet alle potten zijn zo feministisch - dat is echt iets van de jaren 60/70.
quote:
Daar heb ik geen antwoord op, zo'n algemene vraag. Gewoon als bi-mannen denk ik. Of bedoel je iets in het bijzonder?
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:16:48 #89
6536 dwerg
chagrijn
pi_39547551
Wat vind je van Josie and the pussycats, SCH?
I intend to live forever, or die trying.
pi_39547573
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:16 schreef dwerg het volgende:
Wat vind je van Josie and the pussycats, SCH?
Daar vind ik niks van want ik ken ze niet
pi_39547610
Een film uit 2001? Moet ik daar iets van vinden?

Ik heb wel een vraag aan andere homo's en lesbootjes. Lezen jullie specifieke homoboeken/literatuur en houden jullie in de gaten wat er op dat gebied aan films en zo uitkomt?
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:34:07 #92
100857 lordmedelo
ondergedoken
pi_39548018
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Ik heb wel een vraag aan andere homo's en lesbootjes. Lezen jullie specifieke homoboeken/literatuur en houden jullie in de gaten wat er op dat gebied aan films en zo uitkomt?
Ja, ik ben momenteel de lesboliteratuur aan het bijlezen, verslaafd aan The L-Word, en koop regelmatig lesbodvd's.
Een toevallige passant, wordt soms ineens irritant.
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:37:25 #93
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_39548120
Ik ben er niet heel actief mee bezig. Maar ik dnek ook niet dat ik mijn gezin lastig wil vallen met homo-films.
Bij literatuur kijk ik er soms naar, maar het is niet zo dat ik per see boeken wil lezen die gaan over homoseksualiteit.

En qua tv, ik kijk erg graag Will&Grace, maar ik vind die humor gewoon hilarisch, en niet zozeer omdat het over homo's gaat.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:37:29 #94
106955 BB_Koning
pi_39548121
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Lezen jullie specifieke homoboeken/literatuur en houden jullie in de gaten wat er op dat gebied aan films en zo uitkomt?
ik vind mainstreamfilms wel leuk, maar ben tegenwoordig veelal bezig om gayfilms te dwnldn
bb_koning.hyves.nl
pi_39548304
Ik kan jullie in ieder geval de romans van David Leavitt aanraden.
  woensdag 5 juli 2006 @ 18:49:56 #96
106955 BB_Koning
pi_39548506
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:43 schreef SCH het volgende:
Ik kan jullie in ieder geval de romans van David Leavitt aanraden.
Oh ja, echte homo's lezen
bb_koning.hyves.nl
pi_39548989
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef BB_Koning het volgende:

[..]

Oh ja, echte homo's lezen
Ik wel - heb net 12 boeken in de koffer gedaan voor Toscane.
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:34:48 #98
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_39549678
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 18:16 schreef SCH het volgende:
Daar heb ik geen antwoord op, zo'n algemene vraag.
Doen we een iets andere vraag, how about transsexuals?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_39549738
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:34 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Doen we een iets andere vraag, how about transsexuals?
Dat is geen specifieke homovraag denk ik. Waarom zo ik anders over de Kellys denken dan een hetero?
  woensdag 5 juli 2006 @ 19:49:00 #100
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_39550031
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat is geen specifieke homovraag denk ik. Waarom zo ik anders over de Kellys denken dan een hetero?
Mjah, kan toch best verschil inzitten denk ik, ken er eentje die samenleeft met een vrouw en dus technisch gezien (nu dan) lesbisch is maar ook door andere lesbo's niet geaccepteerd wordt. In hun ogen blijft zij een kerel.
Heterovrouwen kunnen wel normaal tegen haar doen. Heteromannen vinden er niks van omdat ze het niet verteld en best een lekker wijf is geworden.
Homo mannen daarvan weet ik niet wat ze er van denken?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_39550255
Ik heb er geen mening over. Het lijkt me een heel gedoe om transseksueel te zijn en ik heb bewondering voor mensen die door dat hele traject gaan en er een beetje gelukkig doorheen komen.

Voor de rest kan ik me niet veel voorstellen bij dat al dan niet accepteren, het gaat er om of iemand aardig is.

Ik kwam Kelly laatst wel tegen bij de groenteafdeling van de Albert Heijn
  woensdag 5 juli 2006 @ 20:39:19 #102
151157 Wupppie
We gaan niets nieuws doen!
pi_39551460
tvp
pi_39551558
Even een vraagje (maar niet 1 die met dit topic te maken heeft ) Die gozer uit de op, uit welke serie komt die? Want ik vind die serie echt geweldig, maar heb geen idee hoe het heet
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_39551929
Ik vraag me altijd af waarom andere mensen moeten weten dat iemand homo is...
pi_39552023
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef _The_General_ het volgende:
Moet je dat weten dan? Hoe bedoel je dat?

Ik voel me er wel okay bij als ik gewoon mezelf kan zijn en dat betekent dat ik gewoon praat over de dingen die ik meemaak en ja, dan gebeurt het al snel dat ik vertel dat ik met mijn vriend op vakantie ga of dat we om een nieuwe auto hebben gekeken etc.
pi_39553406
* Timmah wil ook eens in dit topic. Leuk leesvoer.
Ladies and Gentlemen, please stand back. The Doors will open in your direction.
pi_39554083
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:31 schreef Timmah het volgende:
* Timmah wil ook eens in dit topic. Leuk leesvoer.
Leg uit
alias Capriccio Dieu Donné
pi_39554302
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:47 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Leg uit
G-gewoon. . In tegenstelling tot [HOMO] gaat het ook nog wel eens ergens over enzo. .
pi_39554552
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:52 schreef Timmah het volgende:

[..]

G-gewoon. . In tegenstelling tot [HOMO] gaat het ook nog wel eens ergens over enzo. .
Ja, dit topic gaat over homofilie en [HOMO] meer over alledaagse dingen van gewone en rare mensen die homofiel zijn. Wellicht is uiteindelijk de laatste toch de meest interresantste om je nieuwsgierigheid op te botvieren, mits je geduld hebt.
alias Capriccio Dieu Donné
pi_39554747
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 21:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Ja, dit topic gaat over homofilie en [HOMO] meer over alledaagse dingen van gewone en rare mensen die homofiel zijn. Wellicht is uiteindelijk de laatste toch de meest interresantste om je nieuwsgierigheid op te botvieren, mits je geduld hebt.
Leuk om te lezen en wie weet pik ik als beginnend heaumeau nog wat op ofzo.
* Timmah zit al klaar met zn kladblokje.
  woensdag 5 juli 2006 @ 22:05:21 #112
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_39554823
Ja er komen de laatste tijd inderdaad wel meer mensen uit de H van ONZ hier kijken, wat in mijn ogen wel een goede ontwikkeling is
een heel klein stapje opweg naar betere verstandhouding en dappere poging om iets aan die enge hokjesgeest te doen
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_39556841
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 14:19 schreef SCH het volgende:
Gaan de lesbo's hier dan weer weg
Je denkt toch niet dat ik jou ooit zal verlaten he .
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 15:53
1) Het feminisme zoals in de jaren 60/70 leeft totaal niet meer onder de lesbo's. Er worden vaak zelfs verwijten gemaakt van oudere lesbo's dat we niet meer voor 'ons' zelf opkomen.
Er zit een kern van waarheid in maar zo overdreven als in de 60s hoeft het van mij niet. De vrouwenhuizen waar je alleen in mocht komen als je een vrouwelijke partner had ed. is mij net een brug te ver.

Misschien dat lesbo's procentueel gezien meer links stemmen maar dat heeft niets met het feminisme an sich te maken denk ik. Ik heb overigens een vriendin (lesbeau) in mijn vriendenkring waar ik aardig wat verhitte discussies mee heb omdat zij zo rechts is.

2)Hoe het bij mannen zit weet ik niet bij vrouwen wordt het over het algemeen niet goed geaccepteerd al is het de laatste paar jaar wel beter geworden.
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 19:49 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Mjah, kan toch best verschil inzitten denk ik, ken er eentje die samenleeft met een vrouw en dus technisch gezien (nu dan) lesbisch is maar ook door andere lesbo's niet geaccepteerd wordt. In hun ogen blijft zij een kerel.
Heterovrouwen kunnen wel normaal tegen haar doen. Heteromannen vinden er niks van omdat ze het niet verteld en best een lekker wijf is geworden.
Homo mannen daarvan weet ik niet wat ze er van denken?
Een vriendin van mij is als jongetje geboren en ervaart het zelfde.
Je zou juist verwachten dat de lesbo gemeenschap tolerant is tov transgender, maar dat valt mij vies tegen.
We hadden een keer een meeting van een chatbox ( ) en zij kwam dus niet en was dus ook niet welkom, omdat ze nog steeds als man gezien wordt.
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 20:54 schreef _The_General_ het volgende:
Het is niet dat mensen het per sé moeten weten ik schreeuw het niet rond dat ik een vriendin heb maar ik zal het nooit ontkennen of een vraag er over ontwijken.
Het is precies wat SCH zegt, je wilt jezelf zijn en aangezien je geaardheid bij jou hoort is het fijn als je er open over kunt zijn.

Zo
ijs_beer fan!
pi_39557937
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 22:03 schreef Timmah het volgende:

[..]

Leuk om te lezen en wie weet pik ik als beginnend heaumeau nog wat op ofzo.
* Timmah zit al klaar met zn kladblokje.
Welkom!
pi_39557954
* SCH gaat Italiaanse mannen kijken en met heel Italie het WK vieren - tot over 2 weken
pi_39558008
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef SCH het volgende:
* SCH gaat Italiaanse mannen kijken en met heel Italie het WK vieren - tot over 2 weken
Heel veel plezier
ijs_beer fan!
pi_39558093
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Welkom!
Merci.

En heel veel plezier daar in 't zuiden.
pi_39558233
quote:
Wanneer draait dat?
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
  woensdag 5 juli 2006 @ 23:40:53 #119
37398 luisje
Het kan WEL
pi_39558699
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 11:46 schreef NanKing het volgende:

[..]

Als er echt animo voor is openen we er toch gewoon 1 .
Maar ik denk dat het dan in onz. moet ipv GC aangezien de homo reeks daar ook staat.

* NanKing wacht op de mooie op.
ik vind het een tof plan!
Mooi hè, alles..
pi_39558888
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef luisje het volgende:

[..]

ik vind het een tof plan!
Ik ga er nu eentje openen dan . Nog ideeën voor de OP?
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')